Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 oktober 2019, 19:56   #41921
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Dat de Ollanders maar lekker thuis blijven. De culturele verschillen tussen Ollanders en Belgen zijn gigantisch groot.

Komt nog bij dat de "echte-vlamingen" absoluut niets, maar dan ook niets van een Koningshuis moeten hebben, ook niet dat van de Ollanders.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2019, 22:37   #41922
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dat de Ollanders maar lekker thuis blijven. De culturele verschillen tussen Ollanders en Belgen zijn gigantisch groot.
Waaraan had u dan wel gedacht? Kunnen er enkele voorbeeldjes van af? Of moeten we uw georakel gewoon voor waarheid aannemen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 03:05   #41923
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dat de Ollanders maar lekker thuis blijven. De culturele verschillen tussen Ollanders en Belgen zijn gigantisch groot.

Komt nog bij dat de "echte-vlamingen" absoluut niets, maar dan ook niets van een Koningshuis moeten hebben, ook niet dat van de Ollanders.
Ollanders wat zijn dat? Ik ken Hollanders en/of Nederlanders, leer typen AUB.

Daarbij was er wel een goed punt, van @Edwin2 , zelfs nu nog iedere Oranje-Nassau, hoe ver verwant ook, uit sluiten is kleinzielig rancuneus. Ja, duh, tuurlijk was er zoiets als de tiendaagse veldtocht, om ons gezamenlijke koninkrijk samen te houden.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 10:10   #41924
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Ollanders wat zijn dat? Ik ken Hollanders en/of Nederlanders, leer typen AUB.
Henri/Heinrich/Hendrik kan je voortaan omschrijven als een "Pelg". Gelijklopende lijntjes!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 17:15   #41925
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Eigenlijk gaat het verbod nog veel verder dan dat. Want mag een nazaat van oranje dan geen burgemeester, schepen of politiecommissaris worden? Allemaal gezachtsfuncties.

Kijk maar naar de tekst uit de grondwet:

Den volksraed verklaert dat de leden van het stamhuys van Oranje-Nassau voor altyd uyt alle magt of gezag in België uitgesloten zyn.

In de UK heeft men om die reden in 2013 het verbod opgeheven dat erfopvolgers die wilden huwen met katholieken van erfopvolging werden uitgesloten.

België is een blijft een staat van haatsmurfen die mensen om hun afkomst discrimineren, hoe sneller de opsplitsing van dit haatparadijs, des te beter.
DE Oranjes komen uit het Zuiden en niet uit het Noorden.

citaat:
Filips Willem werd geboren op 19 december 1554 in Buren als oudste zoon van Willem van Oranje en Anna van Egmond, gravin van Buren (1533 - 1558). Een eerder kind, een meisje met de naam Maria, stierf niet lang na de geboorte. Filips Willem werd op 26 maart 1555 gedoopt in het Princehof te Breda. De doop vond plaats door prelaat Arnold Streyers, afkomstig uit Diest waar hij kerkvoogd was van de St. Sulpitiuskerk. Als peter kreeg het kind de kroonprins van Spanje, de latere Koning Filips II. Hieruit is de naam van het kind te verklaren, genoemd naar de peter en zijn vader: Filips Willem.
Toen Filips Willem net goed drie jaar oud was overleed zijn moeder. Samen met een zusje dat iets meer dan een jaar later werd geboren, verbleef Filips Willem afwisselend in Breda, Buren, Brussel en op het slot Dillenburg bij de grootmoeder, Juliana van Stolberg. Zij had wel enige ervaring met het opvoeden van kinderen, want zelf had ze 15 kinderen gekregen, uit twee huwelijken. Op de Dillenburg was ook een hofschool en het is waarschijnlijk dat Filips Willem hier een deel van zijn scholing heeft ontvangen. Op zevenjarige leeftijd werd het kind door zijn vader gepresenteerd als "Eerste Edele van Zeeland". Aan deze titel waren grote voordelen verbonden, waarmee duidelijk wordt dat Willem de belangen van de familie goed in de gaten hield.

