Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 maart 2017, 10:58   #941
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen, dat zijn wetenschappelijke bronnen.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20516734

ncbi.gov. Snap je de magnitude van die bron?

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/

Trol dat toch niet weg.
Veel succes.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 11:04   #942
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja? Waar?
Alé, nog een keer. MOE bij alcohol is kleiner dan 10, de MOE bij cannabis is groter dan 100. Alle andere onderzochte drugs zitten daartussen. 't Wil dus zeggen dat alcohol minstens 100 keer schadelijker is dan cannabis.. Er is geen enkele drugs met een MOE groter dan cannabis, oftewel: cannabis is de minst grote boecht.

Dat je dat nu nog steeds niet begrepen hebt..?

En ja, appelen zijn gezonder dan cannabis.. jaja.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
WTF betekent dit? Zeker dat ge al 'een maand' niets meer pakt?
Zeer zeker. Zelfs zonder moeite. En 't is ook niet dat ik niets meer heb.. flink hé..
En wat het betekent..? Dat teveel teveel is. Of met andere woorden, dat alles in het leven schadelijk kan zijn, als er teveel van gebruikt wordt. Want het is niet omdat iemand eens cannabis gebruikt, met mate dus, dat die daar met grote zekerheid ziek/psychotisch van zal worden. Het onderzoek dat dat zwart op wit (zonder indicaties dus) aantoont, wil ik wel eens zien. En te jong is te jong, betekent dat jonge mensen (kinderen, pubers enzo) best afblijven van middelen die hun 'groei' kunnen belemmeren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat beweer ik niet!! Er zijn er hier die beweren dat cannabis kanker GENEEST!! Daar ga ik tegen in. Omdat het flauwe kul is.
Komaan man.. beetje eerlijk blijven.. citaat:
"Er zijn honderdduizenden plantensoorten op de wereld. Géén enkel van die planten geneest kanker. Daar zoekt de mens al duizenden jaren naar."

Als er dan onderzoek is dat aantoont dat een plant kan bijdragen aan de genezing en cellen doet afremmen en afsterven, sluit gij uw ogen en komt ge aandraven met: er is geen enkel bewijs, want het onderzoek staat vol met 'zou kunnen dat'.

Het onderzoek toont net aan dat er werkzame stoffen in sommige planten zitten. Men spreekt over een doorbraak. Man toch. Er is een steeds groter wordend bewijs dat planten bijdragen aan de genezing en bestrijding van kanker.. Wat begrijp je daar niet aan..? Bovendien, als de wetenschap niet voortging op 'zou kunnen dat', stond de wetenschap (en dus ook: onze samenleving) nergens. Geen enkele tak van de wetenschap had dan iets bereikt.

Maar blijkbaar is 'zou kunnen dat' enkel maar goed als het kan bijdragen om iets te verbieden. Wel komaan dan, onderzoek toont aan dat het zou kunnen dat migratie psychoses (als schizofrenie) kan veroorzaken...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja ja ja j�*�*�*�*�*. Veel onderzoekers proberen iets, en om meer geld te krijgen publiceren ze 'veelbelovende' resultaten.

Dat gebeurt al jaren!

Is er ooit iets van gekomen?
Tuurlijk wel. Er zijn zoveel onderzoeken waar ooit iets van gekomen is. In diverse takken van de wetenschap.. Weet gij dat dan niet..?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar ELKE keer als ik op een link klik is het de grote ontgoocheling! Het is hier niet 5 keer proberen voor een frank, hé! Jullie denken echt van: 'kom we gaan dit ne keer proberen, wie weet gelooft hij dit'.
Nogmaals: als er 'klein' bewijs is dat.. of als er indicaties zijn dat.. wil dat zeggen dat er mogelijks iets waardevols kan uitkomen. Dat zoiets voor u een ontgoocheling is, heb je meer dan voldoende duidelijk gemaakt. Jij wil feiten en verder onderzoek zal feiten leveren.. zo werkt dat. En laat dat, het mogelijk maken van verder onderzoek op basis van indicaties, nu toch een mooi pleidooi zijn om het middel, al was het maar daarvoor, te legaliseren.. Maar dat wil jij niet.. want je blinde haat ten aanzien van cannabis is te groot om ook maar een beetje open te staan.

