Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 november 2007, 21:05   #41
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Raf, vond je die cover van The Village People dan op zijn minst niet kei-tof? Of het origineel toch nog beter?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 november 2007 om 21:06.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2007, 21:33   #42
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kunstenaar Bekijk bericht
Het gaat hier niet over wat het ergste is.
Als je mijn reacties ten gronde (wil?) lezen dan zie je dat ik jullie gepolariseerde koppen wil duidelijk maken dat politiek met zijn pollen van die artiesten moet blijven.

Willem Vermandere kan ook meespreken over boycot in "Vlaamse" middens. Na de fysieke aanval van VB-ers die zijn deel was op de Brusselse Grote Markt was hij ook persona non-grata.

En waarom? Hij had het aangedurfd 'Bange Blanke Man' te zingen.
De kunstenaar die de samenleving een spiegel voorhoudt nietwaar!?
We konden live zien hoe jullie clubje daarmee omging.

Allemaal één pot nat dat links en rechts dat zich hier non stop van zijn laagste kant laat zien. Bah !
Welk woord in mijn post precies versta je niet? Je moet hier nu niet andere zaken gaan bijslepen, het gaat over de brief aan Lotti. Graag bij de kern van de zaak blijven.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 25 november 2007 om 21:34.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2007, 00:20   #43
kunstenaar
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2006
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Welk woord in mijn post precies versta je niet? Je moet hier nu niet andere zaken gaan bijslepen, het gaat over de brief aan Lotti. Graag bij de kern van de zaak blijven.
Je reactie is dermate denigrerend van stijl dat ik er van uitga dat een normaal gesprek hier onmogelijk is. Hij is ook intellectueel oneerlijk want je weet maar al te goed wat de kern van de zaak is.

Niet met deze jongen hoor. Game over.
__________________
En wie betaalt de zwaarste prijs voor links en rechts extremisme?
De gewone man, ALTIJD de gewone man !
kunstenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2007, 06:40   #44
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kunstenaar Bekijk bericht
Je reactie is dermate denigrerend van stijl
Wie begon er ook weer over 'jullie gepolariseerde koppen'?

Citaat:
dat ik er van uitga dat een normaal gesprek hier onmogelijk is. Hij is ook intellectueel oneerlijk want je weet maar al te goed wat de kern van de zaak is.
Je sleepte er met 0110 overigens zelf een voorbeeld bij waar de politiek met zijn pollen aan de kunstenaars zat.

Citaat:
Niet met deze jongen hoor. Game over.
Off you go.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2007, 08:00   #45
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kunstenaar Bekijk bericht

De kunsten hebben altijd al de samenleving een spiegel voorgehouden. .
Kunst die zich laat subsidieren verliest die authoriteit en ontdoet zich maar best van al te veel pretenties op dat vlak.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 november 2007 om 08:04.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2007, 15:49   #46
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kunstenaar Bekijk bericht
De pot verwijt de ketel.
Ik aanvaard niet dat artiesten, door wie dan ook, afgedreigd worden. Niet door links en niet door rechts.




Helmut Lotti
[adres]
Open brief
Geachte heer Lotti
Ik verneem dat u op 1 oktober in Gent zal deelnemen aan het concert dat door Tom Barman georganiseerd wordt en niet toevallig een week voor de gemeenteraadsverkiezingen zal plaatsvinden. De initiatiefnemer heeft immers meer dan eens met zoveel woorden verklaard dat de concerten die hij op die dag op het getouw zet tegen het Vlaams Belang zijn gericht. Wat sommigen u ook mogen voorhouden, hij heeft daarbij het Vlaams Belang meermaals bij naam vermeld.
Uw deelname aan het project betekent niet alleen een provocatie ten overstaan van een miljoen Vlamingen maar ook ten overstaan van meer dan 20% van de Gentenaars (zie het resultaat van de jongste verkiezingen).
Dat precies u ook bij de zaak betrokken bent, verbaast mij des te meer dat u vader jarenlang een ijverige propagandist van het voormalige Vlaams Blok in Gent geweest is. Tijdens verschillende verkiezingscampagnes is hij samen met mij opgetrokken om affiches te plakken en ik herinner mij ook dat hij in die tijd wekenlang met een propagandawagen van de partij door de stad reed.
Zelf bent u in uw jeugd lid geweest van het VNJ, Vlaams Nationaal Jeugdverbond en bijgevolg zult u wel weten dat de Vlaams-nationalisten niet de kannibalen en de koppensnellers zijn waarvoor sommigen ze willen doen doorgaan.
Er is een tijd geweest, mijnheer Lotti, dat artiesten zich wijselijk slechts zeer gereserveerd ten overstaan van de politiek opstelden. Het zou misschien goed zijn daar naar terug te keren anders komen ze immers terecht politiek gewoel en gekrakeel en naar mijn mening is dit nu niet precies de biotoop waarin zij zich thuisvoelen.
Maar elk neemt uiteraard zijn eigen verantwoordelijkheid.
Wat er ook van zij, u hebt uiteraard nog wat bedenktijd.
Hoogachtend,
Francis Van den Eynde

