Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke.

 
 
Discussietools
Oud 13 maart 2007, 00:45   #21
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Sinds wanneer?

U stond toch op plaats 3 en bent toch niet verkozen?
U werkt toch samen met iemand van FN?
Ik ben al vele jaren lid van het bestuur van de afdeling molenbeek en sinds een jaar of twee nu naast secretaris (wat ik al langer ben) ook voorzitter van de afdeling.
Tevens ben ik OCMWraadslid.

Wie bedoelt u eigenlijk wanneer u spreekt van 'iemand van FN'?

Wij 'werken samen' met elke strekking in zoverre dat wij eventuele voorstellen die ook in onze lijn van denken verdedigbaar zijn zullen steunen. Van een verdere vorm van samenwerking met andere partijen heb ik geen weet. Misschien kan u mij inlichten?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 13 maart 2007, 01:03   #22
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barteke Bekijk bericht
klopt, enerzeids versterkt het VB de banden met extreem rechts in walonie tegen noord afrikaanse inwijkelingen, en anderzeids willen ze zich zoveel mogenlijk distancieren van walonië..
Hoe inconsequent kan je zijn met dit soort hersenloze rassenhaters..
Je haalt de zaken door elkaar. Waarschijnlijk niet opzettelijk, daar is je reactie te bekrompen (dom) voor. Dus zal ik een poging wagen je te verlichten en je mijn mening in deze te geven.
1 het VB zoekt niet alleen in Wallonië maar in heel Europa (in wat volgens ons Europa is dus) toenadering tot alle strekkingen die het er over eens zijn dat een volk recht heeft op een eigen Natie. Nationalisten dus.
Dit staat volledig los van
2 het vreemdelingenstandpunt. U bent blijkbaar één van diegenen die 'misdadigers van vreemde origine en illegalen terug naar eigen land zenden' en 'een totale immigratiestop invoeren {om a) de situatie zoals ze nu is onder controle te krijgen en b) omdat onze al te grote vrijgevigheid veel te veel profiteurs aantrekt en tevens er toe leidt dat wijzelf in de verdrukking komen (gebrek aan opvang van gehandicapten en economisch zwakkeren, tekort aan sociale woningen omdat deze bijna integraal naar vreemdelingen of 'nieuwe Belgen' gaan, de zeer zware belasting op de opvang van onze gepensioneerden (in tegenstelling tot wat uws gelijken beweren is de toestroom van vreemdelingen geen economisch winpunt, daarvoor is de integratie veel te laag en de werkloosheid binnen deze groep veel te hoog),} maar al te graag vertaalt naar 'alle vreemdelingen moeten terug...'
U zou zich verbazen over het aantal vreemdelingen (van al dan niet Belgische nationaliteit) tegenwoordig deel uitmaken van het VB.
Als kiezer, lid, medewerker en zelfs als mandataris.
Want uiteraard, daar wij aanpassing vragen houdt dat ook in dat de aangepasten uiteraard welkom zijn.

Al iets duidelijker?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 13 maart 2007, 01:12   #23
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht

Wie bedoelt u eigenlijk wanneer u spreekt van 'iemand van FN'?

Wij 'werken samen' met elke strekking in zoverre dat wij eventuele voorstellen die ook in onze lijn van denken verdedigbaar zijn zullen steunen. Van een verdere vorm van samenwerking met andere partijen heb ik geen weet. Misschien kan u mij inlichten?
U kent deze persoon niet? Vreemd.
Citaat:
Serge Dhalluin (VB) was vroeger actief in het Front National, maar werd al in 2000 in de gemeenteraad verkozen voor het Vlaams Blok, nu Vlaams Belang.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 13 maart 2007, 01:27   #24
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
U kent deze persoon niet? Vreemd.
Ah, Serge!
Indien u iemand die al jaren lid is van het VB en zelfs een tijd voorzitter van het VB in Molenbeek was persé wil omschrijven als een FN'er omdat hij dát jaren geleden was... het weze u gegund.
Het is (zo bekrompen bekeken) nog véél véél erger!
Aangezien mijn partij ooit begonnen is met slechts een paar honderd kiezers en er nu meer dan een miljoen heeft... zijn er in het VB dus veel meer mensen van andere partijen dan VB'ers? Waarlijk inteligente stelling.
wij hebben de laatste gemeenteraadsverkiezing (rekening gehouden met de overlijdens en verhuizingen binnen de groep van onze kiezers) nog eens minstens een goeie 150 mensen kunnen overtuigen(jawel, in stemmenaantal stijgen wij in Molenbeek gestaag verder).
Volgens u zijn dat dus geen VB'ers...
Tja, ik voor mij ben deze mensen voor hun bewuste keuze uiteraard wel dankbaar en (u neemt mij dat toch wel niet al te kwalijk hé?) beschouw die mensen toch als echte VB'ers hoor.
Sorrie.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 13 maart 2007, 01:34   #25
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ah, Serge!
Indien u iemand die al jaren lid is van het VB en zelfs een tijd voorzitter van het VB in Molenbeek was persé wil omschrijven als een FN'er omdat hij dát jaren geleden was... het weze u gegund.
Het is (zo bekrompen bekeken) nog véél véél erger!
Aangezien mijn partij ooit begonnen is met slechts een paar honderd kiezers en er nu meer dan een miljoen heeft... zijn er in het VB dus veel meer mensen van andere partijen dan VB'ers? Waarlijk inteligente stelling.
wij hebben de laatste gemeenteraadsverkiezing (rekening gehouden met de overlijdens en verhuizingen binnen de groep van onze kiezers) nog eens minstens een goeie 150 mensen kunnen overtuigen(jawel, in stemmenaantal stijgen wij in Molenbeek gestaag verder).
Volgens u zijn dat dus geen VB'ers...
Tja, ik voor mij ben deze mensen voor hun bewuste keuze uiteraard wel dankbaar en (u neemt mij dat toch wel niet al te kwalijk hé?) beschouw die mensen toch als echte VB'ers hoor.
Sorrie.
Oei, nu ik er even bij stil sta, aangezien ik zelf niet van in het prille begin VB'er was ben ik het nu dus ook niet? Maar wacht eens even! Onze oprichter was voor het bestaan van het VB ook al lid van een andere partij... dus... het VB bestaat niet eens!
Ge zijt wel blij zeker nu ge dat ontdekt hebt?
En ik al die jaren maar moeite doen! Boehoehoe

Kunnen we nu terug serieus verder?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 13 maart 2007, 01:35   #26
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ah, Serge!
Indien u iemand die al jaren lid is van het VB en zelfs een tijd voorzitter van het VB in Molenbeek was persé wil omschrijven als een FN'er omdat hij dát jaren geleden was... het weze u gegund.
Ik omschrijf hem niet zo. Ik citeerde uw eigen omschrijving.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 13 maart 2007, 01:43   #27
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik omschrijf hem niet zo. Ik citeerde uw eigen omschrijving.

'was vroeger' over het hoofd gezien neem ik aan...
"a man hears what he wants to hear, and disregards the rest..."; Simon and Garfunkel.
Oeioei, das geen Vloms, ge gaat hier toch ook niet over vallen hé?
Ik vind dit véél te leuk en ben al véél te laat bezig, tot een volgende keer dus, slaapwel edele heer.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be