Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 november 2006, 12:09   #1
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard "Aanbod voor iedereen"

In de naam van allah de barmhartige de genade volle.

O mensen zeg ;"er is geen aanbidder dan allah" u will be succefied in this world and herafter,.

Dat zijn de eerste woorden van mO7ammed sas tijdens zijn eerste roep in mekka en dit zal ik ook na zeggen; "O mensen zeg "er is geen aanbidder dan allah en mo7ammed is zijn profeet" u will be succefied.

De profeet mo7ammed sas garandeerd voor de mensen die dit zeggen een eeuwig zalige leven en het effect ervan zul je in dit leven zien voordat je zult sterven,.

Deze succes is gekoppeld door de shahada te zeggen (een getuigenis die je legt) "ik getuig dat er geen aanbidder is dan alleen allah en getuig dat mo7ammed zijn profeet is en getuig dat jezus de profeet van allah is een het woord die hij gegeven heeft aan maria en de geest die afkomstig is van hem).

Wanneer u deze level doorgezet heeft dan komt er een dagelijkse verplichting, waarbij het gebed een feit wordt van je getuiging,. En dit is gekoppeld met het goeddelen van je naasten zowel materieel (zakaat,sadakaat=almoezen) als spiritueel (vasten).

En de laatste zuivering die je ondergaat is het de tempel bezoeken waar abraham en zijn zoon ismail een offer brachten (de hajj=pelgrim) dit is en één enkele verplichting die je doet indien je daar financieel en moreel in staat bent ,het is één van de mooiste ervaringen die je zult ondergaan maar ook een beproeving voor je geloof en getuigenis,.

Als je dit allemaal doet dan ben je een moslim, maar een ridder ben je nog niet ! Je bent pas begonnen aan een lange reis vol beproevingen en kwellen, als je doorstreeft en de weg volgt die je voorgesteld werd zul je met de wilskracht van je heer aan het einde komen waar de poorten van de eeuwige koningen zich bevindt,.
Als je faalt dan zal je gezuiverd worden in de poel der ellende.

Dit is een kleine kaarsje die je met je zich draagt waarop een licht brandt die voor het uitdoven bedreigt is, telkens als je door een beproeving doorslaagt zal het licht in je hart sterker worden dan zal je geen twijfel hebben aan zijn kennis ,hoe meer je kunt zien des te duidelijker de wereld voor je zal zijn!

Laa ilaaha illa llah is de sleutel der poorten van het zaligheid.

M.v.g

Abraham Lincoln.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 november 2006 om 12:14.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 12:34   #2
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Wat is dit?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 12:52   #3
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Wat is dit?
Een aanbod.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 12:52   #4
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Interesse ??
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 13:02   #5
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Het eerste bod van dit aanbod is natuurlijk het getuigen dat er geen enkele aanbidder bestaat dan alleen allah en mo7ammed zijn profeet.

Wie wilt kopen ???
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 13:17   #6
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Wie wilt kopen ???
De prijs is te hoog ik hap niet.
plus al gehoord van "un cadeau empoisonné"??

Ik dacht te dromen maar inderdaad u bent hier inderdaad mensen aan het proberen ranselen wat een hopeloos gedoe...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 13:19   #7
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
De prijs is te hoog ik hap niet.
plus al gehoord van "un cadeau empoisonné"??

Ik dacht te dromen maar inderdaad u bent hier inderdaad mensen aan het proberen ranselen wat een hopeloos gedoe...
Dus geen interesse als ik je begrijp?
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 13:32   #8
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Interesse ??
Bewijs eerst eens even dat ik in dat Allah-paradijs 72 Denzel Washingtons krijg in plaats van 72 puberende maagdelijke meisjes, want daar ben ik niet in geinteresseerd.

