Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 december 2016, 16:42   #1841
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
en die professionals sturen hem dan door naar mij,divrse boekhouders stuurde mij vroeger klanten ,zeker als ze geen uitkomst meer zagen zoals het fabriek van Paul en Wendy waar de deurwaarder alles aan het ophalen was.
Boekhouders zijn geen professionals ter zake. Professionals weten dat jij voor geen haar te vertrouwen bent (ze kennen u waarschijnlijk zelfs niet) en zullen dus zeker geen mensen naar jou sturen met het risico als medeplichtigen beschouwd te worden.

Citaat:
Gezien jouw professionals de CVOA wetgeving zeker niet kennen ,nog beschikken over een organisatie om international zetelverplaatsing correct te doen ,is het wenselijk dat zij de sterfhuisconstructie niet adviseren want ze hebben er de know how niet van.

CVOA wetgeving is de koningin die zij niet hebben in het schaakspel.
Eerder een pion die Koningin wilt worden. Zoals eerder gezegd, uw CVOA-constructies zijn totaal overbodig. En uiterst gevaarlijk dan nog bij voor uw klanten (als je er al hebt).

En wanneer zij een sterfhuisconstructie opzetten, dan is dat volgens de regels van de kunst, dus zonder risico's.
Zij verzinselen niet zomaar iets, begrijp je?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 17:07   #1842
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Boekhouders zijn geen professionals ter zake. Professionals weten dat jij voor geen haar te vertrouwen bent (ze kennen u waarschijnlijk zelfs niet) en zullen dus zeker geen mensen naar jou sturen met het risico als medeplichtigen beschouwd te worden.



Eerder een pion die Koningin wilt worden. Zoals eerder gezegd, uw CVOA-constructies zijn totaal overbodig. En uiterst gevaarlijk dan nog bij voor uw klanten (als je er al hebt).

En wanneer zij een sterfhuisconstructie opzetten, dan is dat volgens de regels van de kunst, dus zonder risico's.
Zij verzinselen niet zomaar iets, begrijp je?
En die frontpages in trends zijn ook verzinsels zeker ,ik heb ongeveer 320 sterhuisconstucties gedaan en ben er de uitvinder van naar Belgisch recht dus ik heb autoriteit in deze materie .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 17:24   #1843
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
En die frontpages in trends zijn ook verzinsels zeker ,ik heb ongeveer 320 sterhuisconstucties gedaan en ben er de uitvinder van naar Belgisch recht dus ik heb autoriteit in deze materie .
Jij bent vooral een autoriteit in illegale constructies die u rechtstreeks in de rechtbank hebben gebracht, met een veroordeling als eindpunt. Idem dito voor uw klanten trouwens.

En je blijft daar een autoriteit in omdat je zelfs niet begrijpt waarom je veroordeeld zijt. Je bent dus een onwetende autoriteit, in de taal van Proust (je weet wel): un singe savant.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 17:26   #1844
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Jij bent vooral een autoriteit in illegale constructies die u rechtstreeks in de rechtbank hebben gebracht, met een veroordeling als eindpunt. Idem dito voor uw klanten trouwens.

En je blijft daar een autoriteit in omdat je zelfs niet begrijpt waarom je veroordeeld zijt. Je bent dus een onwetende autoriteit, in de taal van Proust (je weet wel): un singe savant.
noem mij eens 1 klant die veroordeeld is ,het waren allen vereffenaars die veroordeeld zijn en de enige klant die terecht stond is dan nog vrijgesproken
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 17:39   #1845
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
noem mij eens 1 klant die veroordeeld is ,het waren allen vereffenaars die veroordeeld zijn en de enige klant die terecht stond is dan nog vrijgesproken
Ik kan dat niet, je hebt geweigerd om de informatie door te geven.

Maar als je dat pleziert, ik ben geen keikop die denkt nooit fouten te maken: idem dito voor een aantal vereffenaars, trouwens.

