Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 november 2004, 10:25   #1
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard Waarom ik de racisten niet wil volgen

Mijn ervaringen met migranten zijn anders dan velen hier zeggen:
1) vroeger heb ik hier verteld dat een net heertje aan de terminal van de selfbank van BBL Genk niettegenstaande het rookverbod bleef verderpaffen en toen ik hem de opmerking maakte dat ik daar heel onpasselijk van werd, schold hij mij uit en beroepte op ZIJN vrijheid te doen wat hij wou. Ik moest hoestend de zaak verlaten en vergat mijn kaart in de terminal...
een Marokkaan, kwam mij achterna en gaf mij de kaart die intussen eruit kwam onder luid fluitend signaal...
het heertje deed niets, een "vuile" Marokkaan kwam me nagelopen MET MIJN KAART... hij stal ze niet... hij deed moeite... ik heb de man die nochtans ruig, ongeschoren en verfomfaaid was omhelst terwijl ik hem bedankte...
2) ik had mijn heup gekwetst en ging moeilijk met een stok... toen ik over de rijweg geing aan de Genkse Markt kwam er een oude VW met autochtone (West-Europese) aangereden en klaxoneerde luid dat ik niet vlug genoeg was... nochtans is het daar zone 30 met vermenging van verkeer, ook voetgangers... zij reden te snel en ik kon mankend met mijn wandelstok niet vlug genoeg over... een kwam uit het vehikel en snaauwde mij af dat ik als ik niet kon gaan, maar moest thuis blijven...
van het ene woord kwam het ander en die pipo werd aggressief...
dan zijn er 3 allochtone jonge Turken uit een wagen gestapt en die kwamen mij ter hulp om de aggressieve "eiegen volk eerst"-ers weg te jagen... toen ik mijn verwondering uitsprak zegde er een; maar mijnheer, mijn vader leerde mij dat ouderlingen moeten geholpen worden wanneer ze het moeilijk hebben...
3) toen ik vorig jaar niet vlug genboeg in Houthalen over de Grote Baan in de carpoolparking reed werd ik geaggresseerd door volkomen Belgische (zelfs Vlaamse) man die vond dat ik hem gehinderd had (100 �* 150 m waren niet genoeg om mij tussen het tè snelle verkeer (een stuk meer dan de toegelaten 70 km/uur) te begeven... weer eens geen vreemdeling maar een van hier bij ons...

en daarbij gezegd, ik had nog geen moeilijkheden met vreemdelingen...
dus...
de christelijke leer houdt ons voor dat wij onze evennaaste moeten liefhebben zoals onszelf...
wij leven in een absoluut bevoorrecht gebied t.o.v. het grootste gedeelte van de wereld...
anderen die niet dat voorrecht hebben proberen ook het wat beter te hebben dan in hun thuisland...
dus worden zij door onze welstand aangetrokken...
en waarom zouden zij dat niet mogen...
weliswaar zijn er ook minder edele bedoelingen hebbende mensen bij...
zoals de "mensen van hier" ook sommigen in hun rangen tellen...

sommige dingen kunnen irriteren omdat wij het anders gewoon zijn...

maar is dat zo fundamenteel om er racistisch over gaan te doen????

is de verdediging volgens onze wetten van de anderen dan zo'n aanslag op de democratie???
dus is de veroordeling gepast en terecht...

en degenen die dat een aanfluiting van de vrije meningsuiting vinden, die veroordeling, moeten een ding niet uit het oog verliezen... het IS een WET en die moet nageleefd worden...
want 75 % van de bevolking is tegen racisme....
en het nazistisch racisme is ook ooit door een heel groot deel van de Duitse bevolking goedgekeurd door hun kiezers...
maar dat rechtvaardigt NIET dat zoals in de jaren 30en 40-45 mensen van andere rassen, zieken, ouderlingen, gebrekkigen, gehandicapten uitgeroeid werden...
men weet waar racisme begint maar niet waar het eindigt...
en dat riskeren wij hier met die van de Vlaamse Stank (mestkevers stinken )

degenen die ervoor gestemd hebben onder een impuls van media heisa of wat dan ook zouden heel snel eens kunnen moeten tot het besef komen van "dat hebben wij niet geweten" (vertaling van "Dass haben wir nicht gewusst")...

