Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 april 2018, 21:16   #281
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mijn idee is gewoon om geen sociale steun te geven. Kunnen ze 3 kinderen eten geven, dan geven ze 3 kinderen eten. Kunnen ze dat niet, dan gaan die 3 kinderen dood van de honger en is het probleem opgelost.
Ook iedere ouder betaalt voortaan de volledige kost van het onderwijs? Ook de volledige kost van de ziekenzorg voor een kind?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2018, 22:02   #282
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U hebt het trouwens ook niet door, want een numeriek steeds wegkwijnend Europa zal natuurlijk op geen enkel moment nog kunnen doorwegen. Vroeg of laat zal het bij een conflict de duimen moeten leggen.
Europa kan de demografische wedloop met vreemdelingen nooit winnen, Jan.
Dat is trouwens ontzettende bullshit hé: 'meer kinderen maken' om je cultuur te redden terwijl je vijandige culturen en volkeren op je grondgebied toelaat.
Dat is zoals onkruid bestrijden door meer gras te zaaien (en het onkruid ongestoord laten woekeren).

Laatst gewijzigd door Thuleander : 20 april 2018 om 22:04.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2018, 23:41   #283
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Europa kan de demografische wedloop met vreemdelingen nooit winnen, Jan.
Dat zegt iets over uw defaitistische ingesteldheid.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 00:35   #284
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat zegt iets over uw defaitistische ingesteldheid.
Nee, dat is de realiteit.
En nogmaals: Onkruid verdwijnt niet door meer gras te zaaien.
Het resultaat blijft een overwoekerde chaos.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 01:06   #285
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Het enige wat autochtonen met grote gezinnetjes doen is een nieuwe lichting witte belastingbetalertjes afleveren die gaan mogen werken en betalen voor een steeds groter wordende derdewereldbevolking in hun eigen land.
Ze leveren de brandstof waarop dit zieke, destructieve systeem nog een tijd kan blijven draaien voor het instort.
Terwijl wij er alle voordeel bij hebben dat het zo snel mogelijk instort.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 06:14   #286
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het enige wat autochtonen met grote gezinnetjes doen is een nieuwe lichting witte belastingbetalertjes afleveren die gaan mogen werken en betalen voor een steeds groter wordende derdewereldbevolking in hun eigen land.
Ze leveren de brandstof waarop dit zieke, destructieve systeem nog een tijd kan blijven draaien voor het instort.
Terwijl wij er alle voordeel bij hebben dat het zo snel mogelijk instort.
Juist.

Maar iemand heeft ons wijsgemaakt dat alles wel goed komt op het eind. Dat gaat ook wel gebeuren na een totale ineenstorting of het systeem blijft half zijn gat draaien tot het jaar 3.000, draaiende gehouden door de werkmieren die koffers met geld naar de vreemdelingen komen brengen. Het is de christelijke mentaliteit om koffers met geld te brengen naar mensen en dat geld te investeren in ziekenhuizen en weeshuizen en voedsel.

En je ziet het resultaat, 8 miljard mensen. De weg naar de hel is geplaveid met goede intenties...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 08:51   #287
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dan zijn die westerlingen van u toch wel heel dom dat ze de eigenheden van hun eigen democratie niet doorhebben.
Dat is ook zo. Kijk maar naar jezelf: je ziet zelf gewoon niet in dat de democratie door moslim kweek en import het einde van de democratie en 'westerse vrijheden' zal betekenen.
Westerlingen moeten dom gehouden worden. Kijk maar naar onze staatstelevisie VRT. Dat is -mede door ook mijn belastingsgeld- pure hersenspoeling om democratie en rechten van de mens en 'schouders dragen de zwaarste lasten, en dergelijke te promoten, waardoor de islam in Europa uiteindelijk exponentieel zal zegevieren, en dat betekent ook het einde van de democratie.
Ik wed ik dat je het helaas maar zal beseffen als het reeds te laat is. Ik heb de vorige decennia al meerdere weddingschappen gewonnen. Gewoon omdat mensen ziende blind zijn.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 18:12   #288
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U antwoordt niet. Kijk, we verbieden die partij, verdwijnen die moslims dan? Verdwijnt het probleem dat u hier schetst?

