Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 april 2018, 15:58   #1
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard Moslimpartij ISLAM wil apartheid op bussen ? een goed idee ?

De partij "islam" ( sic ) wil gescheiden vervoer voor mannen en vrouwen en wel om vrouwen te beschermen tegen verkrachtende mannen. Dit wordt nu in de media door verschillende partijen afgeschoten ... maar misschien valt er wel iets voor te zeggen ?

Wat is trouwens het verschil tussen gescheiden zwem-uurtjes en gescheiden openbaar vervoer ?

Probleem is dat je moeilijk de slachtoffers van geweld kan straffen, dat zou onredelijk zijn. Onschuldigen mogen ook niet het slachtoffer worden. Als dan bovendien blijkt dat de daders van de formeel gewraakte feiten tot een bepaalde obediëntie horen ...

Zou het een goed idee zijn om eens met ISLAM in gesprek te gaan en sommige van hun ideetjes over te nemen ?

Ik denk bijvoorbeeld aan de mogelijkheid om alle moslimmannen tussen de 15 en de 45 jaar ( andere mannen misdragen zich beduidend minder of zelfs niet ) de toegang tot tram en bus te verbieden. Lijkt me op zich niet zo'n slecht idee en het zou inderdaad heel wat geweld tegen vrouwen en holebi's voorkomen.

En wat met het idee om zij die zich vrijwillig tot de ISLAM rekenen eens ... effectief de Sharia te laten ondergaan ? Men zou stelende moslim-mannen eens wat handen kunnen afhakken bijvoorbeeld ... eens zien of ze dan nog vragende partij zouden zijn voor sharia-recht.

Stelende katholieken een geldboete, atheïsten ook, stelende moslims handje er af ... wedden dat ze zich snel zullen bekeren ?
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 16:31   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Laat ons misschien vorstellen om alle islamieten naar Limburg te verkassen zodat de rest van het land er geen overlast van heeft. De vrouwen met een gerust gemoed 's avonds, ook kortgerokt, over de straat kunnen flaneren.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 9 april 2018 om 16:32.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 16:32   #3
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Si Do
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 17:05   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Si Do
Nog een voorbeeld van een hoogstaande reaktie.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 17:15   #5
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Laat ons misschien vorstellen om alle islamieten naar Limburg te verkassen zodat de rest van het land er geen overlast van heeft. De vrouwen met een gerust gemoed 's avonds, ook kortgerokt, over de straat kunnen flaneren.
Kunnen we gewoon de niet-Belgen verschepen naar thuisland en de Belgen zodanig drastische regels opleggen dat ze vanzelf gaan lopen ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 17:16   #6
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Nog een voorbeeld van een hoogstaande reaktie.
Makkelijk praten nadat uw posting werd aangepast.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 17:17   #7
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.138
Standaard

In "Femmes de la Rue" zagen we dat het voornamelijk moslim mannen zijn die vrouwen lastigvallen.
Nu stellen moslims segregatie voor als "oplossing"?
Zou het kunnen dat zij misschien eerst jarenlang een probleem gecreëerd hebben om dan met de magische "oplossing" van segregatie af te komen?

Ik ken een andere oplossing: streng bestraffen van de daders.

Ik wil eraan herinneren dat homo's ook veel in elkaar geslagen worden, en opnieuw vaak vanuit islamjongeren.
Gaan we dan een bus krijgen met 5 opstappunten ?

1 voor de hetero mannen, 1 voor de hetero vrouwen, 1 voor de homo mannen, en 1 voor de lesbische vrouwen?
En dan nog eentje voor de biseksuele mannen en vrouwen?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 17:18   #8
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Nog een voorbeeld van een hoogstaande reaktie.
De afstand van Si naar Do is een halve toon, misschien wil hij zeggen dat hij nu een half toontje lager zingt.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 17:19   #9
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
In "Femmes de la Rue" zagen we dat het voornamelijk moslim mannen zijn die vrouwen lastigvallen.
Nu stellen moslims segregatie voor als "oplossing"?
Zou het kunnen dat zij misschien eerst jarenlang een probleem gecreëerd hebben om dan met de magische "oplossing" van segregatie af te komen?

Ik ken een andere oplossing: streng bestraffen van de daders.

Ik wil eraan herinneren dat homo's ook veel in elkaar geslagen worden, en opnieuw vaak vanuit islamjongeren.
Gaan we dan een bus krijgen met 5 opstappunten ?

