![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een ingenieur van opleiding en ik onderzoek, evalueer, lees, ... veel. Hierdoor weet ik met absolute zekerheid dat een heel aantal officiële verklaringen loepzuiver gelogen zijn. Het is niet dat ik nog twijfel, het is intussen een certitude dat: - LHO niet de moordenaar was van JFK - 9-11 niet op popten werd gezet door OBL - Van der Lubbe niet de brandstichter was van de RT - PH geen verrassingsaanval was voor Roosevelt - De mens nog nooit op de maan heeft gestaan - ... en ik kan nog een tijdje doorgaan! Het voelt waarschijnlijk comfortabel aan om de mainstream media te geloven en het zorgt waarschijnlijk voor een (fake) gevoel van veiligheid. Wil je een aantal aanraders? In de bib, afdeling non-fictie, zowat alle boeken over de geschiedenis van onze aardkloot die er nog compleet nieuw uit zien, ze worden namelijk amper uitgeleend en dus ook amper gelezen.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 22 augustus 2022 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
de personal computer (i.e. 286 nog bij lange niet hé) Begin dit milennium heeft China aangekondigd dat ze vòòr 2015 met en mens op de maan zouden staan, we zijn intussen 7 jaar later en er is nog steeds geen poging ondernomen. Er zijn intussen wel een aantal onbemande pogingen ondernomen en een aantal ervan zijn geslaagd, een aantal helemaal niet, onbemande pogingen van de VS, Israëlische zijn enkele jaren geleden nog neergestort ... op die maan. Dream on ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 22 augustus 2022 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]()
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het dus “faken” gaat er niet makkelijker op worden.
Kamp 1; ik wens me te beschermen Kamp 2; ik wens me niet te beschermen Kamp 3; ik beslis voor 1 en 2 Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 augustus 2022 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Vergeet trouwens niet dat de eerste vlag omver geblazen is toen ze hun engines startte.
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zelfs daar is hij moeilijk in te passen.
Misschien hier : https://en.wikipedia.org/wiki/Dumb_a...berer_film.jpg ![]()
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht. Gipsy 26/28 1 2018 "Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 24 augustus 2022 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Neem ff de tijd ![]() https://www.youtube.com/watch?app=de...c8hX0FyLSkHW_E
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het is verbazingwekkend om te zien hoe wokies de voorbije tien jaar (de overigens niet onverdienstelijke) Margeret Hamilton uit relatieve obscuriteit hebben weten op te vissen, haar biografie hebben herschreven om er een soort supervrouw van te maken, en haar hebben beladen met onderscheidingen, puur omwille van het feit dat ze de dichtsbijzijnde vrouw was rond de ontwikkeling van de Apollo navigatiecomputer. Citaat:
Hamilton was eind jaren '50 begonnen als programmeur bij MIT. Op het moment dat de Apollo computer + software moest ontwikkeld worden, was ze al opgeklommen tot een managementsfunctie: Director of the Software Engineering Division. De code op die papierstapel heeft niet zij geschreven, maar haar team. Het is nuttiger om haar eigen woorden te lezen dan de vele hagiografieën over haar, zoals dat onnozele Wired artikel of haar Wokipedia pagina. Dat er vrouwen meewerkten aan de Apollo computer was op zich niet zo opzienbarend. ICT was in de beginjaren een industrietak waarin vrouwen beter vertegenwoordigd waren dan in veel andere sectoren. Op een gegeven moment heeft er zich echter een ontkoppeling voorgedaan met de algemene trend: Percentage of science, technology, engineering, and math (STEM) workers who are women ![]() The Software Engineering Gender Gap ![]() En hoe verder de gelijkheid van man & vrouw gevorderd is in een land, hoe groter die ontkoppeling wordt: Gender-equality paradox Citaat:
![]() Hoe meer men de verschillen tussen man en vrouw probeert uit te vlakken, hoe meer mannen en vrouwen zich van elkaar gaan differentiëren op het vlak van carrièrekeuze. Dat alles klinkt als blasfemie in de oren van blank slate aanhangers en propagandisten van de marxistische maakbaarheidsmythe. En dus proberen ze een pantheon te maken van opgepoetste vrouwelijke rolmodellen uit het verleden, in de hoop dat dit vandaag meer meisjes doet kiezen voor een carrière in ICT. Vandaar het gekwijl rond Margeret Hamilton. Een ander zo'n heiligenbeeld is Katherine Johnson. Er is echter een nieuwe trend die de vertegenwoordiging van "vrouwen" effectief opkrikt in dat mannenbastion: send in the clowns. ![]() Standing ovation at Inspirefest for Karla’s journey |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
1. De eerste Artemis vluchten zijn onbemand in een poging te identificeren waar de bemande capsulses moeten aan voldoen om überhaupt bemand aan de maan te geraken ... 2. Vervolgens moet geëvalueerd worden of er op basis van de verzamelde data een capsule kan gebouwd worden die voldoet aan alle eisen ... 3. Vervolgens moet die capsule gebouwd worden ... 4. Vervolgens moet er met deze nieuwe casulses getest worden ... 5. Pas indien de eerste 4 stappen zijn uitgevoerd en alle 4 positief beantwoord, kan ik een antwoord geven op uw vraag ![]() You catch my drift? Maar bekijk het filmpje eens ... na minder dan een uur ga je waarschijnlijk al realiseren dat er stront aan de knikker van het officiële verhaal hangt ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 25 augustus 2022 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Kijk naar deze officiële NASA release van 5 augustus jongstleden ![]() https://www.youtube.com/watch?v=K5ovFY175zo
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?app=de...c8hX0FyLSkHW_E
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Hartelijk dank voor de moeite, de overweging ... Ik heb al vele van mijn vrienden, die me af en toe op een ietwat grappige manier herinneren aan mijn 'maan-ziekte', overtuigd ... Ik garandeer je dat wanneer je hem helemaal bekijkt, incluis persconferentie n?* de maanlanding, er geen twijfel meer bestaat.
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
NB: dit is officiële NASA communicatie ...
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
‘Aar ge kon op ESA foto’s downloaden met satellietfoto’s van Mars waarop ge boerengrond zag. Duidelijk herkenbaar patroon.
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Spacesuits for Artemis moonwalkers will not be ready before 2025 https://www.cbsnews.com/news/artemis...SGYSbNFAvafKjw
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Dat hele circus kostte 280 miljard huidige dollars. En louter om prijzen te doen stijgen, spaargeld alzo te ontwaarden, alzo schulden kwijt schelden in real terms. https://www.bloomberg.com/news/artic...-energy-crisis Bijna precies evenveel zit de EU centrale planning nu te spenderen, om precies dezelfde reden. Allemaal toeval hehehehehe! Dat geld dat ze als Sinterklazen rondstrooien, dat heeft geen backing. Daar werd niks voor geproduceerd. Als loon zonder prestatie. Het gevolg is bekend, en ook bedoeld.
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd. Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 28 augustus 2022 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |