Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 december 2018, 05:22   #1
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.970
Standaard Neen, Wij zijn géén onnozele kinderen Meneer Peeters

Neen, Wij zijn géén onnozele kinderen Meneer Peeters

Gisteren stelde CD&V Meneer Peeters: dat als er nu snel ( januari) verkiezingen georganiseerd zouden worden voor Federale regering alleen, .....dat er misschien eind 2019 nog géén federale regering tot stand gekomen zou kunnen zijn….OEPS

Dit om hun staatsgreep Federale minderheid regering er toch via sjoemelen met gedoogsteun door te sleuren tot mei 2019.

Als, als, als… prekend dreiging, angst aanjagen… de kerk deed dat vroeger ook, we gingen met zen allen naar de hel gaan en branden als we niet slaafs als schapen deden wat van ons door hen verwacht werd…..t'is bijna kerst zeker?

Allééééé ze willen dan ook nog hulp, niet van de kerstman maar van de NVA.

Belgen mop zeker?…. Bijna altijd komt in het staatsblad het anders te staan dan eerst werd overeen gekomen en ook wijsgemaakt werd aan de bevolking, de adertjes worden verzwegen of kwassie onleesbaar te begrijpen beschreven zoals in verzekering polissen.

Al 188 jaar lang worden die verbouwingen in de achterkamers aangepast om zo dan gepubliceerd in het staatsblad te verschijnen.

Soms zelf met “toevallige” zetduivel fouten tussen de vertalingen Frans > Nederlands die nadien wel meestal ook nog blijven staan, nadien een leven leiden....

De clou is: de NVA die moet helpen...niet meer in die staatsgreep Federale minderheid regering zit..... zou “hen” zomaar Blind moeten vertrouwen wat van af nu woordelijk zou overeen gekomen word.

Dat het besprokene ook zo letterlijk zeker in het regeer akkoord, staatsblad of een ander officieel document zal verschijnen. Borg staan is altijd levens gevaarlijk, maar ze verlangen het wel onbeschaamd van de NVA .....

...Dat NVA zo goed zou zijn om bereid te zijn hun steun te geven tot mei 2019.

Totaal nonsens, totale ongeloofwaardige toestand vind ik het. punt uit

Zelfs al belooft meneer Michel om het opstarten van constitutionele onderhandelingen vast te leggen voor volgende regering. De natte droom van NVA.

Dan nog Weet de NVA niet hoe en wat er daadwerkelijk beschreven zal worden eens ze de deur uit zijn. Want ze zitten niet in die onwettige staatsgreep Federale minderheid regering.

Waarom zouden die losgeslagen 3 partijen zich wel aan de overeenkomsten met NVA houden? Als die zelf durven de koning negeren!


NVA zouden toch helemaal zot moeten zijn zeker na wat ze al ervaren hebben.

Ervaren hebben dat en gegeven woord NIET bindend is voor meneer Peeters en co


Tjeeeeeven trucken is géén uitdrukking van gisteren maar is zowat het DNA van CD&V en die willen nu in een staatsgreep regering zonder meerderheid mee dicteren wat in de toekomst zou moet gebeuren. Door even hier en daar in bed te liggen te hoereren.

Terwijl Michel in de wolken leeft en doet zoals Joseph Kabila in Congo om de macht te behouden, ook met (bloed diamanten) beloftes strooit.

MAAR wonderbaarlijk , CD&V Peeters insinueert geruststellend>>> okuspokus, als in Mei 2019 er een alles samen verkiezingen uitgeschreven word voor België/Europa/ gewesten.

Dan zullen er dan géén problemen zijn om een regeringen samen te stellen. Insinueert CD&V Peeters zonder blozen voor VRT naar de bevolking toe! Zodat het volk niet zo snel mogelijk verkiezingen zouden eisen om hun persoonlijke wil of keuze democratisch duidelijk te maken.

CD&V meneer Peeters mensen die de moeite doen om naar Villa Politica te kijken en te luisteren zijn géén Onnozele-Kinderen!

CD&V meneer Peeters, meneer De Croo: Als er nog zo belangrijke regels, wetten of andere toestanden er moesten door gejaagd worden, waarom realiseren jullie zich dat nu pas?

