Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 februari 2021, 09:21   #61
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik geef toe de onhebbelijke gewoonte te nemen om te posten als manier om het klad ergens op te slaan. En dan herlees ik het geposte, en zie dat ik dingen wil aanpassen, bijvoegen, merk ik dat iets niet overkomt zoals ik het bedoelde en zo. Er is immers geen manier om posts "op te slaan". Als je de browser dichtdoet, ben je je schrijfwerk kwijt, dus post ik het. Als ik 5 minuutjes heb, schrijf ik iets. Dan doe ik iets anders, 10 minuten later herlees ik wat ik geschreven heb, en dan verander ik dat.

Mocht er ergens een soort klad-bijhoud functie zijn, dan zou dat beter zijn, maar de open browser is zo geen optie he.
Een mogelijkheid is de posting eerst in een teksprogramma schrijven zoals Wordpad of iets dergelijks. Zeker als het om een nogal lange posting gaat. Nadien copy paste.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2021, 09:33   #62
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als ik een tijdje in het berichtenvak bezig ben zie ik de fouten niet meer, lees ik erover. Wanneer ik dan het antwoord verstuurd heb en het herlees zie ik de fouten wel, vermoedelijk door de andere lay-out. Niets meer kunnen veranderen vind ik geen optie. Dan schrijf ik nog meer kemels en dt-fouten dan nu al het geval is. Ik vind het goed zoals het nu is. Iedereen kan zien dat de post nog is aangepast en waar het verschil zit.
Inderdaad. Het half uurtje is eigenlijk prima.

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 februari 2021 om 09:33.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2021, 09:36   #63
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Een mogelijkheid is de posting eerst in een teksprogramma schrijven zoals Wordpad of iets dergelijks. Zeker als het om een nogal lange posting gaat. Nadien copy paste.
Ja, dat is veel te omslachtig. Ergens heb je gelijk dat, mochten we hier enkel maar heel ernstige dingen doen, dat zo zou gaan, maar dat is het geval ook weer niet. Dat zou enorm aan spontaneiteit ontbreken.

Het is ook de context: ik post hier voornamelijk terwijl ik op compilatie resultaten wacht. Maw, ik het 5 of 10 minuutjes, dan moet ik weer iets doen, dan weer 5 of 10 minuutjes. Uiteraard is het posten hier "lage prioriteit". Dat moet op elk moment kunnen gestopt worden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2021, 10:36   #64
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als ik een tijdje in het berichtenvak bezig ben zie ik de fouten niet meer, lees ik erover. Wanneer ik dan het antwoord verstuurd heb en het herlees zie ik de fouten wel, vermoedelijk door de andere lay-out. Niets meer kunnen veranderen vind ik geen optie. Dan schrijf ik nog meer kemels en dt-fouten dan nu al het geval is. Ik vind het goed zoals het nu is. Iedereen kan zien dat de post nog is aangepast en waar het verschil zit.
Je tikt control-A, control-C en al je tekst zit op het clipboard.
Ik doe dat altijd als de tekst lang wordt, alleen maar voor als er een internet fout zou optreden bij posten.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2021, 10:54   #65
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als ik een tijdje in het berichtenvak bezig ben zie ik de fouten niet meer, lees ik erover. Wanneer ik dan het antwoord verstuurd heb en het herlees zie ik de fouten wel, vermoedelijk door de andere lay-out. Niets meer kunnen veranderen vind ik geen optie. Dan schrijf ik nog meer kemels en dt-fouten dan nu al het geval is. Ik vind het goed zoals het nu is. Iedereen kan zien dat de post nog is aangepast en waar het verschil zit.
Als de lay-out belangrijk is kan je eerst drukken op "voorbeeld van bericht" in plaats van "antwoord versturen".
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 3 februari 2021 om 10:57.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2021, 11:35   #66
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Je tikt control-A, control-C en al je tekst zit op het clipboard.
Ik doe dat altijd als de tekst lang wordt, alleen maar voor als er een internet fout zou optreden bij posten.
Ik post zoals ik op de save button zou klikken...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2021, 14:54   #67
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Als de lay-out belangrijk is kan je eerst drukken op "voorbeeld van bericht" in plaats van "antwoord versturen".
Tja, dan is het nog iets anders want die gebruik ik ook meestal eerst.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 4 februari 2021 om 14:56.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2021, 15:51   #68
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Tja, dan is het nog iets anders want die gebruik ik ook meestal eerst.
Idem wat mij betreft.
En als het er dan uiteindelijk staat dan zie ik nog foutjes staan.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be