Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2018, 13:34   #1261
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Voor het eerst stonden bij de Antwerpse rechtbank gisteren de klanten van een 15-jarig meisje dat zich gedwongen prostitueerde terecht. De klanten zeggen dat ze niet konden weten dat ze minderjarig was. “Dan hadden ze haar identiteitskaart moeten vragen”, aldus de advocaat van het slachtoffer.
De jacht op tienerpooiers in Antwerpen is al jaren open. Zij kijken steevast aan tegen zware effectieve gevangenisstraffen. Door klanten te vervolgen, wil het parket nu ook de vraag naar minderjarige prostituees doen afnemen. Gisteren zaten vijf van de zeven klanten (twee anderen kregen uitstel) van ‘Rebecca’ op de beklaagdenbank wegens aanranding van de eerbaarheid. Ze stonden niet terecht voor verkrachting, omdat seks met wederzijdse toestemming met een meisje tussen 14 en 16 jaar onder de noemer aanranding valt.
https://www.hln.be/de-krant/verzeker...jden~aa58eabe/
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 13:42   #1262
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Oulala! En dat allemaal in Antwerpen??
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 13:43   #1263
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ik dacht dat ze die heroinehoeren opgedoekt hadden...........
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 15:01   #1264
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Als ik nog eens naar de hoeren loop, vraag ik haar ID kaart om te checken of ze meerderjarig is, plus een getekende verklaring dat ze vrijwillig werkt.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 15:03   #1265
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Als ik nog eens naar de hoeren loop, vraag ik haar ID kaart om te checken of ze meerderjarig is, plus een getekende verklaring dat ze vrijwillig werkt.
hihihihi
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 15:08   #1266
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hihihihi
Is dat grappig, een ouwe sok die naar de hoeren trekt ? Waarom zit je dan mee te heulen met de grenzeloze hypocrisie in dit draadje ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 15:14   #1267
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Is dat grappig, een ouwe sok die naar de hoeren trekt ? Waarom zit je dan mee te heulen met de grenzeloze hypocrisie in dit draadje ?
Hypocrisie? Ik zou beter leren lezen als ik jou was... En stop nu maar met ons te beschimpen!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 15:16   #1268
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.116
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Als ik nog eens naar de hoeren loop, vraag ik haar ID kaart om te checken of ze meerderjarig is, plus een getekende verklaring dat ze vrijwillig werkt.
Liefst opgesteld door een notaris, en bekrachtigd door het ministerie van binnenlandse zaken dat eerst een onderzoek moet instellen voor de gebeurtenis kan plaatsvinden. Oh ja ook nog een milieuvergunning aanvragen, en toestemming van beide ouders van zowel de klant als de hoer.
Zeker...
U leeft echt in een andere wereld, maar reageert ondertussen niet op de rapporten door onderzoekers, journalisten, maatschappelijk werkers, en de betrokkenen zelf die uw voorstellen en de Franse wet die U hier wil introduceren afkraken.
Dat noem ik geen debat, en zoals U kunt zien zijn er weinig mensen met U akkoord, omdat Uw argumenten niet veel voorstellen en U niet reageert op tegenargumenten gebaseerd op zeer degelijk, wetenschappelijk onderzoekswerk uit onverdachte hoek.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 15:17   #1269
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hypocrisie? Ik zou beter leren lezen als ik jou was... En stop nu maar met ons te beschimpen!
Grenzeloze hypocrisie is de rode draad in dit draadje, vanaf het begin. Doe maar eens de moeite om het te herlezen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 15:20   #1270
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.116
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hypocrisie? Ik zou beter leren lezen als ik jou was... En stop nu maar met ons te beschimpen!
En toch is eno zeer hypocriet, hoe komt het dat je dat niet ziet?
Ik ben ook geen voorstander van prostitutie, noch van teveel alcohol, andere drugs, of roken, of mensen die niet beleefd zijn, die teveel eten, maar verbieden is geen goede oplossing. DAAR gaat het over.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 15:24   #1271
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.116
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Oulala! En dat allemaal in Antwerpen??
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Er gebeuren veel ergere dingen in Antwerpen, elke dag worden mensen vermoord, verkracht, sterven er aan overdosis, plegen mensen zelfmoord, etc.