Waarom zochten jullie géén oplossing, waar was het beruchte wereld beroemde Belgisch sjoemel compromis plots naartoe?

"De problemen oplossen als ze zich stellen" was blijkbaar ook niet van toepassing op en voor het Marrakesh gebeuren zodat het dat aanvaardbaar was voor iedereen.


Wellicht het Streven naar de macht zeker…

Zoals Peeters en de Croo het als noodzakelijk stellen >>> zodat de laagste inkomens en beetje meer leef ruimte zouden hebben, Om de Brexit problematiek op te vangen voornamelijk in Vlaanderen. Er meer jobs zouden kunnen komen ….

Wel dan er is wel nog een oplossing, via een regering die voorlopig nog wettelijk is….



Dat ze dan die "noodzakelijke" zaken voorleggen en ook stemmen in de Vlaamse regering!


Heeft zelfs de zelfde coalitie samenstelling als Michel I. En eens dat er een federale wettelijk gevormd is kan daar indien nog nodig nadien over gebakkeleid worden!

Waaaaaaaaaaaaar zit dan het probleem meneer Peeters en meneer De Croo.

Waarom moet dan die staatsgreep federale minderheid regering in leven gehouden worden?

Waarom mogen wij niet gaan kiezen voor federale regering meneer Peeters, meneer De Croo?


>>>>> Der zijn Inderdaad problemen meneer Peeters en meneer De Croo in dit sjoemel land.

Veel Franstalig partijen zijn tegen al die voor gestelde nieuwe wetten, regels, verordeningen van “Rechts”

Wel het is dan hun probleem dat hun Franstalige deelstaat die nieuwe wetten, regels, verordeningen niet willen goed keuren!

Dat hun burgers met de minste inkomens in hun eigen deelstaten niet meer zullen krijgen, dat hun bedrijven géén betere werking voorwaarden kunnen verkrijgen, dat het steeds moeilijk zal blijven in Franstalig lands deel nieuwe jobs te creëren…..

Wat hebben wij daar als burgers die leven op Vlaamse bodem verdorie daarmee te maken?

De Franstalige politieke wereld heeft ons al altijd tegen gewerkt en niet gerespecteerd. Wat hebben wij met hun doen en laten te maken?

Als zij niet willen moet wij dan ook maar boeten zoals steeds in het verleden??

Het zal duidelijk zijn, Ik wil zo snel mogelijk een wettelijk via verkiezing .....federale regering!
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 14 december 2018 om 05:42.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 10:28   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Misschien is het een magere troost als ik schrijf dat die Peeters nog altijd kwaad is omdat hij het in Antwerpen niet heeft kunnen winnen?

Voor de rest komt de figuur Peeters mij niet echt hoog aangeschreven over.

Lange tijd geleden dacht ik nog: 'Is dat nu een loper- of een wielrenner?'

Uiteindelijk bleek het een 'loper' in een wreed duister schaakbord te zijn.

p.s.

De dag van de 'onschuldige' (klinkt beter dan onnozele - persoonlijke mening) kinderen zit er aan te komen meneer Peeters en dat vraagt om respect.

vrijdag 28 december.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 december 2018 om 10:32.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 12:31   #3
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Tl, dr
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 12:32   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien is het een magere troost als ik schrijf dat die Peeters nog altijd kwaad is omdat hij het in Antwerpen niet heeft kunnen winnen?

Voor de rest komt de figuur Peeters mij niet echt hoog aangeschreven over.

Lange tijd geleden dacht ik nog: 'Is dat nu een loper- of een wielrenner?'

Uiteindelijk bleek het een 'loper' in een wreed duister schaakbord te zijn.

p.s.

De dag van de 'onschuldige' (klinkt beter dan onnozele - persoonlijke mening) kinderen zit er aan te komen meneer Peeters en dat vraagt om respect.

vrijdag 28 december.
Het gegeven is veel simpeler van aard.

Het ACW zegt, lachen, Peeters lacht.
Het ACW zegt, wenen, Peeters weent.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 12:32   #5
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.198
Standaard

Als mensen zeggen "een smoel waar je op wil kloppen" denk ik altijd aan Kris Peeters.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 12:45   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het gegeven is veel simpeler van aard.