en of die mensen naar hier gehaald zijn of dat onze luxehen de ogen uitstak... dat verantwoordt NOOIT racisme...
ik ben niet meer kerks, maar het christelijk principe van naastenliefde is mij heilig...
en elke partij die daar tegen in komt zal ik met hand en tand bestrijden....
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 10:50   #2
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Bedankt voor deze mooie getuigenis... Maar ik leef alvast mee met jou, nu je ongetwijfeld een stortvloed van scheldwoorden en beledigingen over jezelf hebt afgeroepen. Als het een troost mag zijn, denk er dan aan dat deze komen van mensen die zichzelf slechts op enig niveau kunnen manifesteren door met alle macht de anderen onder hun miserabele cultuurpeil te drukken.
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 10:59   #3
Laudi
Schepen
 
Laudi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2003
Berichten: 409
Standaard

Wat nen hoop zever bij elkaar !
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 11:04   #4
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Dat is heel mooi van die mensen. Dat die u zo geholpen hebben.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 18:17   #5
khaled
Schepen
 
Geregistreerd: 14 juli 2003
Berichten: 461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Mijn ervaringen met migranten zijn anders dan velen hier zeggen:
1) vroeger heb ik hier verteld dat een net heertje aan de terminal van de selfbank van BBL Genk niettegenstaande het rookverbod bleef verderpaffen en toen ik hem de opmerking maakte dat ik daar heel onpasselijk van werd, schold hij mij uit en beroepte op ZIJN vrijheid te doen wat hij wou. Ik moest hoestend de zaak verlaten en vergat mijn kaart in de terminal...
een Marokkaan, kwam mij achterna en gaf mij de kaart die intussen eruit kwam onder luid fluitend signaal...
het heertje deed niets, een "vuile" Marokkaan kwam me nagelopen MET MIJN KAART... hij stal ze niet... hij deed moeite... ik heb de man die nochtans ruig, ongeschoren en verfomfaaid was omhelst terwijl ik hem bedankte...
Wie zegt dat dat 'net heertje' een racist was ???
2) ik had mijn heup gekwetst en ging moeilijk met een stok... toen ik over de rijweg geing aan de Genkse Markt kwam er een oude VW met autochtone (West-Europese) aangereden en klaxoneerde luid dat ik niet vlug genoeg was... nochtans is het daar zone 30 met vermenging van verkeer, ook voetgangers... zij reden te snel en ik kon mankend met mijn wandelstok niet vlug genoeg over... een kwam uit het vehikel en snaauwde mij af dat ik als ik niet kon gaan, maar moest thuis blijven...
van het ene woord kwam het ander en die pipo werd aggressief...
dan zijn er 3 allochtone jonge Turken uit een wagen gestapt en die kwamen mij ter hulp om de aggressieve "eiegen volk eerst"-ers weg te jagen... toen ik mijn verwondering uitsprak zegde er een; maar mijnheer, mijn vader leerde mij dat ouderlingen moeten geholpen worden wanneer ze het moeilijk hebben...
Wie zegt er dat die aggressieve pipo een racist was ? En ooit overwogen dat die drie Turken uitstapten omdat ze zin hadden om iemand (legaal) in elkaar te slaan in plaats van om iemand te helpen ?
3) toen ik vorig jaar niet vlug genboeg in Houthalen over de Grote Baan in de carpoolparking reed werd ik geaggresseerd door volkomen Belgische (zelfs Vlaamse) man die vond dat ik hem gehinderd had (100 �* 150 m waren niet genoeg om mij tussen het tè snelle verkeer (een stuk meer dan de toegelaten 70 km/uur) te begeven... weer eens geen vreemdeling maar een van hier bij ons...
Wie zegt er dat die Vlaams man een racist was ???