Wat de kern van de zaak niet verandert, uiteraard: namelijk dat je veroordeeld werd, niet begrijpt waarom en dus doodleuk dezelfde misdrijven pleegt.
Zo long jouw 'autoriteit'.

En in tegenstelling tot jou, heb ik wel degelijk bewijzen.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 19 december 2016 om 17:39.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 22:41   #1846
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
PATRICE !
kijk eens wat de verzinselaar hier vind in de bibliotheek !

8e KAMER – 27 FEBRUARI 2002
Voorzitter: de h. Lybeer
Advocaten: mrs. Pauwels en Briers loco Obbels
Beslag en executie – Beslag onder derden – Verklaring
derde-beslagene – Verzuim – Sanctie
Wanneer vaststaat dat het verzuim om de verklaring als
derde-beslagene af te leggen is ingegeven door de bedoeling het
derdenbeslag te ontwrichten, dient de derde-beslagene te worden
veroordeeld tot schuldenaar voor het geheel van de oorzaken van
het beslag.
BVBA B.

DA KON TOCH NIET VOLGENS U ??

Op 17 april 2000 liet geı¨ntimeerde appellante dagvaarden
voor de eerste rechter teneinde haar voor het geheel
schuldenaar te horen verklaren van de oorzaken en de
kosten van het beslag en haar te horen veroordelen tot het
betalen van de som van 1.211.753 fr. (30.038,57 euro), de
gerechtelijke en moratoire intresten en de k

Dus goed dat ik mijn art 36 in alle vennootschappen zet en dat vergif dit maar eens goed leest.
Ik heb je toen gezegd dat de veroordeling tot het betalen van die schadevergoeding een civielrechtelijke veroordeling is die wordt opgelegd indien iemand de beslagprocedure wil boycotten door niet te willen zeggen in welke mate de derde-beslagene schulden heeft bij de schuldenaar van de derdenbeslagleggende partij. Dat wordt door de geciteerde rechtspraak bevestigd.

Tevens heb ik gezegd dat deze civielrechtelijke veroordeling niet automatisch wordt opgelegd. Dit om misbruik te vermijden. In jouw verhaaltje bv. had je derdenbeslag laten leggen bij iemand die net op vakantie was, zodat hij niet meer tijdig kon reageren. Om zulke misbruiken te vermijden, is de civielrechtelijk veroordeling tot schadevergoeding geen automatisme.

't Schijnt dat magnesiumtabletten goed zijn voor het geheugen.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 00:22   #1847
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
't Schijnt dat magnesiumtabletten goed zijn voor het geheugen.
Absoluut, maar niet voor het selectief geheugenverlies waar onze Residente Verzinselaar aan lijdt. Elk "bewijs" (woehaa) dat hij hier debiteert is steevast zeer vaag, of ge-editeerd, selectief ingekort, onbestaand, etc..
Het is amusant om aan te zien hoe hij zich telkens vastrijdt in zijn eigen hersenspinsels en fantasietjes. Gratis theater!

Google bait: sterfhuisconsulent sterfhuisconsulent sterfhuisconsulent
sterfhuisconsulent sterfhuisconsulent sterfhuisconsulent sterfhuisconsulent
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 02:19   #1848
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ik heb je toen gezegd dat de veroordeling tot het betalen van die schadevergoeding een civielrechtelijke veroordeling is die wordt opgelegd indien iemand de beslagprocedure wil boycotten door niet te willen zeggen in welke mate de derde-beslagene schulden heeft bij de schuldenaar van de derdenbeslagleggende partij. Dat wordt door de geciteerde rechtspraak bevestigd.

Tevens heb ik gezegd dat deze civielrechtelijke veroordeling niet automatisch wordt opgelegd. Dit om misbruik te vermijden. In jouw verhaaltje bv. had je derdenbeslag laten leggen bij iemand die net op vakantie was, zodat hij niet meer tijdig kon reageren. Om zulke misbruiken te vermijden, is de civielrechtelijk veroordeling tot schadevergoeding geen automatisme.

