Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 april 2005, 10:26   #21
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ben je wel zeker... Die Elijah Wood is toch maar een klein opdondertje hoor... 8)
8) Maak het hen nu niet te moeilijk hé...
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 10:32   #22
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
8) Maak het hen nu niet te moeilijk hé...
LOL
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 10:33   #23
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Als de schade aan een gebouw perfect overeenkomt met de inslag van een Boeing 757, dan is dat voor niet-sekteleden een redelijk goed argument dat de schade veroorzaakt werd door een Boeing 757, en niet door een kleinere Global Hawk
misschien wel meerdere global hawks?
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 10:47   #24
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
[size=1]Als de schade aan een gebouw perfect overeenkomt met de inslag van een Boeing 757, dan is dat voor niet-sekteleden een redelijk goed argument dat de schade veroorzaakt werd door een Boeing 757, en niet door een kleinere Global Hawk.

Dit is zo evident dat ik me bijna schaam het op een forum voor volwassen mensen te moeten posten.
[/size]
Onze expert staat weeral te brullen ... op basis van officiële rapporten die hij heeft gelezen, maar die niet meer terug te vinden zijn?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 12:05   #25
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Eens iets anders dan die Paus hipe

Hoe kan je anders een analyse maken van een officieel rapport, jouw reactie slaat op niets, but hey what's new!?

That's your challenge my friend! Toon de onwaarheden aan

Lees mijn post!
Dit is frappant. 2004gun gebruikt kleuren dat �*e zwart ziet. Wat mij opviel aan conspiracy-sites is dat ze, naarmate ze "overtuigder" raakten van hun gelijk, het design van de site navenant mee wijzigde. Meer en meer rode, groene, blauwe en gele letters, grote letters, onderstreepte stukken en wat dies meer zij. De leesbaarheid ging er niet op vooruit. Tevens gaf het blijk van slechte smaak, in mijn ogen.

Waar het in het kort op neerkwam, is dat men steeds harder en harder ging lopen roepen "dat het bewezen was" en "dat het niet te bewijzen viel". Tel die 2 op en je ziet "dat het bewezen was dat het niet te bewijzen viel". Ze liepen elkaar te overschreeuwen, te overtuigen van hun eigen gelijk, maar geen enkele site kreeg het voor elkaar MIJ te overtuigen. Ik zal alleen NOG MEER geschreeuw, NOG MEER gezever. Terwijl juist iemand die mij 1x GOED het verhaal uitlegt en het daarbij laat, van mij het voordeel van de twijfel wint..

Dat het BushPuppie goed uitkwam?
Geen twijfel over mogelijk. Eindelijk de kans om de duimschroeven aan te draaien. Maar daar gáát deze discussie (HELAAS) helemaal niet over. Dat er laks is omgesprongen met informatie? Zeker weten. Misschien wel bewust, ook nog. Dat het heel erg zwart-wit werd gepresenteerd? Ja, wat wil je met een Orthodox-Christelijke mongool aan het roer van het machtigste land ter wereld?

Maar ga de middelen dan niet de schuld geven van het doel; die vliegtuigen zijn daar van de radar verdwenen enzo. Dat het in de propagandistische machine van Bush goed uitkwam, is een heel ander verhaal. Ga -verdomme- dáár maar eens zoeken. Want dit soort rommel (materialistisch gezever in de marge) leidt de discussie enkel af van het werkelijke doel: de boosaardigheid van Bush & Co. aan het licht brengen. Je zou bijna denken dat de Conspiracy-schrijvers (�* la 2004gun) worden betaald door de Amerikaanse overheid om hun verhaaltjes te verspreiden. Zo kan het volk worden afgeleid van de werkelijke zucht naar macht die die mensen momenteel uitoefenen..
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 7 april 2005 om 12:10.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 12:12   #26
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Dit is frappant. 2004gun gebruikt kleuren dat �*e zwart ziet. Wat mij opviel aan conspiracy-sites is dat ze, naarmate ze "overtuigder" raakten van hun gelijk, het design van de site navenant mee wijzigde. Meer en meer rode, groene, blauwe en gele letters, grote letters, onderstreepte stukken en wat dies meer zij. De leesbaarheid ging er niet op vooruit. Tevens gaf het blijk van slechte smaak, in mijn ogen.