En ik ben blij dat je het leuk vindt..
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 11:05   #943
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zet dat haakje nu eens voor de /quote-tag..


https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 11:14   #944
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Allemaal weer artikels uit de Nina! Leest gij soms iets anders, of enkel HLN?
Hahaha.. kan je nóg lager..?
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 16:52   #945
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Alé, nog een keer. MOE bij alcohol is kleiner dan 10, de MOE bij cannabis is groter dan 100. Alle andere onderzochte drugs zitten daartussen. 't Wil dus zeggen dat alcohol minstens 100 keer schadelijker is dan cannabis.. Er is geen enkele drugs met een MOE groter dan cannabis, oftewel: cannabis is de minst grote boecht.

Dat je dat nu nog steeds niet begrepen hebt..?

En ja, appelen zijn gezonder dan cannabis.. jaja.


Zeer zeker. Zelfs zonder moeite. En 't is ook niet dat ik niets meer heb.. flink hé..
En wat het betekent..? Dat teveel teveel is. Of met andere woorden, dat alles in het leven schadelijk kan zijn, als er teveel van gebruikt wordt. Want het is niet omdat iemand eens cannabis gebruikt, met mate dus, dat die daar met grote zekerheid ziek/psychotisch van zal worden. Het onderzoek dat dat zwart op wit (zonder indicaties dus) aantoont, wil ik wel eens zien. En te jong is te jong, betekent dat jonge mensen (kinderen, pubers enzo) best afblijven van middelen die hun 'groei' kunnen belemmeren.


Komaan man.. beetje eerlijk blijven.. citaat:
"Er zijn honderdduizenden plantensoorten op de wereld. Géén enkel van die planten geneest kanker. Daar zoekt de mens al duizenden jaren naar."
Wel??? Dat bevestigt toch wat ik zei??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Als er dan onderzoek is dat aantoont dat een plant kan bijdragen aan de genezing en cellen doet afremmen en afsterven, sluit gij uw ogen en komt ge aandraven met: er is geen enkel bewijs, want het onderzoek staat vol met 'zou kunnen dat'.

Het onderzoek toont net aan dat er werkzame stoffen in sommige planten zitten. Men spreekt over een doorbraak. Man toch. Er is een steeds groter wordend bewijs dat planten bijdragen aan de genezing en bestrijding van kanker.. Wat begrijp je daar niet aan..? Bovendien, als de wetenschap niet voortging op 'zou kunnen dat', stond de wetenschap (en dus ook: onze samenleving) nergens. Geen enkele tak van de wetenschap had dan iets bereikt.
Dit is zever. Als men al duizenden jaren zoekt naar een geneesmiddel naar kanker, en is dit niet de ziekte waar het mééste geld naartoe is gegaan, dan is een 'hoera' bericht van 1 onderzoeker op muizen géén bewijs!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht


Maar blijkbaar is 'zou kunnen dat' enkel maar goed als het kan bijdragen om iets te verbieden. Wel komaan dan, onderzoek toont aan dat het zou kunnen dat migratie psychoses (als schizofrenie) kan veroorzaken...


Tuurlijk wel. Er zijn zoveel onderzoeken waar ooit iets van gekomen is. In diverse takken van de wetenschap.. Weet gij dat dan niet..?


Nogmaals: als er 'klein' bewijs is dat.. of als er indicaties zijn dat.. wil dat zeggen dat er mogelijks iets waardevols kan uitkomen. Dat zoiets voor u een ontgoocheling is, heb je meer dan voldoende duidelijk gemaakt. Jij wil feiten en verder onderzoek zal feiten leveren.. zo werkt dat. En laat dat, het mogelijk maken van verder onderzoek op basis van indicaties, nu toch een mooi pleidooi zijn om het middel, al was het maar daarvoor, te legaliseren.. Maar dat wil jij niet.. want je blinde haat ten aanzien van cannabis is te groot om ook maar een beetje open te staan.

