Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juli 2021, 13:24   #21
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
En daar stopt het dan al.
Dan ben je dus NIET beschermd zoals ze beweren anders zou je niet herbesmet kunnen worden.
Dan bevestig je dat vaccineren dus nutteloos is want het biedt geen bescherming tegen besmetting door een virus en gevaccineerden lopen nog eens extra gevaar op gezondheidsschade door bijwerkingen van vaccins die niet kunnen beschermen.
Gevaccineerden lopen dus veel meer risico om in het ziekenhuis te belanden dan ongevaccineerden, dat is onmiskenbaar.
De rest van je gokkende betoog over hoe die besmetting dan wel zou gebeuren valt dan ook in het water.

Het virus kan bij besmetting (nog ) geen onderscheid maken tussen gevaccineerden en ongevaccineerden of de mate van ziek maken (dat niemand kán weten!) dus je onzin dat ongevaccineerden een veel groter risico zouden lopen voor een opname in het ziekenhuis is pure bullsh*t. Het is net andersom door de extra risico's van vaccin bijwerkingen.
En van een discriminerend covid-safe pasje is nog lang geen sprake, wishful thinking van gevaccineerde, afgunstige azijnpissers die hopen op voorkeursbehandelingen.

De vaccin fabrikanten moeten dus best terug naar de genetische tekentafel zodat het virus gevaccineerden zouden kunnen herkennen als ze hen besmetten zodat ze minder ziek zouden worden dan ongevaccineerden en ook niet dood kunnen gaan zoals nu het geval is.
Het virus kan immers ook al kloklezen, uit de wc-pot springen, je aanvallen als je geen mondvod draagt, te weinig afstand houdt of rechtstaat in een restaurant dus zal herkennen wie gevaccineerd werd om hen minder zwaar ziek te maken toch ook maar een fluitje van een cent moeten zijn.
Qué?

Het is eenvoudig hé; gevaccineerden worden minder ziek van covid en hebben beduidend minder kans om in het ziekenhuis te belanden dan niet gevaccineerden. Je kan als gevaccineerde nog steeds besmet worden, maar de kans dat je er zwaar ziek van wordt is bijzonder klein.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 13:51   #22
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Qué?

Het is eenvoudig hé; gevaccineerden worden minder ziek van covid en hebben beduidend minder kans om in het ziekenhuis te belanden dan niet gevaccineerden. Je kan als gevaccineerde nog steeds besmet worden, maar de kans dat je er zwaar ziek van wordt is bijzonder klein.
Oudere mensen worden zeker minder ziek met het vaccin, voorlopig dan toch. Bij jongere mensen is het risico van het vaccin even groot als het risico om zwaar ziek te worden van corona.
Maar het doorgeven van besmettingen is zeker al zo goed als geen onderscheid, en zeker niet van die mate dat een coronapaspoort te verdedigen is. Integendeel, ben ik er bijna zeker van dat de grote verspreiders nu bij de gevaccineerden zitten, die ongestoord overal heen kunnen gaan.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 15:25   #23
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Ik denk dat het ondertussen 33-0 is in het voordeel van de Whappies of aluminium hoedjes of hoe je ze ook wilt noemen.

Ondertussen proberen hier sommige op het forum ook zaken om te draaien. Zaken waar wij voor waarschuwden deden ze af als larie en hun gelijk willen ze halen met enkel te zeggen. "ik zei toch dat ge u moest laten vaccineren."



Israël gaat met sms en gps controleren of reizigers zich aan quarantaine houden
In Israël gaan de autoriteiten aan de hand van sms’jes en het inzetten van gps-technologie controleren of reizigers die terugkeren uit rode landen zich wel stipt aan de quarantaine houden. De zogenaamd rode landen zijn landen met een hoge incidentie waar Israëli’s enkel mits speciale toestemming naartoe mogen reizen.



https://www.hln.be/buitenland/israel...uden~a6b117a6/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 15:51   #24
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Ik denk dat het ondertussen 33-0 is in het voordeel van de Whappies of aluminium hoedjes of hoe je ze ook wilt noemen.

Ondertussen proberen hier sommige op het forum ook zaken om te draaien. Zaken waar wij voor waarschuwden deden ze af als larie en hun gelijk willen ze halen met enkel te zeggen. "ik zei toch dat ge u moest laten vaccineren."



