Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 23 mei 2005, 01:13   #41
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
De enige consequentie die ik zie aan homoseksualiteit is een reductie van een bevolking, omdat homoseksualiteit onmogelijk kan leiden tot voortplanting.
BULLSHIT eerste klas!

Ik weet niet hoeveel keer men dat hier al uitgelegd heeft, maar in ieder geval VEEEEEL, hebben jullie een korte termijn geheugen ofzo? Blijkbaar wel...

Citaat:
Een aspect dat niet is aangeraakt, is dat het misschien de wil van god is dat het Christelijke westen ten onder gaat om plaats te maken voor meer.... waardevollere rassen.
Jouw fictieve god kan mijn zak opblazen...
Citaat:
Immers, dit is de 2de keer dat homoseksualiteit in zulke mate het Europese continent treft. De eerste keer was aan het einde van de Romeinse rijk, vlak voordat de eerste Islamitische invasies begonnen te Istanbul en Andalusiê
???????

Dat slaat ook al als een lul op een drumstel...
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline  
Oud 23 mei 2005, 10:15   #42
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Mensen zoals u.
Neen,

Dat cliché hebben homo's zelf de wereld ingejaagd en is volgens mij één van de grootste oorzaken dat, zelfs in het westen, ze nauwelijks even doorheen rotterdam of Brussel kunnen wandelen, zonder een afdruk van maatje 45 in hun voorhoofd te hebben.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 23 mei 2005, 10:26   #43
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Neen,

Dat cliché hebben homo's zelf de wereld ingejaagd en is volgens mij één van de grootste oorzaken dat, zelfs in het westen, ze nauwelijks even doorheen rotterdam of Brussel kunnen wandelen, zonder een afdruk van maatje 45 in hun voorhoofd te hebben.
Onzin.

Dergelijke clichés worden door mensen als jij gecreëerd, in stand gehouden en te pas en te onpas in het rond gestrooid, precies in een krampachtige poging om homofobe gevoelens in stand houden. Krampachtig, want alles wijst erop dat homofoben een steeds marginaler wordende minderheid worden, ondanks al uw verwoede pogingen. Anti-discriminatoire en homo-vriendelijke wetgevingen allerhande wijzen daar op.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 23 mei 2005, 10:49   #44
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Onzin.

Dergelijke clichés worden door mensen als jij gecreëerd, in stand gehouden en te pas en te onpas in het rond gestrooid,
Wat hadden homo's verwacht? Eerst dansen in hun rubberen ooglap, en dan verwachten serieus te worden genomen? Een beetje realisme, aub.

Citaat:
Krampachtig, want alles wijst erop dat homofoben een steeds marginaler wordende minderheid worden, ondanks al uw verwoede pogingen. Anti-discriminatoire en homo-vriendelijke wetgevingen allerhande wijzen daar op.
Maar maatschappelijke aanvaarding daarentegen gaat achteruit met de ene homo-bashing na de andere. En de aggressie blijft toenemen, vandaar dat uw wetjes gekomen zijn in de eerste plaats. En met 'aggressie' bedoel ik niet de vreedzame discussies op dit forum, maar de fysieke aanvallen irl op homo's.

Ironisch eigenlijk. Holebi-aanvaarding is toch zo moeilijk te verspreiden, zelfs onder je eigen Vlaamse cultuur, daar waar afkeer tegen homo's geen grenzen kent qua nationaliteit, geslacht, leeftijd & culturele afkomst.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 23 mei 2005, 11:07   #45
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Wat hadden homo's verwacht? Eerst dansen in hun rubberen ooglap, en dan verwachten serieus te worden genomen? Een beetje realisme, aub.
Pffffft... Wordt toch eindelijk eens volwassen en reken niet een hele gemeenschap af op wat enkelen onder hen één namiddag per jaar doen. Je bent toch geen kleuter meer?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Maar maatschappelijke aanvaarding daarentegen gaat achteruit met de ene homo-bashing na de andere. En de aggressie blijft toenemen, vandaar dat uw wetjes gekomen zijn in de eerste plaats. En met 'aggressie' bedoel ik niet de vreedzame discussies op dit forum, maar de fysieke aanvallen irl op homo's.
"De ene na de andere"?? Wat voor kranten lees jij? Het is zo uitzonderlijk dat het telkens in het lang en in het breed in het nieuws komt. Zo vaak zie je dat nochtans niet in de pers verschijnen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Ironisch eigenlijk. Holebi-aanvaarding is toch zo moeilijk te verspreiden, zelfs onder je eigen Vlaamse cultuur, daar waar afkeer tegen homo's geen grenzen kent qua nationaliteit, geslacht, leeftijd & culturele afkomst.
Nee hoor. Integendeel zelfs. Als je nagaat wat er de laatste jaren allemaal bereikt werd. Zelfs onder moslims wordt homoseksualiteit stilaan meer en meer bespreekbaar [SIZE=1](enkele randdebielen zoals die geschifte imam niet te na gesproken)[/SIZE], maar daar weet jij natuurlijk niks van...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 23 mei 2005, 11:18   #46
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
In dezelfde lijn:


