Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 november 2017, 11:26   #41
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Je wenst duidelijk geen discussie, alleen maar postings die uw mening weergeven zoals de facebooks likes.
Ik zou ook kunnen opwerpen dat u dit bericht vooral een vervelende luis in de pels vindt en daarom maar wat liever kapt op de Antwerpse politie die in dezer voor een welgekomen bliksemafleider is.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:30   #42
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
waarom verdedig je de PP dan door dik en dun ??
Ik verdedig geen politieke partijen. Ik vind gewoon dat de Spaanse regering in deze zaak gelijk heeft.

Dat een groepje hier geen zinnige argumenten heeft om het onverantwoordelijke gedrag van de Catalanen te verdedigen en dan maar begint in het wilde weg 'Franco' te roepen is iets dat ik met licht amusement gadesla.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:30   #43
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Kunt ge even aantonen waar dat geminimaliseer,en uw conclusies hetgene wat ik een fantaziekte noemde de internationale pers haalde ?
Kan u ook even aangeven wat nu juist mijn fantazieke is?


Tussen haakjes, kan u eens niet wat andere woordspelingen gebruiken?

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 23 november 2017 om 11:31.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:36   #44
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

..

Laatst gewijzigd door dpg : 23 november 2017 om 11:40.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:37   #45
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik zou ook kunnen opwerpen dat u dit bericht vooral een vervelende luis in de pels vindt en daarom maar wat liever kapt op de Antwerpse politie die in dezer voor een welgekomen bliksemafleider is.
En dat de spinnen hooi eten geloof je ook zeker ?

Je poneert een stelling maar kunt die niet hard maken omdat het hoe je het ook wil draaien of keren over 100 politieagenten gaat.

Als je erop gewezen werd dat het extreem rechtse gedachtengoed geen exclusieve eigenschap is van de spaanse politie begin je over "minimaliseren" te huilen alleen maar omdat je zelf niet in staat bent uw eerdere stellingen te bewijzen, te onderbouwen omdat het doodsimpel een veralgemening is op basis van een fantaziekte.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:37   #46
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Op dit forum zijn er (nogal openlijke) nazi-vereerders. Betekent dat dat gij of ik er ook een zijt?
We hebben ze inderdaad erkent de laatste dagen... en inderdaad, ze zaten in een compleet andere hoek dan dat er steeds weer en opnieuw geinsinueerd werd...
En nog altijd zijn er die zich denken interessant te moeten maken door op dat totaal afgelekte stokje verder te zabberen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:42   #47
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik verdedig geen politieke partijen. Ik vind gewoon dat de Spaanse regering in deze zaak gelijk heeft.

Dat een groepje hier geen zinnige argumenten heeft om het onverantwoordelijke gedrag van de Catalanen te verdedigen en dan maar begint in het wilde weg 'Franco' te roepen is iets dat ik met licht amusement gadesla.
3/4 van die regering zijn dan ook Franquisten. En de manier zoals die wilden vd guardia civil er op 01 Oct in hakten op weerloze en ongewapende burgers, bewijst alleen maar dat ze "Carte Blanche" hadden gekregen uit Madrid.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:43   #48
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

[quote=dpg;8579826]
Citaat:
En dat de spinnen hooi eten geloof je ook zeker ?
Zie mijn eerdere opmerking over veelvuldig gebruik van woordspelingen. It gets old.

Citaat:
Je poneert een stelling maar kunt die niet hard maken omdat het hoe je het ook wil draaien of keren over 100 politieagenten gaat.
Ik poneer geen stelling. Ik stel mij de vraag in hoeverre deze pro-Franco sympathieen hebben meegespeeld tijdens het recente politie-optreden in Catalonie. Het is mss voorbarig te stellen dat dit effectief heeft meegespeeld maar het is evengoed voorbarig met stellige zekerheid te zeggen dat dit zeker en vast niet zo was.

Citaat:
Als je erop gewezen werd dat het extreem rechtse gedachtengoed geen exclusieve eigenschap is van de spaanse politie begin je over "minimaliseren" te huilen alleen maar omdat je zelf niet in staat bent uw eerdere stellingen te bewijzen, te onderbouwen omdat het doodsimpel een veralgemening is op basis van een fantaziekte.
Ik huil helemaal niet jongen. Je hebt gewoon een pavloviaanse reactie op een nieuwsfeit dat je niet aanstaat. Niet meer en niet minder.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 23 november 2017 om 12:08.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:46   #49
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik verdedig geen politieke partijen. Ik vind gewoon dat de Spaanse regering in deze zaak gelijk heeft.

Dat een groepje hier geen zinnige argumenten heeft om het onverantwoordelijke gedrag van de Catalanen te verdedigen en dan maar begint in het wilde weg 'Franco' te roepen is iets dat ik met licht amusement gadesla.
jaja geweldig die PP , je jolijt gaat zelfs zo ver dat je er geen probleem mee hebt dat Catalanen mogen stemmen en de PP zelfs niet wil bevestigen of ze die stemming zullen respecteren indien de Catalanen in meerderheid separatistisch zouden stemmen ... een ware klucht is het, zulke democratie!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:48   #50
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dan moet ge dat melden, maar veeg eerst uw snottebel af.



touché.

Laatst gewijzigd door Anna List : 23 november 2017 om 11:49.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:54   #51
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht



touché.
Na een PA was dat dus een belediging
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:58   #52
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Niks minimaliseren, er word u gewoon gewezen op het feit dat dit geen exclusieve eigenschap is van de Spaanse politie.