Waar het in het kort op neerkwam, is dat men steeds harder en harder ging lopen roepen "dat het bewezen was" en "dat het niet te bewijzen viel". Tel die 2 op en je ziet "dat het bewezen was dat het niet te bewijzen viel". Ze liepen elkaar te overschreeuwen, te overtuigen van hun eigen gelijk, maar geen enkele site kreeg het voor elkaar MIJ te overtuigen. Ik zal alleen NOG MEER geschreeuw, NOG MEER gezever. Terwijl juist iemand die mij 1x GOED het verhaal uitlegt en het daarbij laat, van mij het voordeel van de twijfel wint..

Dat het BushPuppie goed uitkwam?
Geen twijfel over mogelijk. Eindelijk de kans om de duimschroeven aan te draaien. Maar daar gáát deze discussie (HELAAS) helemaal niet over. Dat er laks is omgesprongen met informatie? Zeker weten. Misschien wel bewust, ook nog. Dat het heel erg zwart-wit werd gepresenteerd? Ja, wat wil je met een Orthodox-Christelijke mongool aan het roer van het machtigste land ter wereld?
Die kleurtjes zijn er enkel bedoeld om Firestone duidelijk te maken welk antwoord bij welke vraag thuis hoort want hij heeft nogal snel de neiging naast de feiten te antwoorden of te antwoorden met nieuwe vragen om zo zijn gezicht niet te verliezen.8)

Al goed dat ik niet onderlijnde of in grotere lettertypes heb gezet oef!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 12:18   #27
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Wat is de bedoeling van dit rapport? 2004gun heeft het zelf mooi gequote:

En wat verwijt 2004gun dan als eindconclusie aan dit rapport?

Moet er nog zand zijn?
Of er nog zand hoeft te zijn?

In de thread van de getuigen ben je er stillekes van tussen gemuisd na deze post: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107
Al enig antwoord in petto?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 7 april 2005 om 12:18.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 12:25   #28
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
In de thread van de getuigen ben je er stillekes van tussen gemuisd na deze post:
Lees: ja, ik heb nog een leven waarin interessanter zaken te doen zijn dan mijn tijd besteden aan dit soort crap.

__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 12:27   #29
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Of er nog zand hoeft te zijn?

In de thread van de getuigen ben je er stillekes van tussen gemuisd na deze post: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107
Al enig antwoord in petto?
Waar moet ik trouwens op antwoorden? Er staat geen enkele vraag in, noch een duidelijk antwoord.

Zoals ik al zei: crap.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 12:50   #30
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Dat het BushPuppie goed uitkwam?
Geen twijfel over mogelijk. Eindelijk de kans om de duimschroeven aan te draaien. Maar daar gáát deze discussie (HELAAS) helemaal niet over. Dat er laks is omgesprongen met informatie? Zeker weten. Misschien wel bewust, ook nog. Dat het heel erg zwart-wit werd gepresenteerd? Ja, wat wil je met een Orthodox-Christelijke mongool aan het roer van het machtigste land ter wereld?
Je hebt geen problemen om dit toe te geven... het kwam hun goed uit. TUURLIJK kwam het hun goed uit, ze hebben er zelf voor gezorgd.