Wie bepaalt wat "tegen de natuur ingaat" en wat "naast de natuur kan bestaan"? Is het feit dat homoseksualiteit van alle tijden en van alle plaatsen is niet het zuiverste bewijs dat deze variant juist "naast de natuur kan bestaan"?
Neen!
Dat is geen bewijs: want pedofilie is ook van alle tijden.
Maakt dat pedofilie natuurlijk?

A propos: ik heb niets tegen homofielen.
[size=1]Dit moet erbij want vanuit zo'n hemeltergende naïviteit komt dan automatisch: jij bent homofoob...en de rest is alom bekend...[/size]
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 23 mei 2005, 11:54   #47
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Neen!
Dat is geen bewijs: want pedofilie is ook van alle tijden.
Maakt dat pedofilie natuurlijk?
Alles wat voorkomt, bestaat is natuurlijk. Zelfs beton.
Natuurlijkheid is echter geen criterium om iets goed te praten.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 23 mei 2005, 12:07   #48
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Alles wat voorkomt, bestaat is natuurlijk. Zelfs beton.
Natuurlijkheid is echter geen criterium om iets goed te praten.
Iedereen heeft recht op een mening, dat is natuurlijk geen reden om die op andere personen op te dringen.

Trouwens, hierop wil ik nog graag een mening van jvdb of Raven

Citaat:
Ik houd van mijn vriendje met heel mijn hart, ik zou niet zonder hem kunnen leven, u noemt dat iets vies, ik noem dat liefde
[edit]<div class="smallfont"><em><b>Edit:</b><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset">After edit by Eternity on 23-05-2005 at 13:10:
Reden: </em></div><hr size="1">
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Alles wat voorkomt, bestaat is natuurlijk. Zelfs beton.
Natuurlijkheid is echter geen criterium om iets goed te praten.
Iedereen heeft recht op een mening, dat is natuurlijk geen reden om die op andere personen op te dringen.

Trouwens, hierop wil ik nog graag een mening van jvdb of Raven

Citaat:
Ik houd van mijn vriendje met heel mijn hart, ik zou niet zonder hem kunnen leven, u noemt dat iets vies, ik noem dat liefde
</td></tr></table><br /><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset"><div class="smallfont"><em>Before any edits, post was:</em></div><hr size="1">
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Alles wat voorkomt, bestaat is natuurlijk. Zelfs beton.
Natuurlijkheid is echter geen criterium om iets goed te praten.
Iedereen heeft recht op een mening, dat is natuurlijk geen reden om die op andere personen op te dringen.</td></tr></table>[/edit]
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 23 mei 2005 om 12:10.
Eternity is offline  
Oud 23 mei 2005, 13:52   #49
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Neen!
Dat is geen bewijs: want pedofilie is ook van alle tijden.
Maakt dat pedofilie natuurlijk?
Uiteraard. Er is niets onnatuurlijk aan pedofilie. Het is niet wenselijk, maar dat is iets helemaal anders...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 23 mei 2005, 14:56   #50
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Uiteraard. Er is niets onnatuurlijk aan pedofilie. Het is niet wenselijk, maar dat is iets helemaal anders...
Het is een afwijking in de bovenkamer, het is NIET natuurlijk...
Zwarte Spion is offline  
Oud 23 mei 2005, 15:11   #51
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Er is niets onnatuurlijk aan pedofilie.
Waarvan akte.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 23 mei 2005, 15:12   #52
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Het is een afwijking in de bovenkamer, het is NIET natuurlijk...
Bijlange niet. Het komt overal in de natuur voor. Niks onnatuurlijks aan...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 23 mei 2005, 15:12   #53
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Het is een afwijking in de bovenkamer, het is NIET natuurlijk...
Alles wat de natuur toelaat is natuurlijk.
Ook als dat op het eerste zicht ingaat tegen de bedoeling van de natuur.
Die bestaat echter niet.
Dat is slechts een menselijke uitvinding om anderen hun voorkeuren op te dringen.
De natuur is onverschillig en laat toe wat binnen de mogelijkheden ligt, zelfs als het natuur-vernietigend is.

