Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 21 januari 2020, 14:03   #41
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Vroeger waren er aparte forumonderdelen waar zowel links als rechts kon beslissen wie er mee mocht discussiëren. Die fora zijn ter ziele gegaan, evenals een paar deelnemers (van stierlijke verveling gestorven in hun bureaustoel, meen ik me te herinneren)

Ik zou integendeel zelfs enkele fora willen schrappen om de zaak overzichtelijker te houden en foutieve plaatsing en dubbele topics te proberen inperken.

Mijn suggesties hierover waren o.a. 'Internationaal' en 'Europa' fusioneren in 'Buitenland' alsook 'Milieu' en 'Verkeer' samen, 'Staatsinrichting' en 'Partijpolitiek' bij 'Binnenland' gooien, en nog wat andere reorganisaties....

Pontifex.
Puntifix, gaat het wel goed met u?

eerst geen punten willen geven, en nu weer geen beslissing kunnen nemen over iets dat alleen gij kunt beslissen.

sterkte en herpak u man! Binnenkort is het weer lente!
Anna List is offline  
Oud 21 januari 2020, 15:37   #42
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik weet niet of het veel gaat helpen, ze hebben waarschijnlijk een hoop slapende dubbelnicks die ze dan gaan aktiveren.

Verder is het ook best om discussies te vermijden zoals er nu al onder Blokkers zijn in de zin van:



Maar het is ondertussen inderdaad niet plezant meer. Draden die hen niet aanstaan flooden (hier met gezever over moslims en Walbaniërs) is een beproefde alt-right techniek.

Ik probeer ze gewoon te negeren.
Je probeert 't zo hard te negeren dat je zelf citaten moet verzinnen. Je kan geen enkele opsnorren om je 'argumentatie' kracht bij te zetten, bewijs te leveren?

Zo ken ik er ook nog wel 'n paar.
SDX is offline  
Oud 21 januari 2020, 15:56   #43
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik weet niet of het veel gaat helpen, ze hebben waarschijnlijk een hoop slapende dubbelnicks die ze dan gaan aktiveren.

Verder is het ook best om discussies te vermijden zoals er nu al onder Blokkers zijn in de zin van:



Maar het is ondertussen inderdaad niet plezant meer. Draden die hen niet aanstaan flooden (hier met gezever over moslims en Walbaniërs) is een beproefde alt-right techniek.

Ik probeer ze gewoon te negeren.

Wat een hoop paranoïde zever...

Kijk toch maar onder je bed voor het slapengaan
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 21 januari 2020, 16:20   #44
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Om de neergang van politics.be die toch wel een alarmerende omvang begint te vertonen kan het misschien een optie zijn om een interne splitsing door te voeren ?

Een extra subforum, onder de noemer : "Blokvrij" waar de niet-extreem rechtse forumleden eindelijk nog eens van gedachten kunnen wisselen zonder dat extreem rechtse trollen & de boemelie + Opa brigade uit de Vlaemsche rusthuizen elke discussie naar de kloten helpen zoals nu al maandenlang het geval is.

Niets belet de boemelies & Opa's om zelf een extreem rechts subforum aan te vragen, maar ondertussen zou de rest v/h forum -eindelijk...- nog eens over politiek kunnen dialogeren zonder al die asstalk die er uit Blokkers hun bek stroomt.
Ben je dan tegen vrijheid van meningsuiting?
Wat met de extreemlinkse opninie?
Antwoorden op die twee vragen kan toch zo moeilijk niet zijn..
Mindset is offline  
Oud 21 januari 2020, 16:24   #45
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
...
Maar het is ondertussen inderdaad niet plezant meer. Draden die hen niet aanstaan flooden (hier met gezever over moslims en Walbaniërs) is een beproefde alt-right techniek....
Je bent nog fake-news vergeten. Alleen maar nieuws van Youtube & alt-right bronnen is écht en waarheidsgetrouw.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 21 januari 2020, 16:24   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Om de neergang van politics.be die toch wel een alarmerende omvang begint te vertonen kan het misschien een optie zijn om een interne splitsing door te voeren ?

Een extra subforum, onder de noemer : "Blokvrij" waar de niet-extreem rechtse forumleden eindelijk nog eens van gedachten kunnen wisselen zonder dat extreem rechtse trollen & de boemelie + Opa brigade uit de Vlaemsche rusthuizen elke discussie naar de kloten helpen zoals nu al maandenlang het geval is.

Niets belet de boemelies & Opa's om zelf een extreem rechts subforum aan te vragen, maar ondertussen zou de rest v/h forum -eindelijk...- nog eens over politiek kunnen dialogeren zonder al die asstalk die er uit Blokkers hun bek stroomt.
Je bedoelt: "onder de noemer van Apartheid" ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 januari 2020, 16:30   #47
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Ben je dan tegen vrijheid van meningsuiting?
Wat met de extreemlinkse opninie?
Antwoorden op die twee vragen kan toch zo moeilijk niet zijn..
Ach, ondertussen weten we waar de frustratie vandaan komt.
Panda heeft wat strafpuntjes gesprokkeld en is er rotsvast van overtuigd dat 'n Blokker die aan z'n been heeft gelapt.