En dat Bush een Orthodox-Christelijke mongool is, dat is bullshit. Bush is zeker geen mongool. Bush is volgens mij behoorlijk slim. Maar het populaire verhaaltje van "Bush de debiel" is handig voor hem in die zin dat mensen denken, "Bush is zodanig onnozel dat hij 9/11 niet heeft kunnen verhinderen". En dat Bush Orthodox-Christelijke Christen is eveneens onwaar. Er zijn veel redenen om aan te nemen dat hun geloofsbeleidenis satanisch en luciferiaans is, zie ook de tekens dat hij maakt en hij is ook gast van de Bohemian Grove, waar ze occultische rituelen doen. Dit is niet een plaats dat een christian zou bezoeken... Of hij pretendeert dat geloof te hebben, opportunist die hij is, om zo mee te draaien.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Maar ga de middelen dan niet de schuld geven van het doel; die vliegtuigen zijn daar van de radar verdwenen enzo. Dat het in de propagandistische machine van Bush goed uitkwam, is een heel ander verhaal. Ga -verdomme- dáár maar eens zoeken. Want dit soort rommel (materialistisch gezever in de marge) leidt de discussie enkel af van het werkelijke doel: de boosaardigheid van Bush & Co. aan het licht brengen. Je zou bijna denken dat de Conspiracy-schrijvers (�* la 2004gun) worden betaald door de Amerikaanse overheid om hun verhaaltjes te verspreiden. Zo kan het volk worden afgeleid van de werkelijke zucht naar macht die die mensen momenteel uitoefenen..
Net alsofs de believers de boosaardigheid van Bush en Co niet aan het licht willen brengen . Wij impliceren de president van de VS mede schuldig aan massamoord op 3000 burgers. En het volk wordt heus niet afgeleid door de believers. Integendeel ze geloven er geen bal van. Het volk wordt afgeleid door de angst die Bush en Co creeëren.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 7 april 2005 om 12:52.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 13:27   #31
senator
Partijlid
 
senator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juli 2004
Locatie: Dendermonde
Berichten: 258
Standaard

Ik vind het nogal raar dat u het beter meent te weten dan die ingenieurs.

Bovendien maakt u verkeerde conclusies.
Die 30g slaat bijvoorbeeld niet op de vliegkwaliteiten van het boeing airframe, maar op het effect van de impact.

Verder is de genoemde snelheid van pakweg 900 km/u een snelheid waarbij vervormingen hoofdzakelijk plastisch zijn. Dit in tegenstelling tot de snelheden van pakweg een auto ongeluk, waar vervormingen zelfs nog hoofdzakelijk elastisch zijn.
Hoe zo een hoofdzakelijk plastische impact er dan uitziet, ik weet het niet. Maar het zal er zeker niet uitzien zoals we gewend zijt van pakweg een auto crash of iets dergelijk.
Ik zou dus voorzichtig zijn met al die onmogelijkheden die u daar noemt, van "verdwenen vleugels" of hoogtes die niet schijnen te kloppen. Het gedrag van een impact op die snelheid is zeer complex.
Het is bijvoorbeeld best mogelijk dat de vleugels naar binnen zijn vervormd toen de vleugelbasis een fractie van een seconde eerder in het gebouw crashte, wat dus al zou zorgen voor het schijnbare smaller zijn van het vliegtuig.
__________________
Fear is a weapon of mass destruction.
Truth is relative, therefore truth does not exist.

senator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 13:28   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.801
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard



Exodus, ik heb de indruk dat je geen technieker bent, althang geen met ervaring.

Het onderdeel je laat zien kan de laatste trap zijn van een grotere staalturbine, en dan is het misschien wat klein voor de grote motoren van een groot verkeerstoestel, maar als grootste turbineblad van een Global Hawk motor is het ongeveer 2 keer te groot, als het geen 3 keer is.
De enorme compressor bladen die voorin de straalmotor zichtbaar hangen te wezen zijn geen turbine, maar een schoepencompressor, die ook de omloop moet bevoorraden.
Er word hier al aangehaald dat een Boeing 767 82 ton weegt, een Global hawk misschien op zijn best 1 ton.Het verschil is van zodanige aard er een VEEL kleinere turbine gebruikt kan worden. Ze gaan geen Rolls Royce Trent op een groot RC toestel schroeven hoor.
Maar voor dezelfde moeite is het een geventileerde schijfrem van het neuswiel. Of het turbineblad van een hulpkrachtbron.
Ik weet het niet zeker, maar de turbinebladen die ik al gezien heb voor de Airbus motoren waren anders gevormd, en hadden heel andere dimensies.En dan bedoel ik niet de monsters van de 380 XX
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 16:31   #33
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door senator
Ik vind het nogal raar dat u het beter meent te weten dan die ingenieurs.

