Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2020, 21:42   #21
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Ah Colruyt... nooit geweest tot 2011, toen er in mijn buurt een vestiging kwam.
Ik weet nog, kwam binnen, een bord, "wij hebben geen kassa's - zoveel (vergeten) euro uitgespaard".
Ik vroeg me toen nog af hoe dan te betalen? Maar natuurlijk hadden ze wèl kassa's.
Alleen geen lopende band. En hun zot-tijdrovend-manueel "alternatief", was ik na een goed half jaar met dito wachttijden, beu genoeg geworden om mijn six o clock te tonen om nooit meer terug te keren.
Allez, tot dit jaar, ergens in maart ben ik 2 colruyts binnen geweest, op die vrijdaghamsterdag van de corona lockdown. Maar ik heb niet moeten aanschuiven want er lag niks meer dus kwas rap weer buiten. Hier en daar wel op de koppen moeten lopen haha.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2020, 22:24   #22
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ah Colruyt... nooit geweest tot 2011, toen er in mijn buurt een vestiging kwam.
Ik weet nog, kwam binnen, een bord, "wij hebben geen kassa's - zoveel (vergeten) euro uitgespaard".
Ik vroeg me toen nog af hoe dan te betalen? Maar natuurlijk hadden ze wèl kassa's.
Alleen geen lopende band. En hun zot-tijdrovend-manueel "alternatief", was ik na een goed half jaar met dito wachttijden, beu genoeg geworden om mijn six o clock te tonen om nooit meer terug te keren.
Allez, tot dit jaar, ergens in maart ben ik 2 colruyts binnen geweest, op die vrijdaghamsterdag van de corona lockdown. Maar ik heb niet moeten aanschuiven want er lag niks meer dus kwas rap weer buiten. Hier en daar wel op de koppen moeten lopen haha.
Dat lijkt alleen zo
Dat gaat echt snel en moest daar enige optimalisatie mogelijk zijn hadden ze dat al lang ingevoerd
Probeleem is dat daar (bv op zaterdag) ontzettend veel volk binnen is met zeer grote en volgepropte karren, stijl macro

Het systeem was wel niet of veel minder voorzien voor dat corona-gezever.
ge krijgt dan die introductie van die 1,5 m waardoor de rijen voorlopen tot in de rest van de gangen en daar alles blokkeren, personeel dat dat moet uitladen maar bv je winkelmandje niet mag aanraken volgens de richtlijnen, elke keer dat karretje dienden te ontsmetten, etc
Nu gaat dat al stukken beter

Laatst gewijzigd door praha : 22 september 2020 om 22:25.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be