Vandaar de vraag naar "Blokvrije Zones", zodat hij - meent hij - niet nog meer van die puntjes gaat verzamelen, want enkel Blokkers - die hij liefkozend mestkevers noemt - doen aan driehoeken.

Ik zou daar toch niet zo zeker van zijn, want daarin kan 'n mens zich soms lelijk vergissen.
SDX is offline  
Oud 21 januari 2020, 16:32   #48
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Je bent nog fake-news vergeten. Alleen maar nieuws van Youtube & alt-right bronnen is écht en waarheidsgetrouw.
Maarnee gij, alles wat in de Vlomsche Gazet staat is waarheid en niets dan waarheid, so help me dog.
SDX is offline  
Oud 21 januari 2020, 16:33   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Puntifix, gaat het wel goed met u?

eerst geen punten willen geven, en nu weer geen beslissing kunnen nemen over iets dat alleen gij kunt beslissen.

sterkte en herpak u man! Binnenkort is het weer lente!
Tolerantie en geen beslissing kunnen nemen zijn twee totaal verschillende dingen.

Dat er wel degelijk beslissingen werden genomen de laatste dagen is duidelijk genoeg.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 januari 2020, 16:51   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ach, ondertussen weten we waar de frustratie vandaan komt.
Panda heeft wat strafpuntjes gesprokkeld en is er rotsvast van overtuigd dat 'n Blokker die aan z'n been heeft gelapt.

Vandaar de vraag naar "Blokvrije Zones", zodat hij - meent hij - niet nog meer van die puntjes gaat verzamelen, want enkel Blokkers - die hij liefkozend mestkevers noemt - doen aan driehoeken.

Ik zou daar toch niet zo zeker van zijn, want daarin kan 'n mens zich soms lelijk vergissen.
Die zit!

Er bestaat een negeerfunctie voor fascisten die niet willen gestoord worden door vendeliers, oude wijven, blokkers, mestkevers, racisten, nazi,s en ander ongewenst uitschot.

Panda heeft hier zijn ware aard bloot gegeven door een ghetto voor ongewenste forumgebruikers voor te stellen. In zijn haatdragende blindheid wil hij de overeenkomst niet zien met de eerste stap waarmee de nazi's begonnen aan de isolering en uitroeïing van een ongewenste bevolkingsgroep.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 januari 2020, 17:06   #51
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Vind Panda wel grappig als hij zijn gewicht wat rondgooit.

"Kijk uit Jongens, 1 verkeerde beweging en... ik zorg ervoor dat jullie linkse indoctrinatie moeten lezen heel jullie leven lang..."
TV-verslaafde is offline  
Oud 21 januari 2020, 17:20   #52
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Die zit!

Er bestaat een negeerfunctie voor fascisten die niet willen gestoord worden door vendeliers, oude wijven, blokkers, mestkevers, racisten, nazi,s en ander ongewenst uitschot.

Panda heeft hier zijn ware aard bloot gegeven door een ghetto voor ongewenste forumgebruikers voor te stellen. In zijn haatdragende blindheid wil hij de overeenkomst niet zien met de eerste stap waarmee de nazi's begonnen aan de isolering en uitroeïing van een ongewenste bevolkingsgroep.
Och, ik weet niet.
Zo ver zou ik niet gaan.

Oftewel heeft hij de laatste tijd wat teveel soja binnengekregen, dan helpt 'n eenvoudige aanpassing van 't dieet, alhoewel...eens soyboy...

Oftewel heeft 'n beta cuck soyboy z'n account gehackt.

Wat 't ook moge wezen; èchte mannen worden steeds schaarser, mannen die zware lasten torsen, lasten van bp'kes.

SDX is offline  
Oud 21 januari 2020, 17:34   #53
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Och, ik weet niet.
Zo ver zou ik niet gaan.

Oftewel heeft hij de laatste tijd wat teveel soja binnengekregen, dan helpt 'n eenvoudige aanpassing van 't dieet, alhoewel...eens soyboy...

Oftewel heeft 'n beta cuck soyboy z'n account gehackt.

Wat 't ook moge wezen; èchte mannen worden steeds schaarser, mannen die zware lasten torsen, lasten van bp'kes.

Anna List is offline  
Oud 21 januari 2020, 17:43   #54
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

boehoehoe!
Linkse traantjes!



Tsjing tjang tjinglalilaaaaih (vrij naar south park)
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 21 januari 2020, 17:54   #55
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Och, ik weet niet.
Zo ver zou ik niet gaan.

