Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 oktober 2019, 08:55   #61
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
excuseer ?
Neen dat werd helemaal niet omgekeerd
Maar ja ik begrijp dat ge moeilijk extreem-rechts an sich kunt bashen

straffe newspeak alweer

Mijn inziens is nog steeds zowat alles hetzelfde gebleven ( op wat mildere vormen na dan bij links dan)

Links blijft even tolerant ...of dat nu voor links, rechts gelovig of ongelovig is.
En rechts is nog even xenephoob als altijd en wilt de éénheidsworst voor een elite opleggen aan iedereen
Links is tolerant?

Ha, da's een goeie.

.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2019, 08:56   #62
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Kenners begrijpen deze meme

.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Modern-left.png‎
Bekeken: 56
Grootte:  674,0 KB
ID: 111454  

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 05:46   #63
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...of misschien moet den tour gewoon nog beginnen ?
Nee, kijk, als je een Jodenhater bent, dan juich je de Holocaust toch toe ? Tenzij je beschaamd bent dat het een beetje mislukt is, misschien ?

Kweenie, zijn er anti-nazi's die de overwinning van WO II ontkennen ? Dat is toch totaal belachelijk.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 05:48   #64
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Links blijft even tolerant ...of dat nu voor links,rechts gelovig of ongelovig is.
Het is wel raar dat "links" tolerant is voor de extreem-rechtse doctrine van de Islam, en bijvoorbeeld zelfs discriminatie van aanhangers van dat extreem-rechtse gedachtengoed wil bestraffen, maar helemaal niet tolerant is voor de andere extreem-rechtse doctrine van nazisme. Ik heb nog nooit een tolerante linkse horen fulmineren tegen nazi-fobie, dat het een schandaal is dat nazi's gediscrimineerd worden en zo.

Ik kan niet begrijpen dat "tolerant links" U wil vervolgen als ge een gloeiende hekel hebt aan extreem-rechtse moslims, en ge op eieren moet lopen ten gevolge van de wetgeving die ze daartoe hebben ingevoerd betreffende de bescherming van aanhangers van de extreem-rechtse doctrine islam, maar zelf alles doen om nazi aanhangers het leven zo zuur mogelijk te maken, en zelf bijzonder discriminerend optreden ten aanzien van nazi aanhangers. Waar zijn de wetten die stellen dat nazi aanhangers niet gediscrimineerd mogen worden op basis van hun ideologie ?

Waarom beschouwt "tolerant links" het nazisme niet op dezelfde voet als de islam, terwijl het twee heel vergelijkbare extreem-rechtse doctrines zijn, met dat ene verschil dat het nazisme van eigen bodem is, en de islam een import is ?

Waarom wil tolerant links niet elke vorm van islam bestrijden, de aanhangers van die extreem-rechtse doctrine vergruizen, en het wettelijk apparaat zoveel mogelijk ombouwen om alles wat ergens maar naar islam ruikt te verbrijzelen, zoals ze dat doen met nazisme ?

Of omgekeerd, als tolerant links zodanig tolerant is dat ze extreem-rechtse doctrines met open armen ontvangen vanwege hun tolerantie, waarom juichen ze dan de diversiteit niet toe als er nazi-aanhangers rondlopen ?

Waarom is tolerant links voorstander van de hoofddoek, en niet van het hakenkruis ?

Ik kan enkel maar besluiten dat het criterium van tolerant links enkel maar is: als het van hier is, is het te bestrijden, als het van elders komt, is het goed.

Want dat is het enige fundamentele verschil tussen islam en nazisme: dat nazisme van hier is, en islam van elders.

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2019 om 05:56.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 05:58   #65
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Dat van dat 'inhalen' sloeg op het aantal slachtoffers... dus daar hebben ze nog véél in te halen
Dat is wat Hoofdstraat ook zegde: nazi's, van hier zijnde, waren intelligenter en efficienter dan die achterlijke moslims die niet eens deftig weten hoe een genocide te organiseren.

Maw, het feit dat ze misschien nog niet zoveel slachtoffers hebben als de nazi's, is enkel maar te wijten aan hun dommigheid. Als we ISIS bezig zien, dan zijn de intenties wel niet beter he. Maar ze zijn gewoon te stomme lapzwanzen om het zo goed te doen als de Duitsers.

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2019 om 06:01.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 21:10   #66
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Links is tolerant?

Ha, da's een goeie.

.
natuurlijk datte
Gij bv moogt ongebreideld uw neanderthaler-gedachtengoed uiten...meer zelfs ge moogt zelfs ijveren ze tot uitvoer te brengen mits de geijkte weg.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 21:18   #67
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Kenners begrijpen deze meme

.
alleen is het geen meme maar een stukje counterpropaganda
...zo kan ik er ook een dozijn plaatsen

Je kunt het misschien gewoon even met argumenten doen ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 21:19   #68
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, kijk, als je een Jodenhater bent, dan juich je de Holocaust toch toe ? Tenzij je beschaamd bent dat het een beetje mislukt is, misschien ?

Kweenie, zijn er anti-nazi's die de overwinning van WO II ontkennen ? Dat is toch totaal belachelijk.
jaja okay maar misschien moet den tour nog pas beginnen...heb je 'm nu ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 21:50   #69
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is wel raar dat "links" tolerant is voor de extreem-rechtse doctrine van de Islam, en bijvoorbeeld zelfs discriminatie van aanhangers van dat extreem-rechtse gedachtengoed wil bestraffen, maar helemaal niet tolerant is voor de andere extreem-rechtse doctrine van nazisme. Ik heb nog nooit een tolerante linkse horen fulmineren tegen nazi-fobie, dat het een schandaal is dat nazi's gediscrimineerd worden en zo.
ja ... dat was wel te denken... hier gaan we hoor

Om te beginnen... waarom zou dat raarder of minder raar zijn hé
Da's dan cherry-picken hé

en den tweede heb ik links nog nooit het extreem-rechtse ( al dan niet rechtstreeks tegen de wet indruisend) horen goedpraten.
Dus ge zet hierbij een stroman op.

Wat nazi's betreft ligt het natuurlijk wel wat anders want we weten precies wat dat gedachtengoed inhoudt

Citaat:
Ik kan niet begrijpen dat "tolerant links" U wil vervolgen als ge een gloeiende hekel hebt aan extreem-rechtse moslims, en ge op eieren moet lopen ten gevolge van de wetgeving die ze daartoe hebben ingevoerd betreffende de bescherming van aanhangers van de extreem-rechtse doctrine islam, maar zelf alles doen om nazi aanhangers het leven zo zuur mogelijk te maken, en zelf bijzonder discriminerend optreden ten aanzien van nazi aanhangers.
natuurlijk begrijp je dat niet want het beeld dat je daar opzet klopt niet.Er zijn anti-discirminatie wetten .... deze beschermen dus zowel de moslim als de nazi, slimme

Citaat:
Waar zijn de wetten die stellen dat nazi aanhangers niet gediscrimineerd mogen worden op basis van hun ideologie ?
Die zijn er toch ?
Of ga je nu zwart-op-wit komen te beweren dat als jij bv je out als nazi (iets dat perfect mag binnen onze wetgeving) een ambtenaar bv je mag discrimineren aan het loket ?
Ge moet het maar zeggen hé

Citaat:
Waarom beschouwt "tolerant links" het nazisme niet op dezelfde voet als de islam, terwijl het twee heel vergelijkbare extreem-rechtse doctrines zijn, met dat ene verschil dat het nazisme van eigen bodem is, en de islam een import is ?
Daar heb ik al min-of-meer op geantwoord hier en we hebben het daarbij al eens over gehad ook....en als ge eerlijk zijt (het gebeurd niet veel maar.. ) : ge zijt er niet uitgekomen
Dus dan is het compleet intellectueel oeerlijk als ge dat nu als voldongen feit zou hanteren

Gij moogt pas 'waarom' zeggen als ge dat eerst aantoont hé...want ge gaat hier steeds uit van een presumptie dat het zo zou zijn.
Je weet dat dat niet zo 1-op-1 is, zoja doe de post nog maar eens over en vervang 'moslim' door 'gelovige'

Citaat:
Waarom wil tolerant links niet elke vorm van islam bestrijden, de aanhangers van die extreem-rechtse doctrine vergruizen, en het wettelijk apparaat zoveel mogelijk ombouwen om alles wat ergens maar naar islam ruikt te verbrijzelen, zoals ze dat doen met nazisme ?
...en weer een vraag uitgaande van een hoop valse vooropstellingen.
Wordt het nazisme verbrijzeld ?...ik dacht het niet..ze zitten zelfs tot in het parlement begot

Citaat:
Of omgekeerd, als tolerant links zodanig tolerant is dat ze extreem-rechtse doctrines met open armen ontvangen vanwege hun tolerantie, waarom juichen ze dan de diversiteit niet toe als er nazi-aanhangers rondlopen ?
ah nu zijn we er .... men moet het TOEJUICHEN ook nog

Geef me eens wat voorbeelden waar links bv TOEJUICHT dat _ ik zeg zomaar wat_ moslimvrouwen een hoofddoek moeten dragen, vgv moeten ondergaan, geslagen moeten worden

Citaat:
Waarom is tolerant links voorstander van de hoofddoek, en niet van het hakenkruis ?

Ik zat alvast in de juiste richting

Misschien omdat er gigantisch verschil is ?

Maar toch nog even de juiste wetstekst geven goedgekeurd en ingediend door links die hakenkruisen verbiedt... ik ben toch eens benieuwd

Citaat:
Ik kan enkel maar besluiten dat het criterium van tolerant links enkel maar is: als het van hier is, is het te bestrijden, als het van elders komt, is het goed.

Want dat is het enige fundamentele verschil tussen islam en nazisme: dat nazisme van hier is, en islam van elders.
...en ik kan alleen maar besluiten dat gij het verdomme verschil niet kunt of wilt inzien tussen het toepassen van anti-discriminaire tout-court en het zich verzetten tegen diegenen die dat alleen hanteren als het hun goed uitkomt.

Jij mag me eens één concreet voorbeeld geven waar links ooit gezegd zou hebben : ah okay moslims zouden graag een uitzondering wensen op de ant-disriminatie wet ... dus ja waarom niet 't zijn moslims hé en geen nazi's

Één voorbeeld volstaat, patrickve
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 21:54   #70
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is wat Hoofdstraat ook zegde: nazi's, van hier zijnde, waren intelligenter en efficienter dan die achterlijke moslims die niet eens deftig weten hoe een genocide te organiseren.
ja als ge het zo ekijkt, ja... maar ik betwijfel of dat hij dat wou zeggen ivm hun achterlijkheid

Citaat:
Maw, het feit dat ze misschien nog niet zoveel slachtoffers hebben als de nazi's, is enkel maar te wijten aan hun dommigheid. Als we ISIS bezig zien, dan zijn de intenties wel niet beter he. Maar ze zijn gewoon te stomme lapzwanzen om het zo goed te doen als de Duitsers.
De intenties zijn (bijna) even goed
Vergelijk ze liever met Pol Pot
Ook voor ISIS is het ( althans in theorie ) mogelijk dat ge erbij kunt horen.... dat is toch een essentieel verschil van de nazi-doctrine, lijkt me
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 22:54   #71
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
natuurlijk datte
Gij bv moogt ongebreideld uw neanderthaler-gedachtengoed uiten...meer zelfs ge moogt zelfs ijveren ze tot uitvoer te brengen mits de geijkte weg.
Een dikke hmmm, links stopt direct de discussie, gaat klagen om uitzendingen te censureren, gaat klagen bij de VRT omdat ze een 'rechtsen' hebben geïnterviewd en noemen iedereen die hen niet volgt leugenaars.

