Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 februari 2018, 22:42   #401
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Het IOC heeft daar zelfs richtlijnen voor. Een vrouw die man wordt mag zonder restricties deelnemen aan de mannencompetitie. Een man die vrouw wordt moet echter hormoontherapie hebben ondergaan en "haar" testosterongehalte mag gedurende minstens een jaar niet boven 10 nanomol per liter bloed liggen.

Linkje: https://www.theguardian.com/sport/20...ithout-surgery
da's 1 sportbond
volgens onze wet zijn hormonen en operaties niet meer nodig hé
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2018, 22:58   #402
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
da's 1 sportbond
volgens onze wet zijn hormonen en operaties niet meer nodig hé
Ook voor het IOC zijn operaties geen vereiste meer.

Trouwens, de wetgever kan dan al beslissen dat Claude zonder veel gedoe Claudette wordt, het IOC kan aan Claudette's deelname bijkomende eisen koppelen, op voorwaarde dat die eisen ook voor andere vrouwen gelden. Idem voor andere sportorganisaties of -clubs.

Maar ja, of die testosteronlimiet volstaat voor een faire competitie, daar heb ik zo mijn twijfels over. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2018, 07:17   #403
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Maar ja, of die testosteronlimiet volstaat voor een faire competitie,
messi wordt vrouw om toch eens een groot landentornooi te winnen?

de oude van Barneveld wordt vrouw om binnen 2j gewichtheffen goud te winnen bij de madammen
aangezien op café toch niemand naar uw pas vraagt kan 'm daar nog altijd heterowijven binnendoen.

of zijn die wijven dan buiten hun weten om lesbisch omdat ze officieel met een madamme vrijen
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2018, 10:06   #404
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Nogmaals (en afgezien van de reeds vermelde oplossing in een vorige post): dat zijn problemen van sportclubs en dito federaties.

De overheid heeft, zeker sedert de afschaffing van de mannelijke dienstplicht, geen zaken meer met mijn hormonen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2018, 11:20   #405
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nogmaals (en afgezien van de reeds vermelde oplossing in een vorige post): dat zijn problemen van sportclubs en dito federaties.

De overheid heeft, zeker sedert de afschaffing van de mannelijke dienstplicht, geen zaken meer met mijn hormonen.
het gaat niet enkel om de overheid

in sportbonden loop je al vast, in internationale betrekkingen idem ( wij erkennen dat de rest niet)

en wat op scholen?
een 16 jarige die beslist meisje te zijn om zich bij de meisjes te kunnen omkleden?
akkoord als dat gastje zich meisje voelt?

leg quota op en bedrijven kunnen die zo probleemloos omzeilen
30% vrouwen? we hebben hier nog een paar gasten die verklaren zich vrouw te voelen

wat met het verhaal rond fouilleren? vrouwen mogen in principe enkel door vrouwen gefouilleerd worden. mo als da venten zijn die zich vrouw voelen en op hun pas staat sinds vandaag vrouw?

gij denkt er ni over na, ik wel en ik zie toch massa's problemen
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2018, 12:33   #406
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
het gaat niet enkel om de overheid

in sportbonden loop je al vast, in internationale betrekkingen idem ( wij erkennen dat de rest niet)

en wat op scholen?
een 16 jarige die beslist meisje te zijn om zich bij de meisjes te kunnen omkleden?
akkoord als dat gastje zich meisje voelt?

leg quota op en bedrijven kunnen die zo probleemloos omzeilen
30% vrouwen? we hebben hier nog een paar gasten die verklaren zich vrouw te voelen

wat met het verhaal rond fouilleren? vrouwen mogen in principe enkel door vrouwen gefouilleerd worden. mo als da venten zijn die zich vrouw voelen en op hun pas staat sinds vandaag vrouw?

gij denkt er ni over na, ik wel en ik zie toch massa's problemen
Geen van jouw problemen wordt in de praktijk opgelost door eerst op het paspoort te kijken.
En als ik in mijn sportclub een douche neem, terwijl daar een homo naast mij staat, dan geef ik daar geen zier om. Zolang hij zijn gerief maar in zijn handen houdt, bij wijze van spreken.
Nog straffer in de sauna. Of in de naturistenvereniging waar ik nog nooit geweest ben, maar swat.
Allemaal zever dus.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2018, 12:44   #407
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
wat met het verhaal rond fouilleren? vrouwen mogen in principe enkel door vrouwen gefouilleerd worden. mo als da venten zijn die zich vrouw voelen en op hun pas staat sinds vandaag vrouw?

gij denkt er ni over na, ik wel en ik zie toch massa's problemen
Je wilt niet weten hoeveel homofielen en lesbiennes daarom in de privébewaking gaan en dan liefst gaan werken in een luchthaven. Ik ben veel door de fouillering gegaan. En er waren er regelmatig bij die vrij dicht tegen de intieme delen kwamen. En opvallend lang daar met hun handen bleven hangen. Enkele keren heb ik de persoon in kwestie er zelfs op gewezen. Tot grote verbazing dan maar achteraf hoor je wel dat er weer eens een klacht tegen diezelfde persoon is geweest.

Maar gisteren het heetste van de naald niet gehoord? Patrick Van Gompel wordt Patricia (of was dat een satirisch programma dat op stond)
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2018, 13:50   #408
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
En als ik in mijn sportclub een douche neem, terwijl daar een homo naast mij staat, dan geef ik daar geen zier om.
vrouwen zullen er een zier om geven als ik plots met hun meedouche, dat er vrouw op m' hun paspoort staat zal geen enkele vrouw op die moment interesseren

maar goe, ge wilt er ni over nadenken
uw goed recht
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2018, 15:54   #409
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Wat mij tegen de borst stoot is dat Bo ingehuldigd wordt als de redder van onze maatschappij, alle programma's en organisatie's prijzen hem, en dat anderzijds Sint Niklaas dood moet. Wordt "dat" uiteindelijk "HET NIEUWE NORMAAL" . Voor mij hoeft het niet hoor. Ik ben in en in triest..............
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2018, 16:47   #410
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wat mij tegen de borst stoot is dat Bo ingehuldigd wordt als de redder van onze maatschappij, alle programma's en organisatie's prijzen hem, en dat anderzijds Sint Niklaas dood moet. Wordt "dat" uiteindelijk "HET NIEUWE NORMAAL" . Voor mij hoeft het niet hoor. Ik ben in en in triest..............
Redder van de maatschappij? 'Sinterklaas moet dood'?

Is mij niet opgevallen. Véél media-aandacht, ja, dat wel. De volksmens is nu eenmaal geobsedeerd door het buitenissige. Maar al die aandacht staat niet in verhouding tot de werkelijke proporties van het fenomeen.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2018, 17:22   #411
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
.
En als ik in mijn sportclub een douche neem, terwijl daar een homo naast mij staat, dan geef ik daar geen zier om. Zolang hij zijn gerief maar in zijn handen houdt, bij wijze van spreken.
Wedden dat ge wel uw stuk zeep wat steviger vasthoudt
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2018, 17:28   #412
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Wedden dat ge wel uw stuk zeep wat steviger vasthoudt
Och gij, 't is juist door 't te hard vast te knijpen dat het uit je handen floept.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 15:41   #413
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Redder van de maatschappij? 'Sinterklaas moet dood'?

Is mij niet opgevallen. Véél media-aandacht, ja, dat wel. De volksmens is nu eenmaal geobsedeerd door het buitenissige. Maar al die aandacht staat niet in verhouding tot de werkelijke proporties van het fenomeen.
Ter info dan maar.......
https://www.hartvannederland.nl/nieu...p-sinterklaas/
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 17:29   #414
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Een of andere halve gare. Hoeveel mensen steunen die man?

Maak er toch niet meer van dan het is.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 20:59   #415
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Geen van jouw problemen wordt in de praktijk opgelost door eerst op het paspoort te kijken.
En als ik in mijn sportclub een douche neem, terwijl daar een homo naast mij staat, dan geef ik daar geen zier om. Zolang hij zijn gerief maar in zijn handen houdt, bij wijze van spreken.
Nog straffer in de sauna. Of in de naturistenvereniging waar ik nog nooit geweest ben, maar swat.
Allemaal zever dus.
Lol... homo's lijken meestal ook op elkaar te geilen. Een doorsnee heteroseksuele man trekt hen minder aan.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 11 februari 2018 om 21:00.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be