![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De visie van Annemans. Nuchter of slinks ?
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Activisten: 'linksen' die zich rijkelijk laten betalen door de rijken om het volk te verdelen of zeer winstgevende markten voor hen te creëren. Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Extreem-rechts en extreem-links : de laatste Putin-knuffelaars in het Europees Parlement. Beuââârk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In essentie komt het hier op neer : het Blok ziet Putin als bondgenoot voor een dominant blank, christelijk en conservatief europa van de noordzee tot de Oeral. De russen zijn een bondgenoot in zijn strijd tegen de bruine medemens (dat hij met het eufemisme 'islam' omschrijft). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het tot voor kort helemaal geen kwaad kon? En tegelijk de pvda en de oude machtspartijen ermee jennen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze foto dateert trouwens van 2020.
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou men het volgende als zijnde waar mogen beschouwen?
![]() Europese Rekenkamer: Oekraïne corrupt tot op het bot Zou het???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 maart 2022 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ver gaat het Blok de hypocrisie eigenlijk drijven ? Terwijl PhDW & zijn acolieten de grote vrienden van Putin zijn, terwijl ze in het EP weigeren rusland te veroordelen zit Marketing boy TVG de mensen zand in de ogen te gooien : https://www.hln.be/binnenland/vlaams...olen~ac34338d/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk staat er daar een Pool op die net als bij Salvini hun hypocriete act onderuit haalt.
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dégoutant dat die Van Grieken zonder noemenswaardige tegenstem en zelfs zonder hoongelach dergelijke show kan opvoeren en er zelfs de krant mee weet te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moeilijk momentje in het Vlaams Parlement voor de Blok fractie
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 maart 2022 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de rechtsen blijven dat slikken.
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie tussen 2014 en begin 2022 zei dat Poetin groot gelijk had met zijn beleid tegenover Oekraïne moet in maart 2022 niet ineens de grote vriend van het Oekraïense volk komen uithangen. Dat is alles.
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl de Putin-knuffelaars PhDW en zijn volgelingen zitten te huichelen in het VP. Zum kotsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar zullen de Oekraïeners het meest mee gebaat zijn, met hulpgoederen of met ronkende verklaringen in één of ander parlement, waar onze nationale Dweil in uitblinkt ???
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk krijgen ze aan de grens een zelfde onthaal als Salvini heeft gekregen.
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de Prijs voor de Kazakdraai van het Jaar gaat naar ....
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij stoort dat allemaal niet zo, maar vermits de collaboratie tijdens WOII voor hem de enige echte maatstaf voor correcte moraliteit is....Maar kom, hij werd nooit gehinderd door enige consequentie.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 maart 2022 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |