Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2017, 15:49   #2801
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
maar waarom is dat nodig?.....................
Ja dat is nodig, vermits het tegenwoordig bon ton is fake nieuws te verkondigen enkel en alleen om de wettelijk verkozen president te beschadigen.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 mei 2017 om 15:50.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 15:57   #2802
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
En ik die dacht dat de president verkozen door het volk net de vertegenwoordiger van het volk was.
PS Nu niet beginnen over senatoren verkozen enzoverder.

Als je niet loyaal kan zijn aan uw bedrijfsleider ga je er uit zo simpel zit de wereld in elkaar hoor. Wat ben met werknemers die je gaan tegenwerken in plaats van te helpen het bedrijf op te bouwen.
Dat is nu de grote fout die ook Trump maakt: hij is GEEN bedrijfsleider.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 mei 2017 om 15:58.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 16:01   #2803
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Hij zegt gewoon comey, probeer geen valse geruchten te verspreiden, je kan niet winnen, de bewijzen zijn er. Dat maak ik uit die tweet op.
Neen.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 16:02   #2804
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Er is een (groot) verschil tussen loyaliteit aan het Amerikaans volk/de grondwet en Loyaliteit aan de persoon van de President. Trump vroeg dat laatste. Niet ok.
inderdaad. Wie dat niet begrijpt is een achterlijk stuk stront
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 16:04   #2805
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
En ik die dacht dat de president verkozen door het volk net de vertegenwoordiger van het volk was.
PS Nu niet beginnen over senatoren verkozen enzoverder.

Als je niet loyaal kan zijn aan uw bedrijfsleider ga je er uit zo simpel zit de wereld in elkaar hoor. Wat ben met werknemers die je gaan tegenwerken in plaats van te helpen het bedrijf op te bouwen.
Ge ziet er geen graten in dat een persoon die een mogelijk schadelijk onderzoek voert naar een ander, ontheven kan worden uit zijn functie door die ander, die beschadigd zou kunnen worden door dat onderzoek?

Zelfs als er niks aan de hand zou zijn (twijfelachtig) dan ruikt dat naar cover-up.

In die zin is de vraag van onvoorwaardelijke loyaliteit ongepast.

Dit past trouwens in elke context, niet enkel in deze FBI-President saga
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 16:06   #2806
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
http://edition.cnn.com/2017/05/12/po....html?adkey=bn

the Donald zit Comey af te dreigen op twitter dat hij maar beter niet kan lekken en dat er maar beter geen tapes zijn van hun gesprek. Dat is zowat hetzelfde als schuldig pleiten
Is uwe Euro eindelijk gevallen?
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 07:36   #2807
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Is uwe Euro eindelijk gevallen?
De Euro valt de goede kant op.

citaat Trouw:

Het zou mij niet verbazen. Die wereldorde van vrijhandel, sterkte instituties en internationaal recht heeft de afgelopen zeven decennia onder Amerikaans leiderschap een relatief stabiele wereld opgeleverd waarin staten met elkaar konden samenwerken en miljarden burgers als gevolg van vrijhandel, vrede en stabiliteit onmiskenbaar een beter leven hebben gekregen.

Historisch storten wereldordes in door de opkomst van nieuwe spelers, niet door zelfmoord zoals nu. Want twee landen die vanouds belangrijke pijlers onder die wereldorde zijn, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, laten het afweten.

De Britten zijn er nog steeds warme voorstanders van, maar hebben zich door de Brexit naar de zijlijn gemanoeuvreerd. Trump wil niet langer leiden, juicht die Brexit toe, wil af van handelsverdragen, zet zich af tegen milieuverdragen, pers en mensenrechten, en verklaart zijn liefde aan autoritaire populisten als Le Pen die weinig op hebben met feiten en de democratische rechtsstaat.

Regelsupermacht
De Chinese president Xi deed afgelopen januari in Davos al een gooi naar het leiderschap van de liberale wereldorde. Maar ik heb liever dat de EU dat doet. Want ik moet er niet aan denken dat China bepaalt hoe de mondiale handel in zijn voordeel wordt georganiseerd. Dan verliezen we nog meer.

De EU kan de motor van de liberale wereldorde worden, mits Macron de Frans-Duitse tandem aan de praat krijgt en mits hij na de parlementsverkiezingen van juni een mandaat krijgt. Als dat allemaal lukt, kunnen hervormingen worden ingezet die van de EU een echte mondiale leider maken.

Verdere economische integratie is dan de eerste stap. Dit kan bijvoorbeeld de invoering van eurobonds betekenen in combinatie met automatische sancties als begrotingsregels worden overtreden. De volgende stap kan dan een Europese begroting en een Europese minister van financiën zijn.

Op handelsgebied moet de Europese Unie zijn positie als regelsupermacht verder uitbouwen. Daardoor bepalen niet China, maar de EU-lidstaten de standaarden voor bijvoorbeeld milieu, voedselveiligheid en vrijhandel.

Als ook echt invulling wordt geven aan het gemeenschappelijk buitenland- en veiligheidsbeleid kan geen land ter wereld om de EU heen. Door middel van permanent structured cooperation kunnen landen nu al nauwer op defensiegebied samenwerken waardoor Rusland beter kan worden afgeschrikt en terroristen effectiever worden bestreden.

Militair hoofdkwartier
De eerste stappen op weg naar een EU-militair hoofdkwartier zijn al gezet en er komt een defensiefonds van miljarden euro’s. Dit kan een opmaat zijn voor een gezamenlijke EU-pot om militaire operaties te bekostigen.

De prijs voor meer economische en veiligheidspolitieke integratie zal een effectiever migratiebeleid zijn en minder bemoeienis van Brussel met bijvoorbeeld sociale kwesties. Want alleen zo kan voldoende draagvlak voor de EU onder de bevolking worden gekregen.

Het zou mij niet verbazen als Macron een dergelijk beeld voor ogen heeft en daar de toekomstige Duitse leiders warm voor kan krijgen.

Ik kan mij maar weinig momenten in de recente geschiedenis herinneren waar de situatie voor de EU voor een grote sprong voorwaarts tegelijkertijd zo gunstig en noodzakelijk was als nu.


https://www.trouw.nl/opinie/eu-moet-...iden~a72ba873/

Laatst gewijzigd door cato : 13 mei 2017 om 07:37.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 07:47   #2808
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ja dat is nodig, vermits het tegenwoordig bon ton is fake nieuws te verkondigen enkel en alleen om de wettelijk verkozen president te beschadigen.
Trump geeft het toe

De Amerikaanse president Donald Trump heeft het nu toch echt gezegd: het ontslag van FBI-directeur James Comey had te maken met zijn onderzoek naar Trumps connectie met Rusland.
Comey leidde het FBI-onderzoek naar de Russische hacks tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Dat onderzoek richt zich vooral op de vraag of personen uit het team van Trump op de hoogte waren, of misschien zelfs hebben meegewerkt aan die hacks.

Maar afgelopen dinsdag werd Comey onverwacht aan de kant gezet door het Witte Huis. In een interview met de Amerikaanse nieuwszender NBC gaf Trump daar een niet te missen verklaring voor: het Rusland-onderzoek. Dat gaat recht in tegen de eerdere officiële verklaring van het Witte Huis, die het afhandelen van de Clinton-mails als reden gaf.

“Toen ik besloot hem maar gewoon te ontslaan zei ik tegen mezelf: 'Dit gedoe over Trump en Rusland is verzonnen'”, vertelde Trump tijdens het tv-interview. “De democraten zoeken gewoon een excuus voor hun verlies bij de verkiezingen, die ze in hun ogen hadden moeten winnen.”

Daarmee sprak hij ook zijn eigen vice-president en woordvoerder Mike Pence tegen, die in eerste instantie nog beweerde dat Trump een advies van onderminister van justitie Rod Rosenstein had opgevolgd. Maar in het interview beweert Trump nu dat hij het op eigen houtje heeft gedaan.



https://www.trouw.nl/democratie/trump-g ... ~acef215f/
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 08:03   #2809
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Trump geeft het toe

De Amerikaanse president Donald Trump heeft het nu toch echt gezegd: het ontslag van FBI-directeur James Comey had te maken met zijn onderzoek naar Trumps connectie met Rusland.
Comey leidde het FBI-onderzoek naar de Russische hacks tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Dat onderzoek richt zich vooral op de vraag of personen uit het team van Trump op de hoogte waren, of misschien zelfs hebben meegewerkt aan die hacks.

Maar afgelopen dinsdag werd Comey onverwacht aan de kant gezet door het Witte Huis. In een interview met de Amerikaanse nieuwszender NBC gaf Trump daar een niet te missen verklaring voor: het Rusland-onderzoek. Dat gaat recht in tegen de eerdere officiële verklaring van het Witte Huis, die het afhandelen van de Clinton-mails als reden gaf.

“Toen ik besloot hem maar gewoon te ontslaan zei ik tegen mezelf: 'Dit gedoe over Trump en Rusland is verzonnen'”, vertelde Trump tijdens het tv-interview. “De democraten zoeken gewoon een excuus voor hun verlies bij de verkiezingen, die ze in hun ogen hadden moeten winnen.”

Daarmee sprak hij ook zijn eigen vice-president en woordvoerder Mike Pence tegen, die in eerste instantie nog beweerde dat Trump een advies van onderminister van justitie Rod Rosenstein had opgevolgd. Maar in het interview beweert Trump nu dat hij het op eigen houtje heeft gedaan.



https://www.trouw.nl/democratie/trump-g ... ~acef215f/
Zoals eerder reeds vermeld het staat goed de president proberen te beschadigen, je kan het interview bekijken hoor, je zal dan ook merken dat die pipo van NBC News, Trump geen enkele zin laat afmaken.
En laat ons eveneens stellen dat trouw.nl een nogal gretig verspreider van fake nieuws is.

Ik citeer een mooie tekst: We zijn nu naar een nog lager dieptepunt gezakt, namelijk dat alle echte informatie waar de burgers iets aan hebben, überhaupt niet meer in de media terecht komt, en er uitsluitend nog sprake is van pure propaganda.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 09:06   #2810
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Als je niet loyaal kan zijn aan uw bedrijfsleider ga je er uit zo simpel zit de wereld in elkaar hoor. Wat ben met werknemers die je gaan tegenwerken in plaats van te helpen het bedrijf op te bouwen.
Nog altijd niet voorbij de 'Befehl IST Befehl!'-logica geraakt zie ik.
De rest van de wereld is al 70 jaar verder als je het nog niet wist.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 09:09   #2811
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nog altijd niet voorbij de 'Befehl IST Befehl!'-logica geraakt zie ik.
De rest van de wereld is al 70 jaar verder als je het nog niet wist.
Proficiat hoor.

Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 09:14   #2812
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Proficiat hoor.
Jij hebt het aangebracht, ik heb het je alleen duidelijk gemaakt want je begreep het weer niet zag ik.

De enige loyaliteit die een FBI Directeur heeft en mag hebben is die aan de amerikaanse grondwet en het amerikaanse volk.

Er MAG geen loyaliteit zijn tov de president en al zeker niet tegenover een criminele flurk als die oranje idioot die nu door russische hulp in het Witte Huis zit.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 09:38   #2813
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Jij hebt het aangebracht, ik heb het je alleen duidelijk gemaakt want je begreep het weer niet zag ik.

De enige loyaliteit die een FBI Directeur heeft en mag hebben is die aan de amerikaanse grondwet en het amerikaanse volk.

Er MAG geen loyaliteit zijn tov de president en al zeker niet tegenover een criminele flurk als die oranje idioot die nu door russische hulp in het Witte Huis zit.
Zalig de armen van geest want zij geloven nog steeds het fake nieuws.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 10:07   #2814
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
En ik die dacht dat de president verkozen door het volk net de vertegenwoordiger van het volk was.
PS Nu niet beginnen over senatoren verkozen enzoverder.

Als je niet loyaal kan zijn aan uw bedrijfsleider ga je er uit zo simpel zit de wereld in elkaar hoor. Wat ben met werknemers die je gaan tegenwerken in plaats van te helpen het bedrijf op te bouwen.
dat is net het verschil. Trump is geen baas van een bedrijf, hij is gewoon een verkozen president.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 10:14   #2815
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat is net het verschil. Trump is geen baas van een bedrijf, hij is gewoon een verkozen president.
Je snapt het niet zo he?

Waarom zou je een kabinet samenstellen met mensen die al op voorhand zeggen dat ze je gaan tegenwerken? Waarom zou je mensen op crusiale posten laten zitten die u zelf komen vertellen dat ze je op alle manieren zullen proberen te saboteren? Jullie hebben echt geen idee van wat er in de wereld gaande is denk ik.

Laat me u dit vertellen, toen de muur viel sprak men tevens van de val van het communisme, wel laat mij u vertellen die muur is gevallen en daarmee is de val van het vrije westen ingeluid. Verdoken communisme alom, wereldwijd.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 11:02   #2816
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
J Jullie hebben echt geen idee van wat er in de wereld gaande is denk ik.

Laat me u dit vertellen, toen de muur viel sprak men tevens van de val van het communisme, wel laat mij u vertellen die muur is gevallen en daarmee is de val van het vrije westen ingeluid. Verdoken communisme alom, wereldwijd.
Spreek jij ook vaak tegen elfjes en staat die paarse eenhoorn nog in je garage?
En hoe gaat de dagelijkse werkverplaatsing naar je kantoor in Fantasieland tegenwoordig? Per wolk?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 11:10   #2817
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Spreek jij ook vaak tegen elfjes en staat die paarse eenhoorn nog in je garage?
En hoe gaat de dagelijkse werkverplaatsing naar je kantoor in Fantasieland tegenwoordig? Per wolk?
Doe maar verder, het ontwaken zal des te pijnlijker zijn. Jij denkt in een sprookje te leven, niet ik.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 11:10   #2818
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Spreek jij ook vaak tegen elfjes en staat die paarse eenhoorn nog in je garage?
En hoe gaat de dagelijkse werkverplaatsing naar je kantoor in Fantasieland tegenwoordig? Per wolk?
Oeps een uitschuiverke.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 13 mei 2017 om 11:10.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 11:13   #2819
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Je snapt het niet zo he?

Waarom zou je een kabinet samenstellen met mensen die al op voorhand zeggen dat ze je gaan tegenwerken? Waarom zou je mensen op crusiale posten laten zitten die u zelf komen vertellen dat ze je op alle manieren zullen proberen te saboteren? Jullie hebben echt geen idee van wat er in de wereld gaande is denk ik.

Laat me u dit vertellen, toen de muur viel sprak men tevens van de val van het communisme, wel laat mij u vertellen die muur is gevallen en daarmee is de val van het vrije westen ingeluid. Verdoken communisme alom, wereldwijd.
Ze willen in Europa cash geld afschaffen en terug gaan naar monarchien zoals voor WOI. Dat is het grote plan van de bankiers. Brexit heeft er voor gezorgd dat het Britse koningshuis op zijn plaats blijft. We leven gewoon nog altijd in het feodale tijdperk waarbij machtige families het beleid bepalen. In Belgie + NL zijn we ook nog altijd niet af van die koningshuizen. Oostenrijk komt terug Habsburgers. De N-VA en VB zijn fascisten omdat ze het koningshuis willen dumpen. Europa blijft het bolwerk van Habsburgers, Rothschilds, Winstor, Saksencoburg. Het is 1 groot clubje van adel die de agenda in Europa bepalen....
TV-verslaafde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2017, 11:46   #2820
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Je snapt het niet zo he?

Waarom zou je een kabinet samenstellen met mensen die al op voorhand zeggen dat ze je gaan tegenwerken? Waarom zou je mensen op crusiale posten laten zitten die u zelf komen vertellen dat ze je op alle manieren zullen proberen te saboteren? Jullie hebben echt geen idee van wat er in de wereld gaande is denk ik.

Laat me u dit vertellen, toen de muur viel sprak men tevens van de val van het communisme, wel laat mij u vertellen die muur is gevallen en daarmee is de val van het vrije westen ingeluid. Verdoken communisme alom, wereldwijd.
Comey heeft niet gezegd dat hij Trump zou tegenwerken, hij heeft gezegd dat hij eerlijk loyaal zou zijn. De baas van het FBI is bij mijn weten ook geen lid van het Trump kabinet.

Is deze dame soms lid van het kabinet Michel?

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be