Tolerant m'n hoepla
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2019, 19:50   #72
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
en den tweede heb ik links nog nooit het extreem-rechtse ( al dan niet rechtstreeks tegen de wet indruisend) horen goedpraten.
Hoezo ? Heb je linksen nooit horen zagen over recht op hoofddoek dragen ? Dat is toch een extreem-rechts symbool ? Heb je een linkse nooit horen zagen over islamofobie ? Terwijl de islam toch een extreem-rechts gedoe is ? Heb je linksen nooit een boom horen opzetten om dingen zoals de ramadan en dergelijke te respecteren, terwijl dat extreem rechtse rituelen zijn ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2019, 19:57   #73
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Er zijn anti-discirminatie wetten .... deze beschermen dus zowel de moslim als de nazi, slimme
Ik heb de SP.A of groen nog niet horen pleiten voor het recht om met een hakenkruis aan het loket mogen te zitten of les te geven in een school. Ik heb geen politiek correcte affiches gezien waar er ouders schooluitstapjes begeleiden, en nu en dan eens een Hitlergroet brengen, bijvoorbeeld. Ik heb het centrum voor gelijke kansen nog nooit iemand weten vervolgen omdat hij iets onheus zou gezegd hebben over nazi's.

Citaat:
Of ga je nu zwart-op-wit komen te beweren dat als jij bv je out als nazi (iets dat perfect mag binnen onze wetgeving) een ambtenaar bv je mag discrimineren aan het loket ?
Ge moet het maar zeggen hé
Probeer het eens, met uw derde rijk vlag, uw hakenkruis rond uw nek, en nu en dan eens een gestrekte voorarm, in het gemeentehuis een papier te bekomen, en ga eens na op welke manier het gelijke kansencentrum al die racisten rondom U die lelijke dingen gaan zeggen, gaat vervolgen.

Doe dat eens. Ga eens, als Himmler verkleed, in een Brussels gemeentehuis een administratieve zaak afhandelen. Just for fun. En kijk dan eens of die dame met haar hoofddoek op dezelfde wijze wordt behandeld.

Maw geef eens aan hoeveel akties men opzet op scholen en zo om trachten het anti-nazi gevoel terug te duwen, en vergelijk dat eens met het aantal akties dat men opzet om trachten de moslim aanvaardbaar te maken in onze maatschappij.

Laatst gewijzigd door patrickve : 23 oktober 2019 om 20:08.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2019, 20:02   #74
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Misschien omdat er gigantisch verschil is ?
Nee, dat is er juist precies niet. Een hoofddoek is een symbool van een extreem rechtse doctrine, en een hakenkruis ook. Maar het ene kom je tegen op allerlei al dan niet openbare publicaties, reclame, TV programma's en dergelijke, en het tweede wordt enkel maar voorgesteld in een slecht daglicht.

Citaat:
Maar toch nog even de juiste wetstekst geven goedgekeurd en ingediend door links die hakenkruisen verbiedt... ik ben toch eens benieuwd
Het gaat niet over wettelijk verbieden, het gaat hem om met dezelfde ijver promoten.

Citaat:
...en ik kan alleen maar besluiten dat gij het verdomme verschil niet kunt of wilt inzien tussen het toepassen van anti-discriminaire tout-court en het zich verzetten tegen diegenen die dat alleen hanteren als het hun goed uitkomt.
Je kan onmogelijk beweren dat men in het algemeen even tolerant optreedt, en even enthousiast het hakenkruis promoot om discriminatie tegen te gaan, dan men dat doet met de hoofddoek he.

Citaat:
Jij mag me eens één concreet voorbeeld geven waar links ooit gezegd zou hebben : ah okay moslims zouden graag een uitzondering wensen op de ant-disriminatie wet ... dus ja waarom niet 't zijn moslims hé en geen nazi's

Één voorbeeld volstaat, patrickve
Pleit een linkse partij voor het recht op hakenkruis dragen in de klas, op school en aan het loket ?

Voert links campagnes om discriminatie van mensen met een hakenkruis tegen te gaan ? Worden politiek correcte prentjes opgevoerd waar er, telkens er ergens een hoofddoek te zien is, ook wel een vrolijke persoon in hetzelfde positieve daglicht wordt geplaatst met een hakenkruis en Hitlergroet ?