't Schijnt dat magnesiumtabletten goed zijn voor het geheugen.
klopt latere rechtspraak volgt die stelling ,en ik ben niet beroerd om fouten toe te geven .in elke brainstorm wordt mijn initieel voorstel verbeterd en soms compleet van tafel geveegd zoals mijn voorstel tot sterfhuisconstructie in de horeca Brussel ZUID .
Ook on de HORECA NV constructie is er essentieel veel gewijzigd door de aanwezige curator en advocaten.
Bij Indonesia is door de bijgeroepen curator praktisch de ganse timing en scenario aangepast .
Dit was ook alzo in het verleden,sterfhuisconstructies kan je niet adviseren dat is een ploegspel en zonder brainstorms hadden al mijn nieuwe sterfhuisconstructies mislukt geweest ,zelfs de houten clara.

Ik ben opgeleid bij KEPLER AG in zwitserland om uitstekende en resultaat gerichte brainstorms te coordineren.

Lees nog eens de definitie van een sterfhuisconsulent /
Het is geen adviseur of advocaat maar een coordinator en initiatief nemer.

Het initiele voorstel dat ik steeds maak de Ra(spec) is nuttig en noodzakelijk maar NOOIT de eindoplossing.

Zelfs in de turbo sterfhuisconstructie van de fabriek van PAUL en WENDY zijn er achteraf GELUKKIG wijzigingen en rechtzettingen gebeurt door hun advocaat (was ook curator) zodat de zaak zoals steeds perfect verloopt.

Het is ploegwerk geen voetbal maar roeiers en ik ben enkel de zeer noodzakelijke stuurman (zonder hem fiasco)
Bij voetbal kunnen individualisten zoals Messi en Ronaldo nog het verschil uitmaken ,bij roeiers niet dan trekt juist de boot uit zijn koers !
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  roeiers met stuurman.jpg‎
Bekeken: 157
Grootte:  143,4 KB
ID: 105078  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 20 december 2016 om 02:31.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 09:17   #1849
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard indonesia is gans kerstverlof open

ook kerstavond en kerstdag open voor diner for 2 or diner for more.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  indonesia bistro_1x1blz_22-12-16-1.jpg‎
Bekeken: 164
Grootte:  618,0 KB
ID: 105093  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 10:48   #1850
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard nu ga ik het moeten kunnen !

BELGIE !!!

DA KAN NIE !

WCO goedgekeurd door nederlandstalige rechtbank in Brussel voor brasserie Midi station met de hotdog tent ervoor en faillissement uitgesproken een paar dagen later door een franstalige rechtbank van Brussel ! want die was niet op de hoogte van de aanvraag WCO !!!

Dat wordt een REDINTEGRANDA met verzet tegen faillissement en nieuwe aanvraag WCO 3 zodat het huurcontract niet ontbonden is.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 22 december 2016 om 10:49.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 11:10   #1851
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Brussel-Stad
12/10/2010 - 16:49
Anderhalve maand na het faillissement onder Antoine Pinto is brasserie Midi Station aan het Zuidstation opnieuw open. Eigenaar Eurostation gaat voor een Midi Station 'light', met minder personeel en een goedkopere kaart.

Midi Station ging begin september op de fles, na een mislukt avontuur onder leiding van Antoine Pinto. Eigenaar Eurostation wilde de deuren zo snel mogelijk weer open. Het dochterbedrijf van de NMBS Holding heeft daarom zelf een nv opgericht om Midi Station te runnen.

http://www.bruzz.be/nl/nieuws/midi-s...r-en-goedkoper

De Teletijdmachine van professor Barabas doet overuren...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 12:47   #1852
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ook kerstavond en kerstdag open voor diner for 2 or diner for more.
Zeg daar eens dat Indonesische rijsttafel een uitvinding van de Hollanders is. In Indonesië zelf hebben ze daar nog nooit van gehoord.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 13:04   #1853
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Brussel-Stad
12/10/2010 - 16:49
Anderhalve maand na het faillissement onder Antoine Pinto is brasserie Midi Station aan het Zuidstation opnieuw open. Eigenaar Eurostation gaat voor een Midi Station 'light', met minder personeel en een goedkopere kaart.

