Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 november 2006, 11:57   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Vooralleer ik op jou vraag antwoord vraag ik je eerst goed te informeren over "vrouwen besnijdenis" ! Ten eerste ik ben oorspronkelijk marokkaan en ik heb nooit in mijn cultuur het woord "vrouwen besnijdenis" gehoord !
Ten tweede de hadith over vrouwen besnijdenis is niet zoals de hadith die spreekt over mannen besnijdenis, vrouwen besnijdenis is cultureel meer plaatselijk gebonden dan religieus !
Blijft de vraag:

Waarom wordt er in godsdienstfanatieke streken bij meisjes alles weggesneden waar ze als volwassen vrouw sexueel plezier aan kunnen beleven als ze toch niet in sex geïntesseerd zouden zijn zoals jouw onzalige leermeesters het jou deden geloven?

Citaat:
En ik voeg daarbij dat ik meer vrij voel wanneer ik "laa ilaaha illa laah" zeg ,ik ben niet onderdanig aan een schepsel en ik ben vrij in mijn denken geen enkele schepsel wat het ook mag zijn kan mijn "denken" bepalen, ik luister ik zie maar ik bepaal hoe ik denk !!!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 12:01   #42
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Blijft de vraag:

Waarom wordt er in godsdienstfanatieke streken bij meisjes alles weggesneden waar ze als volwassen vrouw sexueel plezier aan kunnen beleven als ze toch niet in sex geïntesseerd zouden zijn zoals jouw onzalige leermeesters het jou deden geloven?


Dat zou ik ni weten je kunt best daar eens een toereke doen en dat eens vragen aan de plaatselijke "fanatiekelingen", en of mijn leermeester onzalig is daar weet jij er niets van !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 november 2006 om 12:01.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 12:34   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Dat zou ik ni weten je kunt best daar eens een toereke doen en dat eens vragen aan de plaatselijke "fanatiekelingen",
Jij vindt onmensen die hun eigen kinderen genitaal verminken dus geen 'fanatiekelingen"?

Citaat:
en of mijn leermeester onzalig is daar weet jij er niets van !
Welke leermeesters hebben je dan op dit soort ideeën gebracht?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln

Wetenschappelijk bewezen zijn de mannen die meer voor sex geneigd zijn dan de vrouwen, vrouwen zijn meestal in/om hun eigen schoonheid op te fleuren geintereseerd !
Waarom zouden vrouwen zich 'opfleuren' behalve om de mannen te behagen waarmee ze sex wensen?
En waarom moeten vrouwen in islamvriendelijke culturen onder een tent schuilgaan zodat ze zo onaantrekkelijk mogelijk zijn voor mannen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 november 2006 om 12:53.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 12:38   #44
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
En waarom moeten vrouwen in islamvriendelijke culturen onder een tent schuilgaan zodat ze zo onaantrekkelijk mogelijk zijn voor mannen?
Hallo knuppel! leuk dat je terugbent.

Maar om even op je vraag te antwoorden: die islamitische vrouwen moeten zich hier in het aardse tranendal natuurlijk in onooglijke tenten verhullen omdat ze anders niet in die paradijselijke wortel bijten die hen wordt voorgehouden: "later meiske, als ge potdood zijt, dan moogt ge u een mooi kleedje uitkiezen en dan mag je met je mooi kleedje aan op de eerste rij zitten kijken hoe je vader, broer en echtgenoot zich te pletter copuleren met hun 72 hoeren" Geef toe! voor zo'n toekomstbeeld wil je toch wel een efforreke doen hé.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 12:50   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
je zegt laa ilaaha illa llaah en je volgt je hart je doet je verplichtingen om een goede mens te zijn and that's it, je gaat er geen terorrist van worden wees er maar op gerust !
Fantastico! Gewéééééldig!
Ik zing Laa ilaaha illa en ben er geen terrorist van geworden!

