Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juli 2021, 09:24   #21
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat zou inderdaad wel kunnen.
Zo is het: de protestanten in Amerika zullen het vast wel leuk vinden dat het katholicisme in de maling wordt genomen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2021, 09:30   #22
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Die dildo doet me denken aan een verhaal van van het Reve in Moeders en Zonen, waarin van het Reve zich aftrekt bij een beeld van Maria.
Maar ook nog met de fantasie dat hij haar bevrucht en hij zelf als de nieuwe Jezus, als haar Zoon, wordt wedergeboren.

Of die dildo nog wat oplevert, dat weet ik niet.
Zou wel moeten zou ik zo denken.
Zoals Maria werd bevrucht door de heilige geest (een godin), zo de non weer opnieuw als dochter van Maria.

Ik dus?
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2021, 09:40   #23
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Dan doet het me ook nog denken aan Theresa van Avila, die in een heilige extase in haar liefde voor Jezus door een engel werd doorboord in haar borst door een pijl.

Die pijl zal dan wel symbolisch zijn voor de heilige penis van Jezus zelf.
De dildo kende men toentertijd nog niet.
Of Theresa was nog niet op het idee gekomen het beeld van Jezus daarvoor te gebruiken?



Theresa van Avila bevrucht door Jezus tot zijn wedergeboorte.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Theresia_van_%C3%81vila
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 16 juli 2021 om 09:46.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2021, 11:59   #24
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Die mensen zouden dat ook eens met de islam kunnen proberen, maar mensen die tegen religie zijn voeren meestal alleen openlijk hun strijd tegen christendom. Omdat die laffe honden daarvan weten dat het bij woordschermutselingen zal blijven.
Zo kennen we ze wel. Deze generatie politici gebruikt zelfs de katholieke kerk om homogeweld binnen islamitische kringen aan te spreken.

Lach en spot maar, de laatste lach wordt er alleen maar beter op dan.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2021, 12:58   #25
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wel, het is door een mooie vrouw dat wij eens te meer slaaf van ons mannelijk vlees worden.
Ik kan dat wel begrijpen dat fundamenteel gelovigen finaal celibaat gaan leven om van al die miserie af te zijn .

haha haha het vlees is zwak en de bijbel kan je redden. hahha maar ik was gistermiddag ook beetje dolgedraaid he in Jumbo supermarkt, flink zitten schelden daar, ruzie met kassa meid die mij keihard sommeerde om te betalen en op te rotten, bewaking kwam. Ging om twee leuke meiden achter mij in de rij he die ik had verteld dat ik alien ben, ja als heteroman moet je je bewijzen he, beter zijn dan een miljoen andere hetero mannetjes met grotere piemels. Als heteromanneke ben je continu bezig met een keiharde PIKoorlog tegen alle andere hetero mannekes. Jouw lul moet beter zijn dan dat van een miljoen andere hetero lullies.

Meiden kunnen tegenwoordig even googlen naar superlul en vinden dan gelijk de 1 miljoen superlullen die in de aanbieding zijn op het internet. Dus het is waar dat ik als kleine heterolullie in PIKoorlog zit met 1 miljoen andere superlullen in Cyberspace en de grote meerderheid van de meiden kiest liever voor die Superlullen uit Cyberspace dan voor mijn PIKzwarte micro lollie.

Hoeveel procent van de NONnen zijn nou eeuwige heilige maagden?? NOOIT geplukte bloemetjes uit het paradijs??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2021, 13:01   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
haha haha het vlees is zwak en de bijbel kan je redden. hahha maar ik was gistermiddag ook beetje dolgedraaid he in Jumbo supermarkt, flink zitten schelden daar, ruzie met kassa meid die mij keihard sommeerde om te betalen en op te rotten, bewaking kwam. Ging om twee leuke meiden achter mij in de rij he die ik had verteld dat ik alien ben, ja als heteroman moet je je bewijzen he, beter zijn dan een miljoen andere hetero mannetjes met grotere piemels. Als heteromanneke ben je continu bezig met een keiharde PIKoorlog tegen alle andere hetero mannekes. Jouw lul moet beter zijn dan dat van een miljoen andere hetero lullies.

Meiden kunnen tegenwoordig even googlen naar superlul en vinden dan gelijk de 1 miljoen superlullen die in de aanbieding zijn op het internet. Dus het is waar dat ik als kleine heterolullie in PIKoorlog zit met 1 miljoen andere superlullen in Cyberspace en de grote meerderheid van de meiden kiest liever voor die Superlullen uit Cyberspace dan voor mijn PIKzwarte micro lollie.

Hoeveel procent van de NONnen zijn nou eeuwige heilige maagden?? NOOIT geplukte bloemetjes uit het paradijs??
Dan moet je uitblinken in voorspel en dan tijdens de daad de ziel uit uw lijf pompen.
Ze zal er snel terug staan dan.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2021, 08:51   #27
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ook een attribuut uit de film, het door een van de nonnen tot dildo gesneden houten Mariabeeldje,.....
Waarom die nonnen dan niet het beeldje van Jezus als dildo hebben gebruikt is me niet zo duidelijk.
Ik neem aan dat ze toch niet allemaal lesbisch waren en dat ze hun aanbeden Jezus toch ook best als lul wilden gebruiken.
Paul Verhoeven heeft hier toch wel iets gemist om zijn lust tot sensatie en shockeren nog wat heviger te maken.
En ook Jezus zelf was er vast blij mee geweest...
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2021, 08:54   #28
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Waarom die nonnen dan niet het beeldje van Jezus als dildo hebben gebruikt is me niet zo duidelijk.
Tja, hij staat ook altijd met zijn armen open en dan is het wat moeilijk toch ?
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2021, 08:55   #29
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Tja, hij staat ook altijd met zijn armen open en dan is het wat moeilijk toch ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2021, 09:17   #30
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Tja, hij staat ook altijd met zijn armen open en dan is het wat moeilijk toch ?
Ja, daar hab ik ook al aan gedacht, maar een kleine moeite die armen er af te snijden, want Maria was toch ook tot een dildo gesneden.
Wat moest dan bij haar verdwijnen?, vraag ik me af.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2021, 23:40   #31
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Waarom die nonnen dan niet het beeldje van Jezus als dildo hebben gebruikt is me niet zo duidelijk.
Ik neem aan dat ze toch niet allemaal lesbisch waren en dat ze hun aanbeden Jezus toch ook best als lul wilden gebruiken.
Paul Verhoeven heeft hier toch wel iets gemist om zijn lust tot sensatie en shockeren nog wat heviger te maken.
En ook Jezus zelf was er vast blij mee geweest...


haha zo is jezus dan echt MULtifunctioneel en lekkerder haha helleluja jezus is mijn pooier en naaier
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2021, 07:44   #32
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad, stel U voor zeg, dat hij een film zou gemaakt hebben over geile Aisha.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2021, 07:45   #33
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
haha zo is jezus dan echt MULtifunctioneel en lekkerder haha helleluja jezus is mijn pooier en naaier
En dan nog met zijn armen wijd, een flinke kut die moet dat kunnen hebben.
Zo niet, dan steekt hij maar één arm in haar reet....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be