Midi Station ging begin september op de fles, na een mislukt avontuur onder leiding van Antoine Pinto. Eigenaar Eurostation wilde de deuren zo snel mogelijk weer open. Het dochterbedrijf van de NMBS Holding heeft daarom zelf een nv opgericht om Midi Station te runnen.

http://www.bruzz.be/nl/nieuws/midi-s...r-en-goedkoper

De Teletijdmachine van professor Barabas doet overuren...
ik ben, maar eerst in het spel gekomen met de brainstorm die zaterdag met de auto en taxis en hotdog tentje dus ik ben in spel gekomen voor opvolger de midi station light .

U ziet dat het verhaal weer eens niet verzonnen is en dat de zaak bestaat en wel degelijk in moeilijkheden was.

De brainstorm heeft beslist voor WCO 3 ,die is toegekend en de andere rechtbank frantalig heeft daarna het faillissement uitgesproken.

Morgen hebben we crisisvergadering ,waarschijnlijk op kantoor van de advocaat want de zaak is door de curator gesloten.

ik zal eens zien hoeveel geld de curatoe gaat maken voor de schuldeisers als mijn verzet niet lukt ,ik vrees het ergste en dat alles zal verkocht worden aan liquidatiewaarde gezien het handelsfonds is vernietigd door de verbreking van het huurcontract.

De NMBS heeft nu de zaak wel voor een appel en een ei en de werkgelegenheid is ook gegarandeert dan ,maar mijn klant is alles kwijt.

Als de brainstorm had besloten tot sterfhuisconstructie ipv WCO dan was diezelfde dag het handelsfonds nog verkocht aan een vennootschap in oprichting aan de GOING CONCERN waarde (5x liquidatiewaarde !) en moest nu de curator de verkoop maar homologeren en ontving hij 20 procent van de goingconcern waarde das ook 5X meer.

WCO en doorstart zijn steeds Russische Roulette,iedereen heeft nu spijt dat ze geen sterfhuisconstructie hebben gedaan .

Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 13:50   #1854
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
De NMBS heeft nu de zaak wel voor een appel en een ei en de werkgelegenheid is ook gegarandeert dan ,maar mijn klant is alles kwijt.

[/b]
En die klant is?... Antoine Pinto?


Laatst gewijzigd door Wapper : 22 december 2016 om 13:53.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 14:17   #1855
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik ben, maar eerst in het spel gekomen met de brainstorm die zaterdag met de auto en taxis en hotdog tentje dus ik ben in spel gekomen voor opvolger de midi station light .

U ziet dat het verhaal weer eens niet verzonnen is en dat de zaak bestaat en wel degelijk in moeilijkheden was.

De brainstorm heeft beslist voor WCO 3 ,die is toegekend en de andere rechtbank frantalig heeft daarna het faillissement uitgesproken.

Morgen hebben we crisisvergadering ,waarschijnlijk op kantoor van de advocaat want de zaak is door de curator gesloten.

ik zal eens zien hoeveel geld de curatoe gaat maken voor de schuldeisers als mijn verzet niet lukt ,ik vrees het ergste en dat alles zal verkocht worden aan liquidatiewaarde gezien het handelsfonds is vernietigd door de verbreking van het huurcontract.

De NMBS heeft nu de zaak wel voor een appel en een ei en de werkgelegenheid is ook gegarandeert dan ,maar mijn klant is alles kwijt.

Als de brainstorm had besloten tot sterfhuisconstructie ipv WCO dan was diezelfde dag het handelsfonds nog verkocht aan een vennootschap in oprichting aan de GOING CONCERN waarde (5x liquidatiewaarde !) en moest nu de curator de verkoop maar homologeren en ontving hij 20 procent van de goingconcern waarde das ook 5X meer.

WCO en doorstart zijn steeds Russische Roulette,iedereen heeft nu spijt dat ze geen sterfhuisconstructie hebben gedaan .

TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 15:46   #1856
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik ben, maar eerst in het spel gekomen met de brainstorm die zaterdag met de auto en taxis en hotdog tentje dus ik ben in spel gekomen voor opvolger de midi station light .

U ziet dat het verhaal weer eens niet verzonnen is en dat de zaak bestaat en wel degelijk in moeilijkheden was.

De brainstorm heeft beslist voor WCO 3 ,die is toegekend en de andere rechtbank frantalig heeft daarna het faillissement uitgesproken.

Morgen hebben we crisisvergadering ,waarschijnlijk op kantoor van de advocaat want de zaak is door de curator gesloten.

ik zal eens zien hoeveel geld de curatoe gaat maken voor de schuldeisers als mijn verzet niet lukt ,ik vrees het ergste en dat alles zal verkocht worden aan liquidatiewaarde gezien het handelsfonds is vernietigd door de verbreking van het huurcontract.

De NMBS heeft nu de zaak wel voor een appel en een ei en de werkgelegenheid is ook gegarandeert dan ,maar mijn klant is alles kwijt.

Als de brainstorm had besloten tot sterfhuisconstructie ipv WCO dan was diezelfde dag het handelsfonds nog verkocht aan een vennootschap in oprichting aan de GOING CONCERN waarde (5x liquidatiewaarde !) en moest nu de curator de verkoop maar homologeren en ontving hij 20 procent van de goingconcern waarde das ook 5X meer.

WCO en doorstart zijn steeds Russische Roulette,iedereen heeft nu spijt dat ze geen sterfhuisconstructie hebben gedaan .

Zes jaar geleden...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 16:39   #1857
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
En die klant is?... Antoine Pinto?

NEEN de overnemer lees de kruispuntbank
ik ken Antoine pinto niet,nooit gezien of gehoord van
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 22 december 2016 om 16:45.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 16:41   #1858
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zes jaar geleden...
neen jack NU deze maand zie naar de datum van de brainstorm
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 16:44   #1859
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

jongens jongens gaan julie met je gat bloot als dit verhaal in de pers komt
je kan toch zelf opzoeken of een WCO nu is goedgekeurd op de nederlandtalige rechtbank en een paar dagen later is failliet verklaard op de franstalige rechtbank.

we gaan morgen in verzet tegen faillissements vonnis
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 22 december 2016 om 16:44.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 18:45   #1860
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik ben, maar eerst in het spel gekomen met de brainstorm die zaterdag met de auto en taxis en hotdog tentje dus ik ben in spel gekomen voor opvolger de midi station light .

U ziet dat het verhaal weer eens niet verzonnen is en dat de zaak bestaat en wel degelijk in moeilijkheden was.

De brainstorm heeft beslist voor WCO 3 ,die is toegekend en de andere rechtbank frantalig heeft daarna het faillissement uitgesproken.

Morgen hebben we crisisvergadering ,waarschijnlijk op kantoor van de advocaat want de zaak is door de curator gesloten.

ik zal eens zien hoeveel geld de curatoe gaat maken voor de schuldeisers als mijn verzet niet lukt ,ik vrees het ergste en dat alles zal verkocht worden aan liquidatiewaarde gezien het handelsfonds is vernietigd door de verbreking van het huurcontract.

De NMBS heeft nu de zaak wel voor een appel en een ei en de werkgelegenheid is ook gegarandeert dan ,maar mijn klant is alles kwijt.

Als de brainstorm had besloten tot sterfhuisconstructie ipv WCO dan was diezelfde dag het handelsfonds nog verkocht aan een vennootschap in oprichting aan de GOING CONCERN waarde (5x liquidatiewaarde !) en moest nu de curator de verkoop maar homologeren en ontving hij 20 procent van de goingconcern waarde das ook 5X meer.

WCO en doorstart zijn steeds Russische Roulette,iedereen heeft nu spijt dat ze geen sterfhuisconstructie hebben gedaan .

inderdaad.
Zes jaar geleden...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be