Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 november 2015, 12:13   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard België trekt met zes ministers en voorlopig zonder akkoord naar de klimaattop

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Ons land stuurt de komende twee weken minstens zes ministers naar de klimaattop in Parijs, die volgens de Belgische delegatie geslaagd kan worden genoemd als de maximumgrens van twee graden opwarming het doel blijft. Daarvoor zal een vijfjaarlijkse actualisering van het akkoord van Parijs nodig zijn. België wil tijdens de top ook de rol van bruggenbouwer tussen de ontwikkelde en de ontwikkelingslanden spelen, is te horen bij de delegatie.
Waaaaaar is dat feestjeuuuuuuuhhhh?

Blijkbaar zijn onze militairen best goed in bruggen bouwen.

De hamvraag die rijst is dan weer: wat mogen we daar weer allemaal van verwachten, weer een hoop leugens?

Wat ik altijd ook enorm zielig gevonden heb is het feit dat die Obama zich nu precies gaat inzetten voor het milieu en hij daar voor de volle 100% achter staat.

Pijnlijk detail is dan weer dat, de teksten die hij nu ligt uit te bazuinen, al jaren eerder door éne zekere Al Gore onder de aandacht gebracht werden.

Hij maakte er zelfs een film over:

An Inconvenient Truth 2006 Full HD Documentary full movies Full length english HD 1080p


p.s. Mocht het filmpje niet goed doorkomen of in 3D dat kan u uitzetten in de instellingen van youtube, 3D - Off, Autoplay - Off, Quality - 1080p
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2015, 12:16   #2
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Je begint op m'n zenuwen te werken.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2015, 09:03   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Je begint op m'n zenuwen te werken.
Mijn verontschuldigingen ook daarvoor dat u het op uw zenuwen kreeg door mijn 'prachtige teksten' naar het discussie forum toe.

Of u bent fan van Obama?

Over het onderwerp van de draad, zijnde: 'België trekt met zes ministers en voorlopig zonder akkoord naar de klimaattop' had ik anders liever uw mening gelezen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2015, 09:13   #4
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Hoeft het weer te verbazen dat het vooral Waalse politici zijn die naar Parijs trekken?
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2015, 09:16   #5
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Waaaaaar is dat feestjeuuuuuuuhhhh?

Blijkbaar zijn onze militairen best goed in bruggen bouwen.

De hamvraag die rijst is dan weer: wat mogen we daar weer allemaal van verwachten, weer een hoop leugens?

Wat ik altijd ook enorm zielig gevonden heb is het feit dat die Obama zich nu precies gaat inzetten voor het milieu en hij daar voor de volle 100% achter staat.

Pijnlijk detail is dan weer dat, de teksten die hij nu ligt uit te bazuinen, al jaren eerder door éne zekere Al Gore onder de aandacht gebracht werden.

Hij maakte er zelfs een film over:

An Inconvenient Truth 2006 Full HD Documentary full movies Full length english HD 1080p


p.s. Mocht het filmpje niet goed doorkomen of in 3D dat kan u uitzetten in de instellingen van youtube, 3D - Off, Autoplay - Off, Quality - 1080p
Al Gore?
Was dat die tiep die persoonlijk heel veel vervuilde om zijn boodschap de wereld rond te brengen?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2015, 10:53   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Al Gore?
Was dat die tiep die persoonlijk heel veel vervuilde om zijn boodschap de wereld rond te brengen?
Zou best gekund hebben dat hij bepaalde 'dingen' gemanipuleerd heeft om zijn gelijk te halen, geen idee van.

Dat zijn van die 'dingen' die tegenwoordig véél gebeuren dacht ik, zaken manipuleren, dingen, zaken, teksten, foto's, films op een slinkse manier in het nieuws te brengen.

Al Gore
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 november 2015 om 10:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2015, 13:35   #7
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Saoedi Arabië heeft wel een klimaatplan.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2015, 13:50   #8
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Saoedi Arabië heeft wel een klimaatplan.
Yep, koppensnellen en zweepslagen.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2015, 16:35   #9
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Saoedi Arabië heeft wel een klimaatplan.
Is het verbranden van ongelovigen niet meer toegestaan?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2015, 14:23   #10
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

---

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 1 december 2015 om 14:24.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2015, 14:23   #11
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Ik lig er niet van wakker. Weer een hoop gezeik en gezever om de hippie generatie en de wereldverbeteraars met baarden (zoals Mr. Kristof "babyface' Calvo nog wat media aandacht te schenken. Ik ga mijn leven nu niet door wat cijfers en uitstoot laten beïnvloeden. Doe maar rustig verder in Parijs. Er zal veel beloofd worden en geen zak veranderen

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 1 december 2015 om 14:24.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2015, 14:40   #12
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Waaaaaar is dat feestjeuuuuuuuhhhh?

