Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 6 november 2018, 11:57   #121
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Denk je dat Dolf de miljoenen vreemdelingen, Turken en ander islamitisch gespuis, had toegelaten in zijn land?
In het nazi-islam-pact vochten 600.000 moslims

Wat is eigenlijk het verschil tussen het plan van zijne Dolf en het plan van de Moslims nu?

Géén want ze zagen het beiden als, de wereld veroveren en alles naar eigen hand zetten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 6 november 2018, 12:56   #122
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
In het nazi-islam-pact vochten 600.000 moslims

Wat is eigenlijk het verschil tussen het plan van zijne Dolf en het plan van de Moslims nu?

Géén want ze zagen het beiden als, de wereld veroveren en alles naar eigen hand zetten.
Voor hem vechten ok, maar in Duitsland komen parasiteren? Het zou me verbazen.
Skobelev is offline  
Oud 6 november 2018, 15:13   #123
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Voor hem vechten ok, maar in Duitsland komen parasiteren? Het zou me verbazen.
Ik verschiet tegenwoordig van niets meer.

Gooide éne zekere Merkel niet alle paden open om Duitsland en de rest van de EU te laten parasiteren?

Een parasiet leeft ten koste van de gastheer, grenzen open.

Een parasiet als organisme/symbiose gezien leeft op de 'kosten' van de gastheer en doodt die zelden.

De parasieten zoals men ze nu kent en aan de grenzen staan aan te schuiven, dat zou wel eens anders kunnen aflopen als die klaplopers hun gelijk niet kunnen halen of niet krijgen wat ze willen.

Te ver gezocht of net niet?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 6 november 2018, 19:08   #124
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik verschiet tegenwoordig van niets meer.

Gooide éne zekere Merkel niet alle paden open om Duitsland en de rest van de EU te laten parasiteren?

Een parasiet leeft ten koste van de gastheer, grenzen open.

Een parasiet als organisme/symbiose gezien leeft op de 'kosten' van de gastheer en doodt die zelden.

De parasieten zoals men ze nu kent en aan de grenzen staan aan te schuiven, dat zou wel eens anders kunnen aflopen als die klaplopers hun gelijk niet kunnen halen of niet krijgen wat ze willen.

Te ver gezocht of net niet?
Las onlangs ergens een artikel waarin men de Duitsers probeerde te doen geloven dat die migrantentoeloop een kleine boost had gegeven aan de economie in Duitsland. Ook voor de andere landen kan men hetzelfde beweren...
Het kwam er op neer dat die volkstoeloop meer economische activiteit erbij brengt qua voeding, producten leveren die nodig waren voor hun opvang en onderhoud, meer jobs om zich met die gasten bezig te houden, meer activiteiten in de bouw om ze een dak boven hun hoofd te geven enz enz enz
Waar men precies in alle talen over zweeg was vanwaar het geld kwam om dat allemaal te betalen! Precies of de belastingbetaler mag via belastingen ea meer geld op tafel gooien dat verbruikt wordt door de asielbende en we doen of al hetgeen moet gedaan worden "meer economie" bijbrengt...
Wat een pluspunt voor de brave belastingbetaler!
Laten we bvb nog een paar duizend sociale woningen bijbouwen en vullen met armlastige vreemdelingen... en onze bouwindustrie en economie krijgen een grote boost!
Oh ja. Ze vullen ook werkplaatsen in waar niet voldoende Duitsers meer voor gevonden worden of zullen worden. Voor elke vreemdeling die aan het werk gaat, hoeveel zijn er die moeten onderhouden worden en waar men compleet niets kan mee aanvangen? De verhouding tussen hun opbrengst en hun gemaakte kosten? Staatsgeheim...
Dank U, vreemdelingen!

Laatst gewijzigd door andev : 6 november 2018 om 19:14.
andev is offline  
Oud 6 november 2018, 19:12   #125
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je verwart me met iemand anders vrees ik.

Irak was een hobby van Bush. Daar was zelfs Vanhofstadt tegen.

De Arabische Lente was een grote grap waar de ganse westerse wereld ingetrapt is.

