Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 december 2019, 16:18   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Ik denk dat er nog wel mensen zijn die het zien zoals Armita Taheri maar door censuur en het blokkeren van de vrijheid van meningsuiting (door de dictaturen) horen we daar weinig of nooit wat van.

Zij vluchtte voor de islam en is naar eigen zeggen niet gekomen om in bezit te nemen.

Best knap dat zij het lef gehad heeft om het even in de aandacht te trekken.

Zou er een keerzijde aan de medaille zijn want ergens ten internetvelde las ik dat er iemand de juffrouw persoonlijk kende en hij/zij beweerde dat ze geen moslima was. (<-- geen idee van of er ook maar iets van waar is)

Moslims zouden zich ook zwaar in de problemen kunnen werken na zo'n uitspraken volgens:

Citaat:
Koran 16:106 verteld over één enkel geval waarbij taqiyya is toegepast door een Moslim(a). Het vers luidt:
"Wie God verwerpt, na te hebben geloofd – behalve hij die wordt gedwongen terwijl zijn hart in het geloof vrede blijft vinden – en zijn hart voor het ongeloof opent, op hem rust Gods toorn; en er zal een grote straf voor hem zijn"
Dan speelde ze met haar leven mocht dat zo zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 december 2019 om 16:20.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2019, 21:47   #42
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Geloof me, een echte moslima willen ze heus niet horen.
idd want de krijgt troef als die durft haar bek te openen. Dus die zullen we niet te horen krijgen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2019, 21:53   #43
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik denk dat er nog wel mensen zijn die het zien zoals Armita Taheri maar door censuur en het blokkeren van de vrijheid van meningsuiting (door de dictaturen) horen we daar weinig of nooit wat van.

Zij vluchtte voor de islam en is naar eigen zeggen niet gekomen om in bezit te nemen.

Best knap dat zij het lef gehad heeft om het even in de aandacht te trekken.

Zou er een keerzijde aan de medaille zijn want ergens ten internetvelde las ik dat er iemand de juffrouw persoonlijk kende en hij/zij beweerde dat ze geen moslima was. (<-- geen idee van of er ook maar iets van waar is)

Moslims zouden zich ook zwaar in de problemen kunnen werken na zo'n uitspraken volgens:



Dan speelde ze met haar leven mocht dat zo zijn.
Afgevallen moslims zijn ook geen moslims meer, maar idd. ik zou als ik haar was ook maar op mijn tellen passen. In die kringen kennen ze geen grenzen, die zijn erger dan de Siciliaanse Maffia.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 12:09   #44
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De sjiieten plegen shirk en zijn geen echte moslims.
Wat vindt u nu eigenlijk van deze speech?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 13:14   #45
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Het is niet, omdat ze geen vod op haar hoofd draagt dat ze geen moslima is hoor. https://www.beaumonde.nl/royalty/mar...et-lalla-salma
Ze is weliswaar als Moslima in Iran geboren maar zij heeft tijdig ingezien dat ze zich beter niet meer onderwerpt (letterlijk en figuurlijk) aan dat fascistisch gedachtegoed. Ze noemde het overigens een paar keer "rommel".

Het discours van deze jongedame zal door onze politiek-correcte landgenoten als een "ongemakkelijke en onwelkome waarheid" ervaren worden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 18:03   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ze is weliswaar als Moslima in Iran geboren maar zij heeft tijdig ingezien dat ze zich beter niet meer onderwerpt (letterlijk en figuurlijk) aan dat fascistisch gedachtegoed. Ze noemde het overigens een paar keer "rommel".

Het discours van deze jongedame zal door onze politiek-correcte landgenoten als een "ongemakkelijke en onwelkome waarheid" ervaren worden.
Inderdaad, ze noemde het "rommel"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 december 2019 om 18:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2020, 10:11   #47
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En illegalen noemt men nu verschonend transmigranten.
Dat klinkt minder illegaal hé
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be