Je gelooft het misschien niet, maar ik ben ook zonder welke geloofsbelijdenis dan ook in staat om mijn hart te volgen, mijn verplichtingen na te komen en een goed mens te zijn. Ik heb namelijk nog nooit iemand bedreigd, bestolen, bedrogen en/of doodgeslagen. En de drie kinderen die ik heb opgevoed volgen al meer dan 30 jaar mijn voorbeeld.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 november 2006 om 12:52.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:00   #46
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij vindt onmensen die hun eigen kinderen genitaal verminken dus geen 'fanatiekelingen"?
Ik weet niet welke woorden je hier mij in de mond wilt steken ??



Citaat:
Welke leermeesters hebben je dan op dit soort ideeën gebracht?
Ik begrijp je helemaal niet.

Citaat:
Waarom zouden vrouwen zich 'opfleuren' behalve om de mannen te behagen waarmee ze sexueel wensen?
Ik denk dat een vrouw idd niet alleen zich zal bezig houden met alleen het opfleuren van haar eigen schoonheid ,het is maar een antwoord die ik gaf aan circe en als u daar een soep wilt van maken ga dan maar je gang...

Citaat:
En waarom moeten vrouwen in islamvriendelijke culturen onder een tent schuilgaan zodat ze zo onaantrekkelijk mogelijk zijn voor mannen?
On-toppic. Als je zo graag geengageerd bent voor vrouwen die met een tent rondlopen open daarvoor een nieuwe draad !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:04   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hallo knuppel! leuk dat je terugbent.

Vrouwen zoals jij en en ik kunnen het soms niet laten om achterlijke mannen, die waandenkbeelden over ons kregen ingepeperd door hun leermeesters, te confronteren met hun domheid, hé?

Ik kan hypocriete balzakken die van zichzelf denken dat ze over een vrije geest beschikken, maar hier intussen hun missioneringsdrang komen botvieren, nu eenmaal niet luchten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 november 2006 om 13:05.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:09   #48
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Fantastico! Gewéééééldig!
Ik zing Laa ilaaha illa en ben er geen terrorist van geworden!

Je gelooft het misschien niet, maar ik ben ook zonder welke geloofsbelijdenis dan ook in staat om mijn hart te volgen, mijn verplichtingen na te komen en een goed mens te zijn. Ik heb namelijk nog nooit iemand bedreigd, bestolen, bedrogen en/of doodgeslagen. En de drie kinderen die ik heb opgevoed volgen al meer dan 30 jaar mijn voorbeeld.
Je bent vrij in je overtuiging en ik zal je niet onder druk zetten om mijn bod te accepteren, ik ben maar zoals een handelaar indien je interesse hebt voor het goedje dan is dat goed indien niet dan zal ik ook niet treuren,.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:24   #49
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vrouwen zoals jij en en ik kunnen het soms niet laten om achterlijke mannen, die waandenkbeelden over ons kregen ingepeperd door hun leermeesters, te confronteren met hun domheid, hé?
Ik denk dat er hier een mis onbegrip tussen ons staat.
Citaat:
Ik kan hypocriete balzakken die van zichzelf denken dat ze over een vrije geest beschikken, maar hier intussen hun missioneringsdrang komen botvieren, nu eenmaal niet luchten.
Dat is je volste recht om over anderen te denken hoe ze zijn of hun bod te weigeren.


PS: ik zie dat je mee vergelijkt met een achterlijke man waarvan ik lijd aan waanbeelden over vrouwen zoals u beweert ingepeperd ben door mijn leermeester en zo de link legt met domheid, en dan weer een vergelijking waarvan ik als hypocriete balzak uitkom,.
Ik denk dat ik geen betere woord kan zeggen dan u een dikke proficiat te wensen waarvan akte voor de ruime gescheld die ik nooit heb tegen gekomen ben op dit forum!