En ik ben blij dat je het leuk vindt..
Voor u is 'zou kunnen' een bewijs? Voor mij niet!

Ik kan hier ook linken posten die alles tegenspreken wat u beweert. Maar dat is een welles nietes spelletje dat zinloos is.

Maar voor de sport: google even 'cannabis' 'mythbusting'.

Zeer informatief.

Voor de atheist toch.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 17:31   #946
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wel??? Dat bevestigt toch wat ik zei??
Eh..? Ik zie het niet geertvdb.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Voor u is 'zou kunnen' een bewijs? Voor mij niet!
Neen, dat is voor mij geen bewijs. Maar het kan leiden tot bewijs.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar voor de sport: google even 'cannabis' 'mythbusting'.
Ik denk niet dat ik erg goed ben in de google-sport. Ik heb die exacte zoekwoorden ingegeven en kwam uit bij een study van Harvard waaruit zou moeten blijken dat cannabis schizofrenie niet veroorzaakt.. zelfs niet bij jongeren die gebruikten..

The researchers concluded that the results of the current study, “both when analyzed using morbid risk and family frequency calculations, suggest that having an increased familial risk for schizophrenia is the underlying basis for schizophrenia in these samples — not the cannabis use.

“While cannabis may have an effect on the age of onset of schizophrenia it is unlikely to be the cause of illness,” said the researchers, who were led by Ashley C. Proal from Harvard Medical School.


En dat werd dan gepubliceerd in 'Schizophrenia Research'.
Pfff.. ik zal nog eens proberen..
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 19:57   #947
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard Marijuana Myth Busting

Nu nog beter best. Als ik dit Google kom ik tot zeer genuanceerde conclusies.

Zoals bijvoorbeeld:
Myth: Weed will make you into a criminal.

En ik vind maar weinig argumenten die en legalisering van cannabis in de weg staan. Men spreekt bijvoorbeeld over het effect op adolescenten, maar men kan het best controleren dat adolescenten het niet gebruiken als het gelegaliseerd is.

Bedankt GeertVdb voor het aanbrengen van dit extra argument.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 20:02   #948
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Daar staat een link van een moleculaire onderzoekcentrum dat gesubsidieerd wordt door de Amerikaanse overheid. Als dat niet voldoende is voor Geert, dan is niets voldoende.
Het is wetenschappelijk bewezen dat cannabinoïden de groei van bepaalde kankercellen stopt. Bij mensen werd de bloedtoevoer naar tumors zelfs volledig getopt en stierf de tumor af.
Dus ja, cannabis KAN kanker genezen, maar doet dat helaas niet altijd.
Als je dan struikelt over het woordje "kunnen" heb je niets van wetenschap begrepen. En hij zou een interesse in de evolutieleer vertonen? Dat is ook zoiets geveinsd me dunkt. Wie een oprechte interesse deelt zet zijn geest daartoe open en gaat kijken naar de evolutionaire voordelen die de plant te bieden heeft.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 20:12   #949
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Hahaha.. kan je nóg lager..?
Wacht ...

Wacht efkes!

Peche beweerde eerst dat alcohol 120x schadelijker was dan cannabis.

Daarna werd het 114x.

Zijn bron was:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=648

... Nina, de bijlage voor huisvrouwen van HLN. Niet te vergeten, HLN, ook niet meteen de meest wetenschappelijke krant.

Verwacht dan niet dat ik daarna nog op linken ga drukken! Niemand van de blowers heeft zich trouwens daarvan gedistantieerd. Wel, vraag dan niet meer aan mij om op linken te klikken. En vooral, bespaar me jullie gejank! Dat is zo debiel gedrag. Den helen tijd linken posten die UW MENING BEVESTIGT (oh wonder boven wonder), en dan kwaad worden omdat ik er niet op klik.

Zit ik hier linken te posten van websites die mijn opinie bevestigt? Néé! Want dat is achterlijk!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 20:14   #950
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wacht ...

Wacht efkes!