Het ACW zegt, lachen, Peeters lacht.
Het ACW zegt, wenen, Peeters weent.
Dat klink zo precies als een meelopertje of zou het een duistere vorm van robotica zijn?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 12:49   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat klink zo precies als een meelopertje of zou het een duistere vorm van robotica zijn?
Onbeschaamde opportunist en anti-Vlaamse parvenu.
Dat is een betere beschrijving in mijn opzicht.

Kortom, een Belgische uitschot-politicus.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:21   #8
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Neen, Wij zijn géén onnozele kinderen Meneer Peeters

Het zal duidelijk zijn, Ik wil zo snel mogelijk een wettelijk via verkiezing .....federale regering!
Wat mij echt stoort, waarom ik dit opstarten:

is dat de particratie blijkbaar niet wil begrijpen dat ze zelf uitgelokt hebben dat extreme partijen ontstaan zijn door NIET hun werk te doen, door te sjoemelen, liegen en bedriegen van uit een ivoren toren.

Een mis toestand waar de bevolking nu al 188 jaar zen geduld bewaard heeft ondanks alle hun Achterkamer sjoemel en corruptie!

Waardoor "de extremen" zoals de {politiek&vrienden} hen beschuldigend omschrijft steeds meer aanhang krijgen.

Dat ( niet toegestane) protest "gele hesje" of van "stoute rechtsen" het gevolg is van hun geklungel en vooral spotten met de wetten en zo ook met het volk en het verkwisten van de gelden.

Als rot verwende kinderen steeds meer schulden opbouwen uit eigenbelang, zelfs EU en IMF negerend.

Als het volk dan uitbreekt, de zweer etterend knalt, zullen ze strenge straffen eisen zeker!!!! Zoals in veel dictatuur staten de regel is!


Zoals nu terug:
Terwijl Michel hier doet als Kabila in Congo om de macht te behouden met zijn Judassen. Willen in de VN zelfs het woord voeren zoals de Saoedische prins die zich in kocht om baas te zijn van de mensen/vrouwen rechten!

Om hun staatsgreep Federale minderheid regering er toch via sjoemelen met gedoogsteun door te sleuren tot mei 2019. Ze zelf willen in bed liggen met anderen, hoeren noem ik het!

Om zoals de maffia prostituerend zaken er door te drukken terwijl ze géén meerderheid méér hebben om te beslissen. Dan kunnen ze in feite alles doen wat ze willen!

De Krem CD&V die ooit NAVO hoofdman als droom had, kan nu massaal snel veel leger materiaal beginnen aan schaffen, contracten bij Trump tekenen voor meerdere tien tallen jaren na deze staatsgreep Federale minderheid regering, met als reden >>> De Veiligheid..... Kan toch niet die dictatuur.

Of de energie sector alles geven wat ze wensen zoals ooit Verhofstad Open VLD deed door onze strategische energie centrales van ons volk te verpatsen aan de Fransen, ons feitelijk weer verkocht om te koloniezeren/uit te buiten.

Daarom wil ik zo vlug mogelijk kiezen voor federaal, zo niet moeten gaan dei federale maar ontbinden en verder gaan met zelf beslissende deelstaten zoals de kantons in Zwitserland en natuurlijk het volk via referendum met persoonlijke keuze STEEDS laten beslissen wat in hun deelstaat dient te gebeuren.

Het is toch duidelijk dat gans die federale r is om de postjes en om machtswellustig op zen zachts gezegd te sjoemelen.

***
Hoop niet in den bak te geraken omdat ik niet akkoord ben met hun doen, wat regel is in politiek of geloof dictaturen, bij Poetin, Erdogan, Kabila in Congo, Cuba, Venezuela, Noord Korea................

Dus kiezen, kiezen, kiezen!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:34   #9
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Dirk, ben je werkman ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 22:00   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Onbeschaamde opportunist en anti-Vlaamse parvenu.
Dat is een betere beschrijving in mijn opzicht.

Kortom, een Belgische uitschot-politicus.
Dat durfde ik niet te schrijven maar het klopt wel.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be