Het enige waar we ons vanaf het begin mee moesten moeien was de strijd tegen IS.
Potverdikke NEE!
We moeten ons eindelijk eens niet gaan moeien. Ons moeien is 99% de zakken vullen van de meest sinistere figuren bij ons door de macht te geven aan de openlijkste klootzakken daar.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 6 november 2018 om 19:13.
Steben is offline  
Oud 6 november 2018, 19:14   #126
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Denk je dat Dolf de miljoenen vreemdelingen, Turken en ander islamitisch gespuis, had toegelaten in zijn land?
Bedoel je Wenen, München, Oostenrijk, Oostenrijk-Hongarije, Duitsland, Germania of Europa?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 6 november 2018, 19:54   #127
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Las onlangs ergens een artikel waarin men de Duitsers probeerde te doen geloven dat die migrantentoeloop een kleine boost had gegeven aan de economie in Duitsland. Ook voor de andere landen kan men hetzelfde beweren...
Het kwam er op neer dat die volkstoeloop meer economische activiteit erbij brengt qua voeding, producten leveren die nodig waren voor hun opvang en onderhoud, meer jobs om zich met die gasten bezig te houden, meer activiteiten in de bouw om ze een dak boven hun hoofd te geven enz enz enz
Waar men precies in alle talen over zweeg was vanwaar het geld kwam om dat allemaal te betalen! Precies of de belastingbetaler mag via belastingen ea meer geld op tafel gooien dat verbruikt wordt door de asielbende en we doen of al hetgeen moet gedaan worden "meer economie" bijbrengt...
Wat een pluspunt voor de brave belastingbetaler!
Laten we bvb nog een paar duizend sociale woningen bijbouwen en vullen met armlastige vreemdelingen... en onze bouwindustrie en economie krijgen een grote boost!
Oh ja. Ze vullen ook werkplaatsen in waar niet voldoende Duitsers meer voor gevonden worden of zullen worden. Voor elke vreemdeling die aan het werk gaat, hoeveel zijn er die moeten onderhouden worden en waar men compleet niets kan mee aanvangen? De verhouding tussen hun opbrengst en hun gemaakte kosten? Staatsgeheim...
Dank U, vreemdelingen!
Dat valt dus onder de noemer leugens, leugens, leugens dat wat men de Duitsers probeerde wijs te maken.

Het moet ergens wel gelukt zijn want ze trapten er met open ogen in en nog steeds.

Iets wat mij altijd al verwonderde dat die Duitsers zich zo hebben laten vangen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 november 2018 om 19:55.
Universalia is offline  
Oud 7 november 2018, 00:10   #128
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat valt dus onder de noemer leugens, leugens, leugens dat wat men de Duitsers probeerde wijs te maken.

Het moet ergens wel gelukt zijn want ze trapten er met open ogen in en nog steeds.

Iets wat mij altijd al verwonderde dat die Duitsers zich zo hebben laten vangen.
Ouuuw... niet te vlug.
Leugens zijn dit zeker niet, en het heeft de economie idd een kleine boost gegeven.
Het zijn voor een stuk ook consumenten die consumeren.
Hoe ze betaald zijn, dat is wat anders, maar ze geven indirect ook geld uit.
En, een deel werkt ondertussen en betaalt dus ook belastingen.

2 de puntje, is onze bevolkingspiramide.
Staat aardig uit den haak, en dat is tegen een groeiende economie.
De basis aanvullen is altijd een goede zaak wat de economie betreft.

Kijk maar wat er nu in China gebeurd.
Daar hebben ze hetzelfde voor, en daar zijn ze nu ook van de één kind per gezin politiek van afgestapt.

Dus , ik zou maar niet te snel zeggen dat het allemaal leugens zijn.

Niet dat ik nu ook alles ga goedpraten wat er in Duitsland allemaal gebeurd is, maar wat relativeren kan hier zeker geen kwaad.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 7 november 2018, 00:12   #129
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik verschiet tegenwoordig van niets meer.
Nog maar goed ook !

Alles wat je verschiet ben je toch kwijt.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 7 november 2018, 00:47   #130
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Nog ff terugkomen op die economische bloei...
Elke lidstaat heeft een budget voor die vreemdelingen, aangevuld met een deel dat we ook krijgen van de EU.

Veel onder ons denken dat dit geld integraal naar de vluchtelingen gaat, maar dat is verre van waar.
Een deel gaat ook naar personeelskosten, opvang, bouwen van woningen, enz...
Er zit dus ook ergens een cirkel in heel dit gebeuren, en daar pikken wij indirect ook een graantje van mee.
Vandaar ook die 'economische heropleving'.

Maar dat neemt niet weg dat ik ze ook liever zie wegblijven dan dat ze komen.
Dat zeg ik er ook wel bij.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 7 november 2018 om 00:57.
kojak is offline  
Oud 7 november 2018, 17:12   #131
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Nog ff terugkomen op die economische bloei...
Elke lidstaat heeft een budget voor die vreemdelingen, aangevuld met een deel dat we ook krijgen van de EU.