Blijkbaar zijn onze militairen best goed in bruggen bouwen.

De hamvraag die rijst is dan weer: wat mogen we daar weer allemaal van verwachten, weer een hoop leugens?

Wat ik altijd ook enorm zielig gevonden heb is het feit dat die Obama zich nu precies gaat inzetten voor het milieu en hij daar voor de volle 100% achter staat.

Pijnlijk detail is dan weer dat, de teksten die hij nu ligt uit te bazuinen, al jaren eerder door éne zekere Al Gore onder de aandacht gebracht werden.

Hij maakte er zelfs een film over:

An Inconvenient Truth 2006 Full HD Documentary full movies Full length english HD 1080p


p.s. Mocht het filmpje niet goed doorkomen of in 3D dat kan u uitzetten in de instellingen van youtube, 3D - Off, Autoplay - Off, Quality - 1080p
Vooral dit is grappig
Citaat:
rol van bruggenbouwer tussen de ontwikkelde en de ontwikkelingslanden
België slaagt er nog niet in een evenwichtige brug te maken tussen 2 gemeenschappen in eigen land

fallen_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2015, 14:40   #13
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik lig er niet van wakker. Weer een hoop gezeik en gezever om de hippie generatie en de wereldverbeteraars met baarden (zoals Mr. Kristof "babyface' Calvo nog wat media aandacht te schenken. Ik ga mijn leven nu niet door wat cijfers en uitstoot laten beïnvloeden. Doe maar rustig verder in Parijs. Er zal veel beloofd worden
Citaat:
en geen zak veranderen
Toch wel.... binnen 20 jaar met zijn allen wegwaaien of verzuipen zoiets ongeveer ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2015, 09:17   #14
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard

De klimaattop in Parijs kabbelt rustig verder(zelfs de pers lijkt niet bijzonder meer geinteresseerd lijkt het wel)

Ondertussen,ruim op tijd eigenlijk,heeft ook Belgie een "plan".
Aangezien dit geen enkele relatie zal hebben met de aanstaande "resultaten" van die conferentie in Parijs zal dit ook dienen om ergens wat serverruimte in de VN op te vullen en een linkje te krijgen vanuit verschillende VN-documenten....that's all....


Men vraagt zich af waar het wanhopig gekrijs en gezaag van bepaalde politici,milieugroepen en persschrijvelaars eigenlijk helemaal over ging?

Het impact van een" goed" of een "slecht" klimaatplan zal namelijk hetzelfde zijn: NUL!

Het is al in den treure herhaald,DE milieufactor,die eigenlijk voor intelligente wezens beslist wel beinvloedbaar zou moeten zijn, wordt NIET aangepakt,in geen enkel milieuplan op middellange termijn.

Het zit nog te stevig in de politieke correctheid.
Het DWINGT verschillende naties nog steeds om massaal en zo snel mogelijk electriciteitscentrales,desnoods met kolenstook,in dienst te nemen en massieve werkgelegenheid te bevorderen.
Jullie weten wel waarover ik het heb.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2015, 19:44   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
Vooral dit is grappig


België slaagt er nog niet in een evenwichtige brug te maken tussen 2 gemeenschappen in eigen land

En op zich is dat best eigenaardig want onze Militairen hebben wereldfaam als het op bruggenbouwen aankomt dacht ik.

Maar zo is het, wij komen in ons land onderling nog niet met elkaar overeen (Antwerpenaars, Gentenaars, West-Vlamingen, Limburgers, Walen ... ) laat staan dat we met al die figuren die in ellenlange rijen staan aan te schuiven (de invasie op de EU bedoel ik) en zij die hier al geruime tijd in ons land infiltreerden ook nog zouden moeten kunnen samenleven.

Dat dat samenleven in bepaalde gevallen niet lukt ligt aan hun zelf daar ze geen respect hebben voor de 'rules and regulations' die gelden in het land waar ze zich nu bevinden en ze koste wat kost hun eigen regeltjes/godsdiensten willen opdringen aan anderen.

Maar dat is juist hetgene wat de mensen die uit die andere landen toestromen naar de EU (de invasie) wel kunnen, die trekken aan hetzelfde 'zeel' Wij doen dat niet.

Zo gaat dat nooit werken me dunkt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 december 2015 om 19:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be