Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Met hoeveel personen woon je?
1 (alleen) 5 35,71%
2 4 28,57%
3 1 7,14%
4 1 7,14%
> 4 3 21,43%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 oktober 2014, 22:37   #41
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Zie je veel in het Brusselse , nadat de originele bewoners verjaagd zijn , koopt de Marokkaan het aan een spotprijs . Lening bij de bank van Marokko . Verbouwingen met doppende nonkel en zijn doppende neefjes .
En hops , er is een bouwovertreding begaan , één woning is een appartementsgebouw geworden . Zonder aanvraag of goedkeuring .
Alléz , uwe pa is ook zo ene .
Ik zal het hem zeggen: pa, ge zijt zoals een Marokkaan. Terwijl hij een beetje racist is en niet veel van noord-afrikanen moet afweten.

Al die racisten toch. En gij komt er ook voor uit zonder enige schaamte en hanteert twee maten twee gewichten. Als een Vlaming (of jood) een groot herenhuis verdeeld in appartementen, is er niks aan de hand zeker? Maar o wee, als een allochtoon, of erger moslim, het doet, dan is het zaakje plots erg louche.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 22:38   #42
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hoeft zelfs niet, het probleem heeft zich inmiddels opgelost
Leuk voor je
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 22:56   #43
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik zal het hem zeggen: pa, ge zijt zoals een Marokkaan. Terwijl hij een beetje racist is en niet veel van noord-afrikanen moet afweten.

Al die racisten toch. En gij komt er ook voor uit zonder enige schaamte en hanteert twee maten twee gewichten. Als een Vlaming (of jood) een groot herenhuis verdeeld in appartementen, is er niks aan de hand zeker? Maar o wee, als een allochtoon, of erger moslim, het doet, dan is het zaakje plots erg louche.
dikke 2!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 22:57   #44
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Leuk voor je
echt niet hoor (zie k&k)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 01:12   #45
Lance
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2014
Berichten: 1.553
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Lance heeft het geld, daar ben ik zeker van.
Maar Guine'ke toch, je hebt echt een verkeerd beeld van me. Ik zou enkel in de privé iets (deftig) kunnen huren als ik de huur zou kunnen delen met iemand die een stabiel inkomen heeft. Dus neen, ik kan haar spijtig genoeg niet helpen.

Maar Maddox had toch al een voorstel gedaan? Het lijkt me een sympathieke gast en in de koetjes en kalfjes had ik gezien dat hij regelmatig spaghetti klaarmaakt, iets dat ze graag eet.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 01:19   #46
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Maar Guine'ke toch, je hebt echt een verkeerd beeld van me. Ik zou enkel in de privé iets (deftig) kunnen huren als ik de huur zou kunnen delen met iemand die een stabiel inkomen heeft. Dus neen, ik kan haar spijtig genoeg niet helpen.

Maar Maddox had toch al een voorstel gedaan? Het lijkt me een sympathieke gast en in de koetjes en kalfjes had ik gezien dat hij regelmatig spaghetti klaarmaakt, iets dat ze graag eet.
waaaa! ik zoek geen hulp hoor pschhhhhhhh!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 01:22   #47
Lance
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2014
Berichten: 1.553
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
waaaa! ik zoek geen hulp hoor pschhhhhhhh!
Ik antwoorde enkel op Guinevere haar tekst, je hoeft je niet aangevallen te voelen. Je doet wat je wilt, je bent een vrij mens.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 01:27   #48
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Ik antwoorde enkel op Guinevere haar tekst, je hoeft je niet aangevallen te voelen. Je doet wat je wilt, je bent een vrij mens.
aangevallen nee hoor, ik antwoordde ook enkel!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 06:06   #49
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is de menselijke vorm van een legbatterij.

Ik zit zo niet in mekaar.
Maar als jij zo gelukkig bent, van mij geen bezwaar.

