Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juli 2019, 06:11   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard Migranten of 'zwarte hesjes' bestormen Panthéon in Parijs.

Migranten of 'zwarte hesjes' bestormen Panthéon in Parijs.

Ze noemen zich de 'zwarte hesjes' en bestormden het Panthéon te Parijs met de eis om papieren om in Frankrijk te kunnen blijven.

Paris: Afrikanische Kolonisten besetzen Pantheon.

Ik heb er géén idee van hoe men dit probleem in Frankrijk gaat opvangen maar de beste optie lijkt mij de groep 'zwarte hesjes' op te pakken en terug huiswaarts te sturen want anders gaat dit serieus escaleren, trapsgewijs verergeren.

Deportatie is de enige oplossing want het volgende miljoen Afrikanen staan al in de startblokken voor hun 'vlucht' naar Europa.

Het migrantenprobleem loopt in Europa totaal fout en het zal nog erger worden als men er geen oplossing voor kan vinden.

Europa heeft het lef niet om zijn grenzen te sluiten om over te gaan op deportatie omdat dat scenario teveel lijkt op iets wat er in een ver verleden geweest is en toegeschreven kan worden aan de Nazi's onder leiding van 88.


Ik krijg bijna altijd de tranen in de ogen daar ik vroeger al wel eens in Parijs kwam, een mooie leuke stad.

Het beeld van het Parijs van nu is een waar slagveld.

Tijdje geleden schreef ik nog dat éne zekere Nostradamus in zijn kwatrijnen te kennen gaf dat de miserie in Parijs zou beginnen in 2019.

Iedereen lacht dat weg maar zou er toch iets van ...

Hallo Macron, iemand thuis?

Misschien zijn er wel mensen die het migrantenprobleem (volksverhuizingen) op een andere manier zien????

Migratiebeleid van de EU.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 juli 2019 om 06:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 07:29   #2
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Migranten of 'zwarte hesjes' bestormen Panthéon in Parijs.

Ze noemen zich de 'zwarte hesjes' en bestormden het Panthéon te Parijs met de eis om papieren om in Frankrijk te kunnen blijven.

Paris: Afrikanische Kolonisten besetzen Pantheon.

Ik heb er géén idee van hoe men dit probleem in Frankrijk gaat opvangen maar de beste optie lijkt mij de groep 'zwarte hesjes' op te pakken en terug huiswaarts te sturen want anders gaat dit serieus escaleren, trapsgewijs verergeren.

Deportatie is de enige oplossing want het volgende miljoen Afrikanen staan al in de startblokken voor hun 'vlucht' naar Europa.

Het migrantenprobleem loopt in Europa totaal fout en het zal nog erger worden als men er geen oplossing voor kan vinden.

Europa heeft het lef niet om zijn grenzen te sluiten om over te gaan op deportatie omdat dat scenario teveel lijkt op iets wat er in een ver verleden geweest is en toegeschreven kan worden aan de Nazi's onder leiding van 88.


Ik krijg bijna altijd de tranen in de ogen daar ik vroeger al wel eens in Parijs kwam, een mooie leuke stad.

Het beeld van het Parijs van nu is een waar slagveld.

Tijdje geleden schreef ik nog dat éne zekere Nostradamus in zijn kwatrijnen te kennen gaf dat de miserie in Parijs zou beginnen in 2019.

Iedereen lacht dat weg maar zou er toch iets van ...

Hallo Macron, iemand thuis?

Misschien zijn er wel mensen die het migrantenprobleem (volksverhuizingen) op een andere manier zien????

Migratiebeleid van de EU.
Ik weet niet waar dit naartoe zal leiden.
Maar het gaat absoluut de verkeerde kant uit!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 07:42   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik weet niet waar dit naartoe zal leiden.
Maar het gaat absoluut de verkeerde kant uit!
De lijdensweg van de EU waartoe die gaat leiden daar heb ik ook géén idee van maar zoals u terecht wist te schrijven gaat het de verkeerde kant uit, het loopt meer dan de spuigaten uit.