Israël gaat met sms en gps controleren of reizigers zich aan quarantaine houden
In Israël gaan de autoriteiten aan de hand van sms’jes en het inzetten van gps-technologie controleren of reizigers die terugkeren uit rode landen zich wel stipt aan de quarantaine houden. De zogenaamd rode landen zijn landen met een hoge incidentie waar Israëli’s enkel mits speciale toestemming naartoe mogen reizen.



https://www.hln.be/buitenland/israel...uden~a6b117a6/
Wat hebben uw “whappies” dan wel gewonnen?
Beschouw jij de discussie op dit forum soms als een “wedstrijd”? Dat is dan helemaal “gaga”…
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:01   #25
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
7.000 mensen op 6.000.000 die reeds dubbel gevaccineerd werden dat is een verwaarloosbaar 0,001%. Hebt ge zo nog "argumenten". In feite bewijst u hier in feite het tegenovergestelde. Plots pro-vaxxer geworden? Bovendien zijn deze mensen veel lichter ziek.
Waarom is onze maatschappij dan nog steeds op slot? Die maatregelen dienden toch om onze ouderen en kwetsbaren te beschermen? Nu dat in orde is met deze vaccins, waarom zijn er dan nog steeds maatregelen? Kan daar nu eindelijk eens iemand van de fascistenbende op antwoorden?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:23   #26
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Waarom is onze maatschappij dan nog steeds op slot? Die maatregelen dienden toch om onze ouderen en kwetsbaren te beschermen? Nu dat in orde is met deze vaccins, waarom zijn er dan nog steeds maatregelen? Kan daar nu eindelijk eens iemand van de fascistenbende op antwoorden?
Vergeleken met de meeste andere andere landen valt het in België nogal mee wat regels betreft. Wat fascisme en nazisme betreft is het beter van een nieuwe draad te openen daarover als ge daar zo door gefascineerd zijt. Of op zijn minst u aan goede bronnen te informeren wat fascisme etc feitelijk was om te vermijden deze termen te banaliseren naar een huidige situatie die daar in de verste verte niets met te maken heeft.
Trouwens op slot? Ik ben zonet terug van mijn reis zonder incheck of immigratie problemen, overal kan ik hier naar de winkel gaan, restaurant etc als ik goesting heb. Massa evenementen interesseren me niet en dat is misschien het enige wat beperkend kan zijn maar voor de rest? De reizen buiten Europa zijn voor mij de grootste domper maar daar heeft België niets aan te beslissen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:27   #27
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Vergeleken met de meeste andere andere landen valt het in België nogal mee wat regels betreft. Wat fascisme en nazisme betreft is het beter van een nieuwe draad te openen daarover als ge daar zo door gefascineerd zijt. Of op zijn minst u aan goede bronnen te informeren wat fascisme etc feitelijk was om te vermijden deze termen te banaliseren naar een huidige situatie die daar in de verste verte niets met te maken heeft.
Trouwens op slot? Ik ben zonet terug van mijn reis zonder incheck of immigratie problemen, overal kan ik hier naar de winkel gaan, restaurant etc als ik goesting heb. Massa evenementen interesseren me niet en dat is misschien het enige wat beperkend kan zijn maar voor de rest? De reizen buiten Europa zijn voor mij de grootste domper maar daar heeft België niets aan te beslissen.
het geld naar het buitenland dragen moet gemakkelijk blijven he
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:31   #28
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Vergeleken met de meeste andere andere landen valt het in België nogal mee wat regels betreft. Wat fascisme en nazisme betreft is het beter van een nieuwe draad te openen daarover als ge daar zo door gefascineerd zijt. Of op zijn minst u aan goede bronnen te informeren wat fascisme etc feitelijk was om te vermijden deze termen te banaliseren naar een huidige situatie die daar in de verste verte niets met te maken heeft.
Trouwens op slot? Ik ben zonet terug van mijn reis zonder incheck of immigratie problemen, overal kan ik hier naar de winkel gaan, restaurant etc als ik goesting heb. Massa evenementen interesseren me niet en dat is misschien het enige wat beperkend kan zijn maar voor de rest? De reizen buiten Europa zijn voor mij de grootste domper maar daar heeft België niets aan te beslissen.
Het is hier toch al 100 keer aangehaald, dat de maatregelen vooral op de jeugd zijn gericht, terwijl het de oude mensen zijn die de veroorzaker zijn van het probleem.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:37   #29
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Qué?

Het is eenvoudig hé; gevaccineerden worden minder ziek van covid en hebben beduidend minder kans om in het ziekenhuis te belanden dan niet gevaccineerden. Je kan als gevaccineerde nog steeds besmet worden, maar de kans dat je er zwaar ziek van wordt is bijzonder klein.
Eenvoudig?
Hmhm.. Iedereen gelooft maar wat ie wil, dat mag nu nog.

