Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

 
 
Discussietools
Oud 1 mei 2012, 14:57   #221
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Inndien ze in het vlaamse parlement een meerderheid hebben van 50% + 1 hebben ze het wettelijke recht.
Wat dus nooit zal gebeuren, aangezien dat zou neerkomen op broedermoord door de Vlaamse partijen tov hun federale partijgenoten.
En aangezien Vlaanderen het dan met 1 regering kan rooien, vindt er een slagveld plaats onder alle politieke uitvreters, die dan plots zonder hun pluche jobke zullen vallen.
En wat met hun aanstellingen van directe families en vrienden en de vrienden van de vrienden, ?
Die alleen al, dat moet ondertussen zowaar in de tienduizenden lopen.
Vandaar dat de opportuniteiten en politieke eigenbelangen veel te groot zijn en zal er dus nooit 5 min. politieke moed gevonden worden, alleen dat laatste hebben NVA-adepten nog ni goe door, itt hun illustere partijleider.
Diego Raga is offline  
Oud 1 mei 2012, 16:09   #222
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wat dus nooit zal gebeuren, aangezien dat zou neerkomen op broedermoord door de Vlaamse partijen tov hun federale partijgenoten.
En aangezien Vlaanderen het dan met 1 regering kan rooien, vindt er een slagveld plaats onder alle politieke uitvreters, die dan plots zonder hun pluche jobke zullen vallen.
En wat met hun aanstellingen van directe families en vrienden en de vrienden van de vrienden, ?
Die alleen al, dat moet ondertussen zowaar in de tienduizenden lopen.
Vandaar dat de opportuniteiten en politieke eigenbelangen veel te groot zijn en zal er dus nooit 5 min. politieke moed gevonden worden, alleen dat laatste hebben NVA-adepten nog ni goe door, itt hun illustere partijleider.
Precies of ze daar hun hand niet voor zouden omdraaien ...

Als ze macht ruiken, gelijk bloedhonden kunnen ruiken ... of strontvliegen ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 1 mei 2012, 18:07   #223
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Ben ik de enige die vindt dat de 1 mei toespraak van Dewinter een slechte parodie was op een toespraak van een niet nader genoemd WOII dictator?

- Actief opsporen van illegalen
- Geld halen bij de moslims
- Recht op discrimineren op afkomst
- Alle vreemdelingen buiten.

(Geeft zichzelf een godwin punt)
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)

Laatst gewijzigd door Alboreto : 1 mei 2012 om 18:08.
Alboreto is offline  
Oud 1 mei 2012, 18:14   #224
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ben ik de enige die vindt dat de 1 mei toespraak van Dewinter een slechte parodie was op een toespraak van een niet nader genoemd WOII dictator?

- Actief opsporen van illegalen
- Geld halen bij de moslims
- Recht op discrimineren op afkomst
- Alle vreemdelingen buiten.

(Geeft zichzelf een godwin punt)
Daarmee is ook de laatste twijfelaar over de lijn getrokken. Filippeke is de onbetwiste führer van een populistisch anti-islam partijtje, niet van een Vlaams-Nationalistische partij.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 1 mei 2012, 19:11   #225
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ben ik de enige die vindt dat de 1 mei toespraak van Dewinter een slechte parodie was op een toespraak van een niet nader genoemd WOII dictator?

- Actief opsporen van illegalen
Als het parlement een wet stemt, zelfs al is dat een vreemdelingenwet, dan moet die uitgevoerd worden.
Iets anders zou niet democratisch zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
- Geld halen bij de moslims
De staat "moet" overal geld halen waar ze het kan vinden.
Dus als die moslim een werkende mens is, een ondernemende mens, een sparende mens, of wie weet ook een automobilist ....

Geen discriminatie op dit vlak!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
- Recht op discrimineren op afkomst
Een kindje geboren aan de andere kant van de wereld, van een Vlaamse vader en een Vlaamse moeder, aangegeven aan de ambassade .. bla bla .. wordt positief gediscrimineerd door de B. wetgeving ....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
- Alle vreemdelingen buiten.
Heeft hij dat echt gezegd ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
(Geeft zichzelf een godwin punt)
Voor je eerste uitspraken: niks geen punten.
Voor de laatste uitspraak: even afwachten, 't kan nog een slecht punt worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 1 mei 2012, 21:07   #226
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Daarmee is ook de laatste twijfelaar over de lijn getrokken. Filippeke is de onbetwiste führer van een populistisch anti-islam partijtje, niet van een Vlaams-Nationalistische partij.
Wie de belangen van het Vlaamse volk verdedigt, is dus geen Vlaams-nationalist? Vreemde stelling.
Herr Oberst is offline  
Oud 1 mei 2012, 21:13   #227
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Precies of ze daar hun hand niet voor zouden omdraaien ...

Als ze macht ruiken, gelijk bloedhonden kunnen ruiken ... of strontvliegen ...
Zolang de dwingende noodzaak zich voor hen niet voordoet, vrees ik er wat voor.
Men kan pas spreken van mogelijke kazakkendraaierij, als NVA en VB samen een kiesmeerderheid halen e
En dan nog, het zal een generatie of wat duren, vooraleer de belgische attitude van een VL regering eruit zal zijn.
Diego Raga is offline  
Oud 1 mei 2012, 21:22   #228
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Filip Dewinter mag uitgaan van zijn eigen sterkte. Los van die affiche van zijn dochter, die ik eigenlijk totaal niet kunnen vind, vind ik wel dat Dewinter en zijn partij zich aan het herpakken zijn.

Sociaal economisch gaan ze veel meer de solidaristische kant op en ook de booschap van recht en orde spreekt aan. Ook het ondubbelzinnige streven naar een onafhankelijke Vlaamse Republiek als enige Vlaamse partij is een groot pluspunt.

Nu nog weg van het constante islambashing en kun anti vreemdelingen visie verruimen en het komt misschien nog helemaal goed.

Filip Dewinter en zijn partij zou kunnen verrassen, een beetje in oktober, maar zeker in 2014.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 1 mei 2012, 22:05   #229
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Inndien ze in het vlaamse parlement een meerderheid hebben van 50% + 1
hebben ze het wettelijke recht. Het "rechtvaardige recht" is mogelijk iets helemaal anders: maar er is tot op heden nog geen systeem om dit beter te benaderen dan door een westers democratisch meerpartijen kiesstelsel.

(waarbij men kan discussiëren over de wenselijkheid om "kiesplicht" te vervangen door "kiesrecht")
Op welke wettekst is dit gebaseerd ?
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 2 mei 2012, 23:02   #230
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Filip Dewinter mag uitgaan van zijn eigen sterkte. Los van die affiche van zijn dochter, die ik eigenlijk totaal niet kunnen vind, vind ik wel dat Dewinter en zijn partij zich aan het herpakken zijn.

Sociaal economisch gaan ze veel meer de solidaristische kant op en ook de booschap van recht en orde spreekt aan. Ook het ondubbelzinnige streven naar een onafhankelijke Vlaamse Republiek als enige Vlaamse partij is een groot pluspunt.

Nu nog weg van het constante islambashing en kun anti vreemdelingen visie verruimen en het komt misschien nog helemaal goed.

Filip Dewinter en zijn partij zou kunnen verrassen, een beetje in oktober, maar zeker in 2014.
Ik vrees er eerlijk gezegd voor, de mensen zijn teveel murm geslagen en als tering leidende honden van de ene partij naar de andere overgelopen. Zijn ondertussen het hele gedoe over vreemdelingen beu en berusten er hoe langer hoe meer in dat dit fout blijft gaan en hebben ergens al de islamering aanvaard. Perfect voorbeeld hiervan voorbije weken in het nieuws; allerlei crapuul van vreemde origine gelegaliseerd en een brave geïntrigeerde jonge kerel vol positieve levenskracht mag oprotten (letterlijk) naar land van herkomst zonder familie en zonder toekomst.
Dit terwijl die dikke lompe koei van een Maggie niet doet wat ze moet doen en waar ze godverdomme de macht voor gekregen heeft!
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline  
Oud 3 mei 2012, 08:25   #231
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Wie de belangen van het Vlaamse volk verdedigt, is dus geen Vlaams-nationalist? Vreemde stelling.
Het vlaams belang doet alles behalve de vlaamse belangen verdedigen. Integendeel, het VB heeft 20 jaar lang alle ruiten ingegooid voor een fatsoenlijke staatshervorming of een vlaams beleid.
Effect is offline  
Oud 3 mei 2012, 10:04   #232
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Het vlaams belang doet alles behalve de vlaamse belangen verdedigen. Integendeel, het VB heeft 20 jaar lang alle ruiten ingegooid voor een fatsoenlijke staatshervorming of een vlaams beleid.
Je zou kunnen stellen dat het Blok en het Belang op een aantal punten contraproductief geweest is.

Maar je kan evengoed stellen dat, mocht het Blok en het Belang zich niet aangediend hadden als zondebok met hun te straffe stellingen, de belgicisten en francofwieten wel een andere zondebok uit zouden gekozen hebben.

Waar niemand om heen kan volgens mij:
de oude machtspartijen zijn verblind geweest door het Blok en het Belang, hebben aan paniekvoetbal gedaan wegens het grote succes van het Blok en het Belang, zodat die machtspartijen in plaats van een logische politiek en fatsoenlijke beleidsopties te kiezen, enkel en alleen anti-Belang en anti-Blok keuzes gemaakt hebben.
Het zijn de oude machtspartijen die ons veel tijd hebben doen verliezen. (en veel geld: zie de staatsschuld ...)

Nu is het te laat voor hen. Ze trachten het tij nog te keren, maar "too little, too late" ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 3 mei 2012, 15:50   #233
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter
 
Bert Deckers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 2.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ben ik de enige die vindt dat de 1 mei toespraak van Dewinter een slechte parodie was op een toespraak van een niet nader genoemd WOII dictator?
Ik vermoed van wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
- Actief opsporen van illegalen
- Geld halen bij de moslims
- Recht op discrimineren op afkomst
Ik zie geen enkel probleem?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
- Alle vreemdelingen buiten.
Lol. Als hij dat zou gezegd hebben, dan stonden de kranten er nu vol van.
Lees het anders even na: toespraak FDW 1 mei.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
(Geeft zichzelf een godwin punt)
Een wat?
__________________
Bert Deckers is offline  
Oud 3 mei 2012, 15:51   #234
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter
 
Bert Deckers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 2.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Filip Dewinter mag uitgaan van zijn eigen sterkte. Los van die affiche van zijn dochter, die ik eigenlijk totaal niet kunnen vind, vind ik wel dat Dewinter en zijn partij zich aan het herpakken zijn.

Sociaal economisch gaan ze veel meer de solidaristische kant op en ook de booschap van recht en orde spreekt aan. Ook het ondubbelzinnige streven naar een onafhankelijke Vlaamse Republiek als enige Vlaamse partij is een groot pluspunt.

Nu nog weg van het constante islambashing en kun anti vreemdelingen visie verruimen en het komt misschien nog helemaal goed.

Filip Dewinter en zijn partij zou kunnen verrassen, een beetje in oktober, maar zeker in 2014.
2
__________________
Bert Deckers is offline  
Oud 5 mei 2012, 08:02   #235
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Volgens de peiling van vandaag in HLN lijkt het er op dat De Winter geen stap zal moeten opzij zetten: de kiezer zal hem misschien opzij zetten.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 5 mei 2012, 08:47   #236
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Daarmee is ook de laatste twijfelaar over de lijn getrokken. Filippeke is de onbetwiste führer van een populistisch anti-islam partijtje, niet van een Vlaams-Nationalistische partij.
Een echte Vlaams nationalistische partij streeft ondubbelzinnig naar onafhankelijkheid.

Mis ik nog teveel bij NVA. Bart Dewever is wel een enorm politiek talent,één van de grootste van de afgelopen 50 jaar in Vlaanderen. Hopelijk kan hij zijn talent omzetten in Vlaamse onafhankelijkheid.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 mei 2012 om 08:49.
Max van Dietschland is offline  
Oud 5 mei 2012, 09:23   #237
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Een echte Vlaams nationalistische partij streeft ondubbelzinnig naar onafhankelijkheid.

Mis ik nog teveel bij NVA. Bart Dewever is wel een enorm politiek talent,één van de grootste van de afgelopen 50 jaar in Vlaanderen. Hopelijk kan hij zijn talent omzetten in Vlaamse onafhankelijkheid.
Wat is het tegengestelde van een 'echte' partij ?

En hoe moet een politieke partij streven: ondubbelzinnig of efficiënt ?

Naar mijn bescheiden mening, mis jij nog wel meer dan dat.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 5 mei 2012, 09:35   #238
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Een echte Vlaams nationalistische partij streeft ondubbelzinnig naar onafhankelijkheid.

Mis ik nog teveel bij NVA. Bart Dewever is wel een enorm politiek talent,één van de grootste van de afgelopen 50 jaar in Vlaanderen. Hopelijk kan hij zijn talent omzetten in Vlaamse onafhankelijkheid.


Als je daar nu nog altijd aan twijfelt dan houd Bart De Wever je in twijfel tot in je kist.

Waarom stel je hem de vraag niet zelf ? Of stel je de vraag niet aan een N-VA militant ? Of waarom lees of kijk je niet naar zijn antwoord als hij in de media hem die vraag wordt gesteld ?

Als zijn antwoorden je nu nog altijd in twijfel laten, dan gaan ze dat blijven doen. Ook na 2007, 2010, 2012, 2014, ...
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 mei 2012 om 09:37.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 5 mei 2012, 09:41   #239
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Ik vrees er eerlijk gezegd voor, de mensen zijn teveel murm geslagen en als tering leidende honden van de ene partij naar de andere overgelopen. Zijn ondertussen het hele gedoe over vreemdelingen beu en berusten er hoe langer hoe meer in dat dit fout blijft gaan en hebben ergens al de islamering aanvaard. Perfect voorbeeld hiervan voorbije weken in het nieuws; allerlei crapuul van vreemde origine gelegaliseerd en een brave geïntrigeerde jonge kerel vol positieve levenskracht mag oprotten (letterlijk) naar land van herkomst zonder familie en zonder toekomst.
Dit terwijl die dikke lompe koei van een Maggie niet doet wat ze moet doen en waar ze godverdomme de macht voor gekregen heeft!
Zo braaf was die kerel nu ook weer niet, hij loog dat hij zwart zag tijdens de formaliteiten van zijn asielaanvraag.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 5 mei 2012, 13:27   #240
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Zo braaf was die kerel nu ook weer niet, hij loog dat hij zwart zag tijdens de formaliteiten van zijn asielaanvraag.
Diego Raga is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be