1 voor de hetero mannen, 1 voor de hetero vrouwen, 1 voor de homo mannen, en 1 voor de lesbische vrouwen?
En dan nog eentje voor de biseksuele mannen en vrouwen?
Kuch kuch, transgenders, voor en na de operatie.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 17:46   #10
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
In "Femmes de la Rue" zagen we dat het voornamelijk moslim mannen zijn die vrouwen lastigvallen.
Nu stellen moslims segregatie voor als "oplossing"?
Zou het kunnen dat zij misschien eerst jarenlang een probleem gecreëerd hebben om dan met de magische "oplossing" van segregatie af te komen?

Ik ken een andere oplossing: streng bestraffen van de daders.

Ik wil eraan herinneren dat homo's ook veel in elkaar geslagen worden, en opnieuw vaak vanuit islamjongeren.
Gaan we dan een bus krijgen met 5 opstappunten ?

1 voor de hetero mannen, 1 voor de hetero vrouwen, 1 voor de homo mannen, en 1 voor de lesbische vrouwen?
En dan nog eentje voor de biseksuele mannen en vrouwen?
Discriminatie ! en de transgenders
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 17:47   #11
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Kuch kuch, transgenders, voor en na de operatie.
Je was me voor
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 18:02   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Heel goed idee van de mannen van die islam-partij.
Ik hou van duidelijkheid. Iedereen weet nu waarvoor ze staan.

Ze zijn al even stom als hun kaloten-vrienden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 april 2018 om 18:03.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 18:42   #13
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heel goed idee van de mannen van die islam-partij.
Ja, niet slecht gezien voor een partijtje met amper 2 verkozenen. Ze hebben nu een reclamecampagne ter waarde van 100.000 euro kado gekregen...
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 18:55   #14
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heel goed idee van de mannen van die islam-partij.
Ik hou van duidelijkheid. Iedereen weet nu waarvoor ze staan.

Ze zijn al even stom als hun kaloten-vrienden.
Jullie coalitiepartners!!
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 19:04   #15
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
De partij "islam" ( sic ) wil gescheiden vervoer voor mannen en vrouwen en wel om vrouwen te beschermen tegen verkrachtende mannen. Dit wordt nu in de media door verschillende partijen afgeschoten ... maar misschien valt er wel iets voor te zeggen ?

Wat is trouwens het verschil tussen gescheiden zwem-uurtjes en gescheiden openbaar vervoer ?

Probleem is dat je moeilijk de slachtoffers van geweld kan straffen, dat zou onredelijk zijn. Onschuldigen mogen ook niet het slachtoffer worden. Als dan bovendien blijkt dat de daders van de formeel gewraakte feiten tot een bepaalde obediëntie horen ...

Zou het een goed idee zijn om eens met ISLAM in gesprek te gaan en sommige van hun ideetjes over te nemen ?

Ik denk bijvoorbeeld aan de mogelijkheid om alle moslimmannen tussen de 15 en de 45 jaar ( andere mannen misdragen zich beduidend minder of zelfs niet ) de toegang tot tram en bus te verbieden. Lijkt me op zich niet zo'n slecht idee en het zou inderdaad heel wat geweld tegen vrouwen en holebi's voorkomen.

En wat met het idee om zij die zich vrijwillig tot de ISLAM rekenen eens ... effectief de Sharia te laten ondergaan ? Men zou stelende moslim-mannen eens wat handen kunnen afhakken bijvoorbeeld ... eens zien of ze dan nog vragende partij zouden zijn voor sharia-recht.

Stelende katholieken een geldboete, atheïsten ook, stelende moslims handje er af ... wedden dat ze zich snel zullen bekeren ?
Eindelijk eens een partij die het opneemt voor onze vrouwen die aan de lopende band verkracht worden op het openbaar vervoer.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 19:24   #16
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Discriminatie ! en de transgenders
Vergeet ook niet aparte bussen voor Antwerp en Wilrijk supporters
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 19:27   #17
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
De man achter de Islam-partij: hameren op respect voor anderen, maar wel veroordeeld voor huiselijk geweld

“Ik wil ethiek in de politiek brengen. Dat is niet aan iedereen gegeven. Maar als we geen ethiek hebben, dan zijn we als dieren. Politieke partijen hebben hun ethisch besef verloren. Maar ik heb een ethische bagage, ik draag nog waarden uit”. Waarden als “respect voor de ander.’

Respect voor vrouwen?

Dat respect blijkt echter een relatief begrip: de man weigert namelijk vrouwen de hand te schudden, laat zich voor tv-interviews niet door vrouwen schminken, en acht het ondenkbaar dat een vrouw ooit de Islam-lijst zou trekken.

