Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 december 2018, 08:40   #24281
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het antwoord is wellicht duidelijker en duidelijker aan het worden! Ze komen naar hier en in de omgeving... om de landen in te palmen!
Alvast met "gezinsherenigingen" en verder met kweken als konijnen! Zie ze maar lopen die langgerokte en gehoofdoekte madammen met wat koters rond zich, een gevulde buggy en een dikke buik, klaar voor de volgende worp... En ze zijn op slag nog "Belg" ook!
Allah is Groot en het ocmw doet de rest!
En Erdogan komt het hen nu en dan nog vertellen ook.
En toch blijft men het allemaal maar toelaten, begrijpe wie begrijpe kan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 08:45   #24282
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Finland...Voor vandaag heb ik mijn deel geïmporteerd barbarisme alweer gehad.

Zeven immigranten gearresteerd voor grove verkrachting van een tienjarig Fins meisje

https://www.hbl.fi/artikel/sju-man-m...ioarig-flicka/
Dat moet verschrikkelijk geweest zijn voor dat meisje.

Maar tegenwoordig zijn de meeste mensen al zo immuun geworden voor de gruwelijke berichten waar we dagelijks met overspoeld worden dat ze het zich gewoon nog niet meer aantrekken en het catalogeren onder: dat is de ver van mijn bed show.

Daarbij hoop ik dat het nooit ééntje van hun eigen familieleden is die er met te maken krijgt, van zij die denken het is de ver van mijn bed show, met dat soort van gespuis dat niets anders komt doen in Europa dan verkrachtertje spelen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2018 om 08:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 11:10   #24283
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat moet verschrikkelijk geweest zijn voor dat meisje.

Maar tegenwoordig zijn de meeste mensen al zo immuun geworden voor de gruwelijke berichten waar we dagelijks met overspoeld worden dat ze het zich gewoon nog niet meer aantrekken en het catalogeren onder: dat is de ver van mijn bed show.

Daarbij hoop ik dat het nooit ééntje van hun eigen familieleden is die er met te maken krijgt, van zij die denken het is de ver van mijn bed show, met dat soort van gespuis dat niets anders komt doen in Europa dan verkrachtertje spelen.
Citaat:
Zeven immigranten gearresteerd voor grove verkrachting van een tienjarig Fins meisje

https://www.hbl.fi/artikel/sju-man-m...ioarig-flicka/
Ik begrijp de ouders en familie van dat kind niet...als er ooit zulk pedofiel crapuul een vinger uitsteekt naar een van mijn kleinkinderen, dan haalt ie de rechtbank niet eens, daar ga ik voor zitten!

Het is door de pamperende politiek en justitie dat deze verkrachtingen blijven duren, dus moeten wijzelf, gedwongen, onze kinderen beschermen en dat doen we door dat perverse ongedierte zelf aan te pakken tussen licht en donker want protest tegen de pamperaars haalt vooralsnog niks uit....of misschien moeten we politici en magistraten eens intimideren en afdreigen want dat schijnt wel te helpen?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 12:02   #24284
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ik begrijp de ouders en familie van dat kind niet...als er ooit zulk pedofiel crapuul een vinger uitsteekt naar een van mijn kleinkinderen, dan haalt ie de rechtbank niet eens, daar ga ik voor zitten!

Het is door de pamperende politiek en justitie dat deze verkrachtingen blijven duren, dus moeten wijzelf, gedwongen, onze kinderen beschermen en dat doen we door dat perverse ongedierte zelf aan te pakken tussen licht en donker want protest tegen de pamperaars haalt vooralsnog niks uit....of misschien moeten we politici en magistraten eens intimideren en afdreigen want dat schijnt wel te helpen?
Ik ben het daar volledig met eens met wat u daar schrijft.

Laat ik hierbij een ander geval aanhalen waar ons land "failed state"opgeplakt bij kreeg.

De manier waarop de overheid omging met de honderden slachtoffers.

Bij de overheid is de regel: 'Met de slachtoffers wordt geen rekening gehouden' waarschijnlijk van toepassing zijn denk ik.

Pijnlijk detail is dat het best een gevaarlijke regel is want als mensen (die zelf slachtoffer waren of een familielid/kindje) het heft in eigen hand gaan nemen dan ziet het er echt niet goed uit ...

Waarschijnlijk draait het uiteindelijk allemaal om centjes zoals we in uit het volgende artikel kunnen leren.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2018 om 12:04.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 15:28   #24285
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Eigenlijk zouden we de vraag anders moeten stellen: "Wat hebben allochtonen tegen ons ondanks dat ze in de EU goed ontvangen worden en in de meeste gevallen nog alles krijgen wat hun hartje lust?"

Wat is hun drijfveer om het in de EU zo te komen verzieken?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 15:37   #24286
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Eigenlijk zouden we de vraag anders moeten stellen: "Wat hebben allochtonen tegen ons ondanks dat ze in de EU goed ontvangen worden en in de meeste gevallen nog alles krijgen wat hun hartje lust?"

Wat is hun drijfveer om het in de EU zo te komen verzieken?
Hun eeuwenoude cultuur en tradities die ze meebrengen en hier toepassen/ verder zetten.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 4 december 2018 om 15:37.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 15:52   #24287
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Eigenlijk zouden we de vraag anders moeten stellen: "Wat hebben allochtonen tegen ons ondanks dat ze in de EU goed ontvangen worden en in de meeste gevallen nog alles krijgen wat hun hartje lust?"

Wat is hun drijfveer om het in de EU zo te komen verzieken?
"inch allah akhbar"
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 16:23   #24288
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Eigenlijk zouden we de vraag anders moeten stellen: "Wat hebben allochtonen tegen ons ondanks dat ze in de EU goed ontvangen worden en in de meeste gevallen nog alles krijgen wat hun hartje lust?"

Wat is hun drijfveer om het in de EU zo te komen verzieken?
Is dat geen automatische reactie van armen tegenover rijken, door de eeuwen heen? Vroeger ging dat er veel erger aan toe! En kwam het meer tot grote opstanden, revoluties, oorlogen enz
Ergens dachten we dat de godsdienstoorlogen tot de geschiedenis behoorden maar de islam komt dat toch in vraag stellen...
De tijden veranderen maar de problemen blijven, iets minder, toch bestaan.

Laatst gewijzigd door andev : 4 december 2018 om 16:25.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 19:07   #24289
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Is dat geen automatische reactie van armen tegenover rijken, door de eeuwen heen? Vroeger ging dat er veel erger aan toe! En kwam het meer tot grote opstanden, revoluties, oorlogen enz
Ergens dachten we dat de godsdienstoorlogen tot de geschiedenis behoorden maar de islam komt dat toch in vraag stellen...
De tijden veranderen maar de problemen blijven, iets minder, toch bestaan.
Tijden veranderen inderdaad, niet echt ten goede tegenwoordig, integendeel.

Of de problemen iets minder zijn dat durf ik in twijfel trekken daar ik van mening ben dat ze terug in stijgende lijn aan het gaan zijn.

Ik wil het niet echt gaan dramatiseren maar als men zo verder doet zit een burgeroorlog er dik in.

Niet dat ik er voorstander van ben maar ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2018 om 19:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 19:08   #24290
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hun eeuwenoude cultuur en tradities die ze meebrengen en hier toepassen/ verder zetten.
De autochtone bevolking het mes op de keel zetten dus of zie ik dat verkeerd?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 19:11   #24291
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"inch allah akhbar"
Een stapje terug in het verleden ± 1967 dacht ik hoorden we éne zekere Adamo al "Inch'Allah" zingen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2018, 14:04   #24292
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Blonde Finnen slaan weer toe in Brussel.

Vakbond waarschuwt voor Brusselse no go-zones
Ziekenwagen onder vuur tijdens rit naar patiënt.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181204_04009723
https://sceptr.net/2018/12/ziekenwag...dSzP4zbIR8Ky_c

Laatst gewijzigd door daiwa : 5 december 2018 om 14:04.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2018, 16:04   #24293
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Blonde Finnen slaan weer toe in Brussel.

Vakbond waarschuwt voor Brusselse no go-zones
Ziekenwagen onder vuur tijdens rit naar patiënt.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181204_04009723
https://sceptr.net/2018/12/ziekenwag...dSzP4zbIR8Ky_c
Ziekenwagens die door krapuul worden tegengehouden zouden moeten de toelating hebben om er los door te rijden! De mensen wiens leven in gevaar zijn in die ziekenwagens zijn belangrijker dan loslopend krapuul. We zullen ze niet missen.
Wanneer zal er nog eens zo'n moslimschepsel met een camion of zo door een volle zeedijk of straat rijden? Maar dat is minder erg dan wat ik hierboven voorstel uiteraard...

Laatst gewijzigd door andev : 5 december 2018 om 16:05.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2018, 08:42   #24294
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hun eeuwenoude cultuur en tradities die ze meebrengen en hier toepassen/ verder zetten.
Is cultuur wel op zijn plaats in bovenstaande zin denkt u?

Die ze meebrengen en hier toepassen.

Met het tekenen van het migratiepact geeft men ze ook een vrijgeleide dat te doen of zie ik dat weer maar eens verkeerd?

Of iedereen binnen de EU de culturen die men wil opdringen kan smaken dat lijkt mij wreed twijfelachtig.

Zelfs het standbeeld van "De Denker" ziet het niet meer zitten.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 december 2018 om 09:01.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2018, 18:38   #24295
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ik begrijp de ouders en familie van dat kind niet...als er ooit zulk pedofiel crapuul een vinger uitsteekt naar een van mijn kleinkinderen, dan haalt ie de rechtbank niet eens, daar ga ik voor zitten!

Het is door de pamperende politiek en justitie dat deze verkrachtingen blijven duren, dus moeten wijzelf, gedwongen, onze kinderen beschermen en dat doen we door dat perverse ongedierte zelf aan te pakken tussen licht en donker want protest tegen de pamperaars haalt vooralsnog niks uit....of misschien moeten we politici en magistraten eens intimideren en afdreigen want dat schijnt wel te helpen?
Idem hier? De eerste die een vinger naar mijn kinderen uitsteekt die maak ik zijn ganse familie af. Geen dreigement maar een belofte. Ik ijver ook voor gedwongen deportaties van alle allochtonen in het land. Richting enkel ticket naar ... (en laat de gasfactuur maar stijgen)
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 06:21   #24296
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Dat laat me nu eens volledig koud sé :

Humeyra Öz werd gistermiddag op de school Rotterdam Designcollege aan de Beukelsdijk in het westen van de Maasstad door Bekir E. doodgeschoten

Turken(?) onder elkaar.

Laat ze doen verdorie.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...book~aeba08f5/

Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 december 2018 om 06:22.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 06:26   #24297
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Dit is ook de mop van 't jaar :

Jonge Syriër test bom in zijn tuin in Moeskroen: “Geen terrorist, maar vreedzame vluchteling”

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ling~af75d4f1/
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 10:20   #24298
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Tsjetsjenen....nog zo een soort waar niets mee aan te vangen is.

De politie in Wenen heeft een 16-jarige jongen van Tsjetsjeense afkomst opgepakt in het onderzoek naar de gruwelmoord op een zevenjarig meisje.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...pakt~a0c712f8/
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 10:21   #24299
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Gaan we ze nog eens loslaten op de bevolking?

In een heel aantal westerse landen bestaat het gevaar dat de komende jaren een nieuwe golf van terreur door moslimextremisten op gang komt. Daarvoor waarschuwt Interpol-topman Jürgen Stock, die het heeft over “IS 2.0”. Als reden haalt hij het feit aan dat veel terreurverdachten de komende jaren vrijkomen uit de gevangenis, zonder dat ze daar gederadicaliseerd zijn, integendeel.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...omen~ae68058a/
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 11:01   #24300
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Gaan we ze nog eens loslaten op de bevolking?

In een heel aantal westerse landen bestaat het gevaar dat de komende jaren een nieuwe golf van terreur door moslimextremisten op gang komt. Daarvoor waarschuwt Interpol-topman Jürgen Stock, die het heeft over “IS 2.0”. Als reden haalt hij het feit aan dat veel terreurverdachten de komende jaren vrijkomen uit de gevangenis, zonder dat ze daar gederadicaliseerd zijn, integendeel.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...omen~ae68058a/
Je zou toch niet willen dat we met alleen maar witmenskes samenhokken zeker?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be