Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 augustus 2012, 14:13   #21
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Hoi!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:16   #22
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hoi!
Haai!

Ik ben een dader volgens u. Krijg ik nu billenklets van jou?
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:17   #23
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
De voorbije weken lag het forum meermaals onder vuur. Dat de dader geen onbekende is van dit forum, zal wel voor iedereen duidelijk zijn. Ik heb mijn vermoedens over wie er achter deze aanvallen zit, maar ik begrijp dat de moderatie wat dat betreft niet graag in haar kaarten laat kijken... Ik vraag dus - voor alle duidelijkheid - niet aan de moderatie wie de schuldige is.

De aanvaller doet zijn uiterste best om te laten uitschijnen dat de bannelingen van het Bash-the-fascists-forum-débäcle erachter zitten. Sommige topictitels bevatten letterlijk de mededeling dat Filosoof aan een wraakactie begonnen was; andere topics werden opgestart met letterlijke kopieën van oude topics van Artisjok... Het lijkt erop alsof de spammer ervoor wil zorgen dat een mogelijke amnestie voor deze bannelingen voor eeuwig en drie dagen uitgesloten wordt.

Door een aantal tegenstanders van de BTF-bannelingen wordt gretig ingegaan op de insinuaties. Zij laten geen gelegenheid voorbijgaan om de verdachtmakingen nog eens extra in de verf te zetten. De bannelingen in kwestie kunnen zich daar uiteraard niet tegen verweren...

Ik onderneem daarom een poging om aan deze insinuaties een einde te maken. Kan de moderatie hier bevestigen dat het niet Artisjok, Filosoof en Alboreto zijn die achter deze recente aanvallen zitten?

Bedankt,

Raf.
Het zou intussen voor iedereen moeten duidelijk zijn dat geen van bovenvermelde (ex-)forummers daar achter zit.

Hetgeen de spammer onder de nick Christelle uithaalde was ronduit degoutant, en is totaal niet de stijl van een Filosoof en co.

Bovendien heeft dezelfde spammer (daar ga ik toch van uit aangezien het allemaal in enkele dagen tijd gebeurde en het forum daar anders nooit last van heeft) onder de nick Henri de zoveelste expliciet Henri1 en zijn liefde voor België door de mangel gehaald, met smeerlapperij omtrent Henri's privéleven en dergelijke meer.
Ook daar zouden Filosoof noch één van de andere gebanden zich ooit toe verlagen.
Ik ben er dan ook niet zo zeker van dat de spammer er zich mee zou bezig houden te vermijden dat de gebanden ooit nog terug komen.
Ik denk dat ie gewoon het forum zodanig wil verzieken, dat het zo goed als plat komt te liggen. Vandaar ook dat ie de ene keer plat racistische, de andere keer grotesk extreemlinkse prietpraat komt verkondigen. Als hij de discussies maar kan plat leggen.

En nogmaals, dat Marxmannetje een alter ego zou zijn van die spammer, kan ik écht niet geloven.
Hoewel ik van het moment dat ie hier toekwam al dacht dat ie geen newbee was, maar de één of andere dubbelnick, is hij altij vrij evenwichtig geweest in zijn posts, niet extreem links, niet extreem rechts, eerder genuanceerd centrum.
De meeste voor het leven gebanden die hier weer proberen binnen te raken, zijn ofwel extreem linkse, ofwel extreem rechtse scheldkanonnen.
Marxmannetje was dat overduidelijk niet. Ik zie ook niet in waarom ie na bijna anderhalf jaar afwachten plots zoiets zou beginnen doen, gewoon omdat er zoals iemand hier beweerde enkele van zijn dubbelnicks zouden zijn verwijderd.

De plaag van de dubbelnicks zou wel eens mogen aangepakt worden door het beheer. Ik zie niet in waaom iemand meer dan één nick nodig heeft, en het topic op het Nederlands forum waarin Christelle haar opwachting maakte met meerdere pas aangemaakte nicks tegelijk, en deze in discussie liet gaan met elkaar, illustreert treffend hoe makkelijk het is om in bepaalde topics met meerdere nicks tegelijk elkaar gelijk te geven, dan wel deze nicks tegen elkaar in te laten gaan teneinde de discussie te marginaliseren.

Ik heb hier eergisteren nog een link gezien die iemand hier plaatste, naar een bepaald topic, waarbij drie (3!!!) van de accounts die in het topic tegen elkaar bezig waren, waaronder Henkerd, tot dezelfde persoon te herleiden zouden geweest zijn. Ze waren in alle geval alle drie geband, vermoedelijk had diegene die de link plaatste inside info daarover.

Is dat nu niet triestig????

Sinds Filosoof en co hier geband zijn, is het forum overspoeld door overduidelijk aanwijsbare dubbelnicks.
Ik bedoel zeker niet dat de gebanden onder deze nieuwe dubbelnicks hier terug zijn, maar sinds dat moment volg ik het ook wat beter op, en het valt op dat zowat iedere newbee in feite een routinier is die zich van bij de eerste post gedraagt alsof ie hier al jaren toeft en iedereen kent.

En dat terwijl naast de gebande club veel andere gewaardeerde mensen zoals diegenen die achter de nicks schuilen van Pelgrim, Jaani Dushman, de Nederlander Willem, Baarle, Esperanza, solidarnosc, etc, zich hier nog amper of helemaal niet meer tonen.

Dat gedoe met die dubbelnicks, daar zou stante pede komaf mee moeten gemaakt worden!
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:18   #24
mkb
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 30 juli 2011
Berichten: 2.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Jammer dat je daaromtrent niet kan stemmen in mijn poll daarover, want die is door mod weggehaald.

De draden van sommige trol-nicks blijven wel staan en blijven zelfs OPEN staan.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:22   #25
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Nierika:
Marxmannetje eerder genuanceerd centrum.


Bolleke Wol is een agressieve dubbelnick van Pelgrim

die op mijn negeerlijst staat.


Mod zou totaal komaf maken met dubbelnicks. Komaan dan

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 augustus 2012 om 14:25.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:22   #26
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Amnestie? Doe normaal zeg. Dat verdienen ze niet.
Het is nu eindelijk aangenaam in I&I, zonder getrol, zonder complotten en bedreigingen tegen alice, enz.

Kom nu alstublieft als lid van dat forum niet het heilig schaapje uithangen.
Jullie zijn geen slachtoffers, maar daders.
Nu willen jullie het voorval met de spammers al recupereren om amnestie te krijgen.
Belachelijk. Nu weet ik zeker dat jullie het waren.
Volgens het beheer was Marxmannetje diegene die achter de Ray Bingo en aanverwante aanvallen zat.
Die zit hier al sinds begin vorig jaar en was absoluut niet zo links als de gebanden, bovendien was zijn stijl helemaal anders, veel jeugdiger.

Als je je ook maar even de moeite getroost de berichten te lezen van Christelle en de Henri1-kloon, en de link die iemand hier plaatste naar het Nederlands politiek forum, waar Christelle onder meerdere nicks tegelijk heen en weer begint te schelden, met zowel pro-Israël retoriek als fascistische onzin, en dan nog wat wauwelt over de genezende kracht van kristallen die ze bovendien her en der in wat achterwerken dreigt te draaien, dan moet het toch wel duidelijk zijn dat noch Filosoof, noch Artisjok, noch Alboreto hier achter zitten.
Kom nou!
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:23   #27
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Waaraan je kan zien hoe consequent men hier wel is ten gunste van de trollen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:25   #28
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Haai!

Ik ben een dader volgens u. Krijg ik nu billenklets van jou?
Gij niet, gij zit niet te zagen over bannelingen die terecht verbannen zijn.

Maar pas op, billenklets kan ook kinky zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:27   #29
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Volgens het beheer was Marxmannetje diegene die achter de Ray Bingo en aanverwante aanvallen zat.
Die zit hier al sinds begin vorig jaar en was absoluut niet zo links als de gebanden, bovendien was zijn stijl helemaal anders, veel jeugdiger.

Als je je ook maar even de moeite getroost de berichten te lezen van Christelle en de Henri1-kloon, en de link die iemand hier plaatste naar het Nederlands politiek forum, waar Christelle onder meerdere nicks tegelijk heen en weer begint te schelden, met zowel pro-Israël retoriek als fascistische onzin, en dan nog wat wauwelt over de genezende kracht van kristallen die ze bovendien her en der in wat achterwerken dreigt te draaien, dan moet het toch wel duidelijk zijn dat noch Filosoof, noch Artisjok, noch Alboreto hier achter zitten.
Kom nou!
Raf wil het voorval recupereren.
Dat is de essentie. En dat is veelzeggend.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:30   #30
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht


Bolleke Wol is een agressieve dubbelnick van Pelgrim

die op mijn negeerlijst staat.


Mod zou totaal komaf maken met dubbelnicks. Komaan dan
Hela, als ik me nog goed herinner vond je het aanvankelijk ook absurd dat Marxmannetje als dader werd aangewezen, en schaafde je je mening pas bij nadat Marxmannetje in het topic dat ie met een dubbelnick had geopend om zijn onschuld uit te schreeuwen over dat broertje begon, weer werd gebannen, om dan weer in dat topic met weer een nieuwe nick opnieuw zijn onschuld uit te schreeuwen, op een nog kinderachtiger manier, waarna ook zijn "broertje" van 13 met een memorabele debiele post kwam opdraven, waarna beide accounts ook weer werden geband.

Was dat écht wel Marxmannetje? Was dat "broertje" ook wel hem?
Iemand die hier anderhalf jaar de schijn van enige intelligentie weet op te houden, om dan zo'n schertsvertoning te komen opvoeren en af te gaan als een gieter, ik weet niet hoor...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:35   #31
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Raf wil het voorval recupereren.
Dat is de essentie. En dat is veelzeggend.
Raf wil de puntjes op de "i".
Er zijn blijkbaar nog altijd mensen die denken dat Filo en co achter de spam zitten.
Da's onzin Demper.
Alleen al vanwege het feit dat, wie het ook is, diezelfde zot ook op het Nederlands politieke forum op exact hetzelfde moment, met exact dezelfde nicks exact dezelfde strategie voert.
Een strategie waartoe Filosoof en co zich nooit zouden verlagen.
Ik was het ook zelden met hen eens, maar ik weet wel zeker, hoe erg ik ook soms met hen overhoop lag, en hoe wanhopig ik soms ook kon komen van de retoriek van Artisjok, het waren geen marginalen.
Diegene die hier de voorbije twee weken bezig was, is een marginaal van het zuiverste soort, met een taalgebruik dat vrij kinderachtig en vrij crapuleus overkomt.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:36   #32
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Gij niet, gij zit niet te zagen over bannelingen die terecht verbannen zijn.
Ik ben nochtans even schuldig als de mensen die verbannen zijn hoor. Ze hadden ofwel iedereen moeten verbannen ofwel niemand. Maar dat even terzijde.

Ik zie geen reden om daar nog woorden aan te verspillen. De moderators hebben een beslissing genomen en laten we dat zo houden.

Citaat:
Maar pas op, billenklets kan ook kinky zijn.
Deugeniet!
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:41   #33
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik ben nochtans even schuldig als de mensen die verbannen zijn hoor. Ze hadden ofwel iedereen moeten verbannen ofwel niemand. Maar dat even terzijde.

Ik zie geen reden om daar nog woorden aan te verspillen. De moderators hebben een beslissing genomen en laten we dat zo houden.


Deugeniet!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:43   #34
Vlanin
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juli 2012
Locatie: den Boelvaar Sigaar
Berichten: 991
Standaard

terzijde ken ik van rdv
Vlanin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 14:44   #35
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
het waren geen marginalen.
Jij hebt duidelijk de screenshots niet gezien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 15:08   #36
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Door een aantal tegenstanders van de BTF-bannelingen wordt gretig ingegaan op de insinuaties. Zij laten geen gelegenheid voorbijgaan om de verdachtmakingen nog eens extra in de verf te zetten. De bannelingen in kwestie kunnen zich daar uiteraard niet tegen verweren...

Ik onderneem daarom een poging om aan deze insinuaties een einde te maken. Kan de moderatie hier bevestigen dat het niet Artisjok, Filosoof en Alboreto zijn die achter deze recente aanvallen zitten?

Bedankt,

Raf.
dit is duidelijk een poging om de 'eventuele terugkeer' van de supertrollen te vrijwaren, , waarbij Raf duidelijk de spreekbuis is van het gebande clubje, aangezien zijzelf een onherroepelijke permban hebben..

Raf wil dus de 'reputatie' beschermen van diegenen die dit forum hebben herleid tot een ridicuul spelletje trollen en dubbelnicken..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 15:35   #37
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
dit is duidelijk een poging om de 'eventuele terugkeer' van de supertrollen te vrijwaren, , waarbij Raf duidelijk de spreekbuis is van het gebande clubje, aangezien zijzelf een onherroepelijke permban hebben..

Raf wil dus de 'reputatie' beschermen van diegenen die dit forum hebben herleid tot een ridicuul spelletje trollen en dubbelnicken..
Bewijs? Bron? Link?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 15:39   #38
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Hela, als ik me nog goed herinner vond je het aanvankelijk ook absurd dat Marxmannetje als dader werd aangewezen, en schaafde je je mening pas bij nadat Marxmannetje in het topic dat ie met een dubbelnick had geopend om zijn onschuld uit te schreeuwen over dat broertje begon, weer werd gebannen, om dan weer in dat topic met weer een nieuwe nick opnieuw zijn onschuld uit te schreeuwen, op een nog kinderachtiger manier, waarna ook zijn "broertje" van 13 met een memorabele debiele post kwam opdraven, waarna beide accounts ook weer werden geband.
Klopt. Mening bijstellen oog in oog met evidentie (oa van mod) is des wijzen.

Overigens was Mm al van in het begin van deze affaire verdacht onsamenhangend

Citaat:
Was dat écht wel Marxmannetje? Was dat "broertje" ook wel hem?
Iemand die hier anderhalf jaar de schijn van enige intelligentie weet op te houden, om dan zo'n schertsvertoning te komen opvoeren en af te gaan als een gieter, ik weet niet hoor...
Wij hebben dan ook weinig vaste gegevens. Niets dan speculoos.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 16:07   #39
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

[quote=eno2;6260120]
Citaat:

Klopt. Mening bijstellen oog in oog met evidentie (oa van mod) is des wijzen.

Overigens was Mm al van in het begin van deze affaire verdacht onsamenhangend



Wij hebben dan ook weinig vaste gegevens. Niets dan speculoos.
Diegene die hier én op het Nederlands forum met Ray bingo kwam opzetten, is hoogstwaarschijnlijk ook de zeikerd achter al die trolnicks, hier en op het Nederlands forum.
No way dat dat Marxmannetje was.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 16:12   #40
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

[quote=Nierika;6260187]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Diegene die hier én op het Nederlands forum met Ray bingo kwam opzetten, is hoogstwaarschijnlijk ook de zeikerd achter al die trolnicks, hier en op het Nederlands forum.
No way dat dat Marxmannetje was.
mARXMANNETJE GAF TOE DAT HIJ op hetzelfde hackerforum zat Als Ray Bingo.. Hij zei ook dat zijn broertje ook op dit forum zat, maar zonder die zijn nick aan te kunnen geven. Mod schijnt zeker te zijn. En zij hebben de gegevens

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 augustus 2012 om 16:13.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be