In 1566, toen Filips Willem elf jaar oud was, werd hij ingeschreven aan de Universiteit van Leuven, onder de naam Van Nassau, graaf van Buren. Hij leefde vrij luxe aan de universiteit met een eigen hofhouding. Zijn hofmeester was een jonkheer von Wiltpergh, naar verluid een katholiek met een niet al te vaste geloofsovertuiging. Filips Willem kreeg in Leuven onder andere onderricht in de oude letteren en ook theologie was een van zijn studievakken. Als student werd Filips Willem zeer geprezen en hij stond in hoog aanzien. Terwijl Filips Willem in Leuven studeerde verslechterde de situatie in de Zuidelijke Nederlanden vrij snel. Sociale onvrede over misoogsten en hoge prijzen gingen gepaard met religieuze ontevredenheid. De Hervorming woedde in augustus 1566 in Antwerpen en het verzet tegen de heersende Spanjaarden nam almaar toe. Willem van Oranje werd ondertussen benaderd om de leiding van het verzet tegen Spanje op zich te nemen. Maar zijn beslissing liet op zich wachten en hij bleef nog steeds in dienst van de Koning.
In augustus 1567 was de hertog van Alva (1507-1582) in Leuven en Filips Willem had enkele malen een ontmoeting met hem. Deze ontmoeting zal voor beiden niet gemakkelijk zijn geweest met in het achterhoofd dat Willem van Oranje in april van dat jaar zijn ambten ter beschikking had gesteld. Hij had inmiddels de Zuidelijke Nederlanden al verlaten, uit vrees voor zijn veiligheid. Rond die tijd zag Willem van Oranje zijn zoon ook voor het laatst. Waar deze ontmoeting plaatsvond is niet duidelijk. De reden waarom Willem zijn zoon in Leuven achterliet was waarschijnlijk gelegen in het vertrouwen dat hij had in de privileges van de Leuvense docenten en studenten en dat deze niet geschonden zouden worden.


https://www.dodenakkers.nl/artikelen...je/filips.html

Laatst gewijzigd door cato : 30 oktober 2019 om 17:16.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 19:49   #41926
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
DE Oranjes komen uit het Zuiden en niet uit het Noorden.
De geschiedenis spreekt soms een heel andere taal dan de belgicisten ons willen doen geloven. Denk bijvoorbeeld aan de onhistorische bewering dat het protestantisme iets typisch is voor Nederland, waarmee dan voor de eenvoud graag vergeten wordt hoe groot de betrokkenheid van het Zuiden wel is in de eerste golf van Hervorming in de Nederlanden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2019, 02:34   #41927
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
DE Oranjes komen uit het Zuiden en niet uit het Noorden.
(...)
Tja, het ligt eraan waartoe men Breda rekent. Willem van Nassau-Dillenburg (AKA Willem de Zwijger) erfde de Baronie van Breda en andere 'Nederlandse' bezittingen van de tak Nassau-Breda, tevens erfde hij van zijn neef René van Chalons (Nassau-Breda) bij testament de bezittingen van het huis Chalons-Arlay, waaronder het prestigieuze prinsdom Orange.
Daarnaast was hij inderdaad wel vaak aan het 'Bourgondische' Hof te vinden.