Peche beweerde eerst dat alcohol 120x schadelijker was dan cannabis.

Daarna werd het 114x.

Zijn bron was:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=648

... Nina, de bijlage voor huisvrouwen van HLN. Niet te vergeten, HLN, ook niet meteen de meest wetenschappelijke krant.

Verwacht dan niet dat ik daarna nog op linken ga drukken! Niemand van de blowers heeft zich trouwens daarvan gedistantieerd. Wel, vraag dan niet meer aan mij om op linken te klikken. En vooral, bespaar me jullie gejank! Dat is zo debiel gedrag. Den helen tijd linken posten die UW MENING BEVESTIGT (oh wonder boven wonder), en dan kwaad worden omdat ik er niet op klik.

Zit ik hier linken te posten van websites die mijn opinie bevestigt? Néé! Want dat is achterlijk!
Gij zijt toch echt niet te schatten he
Nina schrijft dat het 114x minder schadelijk dan alcohol is afgetoetst op een wetenschappelijk onderzoek van een neuropsychiater en een psychiater in de verslavingszorg.
Denkt gij het beter dan hun te weten? Mij goed, waar is uw onderzoek?
"Ik heb één vriendje gehad die schizofreen werd van cannabis."
Zie dan de bron van Jad°relen°ir dat cannabis die schizofrenie niet veroorzaakt, maar behandelt. Het is omdat die jongen zijn ouders en omgeving begonnen strijden tegen cannabis en dat afpakten zijn schizofrenie is doorgebroken wellicht.
Dat was altijd aanwezig, maar de strijd tegen drugs heeft dat getriggerd. Niet de cannabis, cannabis werkt daar goed tegen en die jongen deed aan zelfmedicatie. Het systeem heeft hem verneukt en niet de cannabis.

Laatst gewijzigd door Peche : 29 maart 2017 om 20:17.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 20:47   #951
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

dubbel
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 29 maart 2017 om 20:48.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 20:48   #952
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wacht ...

Wacht efkes!

Peche beweerde eerst dat alcohol 120x schadelijker was dan cannabis.

Daarna werd het 114x.

Zijn bron was:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=648

... Nina, de bijlage voor huisvrouwen van HLN. Niet te vergeten, HLN, ook niet meteen de meest wetenschappelijke krant.

Verwacht dan niet dat ik daarna nog op linken ga drukken! Niemand van de blowers heeft zich trouwens daarvan gedistantieerd. Wel, vraag dan niet meer aan mij om op linken te klikken. En vooral, bespaar me jullie gejank! Dat is zo debiel gedrag. Den helen tijd linken posten die UW MENING BEVESTIGT (oh wonder boven wonder), en dan kwaad worden omdat ik er niet op klik.

Zit ik hier linken te posten van websites die mijn opinie bevestigt? Néé! Want dat is achterlijk!
Ik zou diep beschaamd òf de schaamte voorbij moeten zijn, om bij gebrek aan onderbouwde tegenargumenten telkens opnieuw te gaan verwijzen naar een artikel in een tijdschrift 'om mijn gelijk aan te tonen', terwijl je ondertussen al platgewalst bent onder wetenschappelijke studies over cannabis.

Zelfs de vortste forumtrollen hier weten wanneer ze om de oren geslagen worden met aantoonbare en gedocumenteerde feiten en het tijd is om af te dekken, jij helaas niet, wat dus genoeg zo niet alles zegt, over je mentale ingesteldheid:

http://scepticisme.startpagina.nl/fo...e-psychopaten/
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 21:06   #953
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard




Maar serieus, jongens.

Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 21:07   #954
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Take drugs, your mom and dad does so too.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 19:30   #955
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Take drugs, your mom and dad does so too.


http://www.demorgen.be/economie/bele...wiet-bf5af900/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 april 2017 om 19:37.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 19:44   #956
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik zou diep beschaamd òf de schaamte voorbij moeten zijn, om bij gebrek aan onderbouwde tegenargumenten telkens opnieuw te gaan verwijzen naar een artikel in een tijdschrift 'om mijn gelijk aan te tonen', terwijl je ondertussen al platgewalst bent onder wetenschappelijke studies over cannabis.
Platgewalst??