en daarbij gezegd, ik had nog geen moeilijkheden met vreemdelingen...
dus...
"Ik heb nooit moeilijkheden gehad met vreemdelingen, dus er zijn geen moeilijkheden met vreemdelingen. Alle "moeilijkheden" met vreemdelingen zijn verzonnen of uitgelokt, zo'n brave lammetjes allemaal. Die vuile witte zakken waar ik problemen mee had : allemaal dikke racisten !!!"
de christelijke leer houdt ons voor dat wij onze evennaaste moeten liefhebben zoals onszelf...
Inclusief de racisten....
wij leven in een absoluut bevoorrecht gebied t.o.v. het grootste gedeelte van de wereld...
Bevoorrecht en tegelijk ook serieus benadeeld. Ga eens een tijdje op een ander leven (Afrika, Azië, ...), dan weet je 't wel.
anderen die niet dat voorrecht hebben proberen ook het wat beter te hebben dan in hun thuisland...
Correctie, de meeste mensen die ik ken in het buitenland willen voor geen geld ter wereld naar hier komen - ze beseffen zelf dat ze hier niks kunnen doen in een maatschappij die enkel gericht is op prestatie en waar de familiewaarden praktisch nihil zijn.
dus worden zij door onze welstand aangetrokken...
en waarom zouden zij dat niet mogen...
Degene die enkel dat willen beseffen gewoon niet waar ze aan beginnen en ik denk dat we hen een duidelijk signaal moeten geven.
weliswaar zijn er ook minder edele bedoelingen hebbende mensen bij...
zoals de "mensen van hier" ook sommigen in hun rangen tellen...
Ja, en ? Dat mag of zo ?

sommige dingen kunnen irriteren omdat wij het anders gewoon zijn...
Inderdaad, wij zijn het anders gewoon, en denk ik dat we het recht hebben om daar opmerkingen over te maken. Of heb jij graag dat je gasten gewoon in je keukenkasten komen neuzen om te zien of je iets eetbaars hebt ? (Ergens heb ik het gevoel van wel...)

maar is dat zo fundamenteel om er racistisch over gaan te doen????
Wat is volgens jou dan eigenlijk racistisch ???

is de verdediging volgens onze wetten van de anderen dan zo'n aanslag op de democratie???
dus is de veroordeling gepast en terecht...
Je hebt duidelijk niet begrepen wat er aan de veroordeling vooraf gegaan is. Wetten op maat maken - en met terugwerkende kracht...

en degenen die dat een aanfluiting van de vrije meningsuiting vinden, die veroordeling, moeten een ding niet uit het oog verliezen... het IS een WET en die moet nageleefd worden...
Zie hiervoor.
want 75 % van de bevolking is tegen racisme....
Ik zou zelfs zeggen : 99% van de bevolking is tegen racisme. Dat 1% zit waarschijnlijk bij het VB omdat ze geen alternatief hebben, maar de 24% andere bij het VB worden er wel op aangekeken. Fair nietwaar ?

en het nazistisch racisme is ook ooit door een heel groot deel van de Duitse bevolking goedgekeurd door hun kiezers...
Ha ja ?
maar dat rechtvaardigt NIET dat zoals in de jaren 30en 40-45 mensen van andere rassen, zieken, ouderlingen, gebrekkigen, gehandicapten uitgeroeid werden...
men weet waar racisme begint maar niet waar het eindigt...
en dat riskeren wij hier met die van de Vlaamse Stank (mestkevers stinken )
Weer een glazen bol die overuren gedraaid heeft. Trouwens, mestkevers zijn heel nuttige dieren, ik raad U aan om er eens een boek over te lezen of een documentaire te bekijken.


degenen die ervoor gestemd hebben onder een impuls van media heisa of wat dan ook zouden heel snel eens kunnen moeten tot het besef komen van "dat hebben wij niet geweten" (vertaling van "Dass haben wir nicht gewusst")...
Hup, alle VB'ers zijn nazi's. Goe bezig.

en of die mensen naar hier gehaald zijn of dat onze luxehen de ogen uitstak... dat verantwoordt NOOIT racisme...
Zoals ik al zei, 99% .... Maar ja, VB=racisme zit er goed ingebakken. Een schoolvoorbeeld van geslaagde indoctrinatie.
ik ben niet meer kerks, maar het christelijk principe van naastenliefde is mij heilig...
Behalve als de naaste VB'er blijkt te zijn...
en elke partij die daar tegen in komt zal ik met hand en tand bestrijden....
Waar zegt het VB dat naastenliefde moet afgeschaft worden ?????

