Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Bekijk resultaten enquête: Een topicstarter is minstens gedeeltelijk verantwoordelijk voor het onderwerp
Ja. 9 36,00%
Neen. 15 60,00%
Geen idee, geen mening ... 1 4,00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juni 2015, 18:44   #41
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 20.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
NieuwNoors.
Ik heb er geen probleem mee als je perceptie over mij is alsof 'k zeurend zou zijn. Je kent mij niet.
Ik ben een liberaal die veel in vraag stelt, en vooral iemand die beseft dat alles betaalbaar moet blijven. Ik lees in je postings vooral sympathie voor de grote gratisverkondiger zoals Steve Stevaert. Dood ondertussen.
NieuwNoors. Ben je ooit een leerkracht geweest die ondertussen leeft van de ziekenbond ?

Hoe dan ook. Ik vind dat een topicstarter nu en dan eens z'n ( of haar ) kop mag tonen binnen de discussie.
Rudy: ik heb nog nooit van de ziekenbond geleefd, noch van enige andere uitkering. Ik werk, heb altijd gewerkt en zal nog veel jaren moeten werken.
Maar OMG: jij denkt dat ik een hoogbejaarde ben? Mss ben ik even oud of met veel chance net iets jonger dan jij!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2015, 21:14   #42
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Rudy: ik heb nog nooit van de ziekenbond geleefd, noch van enige andere uitkering. Ik werk, heb altijd gewerkt en zal nog veel jaren moeten werken.
Maar OMG: jij denkt dat ik een hoogbejaarde ben? Mss ben ik even oud of met veel chance net iets jonger dan jij!
NieuwNoors. Je bent jonger dan ik. Overduidelijk.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 29 juni 2015 om 21:31.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 20:05   #43
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Van de veertien stemmers zijn er tien die vinden dan ze GEEN verantwoordelijkheid moeten voelen voor de topic die ze starten.
Ik vind dit tekenend.
Verantwoordelijk zijn wordt of is dus een loos begrip.
Merci.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2015, 07:28   #44
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Van de veertien stemmers zijn er tien die vinden dan ze GEEN verantwoordelijkheid moeten voelen voor de topic die ze starten.
Ik vind dit tekenend.
Verantwoordelijk zijn wordt of is dus een loos begrip.
Merci.
Als je verantwoordelijkheid hebt, dan heb je middelen. Dit is een forum. De bedoeling is dat hier wordt gediscussieerd. Welke middelen staan ter uwer beschikking om de verantwoordelijkheid voor uw draad op zich te nemen? (en dan nog: wat is daarin verantwoordelijkheid? iedereen die uw mening niet deelt verwijderen? iedereen die er een grapje van maakt verwijderen?)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2015, 21:40   #45
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als je verantwoordelijkheid hebt, dan heb je middelen. Dit is een forum. De bedoeling is dat hier wordt gediscussieerd. Welke middelen staan ter uwer beschikking om de verantwoordelijkheid voor uw draad op zich te nemen? (en dan nog: wat is daarin verantwoordelijkheid? iedereen die uw mening niet deelt verwijderen? iedereen die er een grapje van maakt verwijderen?)
Circe. Om verantwoordelijkheid op te nemen binnen een discusie is wat tussen je oren zit de enige noodzakelijke middelen.
Trouwens. Je eigen draad in leven houden kost hoogstens wat moeite. Voor wie geïnteresseerd is in z'n eigen discussieonderwerp kost dit niets.
Over welke middelen heb je het uiteindelijk ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 3 augustus 2015 om 21:40.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2015, 23:31   #46
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Circe. Om verantwoordelijkheid op te nemen binnen een discusie is wat tussen je oren zit de enige noodzakelijke middelen.
Trouwens. Je eigen draad in leven houden kost hoogstens wat moeite. Voor wie geïnteresseerd is in z'n eigen discussieonderwerp kost dit niets.
Over welke middelen heb je het uiteindelijk ?
Rudy.
Besef nu eens dat "wat moeite doen" voor een draadstarter veronderstelt dat hij/zij over meer volmachten kan beschikken dan de gewone deelnemer aan die draad.
Hoe ga jij zonder die speciale volmachten beletten dat forummers een door u gestarte draad volspammen met off-topic gezever, gezwans, onzin?.
Besef ook dat - indien een topic-starter over zulke volmachten zou kunnen beschikken - elke halve zool hier onbedreigd zijn nonsens zou kunnen debiteren.