Je hebt ook de kans om na vaccinatie meteen dood te vallen of gehandicapt te worden zoals de vele duizenden vaccinatie-doden en nog meer -slachtoffers nu al meemaken...
En dát dan enkel voor de kans om, opnieuw na besmetting ondanks de 'bescherming' van (meerdere!) vaccins, die er eigenlijk niet is, wat minder ziek te worden of minder kans te hebben om in het ziekenhuis te belanden?
Dan ben je goed gek volgens mij, ik speel liever geen russische roulette met mijn leven als proefkonijn voor experimentele vaccins om misschien uit het ziekenhuis te kunnen blijven en niet zwaar ziek te worden maar om dan wel dood te gaan.
Die keuze lijkt mij pas eenvoudig. Een no-brainer.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:42   #30
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Het is hier toch al 100 keer aangehaald, dat de maatregelen vooral op de jeugd zijn gericht, terwijl het de oude mensen zijn die de veroorzaker zijn van het probleem.
In mijn tijd heb ik ook staan muilen, brullen en vogelen tegen de sterren op. Maar toen was er geen corona. Alleen maar de "vuile ziekte" waar ge vanaf waart met een paar pilletjes
Wat die jeugd daar onlangs in Spanje is gaan uitsteken en insteken is niet heel verstandig, vooral als ze daarna zo onverantwoord zijn om op een vlucht te stappen. Als ge prijs hebt dan zijt ge tenminste konsekwent maar ga dan andere mensen op een vlucht niet gaan besmetten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:44   #31
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Vergeleken met de meeste andere andere landen valt het in België nogal mee wat regels betreft. Wat fascisme en nazisme betreft is het beter van een nieuwe draad te openen daarover als ge daar zo door gefascineerd zijt. Of op zijn minst u aan goede bronnen te informeren wat fascisme etc feitelijk was om te vermijden deze termen te banaliseren naar een huidige situatie die daar in de verste verte niets met te maken heeft.
Trouwens op slot? Ik ben zonet terug van mijn reis zonder incheck of immigratie problemen, overal kan ik hier naar de winkel gaan, restaurant etc als ik goesting heb. Massa evenementen interesseren me niet en dat is misschien het enige wat beperkend kan zijn maar voor de rest? De reizen buiten Europa zijn voor mij de grootste domper maar daar heeft België niets aan te beslissen.
Het valt mee voor u bedoelt u? Maar uiteindelijk is dat natuurlijk niet zo. Niet verkozen politici bepalen dat we heel wat vrijheden kwijt zijn gespeeld het afgelopen anderhalf jaar en die vrijheden hebben we nog steeds niet terug. Ja, dat is fascistisch mijn beste, ik begrijp dat het pijn doet om dat van jezelf te moeten beseffen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:45   #32
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In mijn tijd heb ik ook staan muilen, brullen en vogelen tegen de sterren op. Maar toen was er geen corona. Alleen maar de "vuile ziekte" waar ge vanaf waart met een paar pilletjes
Wat die jeugd daar onlangs in Spanje is gaan uitsteken en insteken is niet heel verstandig, vooral als ze daarna zo onverantwoord zijn om op een vlucht te stappen. Als ge prijs hebt dan zijt ge tenminste konsekwent maar ga dan andere mensen op een vlucht niet gaan besmetten.
Als de jongeren hadden mogen kiezen hadden die gewoon verder gefeest. Er is dus weeral iemand anders geweest die een keuze voor hen heeft gemaakt.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:45   #33
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In mijn tijd heb ik ook staan muilen, brullen en vogelen tegen de sterren op. Maar toen was er geen corona. Alleen maar de "vuile ziekte" waar ge vanaf waart met een paar pilletjes
Wat die jeugd daar onlangs in Spanje is gaan uitsteken en insteken is niet heel verstandig, vooral als ze daarna zo onverantwoord zijn om op een vlucht te stappen. Als ge prijs hebt dan zijt ge tenminste konsekwent maar ga dan andere mensen op een vlucht niet gaan besmetten.
De jeugd van tegenwoordig moet zelfs geen pilletje pakken als ze corona oplopen van te muilen. U wil hen dat beletten, terwijl u exact hetzelfde deed vroeger. Fascisme ten top.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:45   #34
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Eenvoudig?
Hmhm.. Iedereen gelooft maar wat ie wil, dat mag nu nog.