Oftewel heeft hij de laatste tijd wat teveel soja binnengekregen, dan helpt 'n eenvoudige aanpassing van 't dieet, alhoewel...eens soyboy...

Oftewel heeft 'n beta cuck soyboy z'n account gehackt.

Wat 't ook moge wezen; èchte mannen worden steeds schaarser, mannen die zware lasten torsen, lasten van bp'kes.

Ah, zo ene die andere gasten K.O. mept en dan zelf in de gevangenis beland omdat ie opgestookt werd door een vrouw.

Ik snap je wel, mannen die vrouwen onder controle krijgen.

Jij lijkt precies ook een tikkende tijdbom. Onbeantwoorde liefde? De leegheid v h bestaan?

SDX!?

????
TV-verslaafde is offline  
Oud 21 januari 2020, 18:12   #56
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ach, ondertussen weten we waar de frustratie vandaan komt.
Panda heeft wat strafpuntjes gesprokkeld en is er rotsvast van overtuigd dat 'n Blokker die aan z'n been heeft gelapt.

Vandaar de vraag naar "Blokvrije Zones", zodat hij - meent hij - niet nog meer van die puntjes gaat verzamelen, want enkel Blokkers - die hij liefkozend mestkevers noemt - doen aan driehoeken.

Ik zou daar toch niet zo zeker van zijn, want daarin kan 'n mens zich soms lelijk vergissen.
U kan zich wel inbeelden wat voor diaree dit allemaal veroorzaakt bij dergelijke types, het spuit er uit aan meer dan 200 per uur.

Eerst die grote verkiezingsoverwinningen van het VB, almaar meer mensen komen er openlijk voor uit dat ze op het VB (zullen) stemmen. Dan met de kont draaien en verspringen van partij alsof het van onderbroek wisselen is omdat de partijen die hij aanhangt telkens de electorale beerput ingaan. En als klap op de vuurpijl virtueel bij de lurven genomen worden door samenspannende blokkers, een spelletje die hij nota bene zelf maar al te graag speelde toen zijn talrijke linkse trolvriendjes hier nog volop aanwezig waren...

Je moet het maar durven en je moet jezelf hier nog schaamteloos durven vertonen na zoveel afgang..
Hypochonder is offline  
Oud 21 januari 2020, 18:28   #57
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Om de neergang van politics.be die toch wel een alarmerende omvang begint te vertonen kan het misschien een optie zijn om een interne splitsing door te voeren ?

Een extra subforum, onder de noemer : "Blokvrij" waar de niet-extreem rechtse forumleden eindelijk nog eens van gedachten kunnen wisselen zonder dat extreem rechtse trollen & de boemelie + Opa brigade uit de Vlaemsche rusthuizen elke discussie naar de kloten helpen zoals nu al maandenlang het geval is.

Niets belet de boemelies & Opa's om zelf een extreem rechts subforum aan te vragen, maar ondertussen zou de rest v/h forum -eindelijk...- nog eens over politiek kunnen dialogeren zonder al die asstalk die er uit Blokkers hun bek stroomt.
Wanneer ga je nu beginnen met het “Blokvrij keuvelhoekje van nonkel Panda”? Alle kinderen zitten er ongedurig op te wachten.
quercus is offline  
Oud 21 januari 2020, 18:34   #58
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Die zit!

Er bestaat een negeerfunctie voor fascisten die niet willen gestoord worden door vendeliers, oude wijven, blokkers, mestkevers, racisten, nazi,s en ander ongewenst uitschot.

Panda heeft hier zijn ware aard bloot gegeven door een ghetto voor ongewenste forumgebruikers voor te stellen. In zijn haatdragende blindheid wil hij de overeenkomst niet zien met de eerste stap waarmee de nazi's begonnen aan de isolering en uitroeïing van een ongewenste bevolkingsgroep.
Eigenlijk zouden we best on topic blijven ipv mekaar weer beginnen uitschijten.

Pandareus heeft een verdedigbaar voorstel gedaan. Ik ben er niet pro.

Pontifex heeft een ander voorstel gedaan waar ik wel pro ben. Er zijn teveel ongebruikte forumtopics die mekaar overlappen. Snoeien?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 januari 2020 om 18:39.
Dadeemelee is offline  
Oud 21 januari 2020, 18:37   #59
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Superstaaf heeft gelijk. Minder subfora
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 21 januari 2020, 18:38   #60
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Eigenlijk zouden we best on topic blijven ipv mekaar weer beginnen uitschijten.

Pandareus heeft een verdedigbaar voorstel gedaan. Ik ben er niet pro.

Pontifex heeft een ander voorstel gedaan waar ik wel pro ben. Er zijn teveel ongebruikte draden die mekaar overlappen. Snoeien?
Wat is er zo verdedigbaar aan het publiekelijk uitsluiten van bepaalde forummers ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 21 januari 2020 om 18:39.
Zipper is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be