Ik haalde de tekst over Parijs aan goed wetende dat ik door sommigen het verwijt naar mijn hoofd geslingerd zal krijgen een racist te zijn.

Daarbij geef ik met graagte tekst en uitleg.

Pijnlijk detail is dat dit niet het geval is, en het ook niets met racisme, te maken heeft.

Maar als je de huidige straatoorlogen bekijkt is het altijd wel dezelfde groep(en) die in opstand komen N-Afrika/Afrika.

Het gaat hierbij totaal niet over de kleur die iemand heeft maar wel over hoe die persoon(en) staan tegenover het op een goede manier de rules & regulations qua samenleving in de landen waar ze aanbeland zijn willen/moeten naleven.

In de meeste gevallen doen zij dat niet op de goede manier waarvan akte.

Pijnlijk detail daarbij is dat het meestal altijd om mensen gaat van Afrikaanse origine die de rellen opstarten om te proberen hun gelijk te halen, hun eigen ding aan anderen proberen op te dringen, aan een vast verblijf/papieren te willen geraken.

Macron had het leger al moeten inzetten.

Maar ja, zeg nu zelf Macron ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 juli 2019 om 07:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 08:51   #4
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Ik zou Nostradamus er niet bij betrekken.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 10:37   #5
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.974
Standaard

Schandalig hoeveel gewonden er onder de betogers vielen door overdreven politiegeweld. Hoeveel handen zijn er niet afgerukt door granaten?! Hoeveel mensen in een hoekje gedreven en afgeranseld door CRS?!




















Oh wacht, ik heb mij van kleur hesje vergist
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 11:34   #6
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Schandalig hoeveel gewonden er onder de betogers vielen door overdreven politiegeweld. Hoeveel handen zijn er niet afgerukt door granaten?! Hoeveel mensen in een hoekje gedreven en afgeranseld door CRS?!




















Oh wacht, ik heb mij van kleur hesje vergist
Inderdaad!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 12:24   #7
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad!
Ik heb op Twitter beelden gezien van de bestorming: de politie wordt net niet overrompeld door die horde asielfraudeurs.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 14 juli 2019 om 12:25.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 12:37   #8
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.231
Standaard

dat is pas een klimaatmars!
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 18:46   #9
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Here he comes:

DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 22:03   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Here he comes:

Dat was allemaal best knap maar had Macron niet beter het leger ingezet tegen zij die zich de 'zwarte hesjes' noemen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 01:45   #11
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De lijdensweg van de EU waartoe die gaat leiden daar heb ik ook géén idee van maar zoals u terecht wist te schrijven gaat het de verkeerde kant uit, het loopt meer dan de spuigaten uit.
Nog steeds zijn de kiezers zover te krijgen dat ze uit opportunisme voor het behoud van de EU stemmen zonder in te zien dat ze eigenlijk voor Afrika (derde wereld) kiezen.

Ik haalde de tekst over Parijs aan goed wetende dat ik door sommigen het verwijt naar mijn hoofd geslingerd zal krijgen een racist te zijn.

Daarbij geef ik met graagte tekst en uitleg.

Pijnlijk detail is dat dit niet het geval is, en het ook niets met racisme, te maken heeft. Als iedereen nu eens zou zeggen waar het op slaat ipv als een geslagen hond rond de pot te l*llen. Iedereen is in wezen racist of discrimineert wel op een of andere manier door een voorkeur te hebben.
Een bevolking die door een aangepraat schuldgevoel niet durft te zeggen wat het echte probleem is en steeds rond de links/rechts tegenstelling blijft draaien is nu net wat ze willen.


Maar als je de huidige straatoorlogen bekijkt is het altijd wel dezelfde groep(en) die in opstand komen N-Afrika/Afrika.

Het gaat hierbij totaal niet over de kleur die iemand heeft maar wel over hoe die persoon(en) staan tegenover het op een goede manier de rules & regulations qua samenleving in de landen waar ze aanbeland zijn willen/moeten naleven.

In de meeste gevallen doen zij dat niet op de goede manier waarvan akte.