Veel onder ons denken dat dit geld integraal naar de vluchtelingen gaat, maar dat is verre van waar.
Een deel gaat ook naar personeelskosten, opvang, bouwen van woningen, enz...
Er zit dus ook ergens een cirkel in heel dit gebeuren, en daar pikken wij indirect ook een graantje van mee.
Vandaar ook die 'economische heropleving'.

Maar dat neemt niet weg dat ik ze ook liever zie wegblijven dan dat ze komen.
Dat zeg ik er ook wel bij.
Maar je blijft toch zitten met de vaststelling: wij betalen voor die handel en we zouden beter af zijn zonder al dat gedoe en die "verrijking" van lieden die hier niet thuishoren! We krijgen geld van de EU... geld dat onrechtstreeks ook uit onze zakken komt! De ene krijgt wellicht wat meer dan hij er in stopt en de andere wat minder dan hij er in stopt. Wat gebeurt met de Oost-Europese landen. Maar lieden die uit Afrika, uit moslimlanden enz komen, die leveren ons wellicht 90 procent aan kosten en geven10 procent aan inkomsten. En al de rest die ze meebrengen zoals godsdienst, gebruiken enz levert niets dan miserie. En nu maar wachten tot die groepen ouder en behoeftiger gaan worden dan ze al zijn...
andev is offline  
Oud 10 november 2018, 11:15   #132
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
AZG en onze marine zullen nog werk hebben met het overzetten van mensen in nood. En dit is nog maar het begin. Babyboom, klimaatverandering, informatietechnologie, ...
Ik zou ze aanraden om bij hun Islamitische broeders in S.A en de Emiraten eens te gaan aankloppen, die hebben massa's geld teveel......

Laatst gewijzigd door TREBRON : 10 november 2018 om 11:16.
TREBRON is offline  
Oud 11 november 2018, 07:37   #133
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ouuuw... niet te vlug.
Leugens zijn dit zeker niet, en het heeft de economie idd een kleine boost gegeven.
Het zijn voor een stuk ook consumenten die consumeren.
Hoe ze betaald zijn, dat is wat anders, maar ze geven indirect ook geld uit.
En, een deel werkt ondertussen en betaalt dus ook belastingen.

2 de puntje, is onze bevolkingspiramide.
Staat aardig uit den haak, en dat is tegen een groeiende economie.
De basis aanvullen is altijd een goede zaak wat de economie betreft.

Kijk maar wat er nu in China gebeurd.
Daar hebben ze hetzelfde voor, en daar zijn ze nu ook van de één kind per gezin politiek van afgestapt.

Dus , ik zou maar niet te snel zeggen dat het allemaal leugens zijn.

Niet dat ik nu ook alles ga goedpraten wat er in Duitsland allemaal gebeurd is, maar wat relativeren kan hier zeker geen kwaad.
Leugens zijn het niet.
De immigranten zorgen inderdaad voor een economische boost.
Alleen is dat een tijdelijke boost en binnen de ambtenaren economie.
Die mensen zijn immers gewend om op een andere manier te leven en werken dat de Europeaan.

Daarnaast vergeet men binnen de politiek steeds dat het verleden al heeft uitgewezen dat immigratie slechts een tijdelijke oplossing is voor economische terugval.
Word die immigratie een volksverhuizing en word het bevolkingsaantal van de immigranten groter dan 1/3 van de eigen bevolking, dan brengt dat nieuwe volk de eigen beschaving in gevaar.
Geeft men de immigraten politieke en bestuurlijke macht, dan brengt men de eigen beschaving en cultuur in gevaar.
Geeft men de immigraten recht om behoud van hun geloof en cultuur, dan vernielt men de eigen beschaving.
Komt men met een overbevolking te zitten dan vernielt men de eigen beschaving.
Neemt men stukken van de gewoontes en cultuur van de immigraten over dan vernielt men de eigen beschaving.
Verliest men de controle over het aantal en het soort migraten, dan is de eigen beschavin ten dode opgeschreven.
Jantje is offline  
Oud 11 november 2018, 10:45   #134
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Leugens zijn het inderdaad niet dat immigranten zorgen voor een economische boost.
;
Zie maar hoeveel politiemensen, gevangenisbewakers, beveiligers, installateurs van alarminstallatie's, advocaten enz. er de laatste 20 jaar bijgekomen zijn,