Ja of neen?
Wat voor een zin heeft jouw vraag eigenlijk...
Indien er een "Islamitische partij" komt is het niet om de islam en de moslims alhier aan minder macht te helpen! Als partij hebben ze een forum bij van waaruit ze de moslims alhier kunnen toespreken en opjutten! Opgejutte moslims zullen het alleen maar erger maken!
Diegenen onder hen die echt het-moslim-zijn willen aanwakkeren en in stand houden moeten hun bek houden over "mensenrechten en godsdienstvrijheid" want ze zijn er de ergste vijanden van! In hun eigen landen kun je daarmee de doodstraf krijgen met dat te eisen!
Het moslimprobleem "verdwijnt" daarmee niet meteen als sneeuw voor de zon, nee. Zo kun je dezelfde vraag stellen over hoofddoekjes enz
Trouwens, hoe denk je dat het gros van de bevolking, moslims uitgezonderd, daar over denkt?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 19:44   #289
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Dat is ook zo. Kijk maar naar jezelf: je ziet zelf gewoon niet in dat de democratie door moslim kweek en import het einde van de democratie en 'westerse vrijheden' zal betekenen.
Westerlingen moeten dom gehouden worden. Kijk maar naar onze staatstelevisie VRT. Dat is -mede door ook mijn belastingsgeld- pure hersenspoeling om democratie en rechten van de mens en 'schouders dragen de zwaarste lasten, en dergelijke te promoten, waardoor de islam in Europa uiteindelijk exponentieel zal zegevieren, en dat betekent ook het einde van de democratie.
Ik wed ik dat je het helaas maar zal beseffen als het reeds te laat is. Ik heb de vorige decennia al meerdere weddingschappen gewonnen. Gewoon omdat mensen ziende blind zijn.
Serieus? Wat is het geheim van uw genie?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 20:58   #290
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De vraag is WIE er problemen heeft met begrijpend lezen...
Men heeft nooit de blokkers verboden om aan verkiezingen deel te nemen, nooit verboden om verkozen blokkers hun mandaat te laten uitoefenen, nooit het blok in het parlement waar ze verkozen waren aan andere regels ontworpen. Kijk maar naar Philip Dewinter, die zit al sinds 1987 in het parlement naar het geluid van zijn eigen scheten te luisteren en hij krijgt daar ook nog effectief zijn wedde + pensioensrechten voor. Je hebt toch ook al wel de foto gezien van zijn villa met zwembad ?
Men heeft wel een hele resem wetten, waaronder de grondwet, gewijzigd om het vb veroordeeld te krijgen. Waarna dan na een resem vrijspraken, men toch een Gentse rechter (btw hoe is deze brave man zijn carrière gelopen) gevonden heeft die het vb wou veroordelen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2018, 21:22   #291
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Dat is ook zo. Kijk maar naar jezelf: je ziet zelf gewoon niet in dat de democratie door moslim kweek en import het einde van de democratie en 'westerse vrijheden' zal betekenen.
Westerlingen moeten dom gehouden worden. Kijk maar naar onze staatstelevisie VRT. Dat is -mede door ook mijn belastingsgeld- pure hersenspoeling om democratie en rechten van de mens en 'schouders dragen de zwaarste lasten, en dergelijke te promoten, waardoor de islam in Europa uiteindelijk exponentieel zal zegevieren, en dat betekent ook het einde van de democratie.
Ik wed ik dat je het helaas maar zal beseffen als het reeds te laat is. Ik heb de vorige decennia al meerdere weddingschappen gewonnen. Gewoon omdat mensen ziende blind zijn.
Bepaalde aspecten zijn dan wel met een (volgens mij vrij grote) bepaalde zekerheid te voorspellen (explosie van hetgeen wij de moslimbevolking noemen, vooral in de steden).
Hetgeen moeilijker te voorspellen is, dat is welk gedeelte hiervan naar het jihadisme zal neigen, of onder de gematigden kan gerekend worden, en zelfs de godsdienst zal afzweren. Alhoewel ik het tweede gedeelte nu precies ook niet zie als een verrijking, zie ik ze toch ook niet als een echt probleem. Het eerste gedeelte daarentegen is een reuzengroot probleem.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2018, 13:14   #292
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Dat is ook zo. Kijk maar naar jezelf: je ziet zelf gewoon niet in dat de democratie door moslim kweek en import het einde van de democratie en 'westerse vrijheden' zal betekenen.
Westerlingen moeten dom gehouden worden. Kijk maar naar onze staatstelevisie VRT. Dat is -mede door ook mijn belastingsgeld- pure hersenspoeling om democratie en rechten van de mens en 'schouders dragen de zwaarste lasten, en dergelijke te promoten, waardoor de islam in Europa uiteindelijk exponentieel zal zegevieren, en dat betekent ook het einde van de democratie.
Ik wed ik dat je het helaas maar zal beseffen als het reeds te laat is. Ik heb de vorige decennia al meerdere weddingschappen gewonnen. Gewoon omdat mensen ziende blind zijn.
“Paus Frans moet weg”- Kardinalen eisen uitsluiting van paus uit de kerk

