Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 21 januari 2007, 13:28   #141
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Die smeerlap van een Barman zal dit geen tweede keer moeten proberen, de nationalistische verenigingen hebben zich in oktober rustig gehouden om het resultaat van het Vlaams Belang niet negatief te beïnvloeden, maar trop is teveel. Bij een volgende gelegenheid moeten we het podium bestormen.
__________________
Praetorian is offline  
Oud 21 januari 2007, 13:43   #142
Filip De Man
 
 
Filip De Man's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 148
Standaard

Ik lees: "In Antwerpen heeft 0110 in ieder geval zo'n ontspanning gebracht dat Patrick Janssens (die aanvankelijk deze concerten niet zag zitten) de historische overwinning kon halen die nog altijd nazindert in de hersenpannen van de VB-kopstukken".

Welnu, dat geloof ik niet. De concerten in Brussel, Gent, Charleroi en Antwerpen waren juist electoraal lonend voor het Vlaams Belang geweest als we daar tenminste verstandig op gereageerd hadden. Zeker de uitschuiver van Van den Eynde over de vader van Helmut Lotti heeft ons een pak stemmen gekost.
Als iedereen in het VB zich kan beheersen, hoop ik zelfs op een nieuwe concertenreeks in de loop van mei.
Filip De Man is offline  
Oud 21 januari 2007, 13:47   #143
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
ziehier het niveau van de "top" van het VB...

Jazeker , dit is het type staatsman van een Vlaanderen waar we allen van dromen. daar kunt ge nu eens echt mee naar buitenkomen

en dan te denken dat dergelijke types van mijn belastinggeld onderhouden worden !
Stem jij dan VB?
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 21 januari 2007, 13:53   #144
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Die smeerlap van een Barman zal dit geen tweede keer moeten proberen, de nationalistische verenigingen hebben zich in oktober rustig gehouden om het resultaat van het Vlaams Belang niet negatief te beïnvloeden, maar trop is teveel. Bij een volgende gelegenheid moeten we het podium bestormen.

Zoals die twee aspirant would-be terroristjes van de Ijzerwake 2004?
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 21 januari 2007, 13:59   #145
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Ik lees: "In Antwerpen heeft 0110 in ieder geval zo'n ontspanning gebracht dat Patrick Janssens (die aanvankelijk deze concerten niet zag zitten) de historische overwinning kon halen die nog altijd nazindert in de hersenpannen van de VB-kopstukken".

Welnu, dat geloof ik niet. De concerten in Brussel, Gent, Charleroi en Antwerpen waren juist electoraal lonend voor het Vlaams Belang geweest als we daar tenminste verstandig op gereageerd hadden. Zeker de uitschuiver van Van den Eynde over de vader van Helmut Lotti heeft ons een pak stemmen gekost.
Als iedereen in het VB zich kan beheersen, hoop ik zelfs op een nieuwe concertenreeks in de loop van mei.
Dus wanneer de natuurlijke staat van het VB kan vermeden worden.
Grappige bekentenis.
__________________
Praetorian is offline  
Oud 21 januari 2007, 14:13   #146
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Ik lees: "In Antwerpen heeft 0110 in ieder geval zo'n ontspanning gebracht dat Patrick Janssens (die aanvankelijk deze concerten niet zag zitten) de historische overwinning kon halen die nog altijd nazindert in de hersenpannen van de VB-kopstukken".

Welnu, dat geloof ik niet. De concerten in Brussel, Gent, Charleroi en Antwerpen waren juist electoraal lonend voor het Vlaams Belang geweest als we daar tenminste verstandig op gereageerd hadden. Zeker de uitschuiver van Van den Eynde over de vader van Helmut Lotti heeft ons een pak stemmen gekost.
Als iedereen in het VB zich kan beheersen, hoop ik zelfs op een nieuwe concertenreeks in de loop van mei.
Leg eens uit, a.u.b.
Bhairav is offline  
Oud 21 januari 2007, 14:17   #147
Filip De Man
 
 
Filip De Man's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 148
Standaard

Ik kijk nu al een week willens nillens naar die twee copulerende honden.
Wat is daar zo plezant aan?
Bent u zoöfiel of wat?
Filip De Man is offline  
Oud 21 januari 2007, 14:20   #148
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

U kijkt daar naar? Ik allang niet meer, ik ben géén zoöfiel.
Is dat nu zo erg? En dat dan nog een reden beschouwen om mij te negeren zou straf zijn. Wat als een tegenstander van het VB zo'n argument gebruikt om uw vragen te negeren? Of wilt ge de linkse mentaliteit hiermee een koekje van eigen deeg geven?
Bhairav is offline  
Oud 21 januari 2007, 14:28   #149
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Leg eens uit, a.u.b.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Ik lees: "In Antwerpen heeft 0110 in ieder geval zo'n ontspanning gebracht dat Patrick Janssens (die aanvankelijk deze concerten niet zag zitten) de historische overwinning kon halen die nog altijd nazindert in de hersenpannen van de VB-kopstukken".

Welnu, dat geloof ik niet. De concerten in Brussel, Gent, Charleroi en Antwerpen waren juist electoraal lonend voor het Vlaams Belang geweest als we daar tenminste verstandig op gereageerd hadden. Zeker de uitschuiver van Van den Eynde over de vader van Helmut Lotti heeft ons een pak stemmen gekost.
Als iedereen in het VB zich kan beheersen, hoop ik zelfs op een nieuwe concertenreeks in de loop van mei.
Zwartengeel is offline  
Oud 21 januari 2007, 14:34   #150
Filip De Man
 
 
Filip De Man's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 148
Standaard

Ik vind dat eerder wansmakelijk.
Waarmee ik u het recht niet wil ontzeggen naar de meest gore stuff te kijken, maar waarom moet iedereen dat voorgeschoteld krijgen op dit forum?
Bestaan daar trouwens regels voor? Over bijvoorbeeld welke foto's/filmpjes kunnen en welke niet?
Filip De Man is offline  
Oud 21 januari 2007, 14:44   #151
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Blijkbaar kan dat.
Ik heb al eerder voze dingen gepost die verwijderd werden. Dees kan blijkbaar door de beugel, desondanks enkele klachten (tegen mij persoonlijk).
Ik kan mij ni voorstellen dat het u stoort. Het is eerder uw recht tot klagen dat ge benut omdat ik niet rechts ben.
Bhairav is offline  
Oud 21 januari 2007, 15:03   #152
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

hehe
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be