De rest van de fantaziektes zijn voor uw eigen rekening.
Niets minimaliseren???
Wil je nu zeggen dat een paar rotte appels bij de Antwerpse politie, die er bovendien onmiddellijk uitgeworpen worden vanaf hun ontdekking, de Belgische democratie (voor zover die nog bestaat toch) in gevaar brengt...?
Op dezelfde wijze zoals een guardia civile opgericht ten tijde van Franco en nooit uitgezuiverd en dus nog steeds hoog oplopend met de facistische dictator zonder daar ook maar in het minste lastig voor gevallen te worden geen gevaar betekenen voor de Spaanse democratie...

Man, man, man, over minimaliseren gesproken...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:59   #53
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Heb ik gezegd dat ik dat crapuul goedpraat? Natuurlijk niet.

Waar ik op reageer is om het gedrag van een aantal personen uit te breiden naar iedereen.
Jij zou toch niet graag politieagent zijn in Madrid of Antwerpen en uitgemaakt worden voor afperser, nazist of racist als ge er niks mee te maken hebt?
In Madrid zou dat wel eens aanleiding kunnen geven tot bevordering in het ambt... want het centrale Spaanse bestuur zit vol met zulke individuen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 12:00   #54
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Na een PA was dat dus een belediging
of een verdiende oorveeg, een beetje als een overgeëxiteerd enerverend kleutertje even een minuutje een time out geven, niks mis mee, soms is dat eens nodig bij kleuters.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 12:01   #55
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
of een verdiende oorveeg, een beetje als een overgeëxiteerd enerverend kleutertje even een minuutje een time out geven, niks mis mee, soms is dat eens nodig bij kleuters.
Hopla, een PA en een belediging in 1 post
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 12:04   #56
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hopla, een PA en een belediging in 1 post
ik heb het over een kleuter, hoe kon ik nu op voorhand zeker weten dat jij je persoonlijk aangesproken zou voelen?
volwassen mensen voelen zich meestal niet aangesproken als het over een kleuter gaat.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 12:06   #57
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik heb het over een kleuter, hoe kon ik nu op voorhand zeker weten dat jij je persoonlijk aangesproken zou voelen?
volwassen mensen voelen zich meestal niet aangesproken als het over een kleuter gaat.
Ik had het ook over een PA en belediging in 1 zin. Hoe kon ik nu weten dat jij je persoonlijk aangesproken zou voelen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 12:07   #58
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht

Ik huil helemaal niet jongen. Je hebt gewoon een pavloviaanse reactie op een nieuwsfeit dat je niet aanstaat. Niet meer en niet minder.
Nogmaals, spinnen eten geen hooi.

Het nieuwsfeit dat die politieagenten tegen de lamp liepen staat me integendeel tot wat gij denkt wel aan.


Ik las het artikel en de bevestiging dat het extreem rechtse gedachtengoed niet alleen bij de Belgische of Duitse politie aanwezig is.

Citaat:
“Deze meneer wist hoe je zaken moest aanpakken. Deze man is een god”, zo verheerlijkte een van de groepsleden Hitler. Naast Hitler werd ook Franco geëerd. Een collega-agent schreef dan weer in een ander bericht over de vluchtelingen: ”Laat ons ze in zee werpen, als voer voor de vissen.” Verder in het gesprek fantaseren ze over het leggen van een bom in Lavapiés, een multiculturele wijk in het centrum van Madrid.
Gij geraakte duidelijk niet verder dan de inleiding "Hitler en Franco" om iets te posten wat ge niet kunt hard maken. Catalonie komt in heel dat bericht zelfs niet eens voor.

Terwijl ik al eerder schreef in de topic over Catalonie dat de meeste volksnationalisten er minder problemen mee hadden wanneer migranten van de Guardia Civil rammel kregen alleen maar omdat het migranten waren.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 12:14   #59
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Pardon,
Ik heb deze draad niet gestart, en u kan het net zo goed omdraaien, waarom is er nu zoveel aandacht voor de nationale politie in Spanje, wat is de achterliggende bedoeling, naar verwijzingen over Franco, problemen bij de politie?

"Ik zal het zeggen Walter": het debacle in Catalonië. Maak de tegenstander zwart, dan kijken ze niet naar de eigen fouten.

Voor eigen deur vegen zou ik zeggen. Een deel van de Antwerpse politie is er ook niet vies van, en kloppen ook op een psychiatrisch patiënt met de dood tot gevolg. En dat met de grote leider als hoofd van de politie.
Waar is de centrale regering in la Belgique die hoog oploopt met de Antwerpse politie??? Een centrale regering in la Belgique die waar ze maar kan, met de hele anti-racistische en meestal tegelijker tijd anti-Vlaamse media op haar hand, afkapt wat er goed gaat in Antwerpen, hen waar ze kan bedelvend onder valse beschuldigingen die ze bovendien nooit hard heeft kunnen maken, insinuaties des te meer, en dat op dezelfde kam scheren met de uitschuivingen van een guardia civile in Spanje, waarvan de regering niet alleen een oogje blijkt dicht te knijpen voor die zogezegde extravaganties maar ze bovendien zelf orkestreert en inschakelt...

En kom nu niet af dat het BDW is die je viseert en die je vergelijkt met de Spaanse premier want dan is je hele betoog zuivere laster en dan moet je nog met het eerste bewijs afkomen die de hele geschreven pers, hoe goed ze haar best ook doet, tot nu toe nog niet gevonden heeft... valse insinuaties natuurlijk des te meer...

Inderdaad we praten krak over hetzelfde...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 12:15   #60
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Noemen, want dat is een zeer zware beschuldiging
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be