Weer maar eens, stof om over na te denken?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2018, 13:00   #293
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...derd~a5c8522b/
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 16:47   #294
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

C4 voor meneer Redouane Ahrouch, kopstuk van partij islam

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/05...-partij-islam/
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 19:10   #295
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Nee, dat is de realiteit.
En nogmaals: Onkruid verdwijnt niet door meer gras te zaaien.
Het resultaat blijft een overwoekerde chaos.
U had het toch niet zo voor afgeborstelde grasperkjes?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 19:13   #296
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Dat is ook zo. Kijk maar naar jezelf: je ziet zelf gewoon niet in dat de democratie door moslim kweek en import het einde van de democratie en 'westerse vrijheden' zal betekenen.
Dan gaat u ervan uit dat de autochtonen snel door deze islamitische allochtonen overvleugeld zullen worden.

Is het Westen dan echt zo ziek dat kinderen blijkbaar worden gezien als "niets dan last" en men het liever overlaat aan de migranten?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 19:14   #297
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Westerlingen moeten dom gehouden worden. Kijk maar naar onze staatstelevisie VRT. Dat is -mede door ook mijn belastingsgeld- pure hersenspoeling om democratie en rechten van de mens en 'schouders dragen de zwaarste lasten, en dergelijke te promoten, waardoor de islam in Europa uiteindelijk exponentieel zal zegevieren, en dat betekent ook het einde van de democratie.
Ik wed ik dat je het helaas maar zal beseffen als het reeds te laat is. Ik heb de vorige decennia al meerdere weddingschappen gewonnen. Gewoon omdat mensen ziende blind zijn.
Een westerse beschaving die het leven niet respecteert en de morele waarden omkeert, graaft zijn eigen graf. Om die verdorven beschaving zal ik geen traan laten. Geen enkele.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 19:15   #298
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat voor een zin heeft jouw vraag eigenlijk...
Stelt u nu dat we niet mogen nadenken over het nut van een voorstel tot het verbieden van partijen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 19:18   #299
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Indien er een "Islamitische partij" komt is het niet om de islam en de moslims alhier aan minder macht te helpen! Als partij hebben ze een forum bij van waaruit ze de moslims alhier kunnen toespreken en opjutten! Opgejutte moslims zullen het alleen maar erger maken!
Diegenen onder hen die echt het-moslim-zijn willen aanwakkeren en in stand houden moeten hun bek houden over "mensenrechten en godsdienstvrijheid" want ze zijn er de ergste vijanden van! In hun eigen landen kun je daarmee de doodstraf krijgen met dat te eisen!
Het moslimprobleem "verdwijnt" daarmee niet meteen als sneeuw voor de zon, nee. Zo kun je dezelfde vraag stellen over hoofddoekjes enz
Trouwens, hoe denk je dat het gros van de bevolking, moslims uitgezonderd, daar over denkt?
Kortom, u zegt: voor iedereen vrije meningsuiting, maar niet voor de moslims. En dan maar zwaaien met woorden als "democratie", "mensenrechten", "inspraak"... Het klinkt allemaal zo hol als iets.

Moslims moeten "hun bek" helemaal niet houden. Iedereen heeft spreekrecht. Ook wie er meningen op nahoudt die u niet deelt of volledig afkeurt. Dit systeem van spreekrecht heet immers "de democratische rechtstaat".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2018, 19:22   #300
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Twee kardinalen. Op een totaal van 214 kardinalen.

Hoe ernstig moet men daar dan over nadenken?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be