Dat lijkt mij belangrijker dan 2 volwassen mensen die vrijwillig met elkaar seks hebben.
En minderjarigen die liegen dat ze meerderjarig zijn, en er zo uitzien, zijn geen onschuldige slachtoffers, sorry hoor.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 15:24   #1272
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
En toch is eno zeer hypocriet, hoe komt het dat je dat niet ziet?
Ik ben ook geen voorstander van prostitutie, noch van teveel alcohol, andere drugs, of roken, of mensen die niet beleefd zijn, die teveel eten, maar verbieden is geen goede oplossing. DAAR gaat het over.
Nee Eno is helemaal niet hypocriet. En itt nogal wat posters in deze draad heeft hij compassie & medeleven met 'hoeren'......... daarmee ook dat ie het zo erg vindt dat er minderjarigen bijzitten en er de draak mee steekt. Wat moet men anders.... Huilen?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 15:28   #1273
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Er gebeuren veel ergere dingen in Antwerpen, elke dag worden mensen vermoord, verkracht, sterven er aan overdosis, plegen mensen zelfmoord, etc.

Dat lijkt mij belangrijker dan 2 volwassen mensen die vrijwillig met elkaar seks hebben.
En minderjarigen die liegen dat ze meerderjarig zijn, en er zo uitzien, zijn geen onschuldige slachtoffers, sorry hoor.
Dat die logen kan je hen moeilijk kwalijk nemen, het brein van een puber is nu eenmaal nog niet volgroeid, staat onder invloed van hormonen enz. enz.

Een volwassene daarentegen die daar misbruik van maakt door zo'n leugentje te omzeilen onder het mom van 'eigen schuild dikke bult' die behoort streng aangepakt te worden. We zijn hier niet in Zuid-Oost Azië of de former Sovjet-Unie waar dit zomaar door de beugel kan.

Laatst gewijzigd door bembem : 19 september 2018 om 15:29.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 19:05   #1274
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.524
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat die logen kan je hen moeilijk kwalijk nemen, het brein van een puber is nu eenmaal nog niet volgroeid, staat onder invloed van hormonen enz. enz.

Een volwassene daarentegen die daar misbruik van maakt door zo'n leugentje te omzeilen onder het mom van 'eigen schuild dikke bult' die behoort streng aangepakt te worden. We zijn hier niet in Zuid-Oost Azië of de former Sovjet-Unie waar dit zomaar door de beugel kan.
Hoever reikt volgens u die handelingsonbekwaamheid en onbevoegdheid van 'minderjarigen'? En hoe stelt u vast wanneer zij wel of niet verantwoordelijk zijn voor hun beslissingen en daden?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 19:45   #1275
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.524
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Oulala! En dat allemaal in Antwerpen??
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gevangenisstraf? Die klantan zouden moeten veroordeeld worden tot het betalen van 10.000 euro smartegeld aan het slachtoffer. En de pooiers ook natuurlijk.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 20:01   #1276
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Gevangenisstraf? Die klantan zouden moeten veroordeeld worden tot het betalen van 10.000 euro smartegeld aan het slachtoffer. En de pooiers ook natuurlijk.
OFF TOPIC; de manier - dus - om snel op jonge leeftijd rijk te worden; lijkt mij.

Ook minderjarige pubers kunnen denken en rekenen meneer Piero.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 19 september 2018 om 20:02.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 21:26   #1277
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
OFF TOPIC; de manier - dus - om snel op jonge leeftijd rijk te worden; lijkt mij.

Ook minderjarige pubers kunnen denken en rekenen meneer Piero.
Minderjarige pubers denken & rekenen ANDERS dan volwassenen.
Dat weet jij toch ook ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 22:07   #1278
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Minderjarige pubers denken & rekenen ANDERS dan volwassenen.
Dat weet jij toch ook ?
Inderdaad. De extremen en uitwassen verlaten naarmate een mens ouder wordt tenminste in de meeste gevallen. Stel je hebt de kans om 5 klanten te scoren op een avond. Dat is 500 euro verdienen of 50.000 euro Extra als Piero ideetje wettelijk wordt toegepast. Dan reken ik de pooier uit het bedrag. Puur centen & boete van klant.. Ik bedoel maar. Een 15 jarige kan dit begrijpen of niet. Er moet altijd 1 casus de eerste zijn, daarna kan een kind de was doen en bovenal hoeft er niet meer begrepen te worden. Ik geef je op een briefje de Piero methode is vragen om chantage, valstrikken, etc en rijkelijke inkomsten voor minderjarige hoertjes om maar in herhaling te vallen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 19 september 2018 om 22:12.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2018, 22:12   #1279
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Hoever reikt volgens u die handelingsonbekwaamheid en onbevoegdheid van 'minderjarigen'? En hoe stelt u vast wanneer zij wel of niet verantwoordelijk zijn voor hun beslissingen en daden?
Wel het menselijk brein kortom de hersenen zijn pas volgroeid op hun 21ste.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2018, 01:11   #1280
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Wel het menselijk brein kortom de hersenen zijn pas volgroeid op hun 21ste.
Amaai als dat waar is. En gij nog steeds geen dokter geraadpleegd voor je achterstand?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be