Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 maart 2018, 16:05   #101
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Comparaison n'est pas raison.

Uw tempelierskostuum zegt bovendien alles over u.
Net zoals die moslims in hun prachtige jurken.

moslims in woestijnjurken? hoofddoeken? moet allemaal kunnen.
Een blanke met een kruisje rond zijn nek? --> Racisme.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 16:07   #102
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Wat the fuck heeft dat met islam te maken ? Moetje wel een naïeve sul zijn dit hiermee in verband te brengen.
Een naïeve sul legt bombardementen van het Westen in verband met de miserie in het middenoosten
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2018, 21:25   #103
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Een naïeve sul legt bombardementen van het Westen in verband met de miserie in het middenoosten
En wat dat met de islam te maken heeft en dat ermee in verband brengen moet je wel degelijk een naïeve sul zijn.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2018, 07:38   #104
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
En wat dat met de islam te maken heeft en dat ermee in verband brengen moet je wel degelijk een naïeve sul zijn.
Natuurlijk heef thet niks met islam te maken. Daarom is het in elk land waar de sharia regeert zoveel vrede en jolijt is en er ook nooit mensen uit wegvluchten. Bijvoorbeeld in Jordanië, Somalië, Soedan, Syrië, Afghanistan, Pakistan... Allemaal landen waar mensen dolgelukkig zijn en nooit mensen ontvluchten

Maar ik hoef u dat allemaal niet uit te leggen want u bent er vorig jaar nog geweest zie ik :

__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2018, 08:29   #105
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Natuurlijk heef thet niks met islam te maken. Daarom is het in elk land waar de sharia regeert zoveel vrede en jolijt is en er ook nooit mensen uit wegvluchten. Bijvoorbeeld in Jordanië, Somalië, Soedan, Syrië, Afghanistan, Pakistan... Allemaal landen waar mensen dolgelukkig zijn en nooit mensen ontvluchten
Mijn grote wens is dat alle religies morgen zijn verdwenen door onderricht wat aantoont dat dit allemaal grote onzin is, John Lennon indachtig. Je kan het vergelijken met een vuurwapen. Op zich doodt het niet, maar wel door de persoon die dit wapen gebruikt. Je kan dit vuurwapen gebruiken om een fazant af te schieten of er een mens mee te doden. Voor mij mogen dus alle vuurwapens de wereld uit, net zoals alle godsdiensten gezien de misbruiken groter zijn dan het nut ervan. Heb je hem ?
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2018, 09:45   #106
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Mijn grote wens is dat alle religies morgen zijn verdwenen door onderricht wat aantoont dat dit allemaal grote onzin is, John Lennon indachtig. Je kan het vergelijken met een vuurwapen. Op zich doodt het niet, maar wel door de persoon die dit wapen gebruikt. Je kan dit vuurwapen gebruiken om een fazant af te schieten of er een mens mee te doden. Voor mij mogen dus alle vuurwapens de wereld uit, net zoals alle godsdiensten gezien de misbruiken groter zijn dan het nut ervan. Heb je hem ?
Inderdaad. De voornaamste drijfveer van religieuze leiders is macht. Macht is het gemakkelijkste uit te voeren als je het 'zelf denken' van de massa onderdrukt door er alle mogelijke consequenties aan te verbinden.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2018, 10:22   #107
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Inderdaad. De voornaamste drijfveer van religieuze leiders is macht. Macht is het gemakkelijkste uit te voeren als je het 'zelf denken' van de massa onderdrukt door er alle mogelijke consequenties aan te verbinden.
Is altijd zo geweest in elke religie.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2018, 10:48   #108
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik zal wel eens een hele zomer in mijne blote flikker door Antwerpen Noord wandelen, langs de concentratiescholen enzo. Als we toch geen respect meer moeten opbrengen voor elkaars zeden, als minderheden mogen doen wat ze willen. Dan ik ook.
Van mij mag je dat vandaag ook doen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2018, 10:51   #109
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ijsboer maakt toch een correct analogie.
Comparaison n'est pas raison.

Citaat:
Als u schrijft dat niemand zaken heeft wat iemand op zijn hoofd draagt, dan ga ik morgen met een nazi helm wandelen door het joden kwartier.
Dat kan alleen maar een flauw afkooksel worden van dit:
https://www.youtube.com/watch?v=LmUm4t3pOB0
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 19 maart 2018 om 10:52.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2018, 18:50   #110
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Comparaison n'est pas raison.
Ja, ge hebt die uitdrukking al gebruikt. Dat is heel flink. Er zijn ook uitdrukkingen die net het tegenovergestelde beweren. Als ik die inzet tegen uw uitdrukking is het dan gelijkspel?

Is het niet mogelijk om gewoon te discussieren met argumenten?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

Dat kan alleen maar een flauw afkooksel worden van dit:
https://www.youtube.com/watch?v=LmUm4t3pOB0
Ik open geen linken. En zeker geen youtube filmpkes. Ik ben hier om te discussieren over politieke onderwerpen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 09:38   #111
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja, ge hebt die uitdrukking al gebruikt. Dat is heel flink. Er zijn ook uitdrukkingen die net het tegenovergestelde beweren. Als ik die inzet tegen uw uitdrukking is het dan gelijkspel?

Is het niet mogelijk om gewoon te discussieren met argumenten?


Ik open geen linken. En zeker geen youtube filmpkes. Ik ben hier om te discussieren over politieke onderwerpen.
Het is zelfs geen vergelijking, het is exact hetzelfde. Alles dat van hier is is slecht en moet weg en alles dat van ginder is moet niet alleen getolereerd worden, maar ook actief ingeburgerd worden. VB zegt dat de moslims dat opdringen, maar het zijn de linkse pocos die dat net opdringen omdat ze Isabel Truttebel van SP.A of Groen een natte poes krijgt van een lange sexy bruine man die over hoeren rapt en baby's opensnijdt:




En ik blijf bij mijn oorspronkelijke standpunt dat die rechter zijn argument "vrijheid van godsdienst" volledig verkeerd is. Hoofddoek heeft niks te maken met islam. Het is gewoon een iets langere BH om woestijnzand uit de haren te houden. De mannen hebben dit dan opgedrongen bij vrouwen om ze te kunnen bezitten en beheersen. WTF heeft dat met vrijheid van godsdienst te maken? Vrijheid van kledingkeuze? Straks loopt heel de straat vol mensen met BDSM kleding omdat ze het slaafje van hun man willen spelen? Doe maar hoor, en ga ook eens een plaatselijke moskee binnen. Als ze protesteren direct naar de rechtbank stappen en uw gelijk krijgen!
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 20 maart 2018 om 09:38.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 10:01   #112
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik open geen linken. En zeker geen youtube filmpkes. Ik ben hier om te discussieren over politieke onderwerpen.
U heeft dus een negatief vooroordeel tegen youtube filmpkes. Toch, voor een keertje misschien nog eens proberen? Het is heel grappig en toepasselijk. Mijn dag is weer goed.

Laatst gewijzigd door Piero : 20 maart 2018 om 10:05.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 15:38   #113
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja, ge hebt die uitdrukking al gebruikt. Dat is heel flink. Er zijn ook uitdrukkingen die net het tegenovergestelde beweren. Als ik die inzet tegen uw uitdrukking is het dan gelijkspel?

Is het niet mogelijk om gewoon te discussieren met argumenten?
Met mijn uitdrukking klaag ik juist aan dat Ijsboer helemaal geen argument en heeft aangedragen. Hij heeft zelfs geen stelling geponeerd, laat staan dat hij er een reden (raison) voor heeft gegeven. Hij heeft gewoon een vergelijking (comparaison) gegeven: als X Y doet, dan doe ik Z. Ja, en dan? Wat heeft die "ik" daar nu mee te maken?

Een argumentatie geven is iets anders. Hij moet om te beginnen aangeven welke stelling hij probeert te bewijzen. Vervolgens moet hij aangeven vanuit welke algemene principes hij redeneert. En tenslotte moet hij ook nog eens aantonen dat zijn stelling uit die algemene principes volgt.

Voor wie echter waarden noch principes heeft, wordt dat natuurlijk wel een zeer harde dobber...

Citaat:
Ik open geen linken. En zeker geen youtube filmpkes.
Innige deelneming.

Citaat:
Ik ben hier om te discussieren over politieke onderwerpen.


Dank om mij eens hartelijk te doen lachen. You just made my day.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 16:03   #114
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

De origine van de hoofddoek gaat terug op de Soemerische beschaving van 5.000 jaar geleden, en de functie was om de tempelprostituees te kunnen onderscheiden van de priesteressen.
Wel leuk dat een rechter nu een groep meisjes het recht geeft om net dat kledingstuk te mogen dragen op school. Misschien moet er wat meer ruchtbaarheid gegeven worden aan het onderzoek van Muazzez Ilmiye Cig ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 18:13   #115
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
U heeft dus een negatief vooroordeel tegen youtube filmpkes.
Dit zijn andere forummers die net hetzelfde doen als u. Ze komen mij tegen in een draad (die hun niet interesseert), en ze spuiten hun rancune nog eens uit, omdat ik hun eens afgedroogd heb in 1 of andere discussie:
hamac, den duistere duikboot, wapper, jay-p, mvd, fred vanhove.
Begint een anti geertvdb club, en een zelfhulpgroep; Véél succes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Toch, voor een keertje misschien nog eens proberen? Het is heel grappig en toepasselijk.
ik schrijf het duidelijk waarom ik geen YouTube filmpkes open via deze site. Dat heeft niets met 'negatief' of 'vooroordelen' te maken. Als ik op deze site ben wil ik discussieren over politieke onderwerpen. Met argumenten. (iets wat u liever niet doet, maar soit.)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Mijn dag is weer goed.
Daar geloof ik nu eens niets van.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 20 maart 2018 om 18:32.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 18:26   #116
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Met mijn uitdrukking klaag ik juist aan dat Ijsboer helemaal geen argument en heeft aangedragen. Hij heeft zelfs geen stelling geponeerd,
Dat hoeft hij niet te doen. Hij antwoordt gewoon op uw stelling 'iedereen mag op zijn hoofd dragen wat hij wil', met een situatie die uw stelling mogelijk tegenspreekt.
Ik heb ook een voorbeeld gegeven, en dat was: iemand die in de jodenwijk rondloopt met een nazi helm. En dan vraag ik aan u: vindt u dat dat mag?
Uw antwoord kan dan zijn:
1. ja.(iets wat u ongetwijfeld niet vindt)
2. nee (maar dat ondergraaft uw stelling)

Ipv een antwoord te geven, begint u te vluchten en roept u nog snel een Frans gezegde van enkele eeuwen oud.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
laat staan dat hij er een reden (raison) voor heeft gegeven. Hij heeft gewoon een vergelijking (comparaison) gegeven: als X Y doet, dan doe ik Z. Ja, en dan? Wat heeft die "ik" daar nu mee te maken?
Gij hebt de vreemde stelling geponeerd dat iedereen altijd en overal op zijn kop mag dragen wat hij/zij wil. Niet uw bomma of uw hond, GIJ!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Een argumentatie geven is iets anders. Hij moet om te beginnen aangeven welke stelling hij probeert te bewijzen. Vervolgens moet hij aangeven vanuit welke algemene principes hij redeneert. En tenslotte moet hij ook nog eens aantonen dat zijn stelling uit die algemene principes volgt.
Awel, begin dan eens uw stelling te argumenteren. En als ge dan toch bezig zijt, argumenteer dan eens waarom ik wel of niet in de jodenwijk met een nazi helm mag rondlopen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Voor wie echter waarden noch principes heeft, wordt dat natuurlijk wel een zeer harde dobber...
U zelf op een moreel pied de stalle zetten, da's verdacht voor mij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Innige deelneming.
Dank om mij eens hartelijk te doen lachen. You just made my day.
Ik geloof daar niks van.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 22:46   #117
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dit zijn andere forummers die net hetzelfde doen als u. Ze komen mij tegen in een draad (die hun niet interesseert), en ze spuiten hun rancune nog eens uit, omdat ik hun eens afgedroogd heb in 1 of andere discussie:
hamac, den duistere duikboot, wapper, jay-p, mvd, fred vanhove.
Begint een anti geertvdb club, en een zelfhulpgroep; Véél succes!

ik schrijf het duidelijk waarom ik geen YouTube filmpkes open via deze site. Dat heeft niets met 'negatief' of 'vooroordelen' te maken. Als ik op deze site ben wil ik discussieren over politieke onderwerpen. Met argumenten. (iets wat u liever niet doet, maar soit.)Daar geloof ik nu eens niets van.
Wat u verstaat onder discussiëren was mij allang duidelijk en het deert mij niet. Ik probeer u slechts te helpen, maar u legt het verkeerd uit. Wie heeft u trouwens aangesteld om andere mensen af te drogen? Uw vader? Dan zal hij trots zijn op u!
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 22:58   #118
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Wat u verstaat onder discussiëren was mij allang duidelijk en het deert mij niet.
Dat is perfect, het is niet mijn bedoeling u te deren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Ik probeer u slechts te helpen,
hahaha ... 'slechts"
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
maar u legt het verkeerd uit. Wie heeft u trouwens aangesteld om andere mensen af te drogen?
Euh, is het niet de bedoeling hier op dit forum om anderen met argumenten af te drogen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Uw vader? Dan zal hij trots zijn op u!
Soms, maar niet om de redenen dat u denkt.

PS hoeveelste keer is dit nu dat ge een draad binnenkomt, enkel en alleen om te reageren op een post van mij en u niets aantrekt van het onderwerp van de draad? Vindt ge dat nu niet zelf een beetje creepy?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 00:16   #119
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat is perfect, het is niet mijn bedoeling u te deren.
hahaha ... 'slechts"
Euh, is het niet de bedoeling hier op dit forum om anderen met argumenten af te drogen?


Soms, maar niet om de redenen dat u denkt.

PS hoeveelste keer is dit nu dat ge een draad binnenkomt, enkel en alleen om te reageren op een post van mij en u niets aantrekt van het onderwerp van de draad? Vindt ge dat nu niet zelf een beetje creepy?
Als het onderwerp mij niet interesseerde dan zou ik de draad niet volgen. Dus het antwoord is nul keer. Maar van uw bedoelingen schijnt u zich niet goed bewust te zijn. Ik zie in uw reactie dat ik u al een beetje heb geholpen.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 12:20   #120
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Van het primitieve christendom zakt de mensheid nog eens extra terug naar de nog primitievere Islam, in plaats zich in mijn atoomtheorie te verdiepen.
Geen enkel hoofddoekje is daarvoor vereist nog enig ander speciaal kledingstuk of een ritueel.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be