En zo uit het zuiden komen ze nu ook weer niet, als een Brabander uit de Baronie van Breda, dan kan ik als Rooms Katholiek zeggen dat ze niet altijd voor 'het Zuiden' zijn opgekomen.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2019, 20:40   #41928
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De geschiedenis spreekt soms een heel andere taal dan de belgicisten ons willen doen geloven. Denk bijvoorbeeld aan de onhistorische bewering dat het protestantisme iets typisch is voor Nederland, waarmee dan voor de eenvoud graag vergeten wordt hoe groot de betrokkenheid van het Zuiden wel is in de eerste golf van Hervorming in de Nederlanden.
In 1830 stonden de Belgen aan de juiste zijde van de geschiedenis. Buitengebonjourd en goed buitengebonjourd.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2019, 22:02   #41929
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
In 1830 stonden de Belgen aan de juiste zijde van de geschiedenis. Buitengebonjourd en goed buitengebonjourd.
En maar van de daken schreeuwen, maar geen onderbouw kunnen geven. Er kwam immers geen antwoord op...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waaraan had u dan wel gedacht? Kunnen er enkele voorbeeldjes van af? Of moeten we uw georakel gewoon voor waarheid aannemen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2019, 22:58   #41930
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En maar van de daken schreeuwen, maar geen onderbouw kunnen geven. Er kwam immers geen antwoord op...
Hoe zit het trouwens met het Noorse model wat democratie betreft ?
En nog een heleboel andere vragen waarop we nog steeds op een antwoordje wachten.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2019, 02:17   #41931
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
In 1830 stonden de Belgen aan de juiste zijde van de geschiedenis. Buitengebonjourd en goed buitengebonjourd.
Acheraf kijk je een koe in haar kont...zegt men dan. Mocht Willem I steun van Pruisen en Rusland hebben gekregen, wie weet, maar de Belgische opstand had wel Franse steun, altijd al tegen ons verenigd koninkrijk der Nederlanden, en de Britten waren zo weifelend dat ze het ook wel best vonden.

Nou Hendrik, of is het Henk, gefeliciteerd!
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2019, 18:02   #41932
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.400
Standaard

Indien Groot-Nederland ooit zou komen, dan worden de meeste friettenten 'in strijd met de nieuwe bouwwet' verklaard en in de plaats ervan FEBO-kroketmuren geïnstalleerd. Een bus met Hollandse werkers zal dat doen, bijgestaan door de politie.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 09:16   #41933
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En maar van de daken schreeuwen, maar geen onderbouw kunnen geven. Er kwam immers geen antwoord op...
Onze Henri/Hendrik getuigt van een onthutsend simplisme...
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 11:29   #41934
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Onze Henri/Hendrik getuigt van een onthutsend simplisme...
Na zoveel eeuwen gescheiden leven zullen er ongetwijfeld wel wat verschillen bestaan tussen Noord en Zuid, maar die zijn niet onoverbrugbaar. Eerlijk gezegd zie ik zelfs minder culturele verschillen dan bijvoorbeeld tussen het noorden en zuiden van Duitsland. Dat zijn pas twee uiteenlopende culturele ruimtes. En toch weten ze harmonieus binnen eenzelfde staat te leven. Dan zwijg ik nog over Frankrijk waar er van noord tot zuid en oost tot west culturele en zelfs taalkundige breuklijnen lopen. Daarover hoor je belgicisten dan weer niet spreken, ook al kijken er velen onder hen bewonderend op naar Frankrijk...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 11:35   #41935
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Na zoveel eeuwen gescheiden leven zullen er ongetwijfeld wel wat verschillen bestaan tussen Noord en Zuid, maar die zijn niet onoverbrugbaar. Eerlijk gezegd zie ik zelfs minder culturele verschillen dan bijvoorbeeld tussen het noorden en zuiden van Duitsland. Dat zijn pas twee uiteenlopende culturele ruimtes. En toch weten ze harmonieus binnen eenzelfde staat te leven. Dan zwijg ik nog over Frankrijk waar er van noord tot zuid en oost tot west culturele en zelfs taalkundige breuklijnen lopen. Daarover hoor je belgicisten dan weer niet spreken, ook al kijken er velen onder hen bewonderend op naar Frankrijk...
Ik zou zelfs zeggen dat de culturele verschillen tussen Wallonië en Vlaanderen groter zijn dan die tussen Vlaanderen en Zuid-Nederland. Verder heb ik ook meer contact met mensen van over de rivieren, de noorderlingen dus, dan met Walen.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 01:51   #41936
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
In 1830 stonden de Belgen aan de juiste zijde van de geschiedenis. Buitengebonjourd en goed buitengebonjourd.
Dat was alleszins niet de mening van die leden van het Voorlopig Bewind die een tijdje later inzagen dat die geschiedenis toch niet zo juist uitdraaide....
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 11 november 2019 om 01:54.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 02:02   #41937
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Na zoveel eeuwen gescheiden leven zullen er ongetwijfeld wel wat verschillen bestaan tussen Noord en Zuid, maar die zijn niet onoverbrugbaar. Eerlijk gezegd zie ik zelfs minder culturele verschillen dan bijvoorbeeld tussen het noorden en zuiden van Duitsland. Dat zijn pas twee uiteenlopende culturele ruimtes. En toch weten ze harmonieus binnen eenzelfde staat te leven. Dan zwijg ik nog over Frankrijk waar er van noord tot zuid en oost tot west culturele en zelfs taalkundige breuklijnen lopen. Daarover hoor je belgicisten dan weer niet spreken, ook al kijken er velen onder hen bewonderend op naar Frankrijk...
Leve de kulturele diversiteit in Dietsland onder het motto eenheid in verscheidenheid.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 02:16   #41938
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dat de Ollanders maar lekker thuis blijven. De culturele verschillen tussen Ollanders en Belgen zijn gigantisch groot.
Waarin bestaat dan die éne ondeelbare Belgische kultuur...?

