Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 november 2018, 07:46   #21
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.225
Standaard

Jan Jambon wil inbrekers volgen die bij u thuis inbreken. Op wat slaagt dat in hemelsnaam ? Inbrekers volgen maar ze wel gewoon laten doen ... Wat een WAANZIN. Een inbreker hoort in de gevangenis. Ee inbreker zonder onze nationaliteit in een gevangenis in zijn of haar thuisland. Welke gek geeft aan een inbreker een briefje :" gelieve mijn huis te verlaten" en laat hem dan zitten met de gedachte : ik volg hem wel via zijn gsm. FTW!
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2018, 14:38   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Jan Jambon wil inbrekers volgen die bij u thuis inbreken. Op wat slaagt dat in hemelsnaam ? Inbrekers volgen maar ze wel gewoon laten doen ... Wat een WAANZIN. Een inbreker hoort in de gevangenis. Ee inbreker zonder onze nationaliteit in een gevangenis in zijn of haar thuisland. Welke gek geeft aan een inbreker een briefje :" gelieve mijn huis te verlaten" en laat hem dan zitten met de gedachte : ik volg hem wel via zijn gsm. FTW!
Gekker kan het echt niet meer tegenwoordig.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2018, 16:18   #23
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Gekker kan het echt niet meer tegenwoordig.
Alsof we niet weten dat, mocht Jambon de handen vrij hebben, dat gespuis rap zou weten hoe laat het is!
Nu blijven we met de volgende hypocrisie: roepen en tieren en gerechtszaken aanspannen als er een vinger wordt uitgestoken naar een stuk krapuul... en als die daardoor kan blijven rondlopen is het de schuld van Jambon of zo?
Dringend tijd dat men een aantal lieden tijdens hun heldendaden afschiet als dolle honden en gedaan ermee. We maken het nu weer mee met de gele hesjes: het zijn niet die mensen die auto's omkieperen en in brand steken!
Schiet diegenen neer die daar mee bezig zijn, en al de rest is zatte zever!
Wachten tot de getroffen burgers het zelf doen?

Laatst gewijzigd door andev : 1 december 2018 om 16:22.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2018, 16:27   #24
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Idem hier.



In o.a. Brussel Noord struikel je letterlijk over de transmigranten.

Als Jambon echt naar hen op zoek is, waarom begint hij daar niet?
Oppakken en terugvliegen naar Afrika.

Geen wifi-snuffelaars nodig. Meer nog: teveel "snuffelen" maakt de job nóg minder aangenaam.

Hoe komt het dat dat zwart rapalje daar kan blijven rondhangen? Wie zorgt ervoor dat er niets kan gebeuren? Jambon?
Trouwens, alles voor de opvang voor dat soort zit al vol en overvol. Blijven bijbouwen en bijbouwen? In de landen waar ze uit komen zou men dat rapper oplossen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2018, 16:28   #25
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Daar zou ik eigenlijk van hun kant ook wel eens graag wat meer tekst en uitleg over krijgen waarom ze dat NIET doen.

Het lijkt mij anders het geschikte moment om daar eens met te beginnen want het is al half twee geworden géén vijf over twaalf meer.
Ze doen dat niet ompdat er absoluut eerst een hele hoop papieren moeten ingevuld en onderzoeken gedaan die opzettelijk zo lang mogelijk moeten duren! Wanneer het te warm onder hun poten aan het worden is verdwijnen ze gewoon en voeren eventueel in een buurland hetzelfde spelletje uit!
En wie eist dat al die controles eerst moeten gebeuren?
"Europa" wil dat we verder al de wereldmiserie opvangen onder de noemer "solidariteit". Wat is de uiteindelijke bedoeling?
Conclusie: fuck Europa! Ze helpen alles naar de bliksem.

Laatst gewijzigd door andev : 1 december 2018 om 16:45.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be