Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 maart 2023, 16:11   #2721
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zalig he !
Het is inderdaad een kostelijk spektakel. Waar is de popcorn?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2023, 04:32   #2722
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Fred Sargeant, een van de deelnemers aan de Stonewall rellen in 1969 en homo activist werd aangevallen door een bende jonge "queers" tijdens een optocht. Hieronder zijn commentaar.

https://www.youtube.com/watch?v=0Lx7uRPsLRE

De gender activisten vinden dat als een man met lul zich lesbische vrouw verklaart, biologisch lesbische vrouwen met die lul moeten spelen. Anders zijn ze "bigots".

Niet alle homoseksuelen zijn daarmee akkoord en behoren nu ook tot "de vijand" van de genderqueers.

Voor deze commentators is het wokeism verworden tot een nieuwe religie, een cultus die boven logica of wetenschap staat en gedragsregels voor iedereen oplegt. En wie er niet mee kan of wil akkoord gaan moet "veranderd" worden, gecanceld of gestraft.

Het zijn ook meestal jonge, witte middenklasse activisten. Mogelijk omdat die niets beter te doen hebben, maar misschien ook omdat ze zich met hun critical race theory en "systemisch wit racisme" in een hoekje geschilderd hebben. Een blanke is volgens eigen theorie een geboren en onverbeterlijke racist en onderdrukker. Om daaruit te geraken bedenken ze zelf een slachtofferrol als non-binair, genderqueer, hangen hun wagonnetje aan de LGBT trein en voil?*. Ze staan nu ook aan "de goede" kant als "onderdrukte".

De LGBT gays die in het westen eindelijk gelijke rechten hadden verworven worden nu ineens terug als "fout bezig" gelabeld door de QQIAA+ gender wokes.
Wat een bende zotten... Als er daar ooit ene tegen mij over begint, ga ik mij toch niet serieus kunnen houden . Ik ga die gasten gewoon in hun smoel zitten uitlachen dat weet ik nu al.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2023, 07:21   #2723
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Het zijn ook meestal jonge, witte middenklasse activisten. Mogelijk omdat die niets beter te doen hebben, maar misschien ook omdat ze zich met hun critical race theory en "systemisch wit racisme" in een hoekje geschilderd hebben. Een blanke is volgens eigen theorie een geboren en onverbeterlijke racist en onderdrukker. Om daaruit te geraken bedenken ze zelf een slachtofferrol als non-binair, genderqueer, hangen hun wagonnetje aan de LGBT trein en voil?*. Ze staan nu ook aan "de goede" kant als "onderdrukte".
Dit. Omdat het idee van zichzelf te haten uiteindelijk ondraagbaar is, moet men van zichzelf ook het opperslachtoffer kunnen maken in deze gekke wereld waar losers en slachtoffers de hoogste status hebben.

Citaat:
De LGBT gays die in het westen eindelijk gelijke rechten hadden verworven worden nu ineens terug als "fout bezig" gelabeld door de QQIAA+ gender wokes.
Dat heeft woke dan weer gemeen met elke fanatieke godsdienst he. Het gaat weer uitdraaien op homo haat en vrouwenonderdrukking he

Laatst gewijzigd door patrickve : 31 maart 2023 om 07:21.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2023, 09:26   #2724
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Wat een bende zotten... Als er daar ooit ene tegen mij over begint, ga ik mij toch niet serieus kunnen houden . Ik ga die gasten gewoon in hun smoel zitten uitlachen dat weet ik nu al.
Had ik u nog niet gecanceld?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2023, 10:43   #2725
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Men kan aan de beenderen van honderd jaar oude opgegraven lichamen niet zien of men te maken heeft met een mannelijk of vrouwelijk lichaam. Ik begrijp niet waarom jullie lachen en me niet serieus nemen. Ik heb een Phd ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 31 maart 2023 om 10:44.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2023, 17:45   #2726
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik ben het daar 200% mee eens, en wil wel eens inspecteur worden om te zien of biologisch lesbische vrouwen zich wel aan de nieuwe woke regels houden
Noorwegen is een goeie plaats voor uw ambitie. De vermaledijde lesbiënne die durft opperen dat mannen niet lesbisch kunnen zijn kan er 3 jaar voor naar prison.
https://nypost.com/2022/12/15/tonje-...t-be-lesbians/
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2023, 18:45   #2727
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Noorwegen is een goeie plaats voor uw ambitie. De vermaledijde lesbiënne die durft opperen dat mannen niet lesbisch kunnen zijn kan er 3 jaar voor naar prison.
https://nypost.com/2022/12/15/tonje-...t-be-lesbians/
Scandinavië toch.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 15:01   #2728
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Noorwegen is een goeie plaats voor uw ambitie. De vermaledijde lesbiënne die durft opperen dat mannen niet lesbisch kunnen zijn kan er 3 jaar voor naar prison.
https://nypost.com/2022/12/15/tonje-...t-be-lesbians/
Citaat:
A woman in Norway is facing up to three years in prison on criminal hate-speech charges after saying that a man cannot become a lesbian.
Tonje Gjevjon, a lesbian filmmaker and actress, was informed on Nov. 17 that she was under investigation for speaking out against prominent Norwegian activist Christine Jentoft on Facebook.
Jentoft is a transgender female that often refers to herself as a lesbian mother.
Een omgebouwde man die als transvrouw zelf beweert lesbisch te zijn? (moeder laten we al helemaal buiten beschouwing)
Als man is hij hetero en omgebouwd tot transvrouw blijft ie dan toch ook hetero want hij(/zij) valt dan nog op vrouwen maar denkt dan dat zij(/hij) lesbisch geworden is?
Dus een omgebouwde, hetero man die als transvrouw opeens op mannen valt, wordt dan plots een homo?
Of was "zij" als man al homo?
Hoe leggen ze dat zelf uit?

Toch overduidelijk dat er bij transgenders serieus wat in de bovenkamer scheelt.
Dit bewijst toch dat het transgender gedoe geen seksuele geaardheid is maar een geestelijke afwijking en...zo zijn er intussen al 75 soorten geestesgestoorde gekken met allerlei gender-afwijkingen bekend.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 1 april 2023 om 15:02.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 15:17   #2729
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Noorwegen is een goeie plaats voor uw ambitie.
Spijtig dat bier daar zo duur is

Maar goed, al die lesbiennes die mijn enorme clitoris dan kunnen afzuigen, dat compenseert

Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2023 om 15:18.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2023, 15:58   #2730
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.424
Standaard

Noorwegen wil ik wel graag bezoeken, maar de alcohol zou ik importeren mocht ik er wonen. Duur ja, maar ik ben geen grote zuipschuit.

Laatst gewijzigd door Weyland : 1 april 2023 om 15:58.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2023, 11:12   #2731
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
...

Toch overduidelijk dat er bij transgenders serieus wat in de bovenkamer scheelt.
Dit bewijst toch dat het transgender gedoe geen seksuele geaardheid is maar een geestelijke afwijking en...zo zijn er intussen al 75 soorten geestesgestoorde gekken met allerlei gender-afwijkingen bekend.
De simpele waarheid is meestal ook de realiteit.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2023, 09:53   #2732
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
De simpele waarheid is meestal ook de realiteit.
En die 75 soorten geestesgestoorden moogt ge niet discrimineren. Ze moeten hun geaardheid ten volle kunnen beleven, ze.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2023, 10:30   #2733
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Een omgebouwde man die als transvrouw zelf beweert lesbisch te zijn? (moeder laten we al helemaal buiten beschouwing)
Als man is hij hetero en omgebouwd tot transvrouw blijft ie dan toch ook hetero want hij(/zij) valt dan nog op vrouwen maar denkt dan dat zij(/hij) lesbisch geworden is?
Dus een omgebouwde, hetero man die als transvrouw opeens op mannen valt, wordt dan plots een homo?
Of was "zij" als man al homo?
Hoe leggen ze dat zelf uit?