Komen linkse politici verbolgen op TV hun ontzetting uiten als er hier of daar iets is verkeerd is gezegd over iemand, omdat hij bij een Blood and Honor party is aanwezig geweest en hij daardoor nadien gestigmatiseerd zou worden ?

Of durven linkse politici soms zelf wel eens discriminerende uitspraken doen over mensen met nazi sympathieen ? Durven linkse politici wel eens uitspraken doen die de gevoeligheid van mensen met een nazi sympathie zouden kunnen kwetsen ?

Is het gelijke kansencentrum er als de pinken bij geweest telkens men insektennamen associeerde met mensen met nazi sympathieen, een beetje zoals ze er als de pinken bij zouden zijn als men bewoners van Afrika met primatennamen bedenkt ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 23 oktober 2019 om 20:05.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2019, 22:18   #75
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hoezo ? Heb je linksen nooit horen zagen over recht op hoofddoek dragen ? Dat is toch een extreem-rechts symbool ? Heb je een linkse nooit horen zagen over islamofobie ? Terwijl de islam toch een extreem-rechts gedoe is ? Heb je linksen nooit een boom horen opzetten om dingen zoals de ramadan en dergelijke te respecteren, terwijl dat extreem rechtse rituelen zijn ?
Uiterst Rechts is gewoon boos het het hakenkruis taboe is.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 oktober 2019 om 22:19.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 04:42   #76
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Uiterst Rechts is gewoon boos het het hakenkruis taboe is.
Inderdaad, terwijl de hoofddoek aangemoedigd wordt. Onbegrijpelijk toch ? Een extreem-rechtse doctrine wordt gevilifieerd en wettelijk zoveel mogelijk gepest, en de andere krijgt publieke aanmoediging en er zijn zelfs wetten die er de discriminatie tegen verbieden, wetten die actief gebruikt worden. Krijgen verenigingen die beweren het nazisme te promoten evenveel subsidies als moskeeen ?

Ik heb er veel minder tegen dat het nazisme gevilifieerd wordt dan dat die andere extreem-rechtse doctrine een boulevard krijgt. Die twee verdienen gelijke behandeling. Men zou "boe" moeten roepen op straat als er een kopvod langs komt. Men zou ze niet moeten bedienen aan 't loket. Kinderen die beweren van moslim te zijn zouden moeten behandeld worden als kinderen die beweren dat ze tot de Hitlerjugend willen behoren. En zo voort.

Je gaat mij niet zeggen dat die twee doctrines "gelijk behandeld worden" he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 24 oktober 2019 om 04:55.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 04:48   #77
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Wat nazi's betreft ligt het natuurlijk wel wat anders want we weten precies wat dat gedachtengoed inhoudt
Van moslims ook he. De twee doctrines hebben hun heilig boekje, niewaar. Het volstaat van het te lezen.

Citaat:
ik dacht het niet..ze zitten zelfs tot in het parlement begot
Zitten er nazi's in het parlement, met hun hakenkruis en al, op dezelfde wijze dat er moslims in het parlement zitten, met hoofddoek en al ? Welke parlementariers zijn openlijk nazi, komen daarvoor uit, dragen daarvan de symbolen, en worden daarvoor gerespecteerd door hun collega's ?


Citaat:
ah nu zijn we er .... men moet het TOEJUICHEN ook nog
Waar dient al die anti-islamfobie promotie anders voor ? Nooit een of ander politiek correct foldertje gezien of zo waar er toch hier en daar een vrouwmens met hoofddoek op staat ? Met de bedoeling van dat beeld 'normaal' te maken ?

Citaat:
Geef me eens wat voorbeelden waar links bv TOEJUICHT dat _ ik zeg zomaar wat_ moslimvrouwen een hoofddoek moeten dragen, vgv moeten ondergaan, geslagen moeten worden
Gans de hoofddoekenkwestie voor het bestuur van Antwerpen, toch ? Dat is toch exact dat ?

En je valt door de mand, want INDERDAAD, dat is de islam he !

Laatst gewijzigd door patrickve : 24 oktober 2019 om 04:50.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be