Homofilie is nu eenmaal mogelijk en dus perfect natuurlijk.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 23 mei 2005, 15:13   #54
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Waarvan akte.
Neem akte zoveel je wil, maar zorg dat je tenminste weet waar het over gaat. Het is niet omdat iets natuurlijk dan wel onnatuurlijk is, dat het ook wenselijk is. Wanneer gaan jullie eindelijk eens leren dat die twee niets met elkaar te maken hebben?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 23 mei 2005, 15:27   #55
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dat is inderdaad zo. Het Vlaams BlokBelang doet er alles aan om met een proper blazoen voor de dag te kunnen komen, terwijl de achterban dat blazoen keer op keer op de meest verwerpelijke manieren besmeurt...
Ik maak deel uit van die achterban en ik ben daar, gemotiveerd als ik ben, nogal fier over.

Citaat:
Nu:drAlexandra Colen:
"Ik vermoed dat de meeste homo's zo worden doordat ze door homo's zijn misbruikt. Zo plant homofilie zich voort."
Ik heb respect voor het academische werk dat Dr Colen heeft geleverd maar hier moet ik toegeven dat ik het met deze beschouwing niet eens ben.

So what?

Voor Dr Beliën hen ik zo mogelijk nog meer respect voor zijn accomplishment.

Dat jullie zulke dissidente meningen tot in het oneindige willen uitspinnen in de hoop een ganse partij de incrimineren heeft zijn inefficientie al 15 jaar bewezen. En blijkbaar het tegenovergestelde resultaat geresorteerd.


Nu: on topic!

Effe mijn mening.

A/ Ik vind dat Homo's recht hebben op een absolute gelijkberechtiging in de maatschappij die ik voorsta.
B/ Ik vind derhalve dat homo's ivm successie en andere techniciteiten een samenlevingskontrakt moeten kunnen afsluiten om een rechtvaardige juridische behandeling bij overlijden of scheiding ed te kunnen garanderen.
C/ Ik ben tegen adoptierecht voor homo's.

Kan ik nog van gedacht veranderen?
Zeker.
Maar het bovenstaande is mijn mening op dit ogenblik.



[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Fieseler on 23-05-2005 at 16:28
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dat is inderdaad zo. Het Vlaams BlokBelang doet er alles aan om met een proper blazoen voor de dag te kunnen komen, terwijl de achterban dat blazoen keer op keer op de meest verwerpelijke manieren besmeurt...
Ik maak deel uit van die achterban en ik ben daar, gemotiveerd als ik ben, nogal fier over.

Citaat:
Nu:drAlexandra Colen:
"Ik vermoed dat de meeste homo's zo worden doordat ze door homo's zijn misbruikt. Zo plant homofilie zich voort."
Ik heb respect voor het academische werk dat Dr Colen heeft geleverd maar hier moet ik toegeven dat ik het met deze beschouwing niet eens ben.

So what?

Voor Dr Beliën hen ik zo mogelijk nog meer respect voor zijn accomplishment.

Dat jullie zulke dissidente meningen tot in het oneindige willen uitspinnen in de hoop een ganse partij de incrimineren heeft zijn inefficientie al 15 jaar bewezen. En blijkbaar het tegenovergestelde resultaat geresorteerd.


Nu: on topic!

Effe mijn mening.

A/ Ik vind dat Homo's recht hebben op een absolute gelijkberechtiging in de maatschappij die ik voorsta.
B/ Ik vind derhalve dat homo's ivm successie en andere techniciteiten een samenlevingskontrakt moeten kunnen afsluiten om een rechtvaardige juridische behandeling bij overlijden of scheiding ed te kunnen garanderen.
C/ Ik ben tegen adoptierecht voor homo's.

Kan ik nog van gedacht veranderen?
Zeker.
Maar het bovenstaande is mijn mening op dit ogenblik.