Wat een zielige hoop clichées.... 'k Zou zeggen : kom eens wat vaker buiten.
__________________
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise!
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 18:25   #6
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Slechte dag gehad op school jongske? 't Ziet er naar uit dat het wel eens een slecht jaar zou kunnen worden.
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 18:58   #7
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Mijn voornaamste ervaring met een zevental "jongeren" is dat ze op de bus tussen Hasselt en Bocholt de ene na de andere een getrouwde vrouw van 27 een kortstondige relatie hebben opgedrongen, vol passie en intimiteit, waarna de vrouw in kwestie zelfmoord heeft gepleegd.

Een van de vele getuigenissen die ertoe geleid hebben dat de bus in kwestie een hele tijd niet meer via meulenberg is gereden (ligt nabij Genk).
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 19:09   #8
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Mijn voornaamste ervaring met een zevental "jongeren" is dat ze op de bus tussen Hasselt en Bocholt de ene na de andere een getrouwde vrouw van 27 een kortstondige relatie hebben opgedrongen, vol passie en intimiteit, waarna de vrouw in kwestie zelfmoord heeft gepleegd.

Een van de vele getuigenissen die ertoe geleid hebben dat de bus in kwestie een hele tijd niet meer via meulenberg is gereden (ligt nabij Genk).
En de aap die tussen het broodje zat, heeft ondertussen het stuur overgenomen zodat de chauffeur zijn filmpje voor videodinges kon schieten.
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 21:36   #9
khaled
Schepen
 
Geregistreerd: 14 juli 2003
Berichten: 461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor
En de aap die tussen het broodje zat, heeft ondertussen het stuur overgenomen zodat de chauffeur zijn filmpje voor videodinges kon schieten.
We zitten dus nog steeds in de ontkenningsfase.
Geen paniek, dit duurt totdat het iemand uit je eigen omgeving overkomt. En lang zal dat waarschijnlijk niet meer duren gezien de straffeloosheid waarmee sommige bevolkingsgroepen in België door het leven kunnen gaan....
__________________
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise!
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 21:45   #10
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled
We zitten dus nog steeds in de ontkenningsfase.
Geen paniek, dit duurt totdat het iemand uit je eigen omgeving overkomt. En lang zal dat waarschijnlijk niet meer duren gezien de straffeloosheid waarmee sommige bevolkingsgroepen in België door het leven kunnen gaan....
Ontkennen? Wie weet? Ik vraag mij alleen af wat de bestuurder van die bus ondertussen deed. Supporteren?
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 23:58   #11
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor
Ontkennen? Wie weet? Ik vraag mij alleen af wat de bestuurder van die bus ondertussen deed. Supporteren?
De bestuurder in kwestie heeft juist niets gedaan, uit vrees niet een mes tussen z'n ribben te krijgen, evenals de rest van de busaanwezigen waaronder mezelf, een voormalige bushabitué op lijn 48.

Nadat alle 7 een laatste passionele afscheidskus hadden gegeven, evenals een laatste sondevinger, zijn ze uitgestapt, gevolgd door een resem flikken en een ambulance 5 minuten later een zijstraat verder.

Na dit incident, en enkele analoge gebeurtenissen op dezelfde lijn, waaronder geweld op de busbestuurders zelf, heeft de lijn de dienstverlening tijdelijk stopgezet.

Maar goed, ontkennen is de boodschap, en oogkleppen op. Geen bussen pakken die rijden doorheen "jongeren"-ghetto's en passeren nabij recreatieparken.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 00:50   #12
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
De bestuurder in kwestie heeft juist niets gedaan, uit vrees niet een mes tussen z'n ribben te krijgen, evenals de rest van de busaanwezigen waaronder mezelf, een voormalige bushabitué op lijn 48.

Nadat alle 7 een laatste passionele afscheidskus hadden gegeven, evenals een laatste sondevinger, zijn ze uitgestapt, gevolgd door een resem flikken en een ambulance 5 minuten later een zijstraat verder.

Na dit incident, en enkele analoge gebeurtenissen op dezelfde lijn, waaronder geweld op de busbestuurders zelf, heeft de lijn de dienstverlening tijdelijk stopgezet.