Gij komt hier af met linken van websites waarin beweerd wordt dat reptilians de wereld beheersen! En de maanlandingen fake zijn en zo ....

En die vindt gij 'wetenschappelijk'!

Dus mag ik daar even mij vrolijk over maken?

Kan het dus nog debieler dan de linken van peche?

Ja hoor!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

Zelfs de vortste forumtrollen hier weten wanneer ze om de oren geslagen worden met aantoonbare en gedocumenteerde feiten en het tijd is om af te dekken, jij helaas niet, wat dus genoeg zo niet alles zegt, over je mentale ingesteldheid:

http://scepticisme.startpagina.nl/fo...e-psychopaten/
Dit is een voorbeeld van zelfprojectie.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 3 april 2017 om 19:45.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 21:54   #957
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Kan het dus nog debieler dan de linken van peche?
Ncbi.gov gast!
The National Center for Biotechnology Information.

Hier nog één.

Citaat:
The active ingredient in marijuana cuts tumor growth in common lung cancer in half and significantly reduces the ability of the cancer to spread, say researchers at Harvard University who tested the chemical in both lab and mouse studies.
https://www.sciencedaily.com/release...0417193338.htm

Komaan Geert, je kan toch beter dan op de man af spelen?
Check deze link van Harvard eens:
http://www.health.harvard.edu/mind-a...a-and-the-mind
Mits je creatief genoeg bent kan je het allemaal op de cannabis steken, maar de studie geeft zelf al aan dat men vooral bij recreatieve gebruikers onderzoek verricht hebben en niet bij medigebruikers.

Laatst gewijzigd door Peche : 3 april 2017 om 22:03.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 23:59   #958
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Gij zijt toch echt niet te schatten he
Dat is het enige van enige waarde dat ge in 2017 in dit forum hebt geschreven.
En dit moet men echt letterlijk opvatten...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Nina schrijft dat het 114x minder schadelijk dan alcohol is afgetoetst op een wetenschappelijk onderzoek van een neuropsychiater en een psychiater in de verslavingszorg.
Vanaf het onderwerp lees ik al niet verder. Het onderwerp is 'Nina', en dat is voor mij geen wetenschappelijke bron.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht

Denkt gij het beter dan hun te weten? Mij goed, waar is uw onderzoek?
Maar ik ben niet de gelovige. Ik ben een atheist. Ik geloof in niets. Gij zijt de gelovige, de bewijslast ligt bij u. Niet alleen dat cannabis kanker geneest etc, en alle andere hokus pokus waarin ge gelooft, zoals in 'morfische velden, en dat Jezus een cannabis genezer was.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht

"Ik heb één vriendje gehad die schizofreen werd van cannabis."
Zie dan de bron van Jad°relen°ir dat cannabis die schizofrenie niet veroorzaakt, maar behandelt.
Tuurlijk, en dat sigaretten longkanker genezen ....
Hoe komt dat toch, dat gij alles slikt wat ze u wijsmaken?? Hebt gij dan geen enkel kritisch vermogen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het is omdat die jongen zijn ouders en omgeving begonnen strijden tegen cannabis en dat afpakten zijn schizofrenie is doorgebroken wellicht.
Dat was altijd aanwezig, maar de strijd tegen drugs heeft dat getriggerd. Niet de cannabis, cannabis werkt daar goed tegen en die jongen deed aan zelfmedicatie. Het systeem heeft hem verneukt en niet de cannabis.
Uw fantasie is niet meer geconnecteerd met de werkelijkheid.

Ik ben blij dat ik dat niet heb.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 07:03   #959
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard




Laatst gewijzigd door Het Verzet : 4 april 2017 om 07:06.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 07:11   #960
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar ik ben niet de gelovige. Ik ben een atheist.



Citaat:
Ik ben blij dat ik dat niet heb.
Fantasie? Of een connectie met de werkelijkheid?
Ik vermoed beide.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 4 april 2017 om 07:11.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be