En bovendien las ik bij mijn lievelings-ask-the-imam dat vrouwen in het Allah-paradijs terug herenigt zullen worden met hun vroegere echtgenoot (dat is dat één of twee van de vier, de anderen zitten volgens mohammed toch allemaal in de hel).
Vermits ik al lang gescheiden ben van mijn vroegere echtgenoot, gaat ge me nu echt geen plezier doen om me terug met hem te verenigen zodat ik voor eeuwig en altijd zijn neukprestaties met 72 hoeris moet zitten aanschouwen. Een mens zou voor minder nog eens scheiden nietwaar?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2006 om 13:35.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 13:43   #9
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Bewijs eerst eens even dat ik in dat Allah-paradijs 72 Denzel Washingtons krijg in plaats van 72 puberende maagdelijke meisjes, want daar ben ik niet in geinteresseerd.

En bovendien las ik bij mijn lievelings-ask-the-imam dat vrouwen in het Allah-paradijs terug herenigt zullen worden met hun vroegere echtgenoot (dat is dat één of twee van de vier, de anderen zitten volgens mohammed toch allemaal in de hel).
Vermits ik al lang gescheiden ben van mijn vroegere echtgenoot, gaat ge me nu echt geen plezier doen om me terug met hem te verenigen zodat ik voor eeuwig en altijd zijn neukprestaties met 72 hoeris moet zitten aanschouwen. Een mens zou voor minder nog eens scheiden nietwaar?
Wetenschappelijk bewezen zijn de mannen die meer voor sex geneigd zijn dan de vrouwen, vrouwen zijn meestal in/om hun eigen schoonheid op te fleuren geintereseerd !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 november 2006 om 13:44.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 13:44   #10
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Wetenschappelijk bewezn zijn de mannen die meer voor sex geneigd zijn dan de vrouwen, vrouwen zijn meestal in hun eigen schoonheid op te fleuren geintereseerd !
Wie zijn die wetenschappers die dat bewezen hebben? Mannelijke islamieten zeker?

En hoe rijm je dat dan met de verplichting die Mohammed de vrouwen oplegde om de man terwille te zijn op het moment dat hij dat wil, zelfs al is ze op dat moment brood aan het bakken in de gemeenschappelijke oven, of zitten ze beiden op de rug van een kameel?

Behoort vrouwelijk sex in de islam dan tot de algemene huishoudelijke verplichtingen zoals daar zijn: dweilen, koken, wassen, en dus... sex ondergaan?

En ja, inderdaad, mijn lievelingsimam had het ook over een mooi groen fluwelen kleed dat de vrouwen zouden kunnen krijgen! Je zou dan denken dat ze mochten gaan winkelen bij de Parijse couturiers, maar niks daarvan! Ik vind groene fluweel oerlelijk!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2006 om 13:48.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 13:45   #11
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wie zijn die wetenschappers die dat bewezen hebben? Mannelijke islamieten zeker?
Neen, ik heb dat bericht ergens gelezen op het net afkomstig uit een britse gazet,.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 november 2006 om 13:48.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 13:49   #12
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Neen, ik heb dat bericht ergens gelezen op het net afkomstig uit een britse gazet,.
Die hebben dan vast geen rekening gehouden met het "Denzel"-effect!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 14:07   #13
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Die hebben dan vast geen rekening gehouden met het "Denzel"-effect!
Dat bestaat alleen in het feilbare leven, in het leven hier achter is er geen plaats voor het feilbaar,.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 november 2006 om 14:07.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 16:13   #14
Ciccio
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Locatie: Hazegras Polders
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En bovendien las ik bij mijn lievelings-ask-the-imam dat vrouwen ...
Pff, met die mannetjes moet je opletten, want der zitten veel charlatans tussen!

In plaats van het geloof correct en goed uit te leggen, zitten ze totaal naast de zaak, en dragen ze alleen bij tot de slechte naam, en slechte praktijken.

Dit natuurlijk in fel contrast, met ook vele imams, die ter goeder trouw zijn, en een gouden hart hebben.

Dit is precies hetzelfde met een christelijk klooster.
Er zitten "echte" paters tussen, die het laatste wat ze hebben nog zouden weggeven.
Maar der zitten er ook verdorie veel tussen, die zondagmorgen de show zitten te stelen in de kerk, maar tegelijkertijd, niet vies zijn van een stukje jong-misdienaarvlees!
Ciccio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 16:17   #15
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

jamaar mijne lievelings-ask-the-imam zet er altijd de juiste teksten bij en laat het goedkeuren door het "moefti departement".