Pijnlijk detail daarbij is dat het meestal altijd om mensen gaat van Afrikaanse origine die de rellen opstarten om te proberen hun gelijk te halen, hun eigen ding aan anderen proberen op te dringen, aan een vast verblijf/papieren te willen geraken.
Ze lijken nogal wat hulp te krijgen van activisten/ NGO's. De deur wordt zelfs opengehouden. https://www.youtube.com/watch?v=sEDT...=youtu.be&t=10

Ze klagen hun uitbuiting door ondernemingen aan. Niemand die voorzag dat die menselijke stortvloed een economisch nut zou hebben??

https://www.youtube.com/watch?v=sEDT...=youtu.be&t=58

Macron had het leger al moeten inzetten. Macron's leger zit in het Ware Afrika termieten te verstoren.

Maar ja, zeg nu zelf Macron ...

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 15 juli 2019 om 01:47.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 01:46   #12
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik zou Nostradamus er niet bij betrekken.
Inderdaad.
Voor het overige geeft ik grif toe me meer en meer ongemakkelijk te voelen met het gedrag van Straatmans en het zwakke optreden van de 'Mannen der Wet', door druk van de boomvrijende meute uitgeoefend op politiekers die gewoon stemmen-kwantiteit achterna lopen.
Intriest.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 02:15   #13
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

De bestorming van het Panthéon is in meer dan een opzicht symbolisch.
Visueel verenigt het zowel de teneergang van Rome als Frankrijk, de oudste dochter van Rome.

wiki:
Het nieuwe regime na de Franse Revolutie zag in het imposante neoclassicistische gebouw een soort tempel ter ere van Frankrijk, en veranderde de functie van kerk naar mausoleum voor beroemde Fransen. Daarna is nog enkele keren van functie gewisseld, maar in 1885 werd het officieel een 'tempel' voor de grote Fransen.

https://www.youtube.com/watch?v=88zLwYAGI6U

https://www.youtube.com/watch?v=nJqVtUU_mnw
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 09:46   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Je begint al wat uit Afrika naar Europa komt wel ferm beu te worden of zie ik dat weer maar eens verkeerd?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 10:33   #15
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae Bekijk bericht
De bestorming van het Panthéon is in meer dan een opzicht symbolisch.
Visueel verenigt het zowel de teneergang van Rome als Frankrijk, de oudste dochter van Rome.

wiki:
Het nieuwe regime na de Franse Revolutie zag in het imposante neoclassicistische gebouw een soort tempel ter ere van Frankrijk, en veranderde de functie van kerk naar mausoleum voor beroemde Fransen. Daarna is nog enkele keren van functie gewisseld, maar in 1885 werd het officieel een 'tempel' voor de grote Fransen.

https://www.youtube.com/watch?v=88zLwYAGI6U

https://www.youtube.com/watch?v=nJqVtUU_mnw
De oudste dochter van Rome?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2019, 23:49   #16
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
De oudste dochter van Rome?
Mja, van de Roomse kerk. Niet dat ik het zelf verzin hoor.

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 15 juli 2019 om 23:50.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 07:52   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Even geleden de dato 2002.

Paus roept 'oudste dochter' terug tot Europese wortels

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2019, 10:47   #18
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Je begint al wat uit Afrika naar Europa komt wel ferm beu te worden of zie ik dat weer maar eens verkeerd?
Niet veralgemenen: hier bij ons zijn het vooral de marokanen die last veroorzaken.
De Turken & de Syriërs zijn meestal mensen die hard werken. Dat zijn geen Afrikanen maar ze worden meestal over dezelfde kam geschoren .
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2019, 11:00   #19
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Here he comes:

ik zou wel eens willen zien :

-welk doel zo iemand al vliegend kan raken
-waar die naartoe vliegt als hij een wapen afvuurt.

Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2019, 11:40   #20
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik zou wel eens willen zien :

-welk doel zo iemand al vliegend kan raken
-waar die naartoe vliegt als hij een wapen afvuurt.

Goeie vraag.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be