PSs:Zouden je beweringen kloppen dan had ik mij nooit met een lieve poesje getrouwd zijn zoals mijn vrouw!!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 november 2006 om 13:25.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:31   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Ik weet niet welke woorden je hier mij in de mond wilt steken ??
Als je een woord tussen haakjes plaatst heeft dat een welbepaalde betekenis. Intelligente mensen weten dat.

Citaat:
Ik begrijp je helemaal niet.
Zelfs om iets eenvoudigs te begrijpen moet je idd over een min of meer ontwikkeld verstand beschikken.
Jouw ideeën over vrouwen en sex werden er jou dus niet met de paplepel ingegoten door je leermeesters? Jij had die ideeën al van bij je geboorte?

Citaat:
Ik denk dat een vrouw idd niet alleen zich zal bezig houden met alleen het opfleuren van haar eigen schoonheid ,het is maar een antwoord die ik gaf aan circe en als u daar een soep wilt van maken ga dan maar je gang...
Tiens, het was jij nochtans die daarnet nog beweerde:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln
Wetenschappelijk bewezen zijn de mannen die meer voor sex geneigd zijn dan de vrouwen, vrouwen zijn meestal in/om hun eigen schoonheid op te fleuren geintereseerd !


Met andere woorden: mannen zijn meer is sex geïnteresseerd dan vrouwen. Vrouwen meer in het optutten van zichzelf. Nogal contradictorisch, vindt je zelf ook niet?
Het lijkt me wel logisch dat jij geen soep lust van deze vrouw.


Citaat:
On-toppic. Als je zo graag geengageerd bent voor vrouwen die met een tent rondlopen open daarvoor een nieuwe draad !
De zoveelste vraag die je flagrant ontwijkt dus.
Waarom?
Zit je er soms mee verveeld en waarom dan?
Je kan toch niet ontkennen dat JIJ het was die beweerde dat vrouwen enkel geïnteresseerd zijn in het optutten van hun eigen schoonheid, terwijl het je eigen geloofsgenoten zijn die hen verplichten om zelfs hun natuurlijke schoonheid te verbergen onder hoofddoeken en tenten?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:36   #51
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hallo knuppel! leuk dat je terugbent.

Maar om even op je vraag te antwoorden: die islamitische vrouwen moeten zich hier in het aardse tranendal natuurlijk in onooglijke tenten verhullen omdat ze anders niet in die paradijselijke wortel bijten die hen wordt voorgehouden: "later meiske, als ge potdood zijt, dan moogt ge u een mooi kleedje uitkiezen en dan mag je met je mooi kleedje aan op de eerste rij zitten kijken hoe je vader, broer en echtgenoot zich te pletter copuleren met hun 72 hoeren" Geef toe! voor zo'n toekomstbeeld wil je toch wel een efforreke doen hé.
Mja het vierkantige beeld over de paradijs waarover je spreekt mijn beste is niet zozeer het paradijs die mo7ammed over sprak!

In een gezegde zei de profeet sas: "feeha ma laa 3ainoun ra at wa laa ou'dounoun sami3at wa laa khatara 3ala qalbi al bashar iqra ou inshi toum ,fa laa ta3lamou nafsoun maa oukhfiya lahoum min qourrati a3younin jazaa an bimaa kaanou ya3maloun",vert; er is (in de paradijs) wat het oog nog niet zag, een wat de oor nooit gehoord heeft, een wat nooit tot de verbeelding in mensen hart kwam, lees als je wilt (koran) een geen enkele ziel weet wat hen voor lievelingsgenot verschuild wordt ter beloning van wat ze deden!

Het beste cadeau die je kan krijgen is hetgene die je nooit gezien hebt een nooit tot je verbeelding kwam !