Het is bijvoorbeeld best mogelijk dat de vleugels naar binnen zijn vervormd toen de vleugelbasis een fractie van een seconde eerder in het gebouw crashte, wat dus al zou zorgen voor het schijnbare smaller zijn van het vliegtuig.
En wie speelt er nu ingenieur?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 7 april 2005 om 16:31.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 16:34   #34
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Waar moet ik trouwens op antwoorden? Er staat geen enkele vraag in, noch een duidelijk antwoord.

Zoals ik al zei: crap.
Waar zeg ik iets van een vraag?

Jij vraagt hoeveel mensen er een missile of iets dergelijk gezien hebben
Ik antwoord blijkbaar niet volgens jouw verwachtingen en de zaak wordt gesloten.

Ben jij er stillekes van uitgemuisd of niet??
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 17:07   #35
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

@exodus:
De massa wordt enerzijds afgeleid door de verdeel- & heers- taktieken van BushPuppie & Co en anderzijds door de vermakelijkheid van de gemiddelde conspiracy theory. Tot op de dag van vandaag gelooft men dat het mogelijk is dat Nero Rome in de fik stak, om zo nieuwbouw te kunnen plaatsen. Het is echter nooit bewezen. En dáár gaat het om.

Nogmaals: aannemelijkheid vind ik een docu als die van "Bowling for Columbine", die ook géén expliciete conclusies trekt, hooguit die van de hypocrisie van de USA. Geloofwaardig vind ik "The origin of AIDS". Niet "het Pentagon is geraakt door een raket, niet door een vliegtuig". Nou én? Er waren nóg 3 vliegtuigen, remember? En het WTC is x-maal gefilmd, terwijl de vliegtuigen zich erin boorden. Dat waren vliegtuigen, geen raketten!
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 17:18   #36
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
@exodus:
De massa wordt enerzijds afgeleid door de verdeel- & heers- taktieken van BushPuppie & Co en anderzijds door de vermakelijkheid van de gemiddelde conspiracy theory. Tot op de dag van vandaag gelooft men dat het mogelijk is dat Nero Rome in de fik stak, om zo nieuwbouw te kunnen plaatsen. Het is echter nooit bewezen. En dáár gaat het om.

Nogmaals: aannemelijkheid vind ik een docu als die van "Bowling for Columbine", die ook géén expliciete conclusies trekt, hooguit die van de hypocrisie van de USA. Geloofwaardig vind ik "The origin of AIDS". Niet "het Pentagon is geraakt door een raket, niet door een vliegtuig". Nou én? Er waren nóg 3 vliegtuigen, remember? En het WTC is x-maal gefilmd, terwijl de vliegtuigen zich erin boorden. Dat waren vliegtuigen, geen raketten!
Nero is een beetje ver terug om met bewijsmateriaal te kunnen komen aandraven, maar wat indien je van start zou gaan met Pearl harbor? Hier zijn nog getuigenverklaringen van af te nemen.
Video footage: http://sf.indymedia.org/uploads/sacr...earlharbor.ram

Bij de weg: indien het Pentagon niet door een gekaapt vliegtuig is aangevlogen én het WTC complex ook niet, dan is er wel een overlapping ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 7 april 2005 om 17:19.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 17:21   #37
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
@exodus:
De massa wordt enerzijds afgeleid door de verdeel- & heers- taktieken van BushPuppie & Co en anderzijds door de vermakelijkheid van de gemiddelde conspiracy theory.
u slaagt de nagel op de kop!
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 17:34   #38
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox


Exodus, ik heb de indruk dat je geen technieker bent, althang geen met ervaring.