bron
Waar word er (af)gedreigd?lol.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2007, 15:55   #47
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Waar word er (af)gedreigd?lol.
Tut tut, we zijn allemaal gepolariseerde koppen en moeten met onze pollen van de artiesten blijven.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2007, 10:48   #48
VlaamseKracht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Locatie: Kortrijk,de Guldensporenstad
Berichten: 484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kunstenaar Bekijk bericht
De pot verwijt de ketel.
Ik aanvaard niet dat artiesten, door wie dan ook, afgedreigd worden. Niet door links en niet door rechts.




Helmut Lotti
[adres]
Open brief
Geachte heer Lotti
Ik verneem dat u op 1 oktober in Gent zal deelnemen aan het concert dat door Tom Barman georganiseerd wordt en niet toevallig een week voor de gemeenteraadsverkiezingen zal plaatsvinden. De initiatiefnemer heeft immers meer dan eens met zoveel woorden verklaard dat de concerten die hij op die dag op het getouw zet tegen het Vlaams Belang zijn gericht. Wat sommigen u ook mogen voorhouden, hij heeft daarbij het Vlaams Belang meermaals bij naam vermeld.
Uw deelname aan het project betekent niet alleen een provocatie ten overstaan van een miljoen Vlamingen maar ook ten overstaan van meer dan 20% van de Gentenaars (zie het resultaat van de jongste verkiezingen).
Dat precies u ook bij de zaak betrokken bent, verbaast mij des te meer dat u vader jarenlang een ijverige propagandist van het voormalige Vlaams Blok in Gent geweest is. Tijdens verschillende verkiezingscampagnes is hij samen met mij opgetrokken om affiches te plakken en ik herinner mij ook dat hij in die tijd wekenlang met een propagandawagen van de partij door de stad reed.
Zelf bent u in uw jeugd lid geweest van het VNJ, Vlaams Nationaal Jeugdverbond en bijgevolg zult u wel weten dat de Vlaams-nationalisten niet de kannibalen en de koppensnellers zijn waarvoor sommigen ze willen doen doorgaan.
Er is een tijd geweest, mijnheer Lotti, dat artiesten zich wijselijk slechts zeer gereserveerd ten overstaan van de politiek opstelden. Het zou misschien goed zijn daar naar terug te keren anders komen ze immers terecht politiek gewoel en gekrakeel en naar mijn mening is dit nu niet precies de biotoop waarin zij zich thuisvoelen.
Maar elk neemt uiteraard zijn eigen verantwoordelijkheid.
Wat er ook van zij, u hebt uiteraard nog wat bedenktijd.
Hoogachtend,
Francis Van den Eynde

bron
Als dit een dreigbrief is dan krijg ik ieder jaar een "dreigbrief" van de Belgische Staat waarin staat dat ze willen mijn zuurverdiende centen afnemen...en ze doen het warempel ook nog.
Maarja...zoiets heet belastingen zeker?
VlaamseKracht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2007, 11:07   #49
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kunstenaar Bekijk bericht
Het gaat hier niet over wat het ergste is.
Als je mijn reacties ten gronde (wil?) lezen dan zie je dat ik jullie gepolariseerde koppen wil duidelijk maken dat politiek met zijn pollen van die artiesten moet blijven.

Willem Vermandere kan ook meespreken over boycot in "Vlaamse" middens. Na de fysieke aanval van VB-ers die zijn deel was op de Brusselse Grote Markt was hij ook persona non-grata.

En waarom? Hij had het aangedurfd 'Bange Blanke Man' te zingen.
De kunstenaar die de samenleving een spiegel voorhoudt nietwaar!?
We konden live zien hoe jullie clubje daarmee omging.

Allemaal één pot nat dat links en rechts dat zich hier non stop van zijn laagste kant laat zien. Bah !
de aanval op Willem Vermandere was inderdaad een schande.

Maar wij wachten nog altijd op uw aanduiding van dat gedreig in die brief, waar zit dat dreigement juist, ik zie het alvast niet.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be