Je hebt ook de kans om na vaccinatie meteen dood te vallen of gehandicapt te worden zoals de vele duizenden vaccinatie-doden en nog meer -slachtoffers nu al meemaken...
En dát dan enkel voor de kans om, opnieuw na besmetting ondanks de 'bescherming' van (meerdere!) vaccins, die er eigenlijk niet is, wat minder ziek te worden of minder kans te hebben om in het ziekenhuis te belanden?
Dan ben je goed gek volgens mij, ik speel liever geen russische roulette met mijn leven als proefkonijn voor experimentele vaccins om misschien uit het ziekenhuis te kunnen blijven en niet zwaar ziek te worden maar om dan wel dood te gaan.
Die keuze lijkt mij pas eenvoudig. Een no-brainer.
(de vele duizenden vaccinatiedoden en nog meer…)
Kun je dat met een ernstige bronvermelding staven? Of heb je dat vorige nacht gedroomd?
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:52   #35
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Waarom is onze maatschappij dan nog steeds op slot? Die maatregelen dienden toch om onze ouderen en kwetsbaren te beschermen? Nu dat in orde is met deze vaccins, waarom zijn er dan nog steeds maatregelen? Kan daar nu eindelijk eens iemand van de fascistenbende op antwoorden?
Daar hebben fanatieke gevaccineerden geen antwoord op. Dan beginnen ze te leuteren over vergelijkingen van maatregelen in andere landen en dat het hier nog niet zo slecht is omdat ze geen antwoord op de vraag kunnen verzinnen.

Voor zulke asociale marginalen zijn er immers ook geen beperkingen of maatregelen voor zaken die hun toch niet interesseren.
Wat kan het egoïstische fossielen schelen dat evenementen voor de jeugd niet meer mogen, daar gaan ze toch niet naartoe.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:56   #36
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het valt mee voor u bedoelt u? Maar uiteindelijk is dat natuurlijk niet zo. Niet verkozen politici bepalen dat we heel wat vrijheden kwijt zijn gespeeld het afgelopen anderhalf jaar en die vrijheden hebben we nog steeds niet terug. Ja, dat is fascistisch mijn beste, ik begrijp dat het pijn doet om dat van jezelf te moeten beseffen.
Pijn? Daar krijg ik geen pijn van, hoogstens als ik geld verlies. Voor de rest on survivra.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 17:09   #37
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
(de vele duizenden vaccinatiedoden en nog meer…)
Kun je dat met een ernstige bronvermelding staven? Of heb je dat vorige nacht gedroomd?
Heb je de officiële website van de europese medicijnwaakhond EMA nog altijd niet willen raadplegen?
Of vindt je overheidswebsites nog steeds niet ernstig genoeg als bronvermelding als ze iets durven bekend maken dat je als vaxxer niet aanstaat en je met je snuit koudweg op officiële feiten drukt die je niet meer kunt ontkennen?

Te lui om zelf te googlen of doodsbang van de officiële vaccinatie slachtoffers en vaccinatie DODENcijfers?
Ik vermoed het laatste, ik zou ook niet happig zijn om te moeten lezen wat mij mogelijk ook nog te wachten staat in de volgende 5 jaar door eigen schuld als vrijwillig proefkonijn.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 17:14   #38
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Het is hier toch al 100 keer aangehaald, dat de maatregelen vooral op de jeugd zijn gericht, terwijl het de oude mensen zijn die de veroorzaker zijn van het probleem.
DUH...een VIRUS is de veroorzaker van heel het probleem, inclusief de ángst ervoor als handig en vals voorwendsel voor onwettige maatregelen...
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 17:21   #39
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
DUH...een VIRUS is de veroorzaker van heel het probleem, inclusief de ángst ervoor als handig en vals voorwendsel voor onwettige maatregelen...
Als niet gevaccineerde het probleem zouden zijn om de ziekenhuizen te laten vol lopen, hoe noem je dan de groep die verantwoordelijk is voor 70% van de ziekenhuisopnames hebben gezorgd terwijl ze zelf maar 25% van de bevolking voorstellen?

Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 26 juli 2021 om 17:21.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 18:06   #40
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In mijn tijd heb ik ook staan muilen, brullen en vogelen tegen de sterren op. Maar toen was er geen corona. Alleen maar de "vuile ziekte" waar ge vanaf waart met een paar pilletjes
Wat die jeugd daar onlangs in Spanje is gaan uitsteken en insteken is niet heel verstandig, vooral als ze daarna zo onverantwoord zijn om op een vlucht te stappen. Als ge prijs hebt dan zijt ge tenminste konsekwent maar ga dan andere mensen op een vlucht niet gaan besmetten.
Goed ja. Deze met een coronacertificaat omdat ze gevaccineerd zijn kunnen evengoed brullen en vogelen, en kunnen evengoed besmet zijn, maar ze hebben het voordeel dat ze niet meer moeten getest worden.
Wat is dan uiteindelijk het verschil ?
Er wordt gewoonweg achter het net gevist.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be