Toch overduidelijk dat er bij transgenders serieus wat in de bovenkamer scheelt.
Dit bewijst toch dat het transgender gedoe geen seksuele geaardheid is maar een geestelijke afwijking en...zo zijn er intussen al 75 soorten geestesgestoorde gekken met allerlei gender-afwijkingen bekend.
Ha, maar de slinger slaat verder door hoor.
Als je tegenwoordig als man niet wil daten met een zelfverklaarde vrouw waar nog een piemel aanhangt wordt je weggezet als transfoob.

Nu, ik denk eigenlijk dat je dat meestal best gewoon negeert, dat is toch een clubje dat zichzelf gaat opvreten.

Nu ja, ik kan ook wel nuanceren dat het niet allemaal dergelijke extremen zijn, zelf werk ik op kantoor immers samen met 2 transvrouwen die echt wel leuke mensen zijn.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2023, 12:17   #2734
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nu ja, ik kan ook wel nuanceren dat het niet allemaal dergelijke extremen zijn, zelf werk ik op kantoor immers samen met 2 transvrouwen die echt wel leuke mensen zijn.
En nu is de vraag natuurlijk: hangt daar nog een piemel aan of niet
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2023, 13:05   #2735
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Transen die door de volledige transformatie gegaan zijn klagen ook dat ze nu op 1 hoop gegooid worden met de queers die voorschrijven hoe je trans/gay/vrouw moet zijn en volledige steun van media en overheid krijgen. Zij verwachten dan ook een tegen-beweging van de normale mensen als die de waanzin beu zijn, en waar ze zelf ook het slachtoffer van zullen worden.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2023, 13:52   #2736
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
En nu is de vraag natuurlijk: hangt daar nog een piemel aan of niet
Soms vraag ik het mij ook af, maar dat is een mijnenveld waar ik me niet in waag (en dan bedoel ik niet hun broek).
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2023, 13:56   #2737
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Transen die door de volledige transformatie gegaan zijn klagen ook dat ze nu op 1 hoop gegooid worden met de queers die voorschrijven hoe je trans/gay/vrouw moet zijn en volledige steun van media en overheid krijgen. Zij verwachten dan ook een tegen-beweging van de normale mensen als die de waanzin beu zijn, en waar ze zelf ook het slachtoffer van zullen worden.
De letters uit de LGBTQ...-gemeenschap beginnen ook meer onderling te vechten.
Zoals ik al zei, des slinger slaat nu serieus door maar vermoed dat dat toch wel gaat gaan liggen.
Maar wat ge nu ziet passeren op social media (waar natuurlijk ook steeds de extremen komen bovendrijven) is onvoorstelbaar.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2023, 14:27   #2738
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ha, maar de slinger slaat verder door hoor.
Als je tegenwoordig als man niet wil daten met een zelfverklaarde vrouw waar nog een piemel aanhangt wordt je weggezet als transfoob.

Nu, ik denk eigenlijk dat je dat meestal best gewoon negeert, dat is toch een clubje dat zichzelf gaat opvreten.

Nu ja, ik kan ook wel nuanceren dat het niet allemaal dergelijke extremen zijn, zelf werk ik op kantoor immers samen met 2 transvrouwen die echt wel leuke mensen zijn.
Wellicht kunnen die 2 transvrouwen dan eens uitleggen hoe dat zit?
Waren zij eerder als man hetero, voor de vrouwen, en willen ze nu als transvrouw, met of zonder piemel, opeens een man?
Of willen ze toch nog een vrouw? Hoe verwarrend allemaal...
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2023, 14:29   #2739
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
De letters uit de LGBTQ...-gemeenschap beginnen ook meer onderling te vechten.
Zoals ik al zei, des slinger slaat nu serieus door maar vermoed dat dat toch wel gaat gaan liggen.
Maar wat ge nu ziet passeren op social media (waar natuurlijk ook steeds de extremen komen bovendrijven) is onvoorstelbaar.
Dat zal wel zijn....geestesgestoord gewauwel?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2023, 08:06   #2740
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Wie begint er een waarschuwingslabel voor wokewaanzin ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be