Bovendien is het zalige lectuur voor donkere winterse middagen! Beter dan Kees van Koten of andere stand-up comedianten.

Zo weet ik tenminste al hoe je op een rijdende trein naar het toilet moet gaan als je niet zeker bent of die trein niet ineens een bocht neemt, zodat je met je verkeerde kant naar Mekka zit!
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 12:05   #16
rala
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 april 2005
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
In de naam van allah de barmhartige de genade volle.

O mensen zeg ;"er is geen aanbidder dan allah" u will be succefied in this world and herafter,.
"succefied", wat wil dat zeggen?
rala is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 14:11   #17
bolle
Partijlid
 
bolle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2005
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
In de naam van allah de barmhartige de genade volle.

O mensen zeg ;"er is geen aanbidder dan allah" u will be succefied in this world and herafter,.

Dat zijn de eerste woorden van mO7ammed sas tijdens zijn eerste roep in mekka en dit zal ik ook na zeggen; "O mensen zeg "er is geen aanbidder dan allah en mo7ammed is zijn profeet" u will be succefied.

De profeet mo7ammed sas garandeerd voor de mensen die dit zeggen een eeuwig zalige leven en het effect ervan zul je in dit leven zien voordat je zult sterven,.

Deze succes is gekoppeld door de shahada te zeggen (een getuigenis die je legt) "ik getuig dat er geen aanbidder is dan alleen allah en getuig dat mo7ammed zijn profeet is en getuig dat jezus de profeet van allah is een het woord die hij gegeven heeft aan maria en de geest die afkomstig is van hem).

Wanneer u deze level doorgezet heeft dan komt er een dagelijkse verplichting, waarbij het gebed een feit wordt van je getuiging,. En dit is gekoppeld met het goeddelen van je naasten zowel materieel (zakaat,sadakaat=almoezen) als spiritueel (vasten).

En de laatste zuivering die je ondergaat is het de tempel bezoeken waar abraham en zijn zoon ismail een offer brachten (de hajj=pelgrim) dit is en één enkele verplichting die je doet indien je daar financieel en moreel in staat bent ,het is één van de mooiste ervaringen die je zult ondergaan maar ook een beproeving voor je geloof en getuigenis,.

Als je dit allemaal doet dan ben je een moslim, maar een ridder ben je nog niet ! Je bent pas begonnen aan een lange reis vol beproevingen en kwellen, als je doorstreeft en de weg volgt die je voorgesteld werd zul je met de wilskracht van je heer aan het einde komen waar de poorten van de eeuwige koningen zich bevindt,.
Als je faalt dan zal je gezuiverd worden in de poel der ellende.

Dit is een kleine kaarsje die je met je zich draagt waarop een licht brandt die voor het uitdoven bedreigt is, telkens als je door een beproeving doorslaagt zal het licht in je hart sterker worden dan zal je geen twijfel hebben aan zijn kennis ,hoe meer je kunt zien des te duidelijker de wereld voor je zal zijn!

Laa ilaaha illa llah is de sleutel der poorten van het zaligheid.

M.v.g

Abraham Lincoln.
Kots KOts KoTs KOtS
__________________
[SIZE=1][/SIZE]
bolle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 14:45   #18
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Lincoln moet duidelijk nog wat zieltjes winnen voor de hel om het te verdienen aan de voeten van zijn meester te kunnen gaan zitten.

__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 15:30   #19
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rala Bekijk bericht
"succefied", wat wil dat zeggen?
De weg naar succes wordt geopend.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 17:30   #20
ElFlamencoLoco
Minister
 
ElFlamencoLoco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 3.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Neen, ik heb dat bericht ergens gelezen op het net afkomstig uit een britse gazet,.
Verdorie Lincoln, hoe is 't mogelijk!

Baseer je je nu al op de gazet?

Ik had beter van je verwacht.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be