Maar goed, ontkennen is de boodschap, en oogkleppen op. Geen bussen pakken die rijden doorheen "jongeren"-ghetto's en passeren nabij recreatieparken.
Allé dus, ge hebt ook maar een grote muil op een forum. Roepen dat er van alles moet veranderen en dat het allemaal verkeerd gaat, maar op het moment dat je je eindelijk eens kan inzetten voor het eigen volk, schijt je in je broek en is de persoonlijke ribbenkast prioritair.

Verander de wereld: begin bij jezelf.
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 09:14   #13
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor
Allé dus, ge hebt ook maar een grote muil op een forum. Roepen dat er van alles moet veranderen en dat het allemaal verkeerd gaat, maar op het moment dat je je eindelijk eens kan inzetten voor het eigen volk, schijt je in je broek en is de persoonlijke ribbenkast prioritair.

Verander de wereld: begin bij jezelf.
, in mijn plaats deed jij exact hetzelfde. Je kan daar, als enige autochtone mannelijke twintigjarige, niets aan doen.

Maar tot hier iets aan gedaan wordt, zal geen enkel cordon Sanitair, rechtbank-uitspraak, vernieuwende politiek, topmodellen als politica's, legers advocaten van het C.G.K.R enz, een zak veranderen aan "het racisme" onder de autochtone bevolking.

In Nederland is het precies dat ontkennings-gedrag van u, en dus het uitblijven van ingrijpen, dat de huidige "koude burgeroorlog" heeft ontketent, gelukkig liggen wij in alles (technologie, hervormingen, ..) een paar jaartjes achter op Nederland, maar ook hier zal deze bom barsten, en we danken het allemaal aan mensen als u.

Proficiat
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!

Laatst gewijzigd door Raven : 23 november 2004 om 09:16.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 11:16   #14
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

Die bus omleiden is de mensen straffen die er niets mee te maken hebben, en er zaten ongetwijfeld nog allochtonen op die bus die zich koest hielden.

Je kan nooit weten hoe je in zo'n situatie reageert tenzij je er zelf hebt ingestaan. Ik heb ook ooit eens verlamd staan toekijken hoe een jongen in mekaar werd geslagen, en heb mijzelf dat achteraf heel kwalijk genomen, maar op de moment zelf kwam het gewoon niet in me op om ertussen te komen. Nu ben ik wel twee keer zo oud, en mijn "rechtvaardigheidsgevoel" is erg snel geprikkeld, maar ik weet niet of ik in zo'n situatie niet weer aan de grond genageld ga staan.

In elk geval, die jongens zijn opgepakt, hebben hopelijk geen SP.a-rechter gezien en hun straf gekregen. Heel erg spijtig van die jongedame, ik zou het niet willen meemaken, ik wens het zelfs mijn ergste vijanden niet toe.
__________________
Tis nepis potentis negro te!
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 13:56   #15
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
, in mijn plaats deed jij exact hetzelfde. Je kan daar, als enige autochtone mannelijke twintigjarige, niets aan doen.

Maar tot hier iets aan gedaan wordt, zal geen enkel cordon Sanitair, rechtbank-uitspraak, vernieuwende politiek, topmodellen als politica's, legers advocaten van het C.G.K.R enz, een zak veranderen aan "het racisme" onder de autochtone bevolking.

In Nederland is het precies dat ontkennings-gedrag van u, en dus het uitblijven van ingrijpen, dat de huidige "koude burgeroorlog" heeft ontketent, gelukkig liggen wij in alles (technologie, hervormingen, ..) een paar jaartjes achter op Nederland, maar ook hier zal deze bom barsten, en we danken het allemaal aan mensen als u.

Proficiat
Jij, het "slachtoffer", de buschauffeur en de "rest van de busaanwezigen", impliceert dat jullie alvast met 4 waren (en wellicht met meer) om daadwerkelijk in te grijpen. Maar ja, de courage van "de Vlaming" beperkt zich tot het opeten van wat smeerlapperij en een beetje stoer doen in één of ander fear factor TV-spelletje.

En zij die de maatschappij willen genezen, kunnen maar beter opletten welk medicijn ze daarvoor willen gebruiken. De patiënt zou misschien wel eens onder de behandeling kunnen sterven en dan stellen dat hij tenminste niet aan de ziekte ten onder is gegaan is niet meer dan een pleister op een houten been.

Losers!
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be