Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingsforum 2009
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ...

 
 
Discussietools
Oud 7 juni 2009, 09:49   #181
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Helemaal niet, kartel is weg, eisen en plan liggen duidelijk op tafel maar dat zal enkel kunnen als NVA sterk genoeg, stemmen verspillen aan VB zodat NVA te klein is zal 100% zeker ervoor zorgen dat er weer 5 jaar niks gebeurd.
in 2002 was het de boetfortgroep die jullie lokte, in 2004 stapten jullie in de regering na met een programma van 21 voorstellen naar de kiezer te zijn gestapt. Mag ik U een korte bloemlezing daaruit geven?

Bourgeois ging van deze basisstelling uit in zijn Vlaams programma:

1 VLAAMSE PROBLEMEN VLAAMSE OPLOSSINGEN.

Vlamingen moesten MINSTENS volledig bevoegd worden voor, en ik citeer de geweldige NVA:
-Economie en tewerkstelling
-Gezondheidszorg en gezin
-Mobiliteit
-Fiscaliteit
-grote delen van politie en justie (vraag mij niet hoe je dat nu moet rijmen met hun onafhankelijkheidsgedachte maar toch... )

Staat er dan onder, komt het, let goed op:

SAMEN MET KARTELPARTNER CD&V MAAKT DE NVA DEZE WOORDEN HARD (mag ik U eens keihard uitlachen hiermee?)

Waar is die 6% btw die jullie beloofden?

De ijzeren rijn waar jullie iets aan gingen doen?

Het Brabant Brussel Net dat jullie gingen oprichten?

Rijbewijs met punten?

Het van buitenaf zichtbaar keuringsbewijs voor ALLE voertuigen?

Bijkomende inspanningen voor sociale woningen?????

Het voorstel voor meer buurtwinkels?

Schandalige wachtlijsten voor rusthuizen moesten worden weggewerkt?

Decentralisatie van het zorgbeleid?

Wegwerken wachtlijsten personen met een handicap?

Quotum van 3% op de arbeidsmarkt voor mensen met een handicap?

1 gehandicapten parkeerplaats per 15 ipv 1 op 25???

DOMINO project?


MOET IK NOG EVEN DOORGAAN?

5 jaar mee in't beleid, dan mee naar federaal... realisatie? NUL, NIKS,NOPPES,NADA NOUGABOLLEN. En dat wil hier even komen vertellen dat ze het nu wel gaan kunnen? Wie gelooft die mensen nog...
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 7 juni 2009, 09:50   #182
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Toch helemaal niet, hij beweerd dat het VB durft te zeggen wat de realiteit is, wel dit is NIET de realiteit. Of ga jij akkoord ermee dat elke vreemdeling in belgie een last is?
referentie aub.
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 7 juni 2009, 09:51   #183
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
in 2002 was het de boetfortgroep die jullie lokte, in 2004 stapten jullie in de regering na met een programma van 21 voorstellen naar de kiezer te zijn gestapt. Mag ik U een korte bloemlezing daaruit geven?
5 jaar mee in't beleid, dan mee naar federaal... realisatie? NUL, NIKS,NOPPES,NADA NOUGABOLLEN. En dat wil hier even komen vertellen dat ze het nu wel gaan kunnen? Wie gelooft die mensen nog...
Zoals ik je al zei (wat je negeert) NVA wou dit samen met cd&v federaal oplossen, dat lukte niet. Dus nu wil NVA de volgende stap zetten, federaal dwingen vanuit vlaanderen/vlaamse partijen federaal.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 7 juni 2009, 09:58   #184
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
onzin NVA heeft zich aan zijn eigen programma gehouden uit de regering gestapt vlaams en nooit in 1 gestapt federaal.
ze riepen het al voor de vekiezingen in 2004 dat ze NOOIT in een Vlaamse regering zouden stappen zonder splitsing van BHV. En dan na vier en half jaar regeringsdeelname eruit stappen zes maanden voor de volgende verkiezingen, na ook nog es een klein jaar de federale regering gesteund te hebben.