En wat je hier verteld over de 72 maagden etz, is het minste wat een gelovige kan krijgen (indien je goede kennis hebt over de hadieth, lees het boek tar'3ieb wa tarhieb van imaam al hafied al moundieri!!!),.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:38   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
PSs:Zouden je beweringen kloppen dan had ik mij nooit met een lieve poesje getrouwd zijn zoals mijn vrouw!!!
Alleen jammer dat het poesje (wetenschappelijk bewezen!) minder in sex is geïnteresseerd dan haar man, hé?
Wedden dat de dame die zo graag haar schoonheid opfleurt het prachtige haar dat ze van moeder natuur meekreeg onder een religieus symbool verstopt om geen last te krijgen met haar eigen, verdraagzame mansvolk?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:43   #53
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

Zeg Lincoln, ik schrijf hier in een andere thread net dat geen enkele moslim mij ooit heeft proberen te bekeren, en dan lees ik dit...

Ik vraag me trouwens af waarom dat lala-zinnetje zeggen mij iets zal opleveren. Als je dat echt gelooft zal je dat oprecht kunnen zeggen, maar ik geloof niet. Ik vind het vrij naief om te vertrouwen op boeken die lang geleden geschreven werden door mensen die ik niet ken en waarvan ik hun bedoelingen niet ken. Ik kan gelijk wat 1000x zeggen maar het zal me niet veranderen, als ik al een slecht mens was zal ik dat daarna ook blijven.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:45   #54
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als je een woord tussen haakjes plaatst heeft dat een welbepaalde betekenis. Intelligente mensen weten dat.



Zelfs om iets eenvoudigs te begrijpen moet je idd over een min of meer ontwikkeld verstand beschikken.
Jouw ideeën over vrouwen en sex werden er jou dus niet met de paplepel ingegoten door je leermeesters? Jij had die ideeën al van bij je geboorte?
Ik dacht dat ik die kennis van het school gehad heb (katholieke school dan nog) ??

Citaat:

Tiens, het was jij nochtans die daarnet nog beweerde:

[/b]

Met andere woorden: mannen zijn meer is sex geïnteresseerd dan vrouwen. Vrouwen meer in het optutten van zichzelf. Nogal contradictorisch, vindt je zelf ook niet?
Het lijkt me wel logisch dat jij geen soep lust van deze vrouw.
Dus jij beweert dat vrouwen meer sex geneigd zijn dan mannen, kortom ik weet niet wat de andere vrouwen daarover denken, mss eens een apparte peiling na houden op dit forum en zelf dat aan de vrouwelijke leden vragen wat ze daarvan vinden of niet ??



Citaat:
De zoveelste vraag die je flagrant ontwijkt dus.
Waarom?
Zit je er soms mee verveeld en waarom dan?
Je kan toch niet ontkennen dat JIJ het was die beweerde dat vrouwen enkel geïnteresseerd zijn in het optutten van hun eigen schoonheid, terwijl het je eigen geloofsgenoten zijn die hen verplichten om zelfs hun natuurlijke schoonheid te verbergen onder hoofddoeken en tenten?
Ik spreek niet over de daden van andere geloofsgenoten wat zij doen of denken intereseert mij niet, en ik weet niet waarvoor je zich zorgen maakt,.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:45   #55
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

... Trouwens, Lincoln ...

Laat je niet beetnemen door vrouwen die beweren graag sex te hebben, ze doen dat maar om aan een vent te geraken, een beetje zoals de wormen aan het haakje van de visser, dat belooft ook veel.

VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:49   #56
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg Bekijk bericht
Zeg Lincoln, ik schrijf hier in een andere thread net dat geen enkele moslim mij ooit heeft proberen te bekeren, en dan lees ik dit...

Ik vraag me trouwens af waarom dat lala-zinnetje zeggen mij iets zal opleveren. Als je dat echt gelooft zal je dat oprecht kunnen zeggen, maar ik geloof niet. Ik vind het vrij naief om te vertrouwen op boeken die lang geleden geschreven werden door mensen die ik niet ken en waarvan ik hun bedoelingen niet ken. Ik kan gelijk wat 1000x zeggen maar het zal me niet veranderen, als ik al een slecht mens was zal ik dat daarna ook blijven.
He he ooit van een nieuwe trend gehoord ??
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 13:50   #57
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Je bent vrij in je overtuiging en ik zal je niet onder druk zetten om mijn bod te accepteren,
Duizendmaal dank om mij niet onder druk te zetten! rofl!


