Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juni 2019, 12:04   #221
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.464
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Wacht eens even.. Je stelt de vraag of Willem Alexander hiervan af wist?

Alexander 'was een beetje dom geweest' Herinnert u zich nog ?? Aldus Maxima - - ergens in de Wim Kok periode meen ik nog. Is dit de Argentinië kwestie waar ge op hint? Want die kwestie is voor mij nogal breed van begrip..

Mag dit onderwerp niet naar de doofpot gaan; ben ik iig zeer benieuwd wat de reactie van Alexander (nu dit keer) op zijn vrouw zal zijn.
Ik gok er op dat we zijn reactie nooit zullen horen. Of Rutte moet zo dom zijn om Alex daarvoor niet te waarschuwen.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 16:30   #222
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.464
Standaard Rutte

Rutte staat helemaal achter Maxima. "Zij heeft precies gedaan wat ze moest doen" ... in haar rol als "speciaal vertegenwoordiger van de VN, gesproken met de inkomende voorzitters van de landen die deelnemen aan de top."

Nou is het ook niet handig van de journalist om te stellen dat ze de moord op Khshoggi had moeten ter sprake brengen. Erg stom zelfs. Rutte kan zich daar makkelijk tegen verweren. Wat wringt is dat zij met Kashoggi spreekt of zels dat ze een onderonsje moet hebben de voorzitters van de landen. Haar onderwerp is niet zo dringend dat het gesprek onder deze omstandigheden had moeten worden geagendeerd. Zij rijdt als "speciale vertegenwoordiger" in een totaal onbelangrijke bijwagen van de VN. Nogmaals, haal haar daar weg. Een koningin heeft geen baan bij de VN waar "ze doet wat ze MOET doen, potverdrie. Zij slim? Een beetje dom eigenlijk.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2019, 17:41   #223
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Rutte staat helemaal achter Maxima. "Zij heeft precies gedaan wat ze moest doen" ... in haar rol als "speciaal vertegenwoordiger van de VN, gesproken met de inkomende voorzitters van de landen die deelnemen aan de top."

Nou is het ook niet handig van de journalist om te stellen dat ze de moord op Khshoggi had moeten ter sprake brengen. Erg stom zelfs. Rutte kan zich daar makkelijk tegen verweren. Wat wringt is dat zij met Kashoggi spreekt of zels dat ze een onderonsje moet hebben de voorzitters van de landen. Haar onderwerp is niet zo dringend dat het gesprek onder deze omstandigheden had moeten worden geagendeerd. Zij rijdt als "speciale vertegenwoordiger" in een totaal onbelangrijke bijwagen van de VN. Nogmaals, haal haar daar weg. Een koningin heeft geen baan bij de VN waar "ze doet wat ze MOET doen, potverdrie. Zij slim? Een beetje dom eigenlijk.
Piero, u zegt" haal haar daar weg"?
Deze prinsesjes willen niets anders dan handjes drukken met de machtigen der wereld. Wie bent u om dit haar af te nemen?
Mabel was er bereid voor om met een homsexueel te trouwen. Maxima nam de betere route door voor prins bier te gaan. Dit zijn geen normale dames Piero, dit zijn dames die voor koningin gaan. Voor het overige, quote, geef ik u 100% gelijk.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 juni 2019 om 18:10.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 23:56   #224
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.464
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Piero, u zegt" haal haar daar weg"?
Deze prinsesjes willen niets anders dan handjes drukken met de machtigen der wereld. Wie bent u om dit haar af te nemen?
Mabel was er bereid voor om met een homsexueel te trouwen. Maxima nam de betere route door voor prins bier te gaan. Dit zijn geen normale dames Piero, dit zijn dames die voor koningin gaan. Voor het overige, quote, geef ik u 100% gelijk.
Daarover wil ik niet oordelen. Haar politieke antenne doet niet ter zake. Wel over het feit dat Rutte dat gesprek van koningin Maxima met kroonprins Mohammed bin Salman heeft goedgekeurd (en dat een persfoto werd toegestaan). Niet een klein beetje dom. Het is oliedom. Dat wordt dan ook scherp veroordeeld in een debat in de tweede kamer.
Veel partijen vinden het zeer ongewenst dat het kabinet toestemming gaf voor het gesprek met de man die verantwoordelijk wordt gehouden voor de moord op en het in stukken zagen van journalist Jamal Khashoggi. "Ze is door het kabinet een politiek mijnenveld ingestuurd", zei GroenLinks-Kamerlid Van Ojik.

Het kabinet heeft er bewust voor gekozen om de ontmoeting door te laten, ook al lag er net een VN-rapport over de betrokkenheid van bin Salman bij de moord. "Als wij het gesprek hadden afgezegd, hadden we politiek vermengd met het belangrijke werk dat de koningin doet", meende Blok. NOS
Dit moet consequenties hebben. Haal haar weg bij de VN. En een motie van afkeuring richting kabinet.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2019, 01:26   #225
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Inderdaad de bal ligt niet bij Maxima; alhoewel als ik haar was zou ik toch tenminste de persfoto geweigerd hebben.

Ik begrijp hieruit dus dat Rutte een persfoto van Maxima met MBS heeft goedgekeurd cq werd toegestaan.

Blok heeft ook duidelijk boter op zijn hoofd. Ik meen dat Alexander geen handjes meer schudt met Putin na de MH17 ramp en ook nooit handjes zou gaan schudden met Desi Bouterse na de decembermoorden. Al helemaal niet voor de camera.

Ik sta werkelijk paf welk niveau het premierschap is beland! Stelletje ondergeschikte debielen in het topbestuur; ergens om te huilen waar Nederland onder zucht.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 juli 2019 om 01:50.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2019, 02:18   #226
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Ik lees 'zijn persdienst' betekent dus de Saoedische persdienst die de foto naar buiten heeft gebracht.. Daar ga je dus Maxima.

Al met al zeer dom wat hier gebeurd is en idd ik sluit mij aan; Maxima moet daar weg wil het koninklijk huis geen flater worden. Wat ik ergens op hoop—maar dat is off topic.

https://nos.nl/l/2291287

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 juli 2019 om 02:43.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2019, 09:27   #227
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.464
Standaard @Frankenstein

Het gebeuren roept herinneringen op aan de miskleun in Mozombique. Daar kochten de van Oranjes in 2010 een vakantievilla. Toen hen aan het verstand was gebracht dat dat geen goede zet was probeerden ze de villa te verkopen. Zonder succes. Als Maxima zich verveelt in haar huwelijk raad ik haar aan op te stappen naar een ver weg land. En Alex mag van mij voor de rest van zijn leven met vakantie gaan.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be