Laatst gewijzigd door TREBRON : 11 november 2018 om 10:47.
TREBRON is offline  
Oud 11 november 2018, 10:58   #135
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Leugens zijn het inderdaad niet dat immigranten zorgen voor een economische boost.
;
Zie maar hoeveel politiemensen, gevangenisbewakers, beveiligers, installateurs van alarminstallatie's, advocaten enz. er de laatste 20 jaar bijgekomen zijn,
Je bent het uitschot van het vb en nva vergeten die dankzij het misbruiken van de migranten in de politiek zijn gegaan terwijl ze anders net genoeg waard waren om de rekken te vullen in de Carrefour met de excuses aan zij die in de carrefour de rekken vullen.
dpg is offline  
Oud 11 november 2018, 14:53   #136
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Je bent het uitschot van het vb en nva vergeten die dankzij het misbruiken van de migranten in de politiek zijn gegaan terwijl ze anders net genoeg waard waren om de rekken te vullen in de Carrefour met de excuses aan zij die in de carrefour de rekken vullen.
Mens, ga eens kijken in een gevangenis , drie vierde van de bewoners zijn bruin en niet van in de zon te liggen.
Bedankt voor uw excuses aan de Belgen die rekken vullen...……..migranten heb ik dat nog niet zien doen.
TREBRON is offline  
Oud 11 november 2018, 15:00   #137
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

2

Laatst gewijzigd door TREBRON : 11 november 2018 om 15:00.
TREBRON is offline  
Oud 11 november 2018, 17:10   #138
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Mens, ga eens kijken in een gevangenis , drie vierde van de bewoners zijn bruin en niet van in de zon te liggen.
Bedankt voor uw excuses aan de Belgen die rekken vullen...……..migranten heb ik dat nog niet zien doen.
Vraag eens een dag penitentiair verlof om dat te beleven dan.
dpg is offline  
Oud 11 november 2018, 19:00   #139
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Vraag eens een dag penitentiair verlof om dat te beleven dan.
Hoeft niet, ik mag met mijn enkelband buiten...……...
TREBRON is offline  
Oud 12 november 2018, 11:57   #140
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ouuuw... niet te vlug.
Leugens zijn dit zeker niet, en het heeft de economie idd een kleine boost gegeven.
Het zijn voor een stuk ook consumenten die consumeren.
Hoe ze betaald zijn, dat is wat anders, maar ze geven indirect ook geld uit.
En, een deel werkt ondertussen en betaalt dus ook belastingen.

2 de puntje, is onze bevolkingspiramide.
Staat aardig uit den haak, en dat is tegen een groeiende economie.
De basis aanvullen is altijd een goede zaak wat de economie betreft.

Kijk maar wat er nu in China gebeurd.
Daar hebben ze hetzelfde voor, en daar zijn ze nu ook van de één kind per gezin politiek van afgestapt.

Dus , ik zou maar niet te snel zeggen dat het allemaal leugens zijn.

Niet dat ik nu ook alles ga goedpraten wat er in Duitsland allemaal gebeurd is, maar wat relativeren kan hier zeker geen kwaad.
Kleine boost aan de economie?
Door de als paddestoelen uit de grond schieten van, met belastinggeld gesubsidieerde, ngo's en vzw's van de nieuwe immigratieindustrie die zelf belastingvrij zijn?
Die 'tewerkstelling'?
Of het ambtenarenapparaat dat ook betaald wordt door de belastingbetaler?
Eu subsidies komen ook van de europese belastingbetaler, draai en keer het hoe je wilt, de europeanen betalen uiteindelijk dit hele circus ten koste van hun eigen welvaart door inleveringen en dat al jarenlang.

Consumenten die consumeren met belastinggeld?
Ze geven inderdaad ook geld uit, van de belastingbetaler, die ervoor moet werken en inleveren.
Een deel ervan werkt nu ook en betaalt dus ook belastingen?
En hoeveel hebben die al gekost voor ze bijdragen door te werken?
Hoelang zouden ze moeten werken en belastingen betalen om de kosten aan onze maatschappij te compenseren?
Per asielaanvraag alleen al: 20.000€, verder opleidingen, taallessen, onderhoud etc...voor ze aan de slag gaan?
Hoelang zouden 70% van de ongeschoolde, vaak analfabete vluchtelingen daarvoor moeten werken?
En in verhouding hoeveel ervan werken en dragen bij?
Een verwaarloosbaar aantal op de grote hoop die leeft op de kap van de belastingbetaler.
Waarom wordt de totale kost van immigratie door de politiek en media zo angstvallig verzwegen voor de bevolking?
Zou het kunnen zijn dat de 'boost voor de economie' in het niet zinkt doordat de kost en uitgaven voor immigratie de opbrengst VER overtreft?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be