Bovendien blijkt Ahrouch ook een veroordeling voor huiselijk geweld op zijn strafblad te hebben staan: in 2003 werd hij veroordeeld tot zes maanden effectieve celstraf voor schriftelijke bedreigingen en slagen en verwondingen bij zijn echtgenote, die door het misbruik werkonbekwaam was. Die straf werd in beroep weliswaar omgezet in drie jaar voorwaardelijk.

Bron.

Wahahahahahaha hypocriete psychotische gelovigen. Allemaal één voor één stuk voor stuk. Moslim, jood, tsjeef, ...

Hameren op respect ? Hameren op zijn vrouw zeker. Ocharme die gekopvodde seut.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 9 april 2018 om 19:28.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 20:27   #18
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Wahahahahahaha hypocriete psychotische gelovigen. Allemaal één voor één stuk voor stuk. Moslim, jood, tsjeef, ...

Hameren op respect ? Hameren op zijn vrouw zeker. Ocharme die gekopvodde seut.


Ik rijd nooit nog met een bus! Ik voel mij in geen compartiment nog veilig.
Die mannelijke crossdressers herken je ook niet op het eerste zicht en die hebben ook wensen. Als je gedurende de ganse reisweg van schrik de billen moet samen knijpen dan krijg je een spastisch achterwerk. Dan is alle reisplezier ook verdwenen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 20:43   #19
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Wahahahahahaha hypocriete psychotische gelovigen. Allemaal één voor één stuk voor stuk. Moslim, jood, tsjeef, ...
Al beweren ivorentorens in Europa dat Viktor Orbán een dictator in wording is en de Hongaarse bevolking hun vrijheid zullen verspelen….terwijl er bijna nooit van ivorentorens in Europa kritiek kwam op Erdogan….

Stel ik vast dat indien ook in onze contreien de politiek de kop in het zand zullen blijven steken de bevolking ook hier op termijn ook wel eens bereid zou zijn hun vrijheid in te ruilen voor en dictator die er in slaagt hier de islamisering met streven naar de Charia de >>“ dawa”= islamisering” zoals het in de koran beschreven staat hier terug te draaien!

Er bestaat nergens Euro-islam of 'islamitische democratie' en de filosofie van de islam partij is gebaseerd op de koran en de sharia zeggen toch zelf. Het heeft zelfs en naam >>“ dawa”<<< islamisering = islam, staat in de koran beschreven hoe ze te werk moeten gaan om andersdenkenden te vernietigen.

Viktor Orbán: triomf voor Europa’s enfant terrible >>> volgen de Euro ivorentorens die zelf nooit iets meer ondernemen dan hun eigen zakken vullen! met de tjeven voorop

Na de Hongaarse verkiezingen hangt de oppositie knock-out in de touwen. De Hongaren blijven in groten getale achter Viktor Orbán staat, de opkomst om te kiezen was zelf enorm!!!!

Orbáns campagne werd dan ook een lange strijd: anti-moslims, anti-migranten, anti-semitisch, anti-Soros, anti-Europese Unie

>>>>de Hongaren blijven in groten getale achter hun leider staan. De oppositie hangt opnieuw knock-out in de touwen. Verdoofd en onthoofd. Ongeveer alle oppositieleiders namen de voorbije uren ontslag.

Spa, Agalev-groen, CD&V, open VLD, NVA, MR, PS, cdH, …… allemaal ontslag nemen ......dit staat jullie misschien ook te wachten als jullie nu niet >>> de scheiding van geloof en staat expliciet in onze belangrijkste wet, de grondwet inschrijven."

En meteen ook de schizofrene dubbele nationaliteit afschaffen AUB.

Zodat zij die het volk willen vertegenwoordigen ook eenzijdig Belg en niet met een been hier en en ander bv naast Erdogan en co staan.

Eenzijdig Belgen, Zij degenen zijn en onze wetten, normen en waarden verdedigen. En NIET Halfslachtig Belg voor de poen, Portugees, Turk of Marokaan ...
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 21:34   #20
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Eindelijk eens een partij die het opneemt voor onze vrouwen die aan de lopende band verkracht worden op het openbaar vervoer.
Ja, eindelijk:

"De partij schopt daarnaast ook stennis met het voorstel voor de invoering van gescheiden openbaar vervoer voor mannen en vrouwen. ‘Tijdens de spitsuren zijn er bepaalde personen, vooral van vreemde origine, die profiteren van het feit dat de bussen rvol zitten om tegen vrouwen aan te 'plakken'. Het zijn niet enkel moslimvrouwen die zich hierdoor vernederd voelen. Daarom pleit ik ervoor dat tijdens de spits de mannen vooraan en de vrouwen achteraan opstappen’, verklaart Ahrouch."

https://www.tijd.be/politiek-economi...tennis/9999506
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be