Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen?
Ja 11 15,49%
Nee 60 84,51%
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2018, 21:04   #2101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
We maken de balans eind volgend jaar op. Al de rest zijn gissingen.

Akkoord ?
Jij bent echt nergens voor nodig. De balans zal hoe dan ook opgemaakt worden na de volgende verkiezingen.
Dat er twee Vlaams-nationalisten Michel voorgaan in populariteit in Vlaanderen, en dat Michel de top vijf niet haalt in Wallonië zijn geen gissingen en nog minder "rest".
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:18   #2102
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Geef zo eens een lijstje met kenmerken waardoor je iemand met overtuiging een "ware Belg" kunt noemen.
no such thing = "ware Belg". Laat staan dat er een lijstje zou zijn dat zulks bepaalt.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:23   #2103
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik ben van dezelfde mening gedaan. Het moment dat N-VA het separatisme uit haar statuten schrapt overweeg ik op hen te stemmen.

Chauvinisme is een noodzaak om ons te weren tegen de open wereldeconomie. Negativisme van de Vlamingen, die de meerderheid uitmaken en de bijdragende regio vormen, ten aanzien van België maakt ons een speeltje voor buitenlandse mogendheden.er geen liberale of rechtse partij meer bestaat in ons land.
En weer gaat hetzelfde molentje draaien: "Belgisch chauvinisme = goed", "Vlaams chauvinisme = slecht".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:24   #2104
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Men blijft, tot vervelens toe maar messen inde rug van De Heer T. Francken steken.

Bepaalde andere lieden waren van mening dat de Heer Francken gelogen had.

Na al die heisa over de zaak denk ik met al wat je hoort en leest de laatste dagen: Wie zijn de leugenaars op huidig ogenblik eigenlijk, in de zin van, dat er véle anderen zijn die Francken openlijk veroordeelden nu rare sprongen aan het maken zijn.

De messen die in De Heer Franken zijn rug gestoken werden dat klonk al bijna als: Et tu, Brute ...
Het is Theo Francken zelve die van mening was dat hij gelogen heeft. Hij heeft letterlijk toegegeven dat hij van goede wil was en hij de communicatielijn heeft aangehouden.

__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:25   #2105
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En weer gaat hetzelfde molentje draaien: "Belgisch chauvinisme = goed", "Vlaams chauvinisme = slecht".
Waarom vind jij Vlaams chauvinisme slecht ?

Ik vind juist dat er een tekort is aan Vlaams chauvinisme. Vooral in onze consumptie. Wij kopen veel te snel in buitenlandse ketens of in het buitenland ( al dan niet via internet).
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:26   #2106
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?
Had u het niet over Belgisch chauvinisme? Of probeert u een slechte imitatie van Beke neer te zetten: eerst iets zeggen en dan vlug de woorden intrekken?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:27   #2107
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Waarom vind jij Vlaams chauvinisme slecht ?

Ik vind juist dat er een tekort is aan Vlaams chauvinisme. Vooral in onze consumptie. Wij kopen veel te snel in buitenlandse ketens of in het buitenland ( al dan niet via internet).
Aha. Een belgicist die pleit voor meer Vlaams chauvinisme. Wat denken ze daar bij de BUB over uw uitspraken? Of is de BUB nu volledig uiteengespat?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:28   #2108
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Aha. Een belgicist die pleit voor meer Vlaams chauvinisme. Wat denken ze daar bij de BUB over uw uitspraken? Of is de BUB nu volledig uiteengespat?
chauvinisme =/= staatsnationalisme.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:28   #2109
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Wie zijn de leugenaars op huidig ogenblik eigenlijk
Het ligt er aan wat je onder leugenaars verstaat. Als Beke en Rutten beweren dat Francken niet tot ontslag wilden dwingen dan liegen ze. Ze trekken hun keutel alleen in omdat ze er niet de oorzaak van willen zijn dat De Wever de stekker uit de regering trekt.

Michel loog wél toen hij met de N-VA in zee ging. En nog geen beetje.

Citaat:
29/04/2014
Charles Michel: "MR heeft nul vertrouwen in N-VA"

"Als de MR het initiatief heeft, dan wordt de volgende regering er een zonder N-VA", zegt Charles Michel, de voorzitter van de MR dinsdag in een interview in De Standaard. "Zowel de Brusselse als de federale."

Voor Michel is de N-VA een separatistische partij. "Wij willen de zaken duidelijk maken voor de mensen", zegt hij. "Als de MR het initiatief heeft, dan wordt de volgende regering er een zonder N-VA. Dat geldt zowel voor Brussel als op federaal vlak."

Michel zegt dat hij met zijn standpunten de Vlaamse kiezer niet negeert. "Ik heb enorm veel respect voor de keuze van de Vlamingen. Het is dan ook niet aan ons om te zeggen op wie zij moeten stemmen. Het enige wat we nu doen is hen duidelijkheid verschaffen."
http://www.gva.be/cnt/aid1576647/cha...rouwen-in-n-va

Michel beweerde dat hij respect heeft voor de keuze van de kiezer, maar in één adem liet hij verstaan dat hij de partij met dubbel zoveel Vlaamse kiezers als de MR zou uitsluiten.

De tweede leugen op rij van Michel was dat zijn houding getuigde van een absoluut gebrek aan respect voor meer dan een miljoen driehonderdduizend Vlaamse kiezers. [/b]
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:31   #2110
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
chauvinisme =/= staatsnationalisme.
Aha. We hoeven dus niet chauvinistisch te denken over de Belgisch staat om een of ander Belgische chauvinisme te ontwikkelen? Waarop slaat dat Belgisch chauvinisme dan eigenlijk? Op Belgische wafels? Belgische chocolade? Manneke Pis? U weet wel al die zaken die toch zo geroemd worden door belgicisten...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:36   #2111
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Op Belgische wafels? Belgische chocolade? Manneke Pis? U weet wel al die zaken die toch zo geroemd worden door belgicisten...
Bron ? Kan jij iemand weergeven die zichzelf belgicist noemt en die zaken roemt ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:36   #2112
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Men blijft, tot vervelens toe maar messen inde rug van De Heer T. Francken steken.

Bepaalde andere lieden waren van mening dat de Heer Francken gelogen had.

Na al die heisa over de zaak denk ik met al wat je hoort en leest de laatste dagen: Wie zijn de leugenaars op huidig ogenblik eigenlijk, in de zin van, dat er véle anderen zijn die Francken openlijk veroordeelden nu rare sprongen aan het maken zijn.

De messen die in De Heer Franken zijn rug gestoken werden dat klonk al bijna als: Et tu, Brute ...

Goed Univ. Je ziet het einde van de tunnel door het rookgordijn.
Kijk; ik ben een oud man. En die praten graag over vroeger natuurlijk.
Vroeger.......toen was alles beter. Toch niet alles. Er was toen ook de sfeer van geheimhouding en alles bedisselen en ook op de kap van de gewone man. En de laatste decennia is dat spelletje nog erger geworden.
Vroeger was het ook een appeltje voor de dorst sparen. Uzelf dus beperkingen op leggen om de dag dat het minder gaat op hulp te kunnen rekenen. Maar zelfs die wijsheid is verdwenen. De maatschappij draait nu volledig in overdrive, gedeeltelijk op de kap van dezen die beseften dat ze nog niet dood waren. Nu gebeurt de plundering nog heviger en zelfs op een ruwe manier. Gij hebt.....en wij komen het halen.
De manieren waarop dat halen gebeurt ga ik niet opnieuw beschrijven.
Mijn bijdrage is toch steeds te lang. Geen tijd meer voor de jongeren om zelfs kritisch oordeel te vellen.
Maar ik heb nog één advies.
Mocht ikzelf nog jong zijn dan vertrok ik uit dit land.
Jongeren die beseffen dat ze inhoud hebben om het hier te maken zullen het hier niet maken. Deze maatschappij is volzet en wat beter is als het gewone is reeds gekaapt door een pseudo-elite. Daarnaast wordt het logische gezien hier een maatschappij vol met tegenstellingen. Kleurpartijtjes die uitsluitend aan eigen zak denken en het volk behandelen als het vuil van de straat.
De wereld ligt nog (open). Pak dus je boeltje samen en vertrek naar waar er nog ruimte is. Zorg dus dat je een job kent en ontwikkel vooral één bijkomende vaardigheid en die is :"Leer een wereldtaal. Engels; Spaans; Russisch of Chinees" Mij om het even. Als het maar een taal is die wij Vlamingen niet aangeleerd krijgen via ons onderwijs.
Laat u dus niet inlijven als lijfeigene in de Benelux. Opgesloten achter grenzen die kunstmatig worden gebruikt via beperking van kennis.
Vertrek dus met open geest en vertrouw op uzelf. Niet op het janhagel dus dat hier aan het plunderen is.
De wereld is groter dan de duivenscheet die men Benelux noemt.
Weet wat je kan en weet ook wat je wil en wacht niet te lang tot je te oud wordt. Want dan doe je het niet meer. Zoveel te langer je wacht zoveel te meer zaken je zelf veroorzaakt die je vast ankeren aan dit land dat het niet meer waard is.
De wereld behoort aan de durvers; niet aan degenen die teveel vertrouwen koesteren in mensen die alleen kleur en stank van het geld erkennen.
Zelfs de jongeren uit een nog meer overbevolkt buurland weten dit.
Je komt de Nederlanders overal tegen in de wereld en ze werken er meestal.
De Vlamingen ontmoet je ook overal maar dan wel als toerist.
Het verschil tussen hetzelfde ras? Wel de Nederlanders leren meestal Engels in de school. Een snobistische Nederlander die wil opvallen binnen zijn hoop spreekt wel Frans. Als hij het kan natuurlijk. Snobisme is steeds een ziekte.
Dat is dus mijn advies. Heeft wel niks met deze topic te maken maar als ik mij hoef te beperken tot de matchen die hooligans willen uitvechten dan trap ik het beter vandaag af dan morgen.
Bovendien; wie geen interesse heeft wordt niet verplicht te lezen.
En evenmin moeten ze proberen mij te doen zwijgen.
Als ze willen keutels leggen dan gaan ze maar ergens achter een boom zitten.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:39   #2113
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Dubbel. Stom forum!!!!

Laatst gewijzigd door werkman : 8 januari 2018 om 21:52.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:45   #2114
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Goed Univ. Je ziet het einde van de tunnel door het rookgordijn.
Kijk; ik ben een oud man. En die praten graag over vroeger natuurlijk.
Vroeger.......toen was alles beter. Toch niet alles. Er was toen ook de sfeer van geheimhouding en alles bedisselen en ook op de kap van de gewone man. En de laatste decennia is dat spelletje nog erger geworden.
Vroeger was het ook een appeltje voor de dorst sparen. Uzelf dus beperkingen op leggen om de dag dat het minder gaat op hulp te kunnen rekenen. Maar zelfs die wijsheid is verdwenen. De maatschappij draait nu volledig in overdrive, gedeeltelijk op de kap van dezen die beseften dat ze nog niet dood waren. Nu gebeurt de plundering nog heviger en zelfs op een ruwe manier. Gij hebt.....en wij komen het halen.
De manieren waarop dat halen gebeurt ga ik niet opnieuw beschrijven.
Mijn bijdrage is toch steeds te lang. Geen tijd meer voor de jongeren om zelfs kritisch oordeel te vellen.
Maar ik heb nog één advies.
Mocht ikzelf nog jong zijn dan vertrok ik uit dit land.
Jongeren die beseffen dat ze inhoud hebben om het hier te maken zullen het hier niet maken. Deze maatschappij is volzet en wat beter is als het gewone is reeds gekaapt door een pseudo-elite. Daarnaast wordt het logische gezien hier een maatschappij vol met tegenstellingen. Kleurpartijtjes die uitsluitend aan eigen zak denken en het volk behandelen als het vuil van de straat.
De wereld ligt nog (open). Pak dus je boeltje samen en vertrek naar waar er nog ruimte is. Zorg dus dat je een job kent en ontwikkel vooral één bijkomende vaardigheid en die is :"Leer een wereldtaal. Engels; Spaans; Russisch of Chinees" Mij om het even. Als het maar een taal is die wij Vlamingen niet aangeleerd krijgen via ons onderwijs.
Laat u dus niet inlijven als lijfeigene in de Benelux. Opgesloten achter grenzen die kunstmatig worden gebruikt via beperking van kennis.
Vertrek dus met open geest en vertrouw op uzelf. Niet op het janhagel dus dat hier aan het plunderen is.
De wereld is groter dan de duivenscheet die men Benelux noemt.
Weet wat je kan en weet ook wat je wil en wacht niet te lang tot je te oud wordt. Want dan doe je het niet meer. Zoveel te langer je wacht zoveel te meer zaken je zelf veroorzaakt die je vast ankeren aan dit land dat het niet meer waard is.
De wereld behoort aan de durvers; niet aan degenen die teveel vertrouwen koesteren in mensen die alleen kleur en stank van het geld erkennen.
Zelfs de jongeren uit een nog meer overbevolkt buurland weten dit.
Je komt de Nederlanders overal tegen in de wereld en ze werken er meestal.
De Vlamingen ontmoet je ook overal maar dan wel als toerist.
Het verschil tussen hetzelfde ras? Wel de Nederlanders leren meestal Engels in de school. Een snobistische Nederlander die wil opvallen binnen zijn hoop spreekt wel Frans. Als hij het kan natuurlijk. Snobisme is steeds een ziekte.
Dat is dus mijn advies. Heeft wel niks met deze topic te maken maar als ik mij hoef te beperken tot de matchen die hooligans willen uitvechten dan trap ik het beter vandaag af dan morgen.
Bovendien; wie geen interesse heeft wordt niet verplicht te lezen.
En evenmin moeten ze proberen mij te doen zwijgen.
Als ze willen keutels leggen dan gaan ze maar ergens achter een boom zitten.
De Benelux of de EU?
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 21:55   #2115
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De Benelux of de EU?

Onze jongeren wordt de kennis van een wereldtaal onthouden.
Zelfs voor Europa worden ze dus bewust gehandicapt.
Uitgezonderd uiteraard dezen die een hoger IQ hebben.
Normalerwijze remmen ze die zelden af.
Ik zeg wel normalerwijze. Want zelfs dat weet je hier nooit.
Bovendien maak ik mij geen zorgen voor wat de kaste betreft.
Mijn bijdrage is gericht aan jongeren die handen aan het lijf hebben en die het willen maken in het leven. Als ze in de school geen bijdrage kunnen of willen leveren dan mag advies toch gebeuren buiten de schoolmuren?

Laatst gewijzigd door werkman : 8 januari 2018 om 22:09.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 22:08   #2116
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Mocht ikzelf nog jong zijn dan vertrok ik uit dit land. (door werkman)
Wel dat staat iedereen vrij natuurlijk maar ik zie dat anders in de zin van dat met alles wat er op huidig ogenblik aan de gang is onder politici en andere, dat de jonge mensen daar juist de kracht moeten zien uit te putten, om het hoofd niet te laten hangen en toch verder te gaan.

Vertrekken uit dit land, doe je dan niet een beetje hetzelfde als diegenen uit andere landen die op hun beurt allemaal naar hier willen komen?

(Kan perfect dat iemand in een ander land een job aangeboden gekregen heeft en daarop ingaat)

Er moet een nieuwe garde politici komen die haar op de tanden heeft niet diegenen die nu al aan het uitkijken zijn naar of ze hun rijkelijk betaalde postje nog zullen kunnen blijven houden in de toekomst of de weg aan het 'plaveien' zijn door anderen de kop proberen in te drukken zie de zaak Francken die daar slachtoffer van is volgens mijn bescheiden mening.

Wereldtaal? Het Engels?

Om dan toch nog even in te pikken op het vervolgverhaal Francken:


CdH eist ontslag Theo Francken
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2018 om 22:13.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 22:13   #2117
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wel dat staat iedereen vrij natuurlijk maar ik zie dat anders in de zin van dat met alles wat er op huidig ogenblik aan de gang is onder politici en andere zaken dat de jonge mensen daar juist de kracht moeten zien uit te putten om het hoofd niet te laten hangen en toch verder te gaan.

Vertrekken uit dit land, doe je dan niet hetzelfde als diegenen uit andere landen die op hun beurt allemaal naar hier willen komen?

Er moet een nieuwe garde politici komen die haar op de tanden heeft niet diegenen die nu al aan het uitkijken zijn naar of ze hun rijkelijk betaalde postje nog zullen kunnen blijven houden in de toekomst of de weg aan het 'plaveien' zijn door anderen de kop proberen in te drukken zie de zaak Francken.

Om dan toch nog even in te pikken op het vervolgverhaal Francken:


CdH eist ontslag Theo Francken
Ik tracht ze niet te ontmoedigen hoor.
Als ze de kracht hebben en willen benutten geef ik alleen maar een advies.
Maar ik ben een oud man. Ze nemen ervan wat ze gepast achten.
En we gaan die intenties van die politici niet tegen houden.
De gewone man is te verdeeld en soms ook te dom om die intenties te doorzien. Welke politici hebben intenties en zo ja; welke intenties?
Ik ben te dom om in schedels te kijken waar soms weinig in zit.
Om het te maken is het soms wel belangrijker wie uw ouders zijn.
Bon. Mijn zorg niet meer. Ik heb niemand nog nodig om tussen vier planken te geraken. Pech voor hen dus.

Laatst gewijzigd door werkman : 8 januari 2018 om 22:22.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 22:19   #2118
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ? Kan jij iemand weergeven die zichzelf belgicist noemt en die zaken roemt ?
Meent u dat u als Belg niet trots, chauvinistisch, fier... mag zien op Belgisch bier, wafels, chocolade, Manneke Pis, enz.?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 22:25   #2119
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Meent u dat u als Belg niet trots, chauvinistisch, fier... mag zien op Belgisch bier, wafels, chocolade, Manneke Pis, enz.?
Waar zit Manneke Pis? in Brussel? Of op dit forum?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2018, 23:07   #2120
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Meent u dat u als Belg niet trots, chauvinistisch, fier... mag zien op Belgisch bier, wafels, chocolade, Manneke Pis, enz.?
Waarom zou dat niet mogen ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be