Het onderdeel je laat zien kan de laatste trap zijn van een grotere staalturbine, en dan is het misschien wat klein voor de grote motoren van een groot verkeerstoestel, maar als grootste turbineblad van een Global Hawk motor is het ongeveer 2 keer te groot, als het geen 3 keer is.
De enorme compressor bladen die voorin de straalmotor zichtbaar hangen te wezen zijn geen turbine, maar een schoepencompressor, die ook de omloop moet bevoorraden.
Er word hier al aangehaald dat een Boeing 767 82 ton weegt, een Global hawk misschien op zijn best 1 ton.Het verschil is van zodanige aard er een VEEL kleinere turbine gebruikt kan worden. Ze gaan geen Rolls Royce Trent op een groot RC toestel schroeven hoor.
Maar voor dezelfde moeite is het een geventileerde schijfrem van het neuswiel. Of het turbineblad van een hulpkrachtbron.
Ik weet het niet zeker, maar de turbinebladen die ik al gezien heb voor de Airbus motoren waren anders gevormd, en hadden heel andere dimensies.En dan bedoel ik niet de monsters van de 380 XX
Weet je wat zo raar is Maddox. Als die wrakstukken toch van een boeing 757 zouden zijn , zouden ze toch makkelijk deze kunnen vergelijken met een boeing.
Zovan , dit stuk bevind zich daar in de boeing en dat stuk is afkomstig van dit part van een boeing, enz.....
Waarom doen ze dat niet?
Dus ik zeg, NO way in hell dat dit stuk een part van een boeing 757 is.
En als ze mijn ongelijk willen bewijzen, wel, dat ze dan maar eens tonen waar dat onderdeel ergens in een boeing zit.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-

Laatst gewijzigd door democratsteve : 7 april 2005 om 17:44.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 17:42   #39
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
@exodus:
De massa wordt enerzijds afgeleid door de verdeel- & heers- taktieken van BushPuppie & Co en anderzijds door de vermakelijkheid van de gemiddelde conspiracy theory. Tot op de dag van vandaag gelooft men dat het mogelijk is dat Nero Rome in de fik stak, om zo nieuwbouw te kunnen plaatsen. Het is echter nooit bewezen. En dáár gaat het om.

Nogmaals: aannemelijkheid vind ik een docu als die van "Bowling for Columbine", die ook géén expliciete conclusies trekt, hooguit die van de hypocrisie van de USA. Geloofwaardig vind ik "The origin of AIDS". Niet "het Pentagon is geraakt door een raket, niet door een vliegtuig". Nou én? Er waren nóg 3 vliegtuigen, remember? En het WTC is x-maal gefilmd, terwijl de vliegtuigen zich erin boorden. Dat waren vliegtuigen, geen raketten!
Noch een "achterblijver" die nog steeds gelooft dat M. Moore the ultimate Bush criticus is.
De man die zogezegd de "waarheid" omtrent 9/11 eens zou uit de doeken doen. Je loopt achter beste vriend.
M; Moore raakt geen enkele van de core issues aangaande 9/11 aan .
De stand down van Norad, de WTC instortingen, het bezoek van Ahmad aan Washington, etc, etc.....
Hoe hij op de republikeinse conventie in New York op A. Jones reageert (die hem 4 keer vraagt waarom hij over de stand down van Norad zwijgt) is veelzeggend.
Fuck M Moore!!
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 18:11   #40
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Waar moet ik trouwens op antwoorden? Er staat geen enkele vraag in, noch een duidelijk antwoord.

Zoals ik al zei: crap.
Allez, maar hier zitten toch wel vraagjes:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=18
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be