Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud Gisteren, 22:29   #61
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Kinderarbeid is trouwens ook een optie.
Mag niet!

Hier bij ons komt kleinzoon met veel plezier onze tuin ( voortuin, achtertuin, zijtuin + de hagen) en oprit onderhouden; dat is zijn hobby; hij doet niks liever
Wanneer ik hem daarvoor zakgeld wil geven zegt hij altijd: "Nee oma, ik ben al content dat ik dat mag doen".

Dus: elke keer dat hij hier komt werken zet ik een klein bedrag op een spaarrekening voor hem maar dat weet hij niet.
Intussen is dat al een mooi bedrag geworden!
De dag dat hij alleen-of samen met iemand gaat wonen stort ik dat op zijn rekening.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 23:30   #62
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Mag niet!

Hier bij ons komt kleinzoon met veel plezier onze tuin ( voortuin, achtertuin, zijtuin + de hagen) en oprit onderhouden; dat is zijn hobby; hij doet niks liever
Wanneer ik hem daarvoor zakgeld wil geven zegt hij altijd: "Nee oma, ik ben al content dat ik dat mag doen".

Dus: elke keer dat hij hier komt werken zet ik een klein bedrag op een spaarrekening voor hem maar dat weet hij niet.
Intussen is dat al een mooi bedrag geworden!
De dag dat hij alleen-of samen met iemand gaat wonen stort ik dat op zijn rekening.
In alle eerlijkheid, is een kind den afwas laten doen, het onkruid laten uittrekken of eens naar de wibkel sturen zo slecht? Of eerder productief en leerzaam? Ik vind het erg hoeveel afleiding er nu is. Onlangs zag ik filmpjes van voor social media en de smartphone; die mensen leken mij veel gelukkiger te zijn. Tegenwoordig hebt ge alles al gezien voor ge er toekomt. En is het dan online beter dan het in het echt is.

Ik heb heimwee
Oud Vandaag, 07:55   #63
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
witte fosfor meen ik dat het Russische huismiddeltje is tegen onregelmatigheden....

ge zult dat onkruid nog eens zien gaan zie...tot IN de grond,zeker als die nog wat nat ligt.....ben je direct ook van de mieren af....

Op een dag stop je met knoeien en bel je de professionals
ik zie ze daar in het Kremlin verschieten als er een paar gaan bellen om hun oprit te komen bombarderen met witte fosfor.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be