Blijkbaar is mijn definitie van geloofwaardigheid toch anders dan de uwe.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 7 juni 2009, 09:59   #185
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

[quote=Fieseler;4151937]
Citaat:



Een stem voor het VB is een stem voor democratie en voor een betere toekomst voor onze kinderen en kleinkinderen.
Maar juist door dat CS kun je dat niet garanderen.
Dus die 'betere toekomst' is een luchtkasteel.
Ik ben van mening dat het VB eerst uit dat CS moet geraken.
Wat heb je aan een mooie auto die in een garage staat die op slot zit.
De Prof is offline  
Oud 7 juni 2009, 10:03   #186
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

[quote=De Prof;4152854]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Maar juist door dat CS kun je dat niet garanderen.
Dus die 'betere toekomst' is een luchtkasteel.
Ik ben van mening dat het VB eerst uit dat CS moet geraken.
Wat heb je aan een mooie auto die in een garage staat die op slot zit.
DAAROM JUIST dat we allen voor het VL. Belang moeten stemmen. Het bedroeft me nog steeds dat jij het VL. Belang de rug hebt toegekeerd, Prof
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 7 juni 2009, 10:06   #187
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

[quote=Den Ardennees;4152866]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht

DAAROM JUIST dat we allen voor het VL. Belang moeten stemmen. Het bedroeft me nog steeds dat jij het VL. Belang de rug hebt toegekeerd, Prof
Volgende federale verkiezingen terug afspraak in het stemhokje als zal blijken dat de traditionelen er weer niks van gebakken hebben... misschien al over enkele maanden, spannend wat het in't zuiden gaat zijn
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 7 juni 2009, 10:08   #188
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwennus Bekijk bericht
N-VA is te stil om iets te bereiken
En wat zal het VB bereiken? Niks, nada, noppes.

Een VB stem is een weggesmeten stem. Door zichzelf weer goed vuil te maken in de campagne (Mohammed-uitspraak, enz) heeft het VB er ZELF voor gezorgd dat de deur van het cordon LANGS DE BINNENKANT stevig dicht blijft.

Een VB-stem is de meest domme stem ooit. Je bereikt er niks mee en het is gruwelijk slecht voor ons imago in het buitenland.

Ik heb echt medelijden met de Vlaams Belangers. Hoe onvoorstelbaar dom kan een mens zijn, zeg?
Zeno! is offline  
Oud 7 juni 2009, 10:35   #189
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
ze riepen het al voor de vekiezingen in 2004 dat ze NOOIT in een Vlaamse regering zouden stappen zonder splitsing van BHV. En dan na vier en half jaar regeringsdeelname eruit stappen zes maanden voor de volgende verkiezingen, na ook nog es een klein jaar de federale regering gesteund te hebben.

Blijkbaar is mijn definitie van geloofwaardigheid toch anders dan de uwe.
En dat gingen ze federaal doen, want daar MOET je het doen. Toen dat niet lukte stapte ze eruit.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 7 juni 2009, 10:36   #190
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
En wat zal het VB bereiken? Niks, nada, noppes.

Een VB stem is een weggesmeten stem. Door zichzelf weer goed vuil te maken in de campagne (Mohammed-uitspraak, enz) heeft het VB er ZELF voor gezorgd dat de deur van het cordon LANGS DE BINNENKANT stevig dicht blijft.

Een VB-stem is de meest domme stem ooit. Je bereikt er niks mee en het is gruwelijk slecht voor ons imago in het buitenland.

Ik heb echt medelijden met de Vlaams Belangers. Hoe onvoorstelbaar dom kan een mens zijn, zeg?
Ach misleid en misbruikt door enkele VB politici die veel beloven maar zich elke keer vakkundig opzij zetten en zo hun 100 000+ euoro's in hun zak steken zonder een klap te hoeven doen.

Hun doelen zijn niet slecht maar de manier waarop en met wie daar scheelt wat aan.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be