Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 oktober 2021, 08:21   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja dat is een goed plan, asiel verblijf maar verplichting tot remigratie na de oorlog in herkomstland en GEEN recht om gezinshereniging meer. VOL=VOL

ik ga dit nog beter moeten onderzoeken, hier buitenlanders levenslang pamperen en ahw interneren in kansloze paria status met bijstand is misdadig ok. Ik ken veel buitenlanders nu en ze haten dit in feite. Ik maakte dit ook mee en ok nu ben ik al beperkt en jongbejaard, ziek, medicatie houdt mij in leven. Lang zal ik niet leven denk ik vaak. Mijn leven is nu al voorbij in feite, alles is voorbij.
Er zijn er bij die zelfs uit landen kolmen waar niet eens een oorlog aan de gang is.

Wat er nu aan de hand is, die volksverschuivingen naar de EU toe, begint meer- en meer een morbide situatie te worden.

Of 'wij' mensen in de EU op onze eigen (meestal zelf gekozen) politici moeten rekenen om het migratieprobleem (de toestroom in te dijken) en de problemen die dat met zich meebrengt bij wat wij kenden als maatschappelijk leven op te lossen dat lijkt mij ver gezocht, want het is- en blijft *kassa*kassa* voor sommigen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 oktober 2021 om 08:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2021, 12:50   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Frankrijk: Solidariteit met Polen´s wens naar soevereiniteit tegenover de EU

Citaat:
De regering-Macron behoort tot nu toe, naast Duitsland, tot de scherpste critici van het Poolse Constitutioneel Gerechtshof, dat de voorrang van nationaal recht tegenover dat van de EU benadrukt. In Frankrijk neemt echter de solidariteit met Polen toe – ook in het politieke midden.
BRON

Zouden dat in Frankrijk/Duitsland dezelfde critici geweest zijn als volgende????

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 oktober 2021 om 12:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2021, 07:55   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Op huidig ogenblik maken tal van Fransen zich zorgen over de 'vervanging' van de bestaande bevolking. (een omvolking die ook in wat wij vroeger 'ons' land noemden ook welig tiert)

Ik denk niet dat het in de EU alleen de Fransen zijn die zich daar zorgen moeten over maken.

Immigratie: 67% van de Fransen is bezorgd over een “grote vervanging” van de bevolking



De vraag die daarbij rijst is: wat doet de EU tegen die vervangers die in ellenlange rijen komen aan gestapt of aangespoeld komen buiten niets, niets, niets ...

De EU die op huidig ogenblik worstelt met een zware identiteitscrisis.

Misschien een ver gezochte vergelijking maar toch ...

ONDERGANG ROMEINSE REPUBLIEK: WAARSCHUWING VOOR EU IN CRISIS
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 oktober 2021 om 07:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2021, 09:44   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Als Eric Zemmour zich kandidaat stelt is er nog hoop voor Frankrijk. Misschien wordt het dan wel een voorbeeld voor de rest van de EU.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2021, 10:04   #25
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.842
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als Eric Zemmour zich kandidaat stelt is er nog hoop voor Frankrijk. Misschien wordt het dan wel een voorbeeld voor de rest van de EU.
Hij zet zich (terecht) af tegen de massale (islamitische en Afrikaanse) migratie, wat hem door zowel de Franse als Europese zelfverklaarde "elite" niet in dank zal worden afgenomen (lees : hij zal een grote hoop bagger over zich heen krijgen, als hij zich kandidaat stelt)
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2021, 14:00   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hij zet zich (terecht) af tegen de massale (islamitische en Afrikaanse) migratie, wat hem door zowel de Franse als Europese zelfverklaarde "elite" niet in dank zal worden afgenomen (lees : hij zal een grote hoop bagger over zich heen krijgen, als hij zich kandidaat stelt)
Krijgt niet iedereen die dat doet een hoop bagger over zich heen?

p.s.

Er zijn er ook die het totaal anders zien

De wolf in schaapskleren: Christian Lindner (FDP) begroet muezzin-roep in Keulen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 oktober 2021 om 14:05.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2021, 14:01   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Er zijn er bij die zelfs uit landen komen waar niet eens een oorlog aan de gang is.

Wat er nu aan de hand is, die volksverschuivingen naar de EU toe, begint meer- en meer een morbide situatie te worden.

Of 'wij' mensen in de EU op onze eigen (meestal zelf gekozen) politici moeten rekenen om het migratieprobleem (de toestroom in te dijken) en de problemen die dat met zich meebrengt bij wat wij kenden als maatschappelijk leven op te lossen dat lijkt mij ver gezocht, want het is- en blijft *kassa*kassa* voor sommigen.
kolmen moest komen zijn dus
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 oktober 2021 om 14:01.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be