Citaat:
Komt nog bij dat de "echte-vlamingen" absoluut niets, maar dan ook niets van een Koningshuis moeten hebben, ook niet dat van de Ollanders.
De Koningskwestie is u blijkbaar niet gekend.
En evenmin het feit dat die "echte Vlamingen" ijveren voor de opheffing van de uitsluiting van Oranje in het Belgische koningshuis.

Wat we met zijn allen echter wel goed kennen van u, dat is uw dikke duim.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 11 november 2019 om 02:19.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 09:25   #41939
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.400
Standaard

Eén ding snap ik niet. Wat is dat met de naam Dietsland? Denk je nu echt dat ze in het noorden in een land met zo'n lelijke naam willen leven? Ik moet meteen denken aan tromgeroffel in korte broeken.

Ik weet dat dat niet per so hoeft, een extreem-rechtse stempel, maar ik vind dat niet nodig. De naam Nederlander werd immers historisch ook voor ons gebruikt. Mijn persoonlijke mening.

Je ziet het ook enkel terug in de vroege twintigste eeuw.

Laatst gewijzigd door Weyland : 11 november 2019 om 09:47.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2019, 15:49   #41940
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Eén ding snap ik niet. Wat is dat met de naam Dietsland? Denk je nu echt dat ze in het noorden in een land met zo'n lelijke naam willen leven? Ik moet meteen denken aan tromgeroffel in korte broeken.

Ik weet dat dat niet per so hoeft, een extreem-rechtse stempel, maar ik vind dat niet nodig. De naam Nederlander werd immers historisch ook voor ons gebruikt. Mijn persoonlijke mening.

Je ziet het ook enkel terug in de vroege twintigste eeuw.
Ik had het daarover al met u:
https://forum.politics.be/showthread...de#post9042608

Ik verwijs tevens naar mijn posts op deze bladzijde:
https://forum.politics.be/showthread...warande&page=6
én mijn laatste post op de bladzijde daarvoor.

Ik nodig u uit van ditmaal wel effe de tijd te nemen om te herlezen en er akte van te nemen dat ge tweemaal een beetje verkeerd zit.
En goed dat ge inziet dat die "rechtse stempel" ten onrechte is; want dat is namelijk hetzelfde dan te beweren dat de Leeuwenvlag en de Prinsenvlag kollaboratievlaggen zijn. Of dat een gotisch lettertype een fascistische uiting is.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 11 november 2019 om 16:13.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be