Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juli 2021, 12:38   #1
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard Voor mij geen toekomstige partners die gevaccineerd zijn: AFKNAPPER!

Het probleem is voor mij nu niet aan de orde (partner denkt zoals ik) maar als ik in de toekomst nood zou hebben aan een potentiële liefdespartner, dan zal van mijn kant de eerste vraag zijn (zelfs nog voor ik tot een date zou besluiten): Ben jij gevaccineerd?

Is het antwoord bevestigend dan is dat voor mij een doorslaggevende afknapper en komt er geen date, hoe verliefd ik ook zou mogen zijn...

Mensen die zich nonchalant laten inspuiten met een experimenteel vaccin zoals deze die nu worden gebruikt om covid mee te bestrijden, zijn onverantwoord bezig met hun gezondheid.

Dan kunnen ze ook geen verantwoordelijkheid nemen in een relatie vind ik.

Ik stel deze naïevelingen op dezelfde lijn met druggebruikers die zich laten inspuiten met krokodil... Ook van dat spul weet je niet wat er precies in zit...
__________________
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 12:51   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Ge meent het.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 12:55   #3
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Ben jij dit Victor?

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 12:57   #4
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Ja, kan ik inkomen.

Ouderen (pakweg 50+) hebben best een reden om dat vaccin te nemen, corona oplopen is voor hen niet prettig en dan kan men wel al eens een gokje wagen.

Maar een jongere die dat vaccin neemt is toch meestal wel een nietsnut, iemand die zich laat inspuiten om toch maar op vakantie te kunnen gaan of toch maar dat pasje te kunnen bemachtigen ... Of iemand met weinig ruggengraat die kraakt onder de druk van zijn of haar omgeving.

Met zo iemand kan je dus niks aanvangen he... Dat zijn grijze mussen die in het beste geval ook niet meer zullen bereiken dan een afbetaald huis tegen dat ze op hun 67 met pensioen zullen gaan (als de regering ondertussen niets anders heeft beslist). Slaafjes van het systeem, zwakkelingen.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 13:07   #5
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ja, kan ik inkomen.

Ouderen (pakweg 50+) hebben best een reden om dat vaccin te nemen, corona oplopen is voor hen niet prettig en dan kan men wel al eens een gokje wagen.

Maar een jongere die dat vaccin neemt is toch meestal wel een nietsnut, iemand die zich laat inspuiten om toch maar op vakantie te kunnen gaan of toch maar dat pasje te kunnen bemachtigen ... Of iemand met weinig ruggengraat die kraakt onder de druk van zijn of haar omgeving.

Met zo iemand kan je dus niks aanvangen he... Dat zijn grijze mussen die in het beste geval ook niet meer zullen bereiken dan een afbetaald huis tegen dat ze op hun 67 met pensioen zullen gaan (als de regering ondertussen niets anders heeft beslist). Slaafjes van het systeem, zwakkelingen.
Ja maar, de passie overstijgt discussies over vaccinatie.
Als je zelf gevaccineerd bent zou er geen probleem mogen zijn. Vaccinatie dient enkel om de gevaccineerde te beschermen. Als de partner een antivaxer is dan is dat een probleem bij de partner.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 13:16   #6
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ja maar, de passie overstijgt discussies over vaccinatie.
Als je zelf gevaccineerd bent zou er geen probleem mogen zijn. Vaccinatie dient enkel om de gevaccineerde te beschermen. Als de partner een antivaxer is dan is dat een probleem bij de partner.
Wel in de grond heb je zeker gelijk, het debat is een beetje opgepookt hierover, wel vooral door mensen die per se iedereen willen vaccineren en zeker door die pasjes. Ik zou ook geen vriendschap beëindigen met iemand omdat die gevaccineerd is, maar bvb wel als die mij gaat aanvallen omwille van het feit dat ik mij niet laat vaccineren.

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 26 juli 2021 om 13:16.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 13:29   #7
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Wel in de grond heb je zeker gelijk, het debat is een beetje opgepookt hierover, wel vooral door mensen die per se iedereen willen vaccineren en zeker door die pasjes. Ik zou ook geen vriendschap beëindigen met iemand omdat die gevaccineerd is, maar bvb wel als die mij gaat aanvallen omwille van het feit dat ik mij niet laat vaccineren.
?

0.1% kans. Het gaat over geld en groepsdruk.

Ga je All-In met 2 7 in een pokermatch. Het wordt een beetje belachelijk.

Met Aas Aas is de kans dat je het virus wint veel hoger.

Je doet die prik dan maar om ervan af te zijn. Het gezaag, de propaganda.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 13:39   #8
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ja, kan ik inkomen.

Ouderen (pakweg 50+) hebben best een reden om dat vaccin te nemen, corona oplopen is voor hen niet prettig en dan kan men wel al eens een gokje wagen.