[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Dat is inderdaad zo. Het Vlaams BlokBelang doet er alles aan om met een proper blazoen voor de dag te kunnen komen, terwijl de achterban dat blazoen keer op keer op de meest verwerpelijke manieren besmeurt...
Ik maak deel uit van die achterban en ik ben daar, gemotiveerd als ik ben, nogal fier over.

Citaat:
NurAlexandra Colen:
"Ik vermoed dat de meeste homo's zo worden doordat ze door homo's zijn misbruikt. Zo plant homofilie zich voort."
Ik heb respect voor het academische werk dat Dr Colen heeft geleverd maar hier moet ik toegeven dat ik het met deze beschouwing niet eens ben.

So what?

Voor Dr Beliën hen ik zo mogelijk nog meer respect voor zijn accomplishment.

Dat jullie zulke dissidente meningen tot in het oneindige willen uitspinnen in de hoop een ganse partij de incrimineren heeft zijn inefficientie al 15 jaar bewezen. En blijkbaar het tegenovergestelde resultaat geresorteerd.


Nu: on topic!

Effe mijn mening.

A/ Ik vind dat Homo's recht hebben op een absolute gelijkberechtiging in de maatschappij die ik voorsta.
B/ Ik vind derhalve dat homo's ivm successie en andere techniciteiten een samenlevingskontrakt moeten kunnen afsluiten om een rechtvaardige juridische behandeling bij overlijden of scheiding ed te kunnen garanderen.
C/ Ik ben tegen adoptierecht voor homo's.

Kan ik nog van gedacht veranderen?
Zeker.
Maar het bovenstaande is mijn mening op dit ogenblik.



[/size]
[/edit]
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 mei 2005 om 15:28.
Fieseler is offline  
Oud 23 mei 2005, 15:43   #56
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Ten eerste druist homoseksualiteit in tegen de evolutieleer:
Niet noodzakelijk. De mens staat aan de top van de evolutie door o.a. zijn creativiteit, communicatievermogen, sociaalvoelendheid, ... en homofilie kan een perfect aantoonbare natuurlijke tool zijn om die eigenschappen in de verf te zetten. De algeheel menselijke soort kan dus perfect (op evolutief vlak gezien) profiteren van het feit dat er homo's zijn.

Citaat:
En ten tweede: waarom bestaat er dan heterozygote diersoorten en homozygote diersoorten?? Waarom is de mens dus per definitie tweeslachtig wanneer dat zogezegd niet de enigste "natuurlijke" vorm is?
Kunt u eens even verduidelijken? Homozygoot en heterozygoot slaan als term bij mijn weten op informatie op gen-niveau, en kan van elk genenpaar worden gezegd dat het homo- of heterozygoot is. Wat bedoelt u dan juist met "homozygote en heterozygote diersoorten"? Op welk vlak moet ik dat dan verstaan?
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 23 mei 2005, 16:04   #57
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Homofilie is nu eenmaal mogelijk en dus perfect natuurlijk.
volledig akkoord!

Royalisme daarentegen....

__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 23 mei 2005, 16:09   #58
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Ik denk dat de mensen daar niet van wakker liggen!
Dit is BHV niet hé !!!
Het Skill Effect is offline  
Oud 23 mei 2005, 17:40   #59
Usquebaugh
Lokaal Raadslid
 
Usquebaugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Lier
Berichten: 313
Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
De enige consequentie die ik zie aan homoseksualiteit is een reductie van een bevolking, omdat homoseksualiteit onmogelijk kan leiden tot voortplanting.

Een aspect dat niet is aangeraakt, is dat het misschien de wil van god is dat het Christelijke westen ten onder gaat om plaats te maken voor meer.... waardevollere rassen.

Immers, dit is de 2de keer dat homoseksualiteit in zulke mate het Europese continent treft. De eerste keer was aan het einde van de Romeinse rijk, vlak voordat de eerste Islamitische invasies begonnen te Istanbul en Andalusiê
Complete onzin!!! In de hele klassieke oudheid werd homoseksualiteit niet zozeer als iets anders gezien maar was wel wijdverbreid. U kent misschien de Lesbische dichteres Sappho? En dat was 800 jaar voor het einde van het Romeinse rijk...
__________________
[size=3]Ignorance is bliss[/size]
Usquebaugh is offline  
Oud 23 mei 2005, 17:48   #60
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Wat zouden de discussies op internet aan intensiteit inboeten zonder de steeds wederkerende veldslagen pro en contra homosexualiteit. En dan nog zonder enige resultaatsverbintenis!
luc broes is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be