.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 15:37   #50
Lance
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2014
Berichten: 1.553
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Mag ik hierop iets zeggen?

Je maakt een karikatuur van liefde. We hebben allemaal gezien hoe jij achter bembem op dit forum zat. Je adoreerde haar, ze kon niets verkeerd doen, je schreef liefdesverklaringen en seksueel getinte berichten naar haar, ook in een topic dat ik had opgestart over singles. Bembem noch jij, hebben ooit geheimzinnig gedaan over je uiterlijk en innerlijk. Jullie voelden je tot elkaar aangetrokken en besloten elkaar te ontmoeten. Plots na een ontmoeting zijn jullie “elkaars type niet”. Hoe oppervlakking kun je zijn? Bij niet-moslims word je wel heel snel geschikt of ongeschikt bevonden als partner. Geen wonder dat er zoveel echtscheidingen zijn.

Tijd voor enkele lessen moraal:

• Bezin eer je begint.

• Liefde heeft tijd nodig om te groeien. Geduld is een schone deugd.

• Wie iets goed voorneemt, zal God helpen (vanwaar hij het niet verwachtte). Weet je wat ze bij ons moslims leren? Dat je op God moet vertrouwen op een goede afloop van de dingen als je iets met goede intenties hebt voorgenomen.

"Marry the spouseless among you... if they are poor, God will enrich them of His bounty." (Qur'an 24:32)

Trouw met bembem en ga samenwonen. Die zorgen over inkomsten e.d. zijn maar excuses om nu uw verantwoordelijkheid niet te hoeven opnemen. En wie dat niet doet, blijft in cirkeltjes draaien.
Trouwen, liefde? Orie, waar heb jij het over?
Een vriendschappelijke ontmoeting, meer was het niet. Als je meer details wilt weten waarom we geen contact meer hebben, moet je maar een privébericht sturen naar Bembem en het haar vragen. Ik kan me inbeelden dat vele mensen deze zaken niet willen lezen op een politiek forum.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 15:48   #51
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Mag ik hierop iets zeggen?

Je maakt een karikatuur van liefde. We hebben allemaal gezien hoe jij achter bembem op dit forum zat. Je adoreerde haar, ze kon niets verkeerd doen, je schreef liefdesverklaringen en seksueel getinte berichten naar haar, ook in een topic dat ik had opgestart over singles. Bembem noch jij, hebben ooit geheimzinnig gedaan over je uiterlijk en innerlijk. Jullie voelden je tot elkaar aangetrokken en besloten elkaar te ontmoeten. Plots na een ontmoeting zijn jullie “elkaars type niet”. Hoe oppervlakking kun je zijn? Bij niet-moslims word je wel heel snel geschikt of ongeschikt bevonden als partner. Geen wonder dat er zoveel echtscheidingen zijn.

Tijd voor enkele lessen moraal:

• Bezin eer je begint.

• Liefde heeft tijd nodig om te groeien. Geduld is een schone deugd.

• Wie iets goed voorneemt, zal God helpen (vanwaar hij het niet verwachtte). Weet je wat ze bij ons moslims leren? Dat je op God moet vertrouwen op een goede afloop van de dingen als je iets met goede intenties hebt voorgenomen.

"Marry the spouseless among you... if they are poor, God will enrich them of His bounty." (Qur'an 24:32)

Trouw met bembem en ga samenwonen. Die zorgen over inkomsten e.d. zijn maar excuses om nu uw verantwoordelijkheid niet te hoeven opnemen. En wie dat niet doet, blijft in cirkeltjes draaien.
Orie het was geen blind date hoor hihihihihihihihi!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 16:27   #52
Lance
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2014
Berichten: 1.553
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Veel mensen willen al om te beginnen de manier waarop je schijt, je liefdes- en seksberichten niet lezen op een politiek forum.
I've made mistakes, I'm just a man!
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 20:21   #53
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Ik woon samen met mijn partner.


En een dikke kat.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be