Maar een jongere die dat vaccin neemt is toch meestal wel een nietsnut, iemand die zich laat inspuiten om toch maar op vakantie te kunnen gaan of toch maar dat pasje te kunnen bemachtigen ... Of iemand met weinig ruggengraat die kraakt onder de druk van zijn of haar omgeving.

Met zo iemand kan je dus niks aanvangen he... Dat zijn grijze mussen die in het beste geval ook niet meer zullen bereiken dan een afbetaald huis tegen dat ze op hun 67 met pensioen zullen gaan (als de regering ondertussen niets anders heeft beslist). Slaafjes van het systeem, zwakkelingen.
Wat doe je als je partner zaagt?

Snel en slecht afraffelen.

Zal ze leren.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 13:54   #9
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Ik vraag me af hoeveel knappe vrouwen een no-vaxxers-eis hebben.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 13:54   #10
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ben jij dit Victor?

Die heeft naar Urk gekeken en een link gelegd.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 13:57   #11
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ja, kan ik inkomen.

Ouderen (pakweg 50+) hebben best een reden om dat vaccin te nemen, corona oplopen is voor hen niet prettig en dan kan men wel al eens een gokje wagen.

Maar een jongere die dat vaccin neemt is toch meestal wel een nietsnut, iemand die zich laat inspuiten om toch maar op vakantie te kunnen gaan of toch maar dat pasje te kunnen bemachtigen ... Of iemand met weinig ruggengraat die kraakt onder de druk van zijn of haar omgeving.

Met zo iemand kan je dus niks aanvangen he... Dat zijn grijze mussen die in het beste geval ook niet meer zullen bereiken dan een afbetaald huis tegen dat ze op hun 67 met pensioen zullen gaan (als de regering ondertussen niets anders heeft beslist). Slaafjes van het systeem, zwakkelingen.
of iemand die elke dag hard moet werken om de luier van uw meetje die maar blijft leven in t hospitaal of wzc te verversen...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 14:00   #12
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Het is typisch voor fanatieke religies om partners die niet tot dezelfde religie behoren uit te sluiten.
Geen verrassing dus.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 14:40   #13
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Het is typisch voor fanatieke religies om partners die niet tot dezelfde religie behoren uit te sluiten.
Geen verrassing dus.
Knap!
Er zitten onder de antivaxxers nogal wat witte gewaden dragende, het vingertje zwaaiende zuiveren in de leer. Lichtjes gaga, vooral wanneer ze beginnen over de complotten waarbij mensen zoals Bill Gates ervan verdacht worden nano-chips in de vaccins te stoppen, met de bedoeling “alles over ons te weten te komen”.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 14:46   #14
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Knap!
Er zitten onder de antivaxxers nogal wat witte gewaden dragende, het vingertje zwaaiende zuiveren in de leer. Lichtjes gaga, vooral wanneer ze beginnen over de complotten waarbij mensen zoals Bill Gates ervan verdacht worden nano-chips in de vaccins te stoppen, met de bedoeling “alles over ons te weten te komen”.
Ge zet daar wat:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210726_94746736

Citaat:
Harmon bleef vasthouden aan het feit dat hij geen vaccin wou. “Mijn geloof zal mij beschermen”, klonk het. maar hij heeft ondertussen de strijd met Covid-19 verloren. De leider en oprichter van de Hillsong Church, Brian Houston, roept nu alle leden van zijn kerkgemeenschap op om te luisteren naar de artsen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:04   #15
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
of iemand die elke dag hard moet werken om de luier van uw meetje die maar blijft leven in t hospitaal of wzc te verversen...
gewoon de kilocapaciteit van de pampers wat opvoeren
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:34   #16
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
of iemand die elke dag hard moet werken om de luier van uw meetje die maar blijft leven in t hospitaal of wzc te verversen...
Wel, ik hoop dat je oud wordt en nog veel pampers kunt volschijten.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 16:45   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Met de vaccinatiegraad in Vlaanderen, wordt de spoeling van een potentiële ongevaccineerde partner die je zoekt, wel erg dun.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 18:11   #18
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Het is typisch voor fanatieke religies om partners die niet tot dezelfde religie behoren uit te sluiten.
Geen verrassing dus.
Bof, het kan veranderen....

'Bekende antivaxxer sterft aan Covid-19.'

'...Harmon bleef vasthouden aan het feit dat hij geen vaccin wou. “Mijn geloof zal mij beschermen”, klonk het. maar hij heeft ondertussen de strijd met Covid-19 verloren. De leider en oprichter van de Hillsong Church, Brian Houston, roept nu alle leden van zijn kerkgemeenschap op om te luisteren naar de artsen.'
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 18:12   #19
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Met de vaccinatiegraad in Vlaanderen, wordt de spoeling van een potentiële ongevaccineerde partner die je zoekt, wel erg dun.
Mss een voordeel voor het nageslacht.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 18:38   #20
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Mss een voordeel voor het nageslacht.
alsof het hier zo leuk is
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be