Citaat:
ik ben maar zoals een handelaar indien je interesse hebt voor het goedje dan is dat goed indien niet dan zal ik ook niet treuren,.
Mijn antwoord is hetzelfde als wat de Jehova's getuigen te horen krijgen die mij een religie proberen te verkopen: ik koop niets aan de deur.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 14:06   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Ik dacht dat ik die kennis van het school gehad heb (katholieke school dan nog) ??
Hazo, na de wetenschappelijke bewijzen heb je nu opeens van een katholieke school dat vrouwen minder op sex gesteld zijn dan mannen?
Hebben ze je daar ook getroost met die 'minstens 72 hete maagden' als je tijdens dit leven braaf de wetten van een kindermisbruiker gehoorzaamt?

Citaat:
Dus jij beweert dat vrouwen meer sex geneigd zijn dan mannen,
Waar haal je dat?

Citaat:
kortom ik weet niet wat de andere vrouwen daarover denken,
Dacht ik het niet!
Maar toch doe jij alsof je er zeker van bent dat vrouwen meer om hun eigen schoonheid bekommerd zijn dan om lekkere sex?

Citaat:
mss eens een apparte peiling na houden op dit forum en zelf dat aan de vrouwelijke leden vragen wat ze daarvan vinden of niet ??
Héééééééél verstandig.
Je zult dan namelijk zien dat jouw kennis van vrouwen maar belabberd is. Dat al wat jij een uur geleden nog 'wetenschappelijk bewezen' achtte over vrouwen en sex, of wat je in de katholieke school oppikte, al even pover is als de taal die je er leerde. Gek dat er aan mij zo weinig is blijven plakken uit de nonnenschool. Ik had al tijdens de eerste godsdienstlessen als zesjarige door dat ze mij het zoveelste sprookje aan het wijsmaken waren.

Citaat:
Ik spreek niet over de daden van andere geloofsgenoten wat zij doen of denken intereseert mij niet,
Als dat zo was ontweek je een heleboel vragen niet die op hypocrisie wijzen.

Citaat:
en ik weet niet waarvoor je zich zorgen maakt,.
Is er dan soms iets waarover ik 'mich' zorgen zou moeten maken?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 november 2006 om 14:08.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 14:14   #59
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
He he ooit van een nieuwe trend gehoord ??
Verteeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!

Zijn de maagden tegenwoordig in de aanbieding voor trouwe pedofielenvolgelingen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2006, 14:21   #60
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Kijk Lincoln, jij kon dat natuurlijk niet weten, maar IK heb een rechtstreekse lijn met aartsengel Michael!

(aartsengel Gabriel is namelijk op pensioen gestuurd nadat hij hier en daar een steek liet vallen toen hij Mohammed de boodschappen doorgaf (zoals dat trouwen met kinderen enzo: Gabriel was toen al aan het dementeren).

Enfin, Michael heeft me dus net doorgeseind dat er buiten de lading van 72 Denzel Washingtons nu ook 75 Robbie Williamsen in de aanbieding zijn. (enkel in de christelijke hemel natuurlijk - in de islamitische paradijslijke tuin hebben ze het naar schijnt op het moment ontzettend druk want er blijven maar brokstukken binnenkomen (hoofden, armen, rompen, benen) die ze bij mekaar aan het passen zijn).

Bovendien moest ik doorgeven dat ge toch wat moest oppassen met die koran vermits ondertussen heel duidelijk is geworden dat Gabriel er dus verschillende keren naastzat met zijn boodschappen.

Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2006 om 14:24.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be