Laatst gewijzigd door Wapper : 3 augustus 2015 om 23:58.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2015, 23:32   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Rudy, bekijk de laatste bladzijde eens met draden die door jou gestart zijn, en hoeveel reacties daar op kwamen.....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2015, 10:03   #48
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De topicstarter zou op z'n minst gedeeltelijk verantwoordelijk moeten zijn voor z'n gestart onderwerp.
De topicstarter zou toch op z'n minst wat interesse mogen tonen voor z'n initiatief. Zeg maar, een beetje zelf modereren binnen het onderwerp.
Jan, neen, geen mening: graag een standpunt aub.
Zeker.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2015, 14:16   #49
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Ik vind toch ook dat wie een draad start regelmatig een kijkje moet gaan nemen. Het is gewoonlijk toch de bedoeling om de mening van anderen over een onderwerp dat men om één of andere reden belangrijk / interessant vindt te horen. En daar dan ook eens op repliceren is gewoon beleefdheid.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2015, 15:12   #50
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik vind toch ook dat wie een draad start regelmatig een kijkje moet gaan nemen. Het is gewoonlijk toch de bedoeling om de mening van anderen over een onderwerp dat men om één of andere reden belangrijk / interessant vindt te horen. En daar dan ook eens op repliceren is gewoon beleefdheid.
voila
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2015, 11:12   #51
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 20.948
Standaard

Ik ben het ermee eens hoor, dat topicstarter af en toe iets van zich moet laten horen. Alleen vraag ik me dan af: hoelang? Stel, je opende 2j geleden een topic. Intussen heb je er al zo'n 25 gestart. Moeilijk om dat allemaal te blijven bijhouden me dunkt.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2015, 12:03   #52
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik vind toch ook dat wie een draad start regelmatig een kijkje moet gaan nemen. Het is gewoonlijk toch de bedoeling om de mening van anderen over een onderwerp dat men om één of andere reden belangrijk / interessant vindt te horen. En daar dan ook eens op repliceren is gewoon beleefdheid.
Ik volg altijd elk onderwerp waar ik op geabonneerd ben, dus zie ik ook of er op een oude door mij opgestarte draad nog reactie is gekomen. Maar daar gaat het niet over.

Rudy wil dat mensen met afwijkende ideeën door de topicstarter moeten kunnen geblokeerd worden...
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 augustus 2015 om 12:04.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2015, 12:18   #53
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 20.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik volg altijd elk onderwerp waar ik op geabonneerd ben, dus zie ik ook of er op een oude door mij opgestarte draad nog reactie is gekomen. Maar daar gaat het niet over.

Rudy wil dat mensen met afwijkende ideeën door de topicstarter moeten kunnen geblokeerd worden...
In dat geval vrees ik dat 3/4 van alle draden geblokkeerd moet worden.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2015, 22:09   #54
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Rudy wil dat mensen met afwijkende ideeën door de topicstarter moeten kunnen geblokeerd worden...
Ik wil dit helemaal niet.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 14:15   #55
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 20.948
Standaard

Rudy,
Ben je weer op vakantie?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 14:37   #56
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Rudy,
Ben je weer op vakantie?
Ben pas terug.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 14:55   #57
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De topicstarter zou op z'n minst gedeeltelijk verantwoordelijk moeten zijn voor z'n gestart onderwerp.
De topicstarter zou toch op z'n minst wat interesse mogen tonen voor z'n initiatief. Zeg maar, een beetje zelf modereren binnen het onderwerp.
Jan, neen, geen mening: graag een standpunt aub.
Mijn antwoord is neen.
Verantwoordelijkheid voor het onderwerp? Ja.
Voor de moderatie? Nee.
Of je overtredingen van het reglement aanklaagt of niet is een persoonlijke keuze. Wie dat niet doet moet aan de moderatie dan ook geen verwijten maken.
Maar ik ben nooit verantwoordelijk voor een ander zijn gedrag.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 14:57   #58
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Mijn antwoord is neen.
Verantwoordelijkheid voor het onderwerp? Ja.
Voor de moderatie? Nee.
Of je overtredingen van het reglement aanklaagt of niet is een persoonlijke keuze. Wie dat niet doet moet aan de moderatie dan ook geen verwijten maken.
Maar ik ben nooit verantwoordelijk voor een ander zijn gedrag.
Wie daar anders over denkt kan zich altijd aanbieden als moderator hé...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 15:34   #59
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 20.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ben pas terug.
Tja....toeval bestaat nog!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 16:50   #60
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Er bestaan drie soorten voorstellen:
1/goede
2/uitstekende
3/geniale

Het voorstel om als topicstarter verantwoordelijk te zijn voor uw draad, behoort tot categorie 1: het is een goed voorstel.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be