Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2004, 16:06   #21
dejohan
Minister-President
 
dejohan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Een hol in de grond
Berichten: 5.222
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
"Get lost you noob!! I ownz0rr you in leetspeak!!"

Goed kijken, dan zie je het wel de "6" is een "G", de "3" is een "E" enzovoort

Eigenlijk heb ik de pest aan dat scriptkiddie-GSM taaltje dus als ik het zie heb ik altijd de onweerstaanbare neiging het in het belachelijke te trekken
Djezes man, gij zijt een scriptwonder.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 10:41   #22
Dorbeck
Vreemdeling
 
Dorbeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juli 2004
Berichten: 87
Standaard

[size=3]Les5 (het formuleren van een gedachte):[/size][size=2] Spring niet slordig om met gedachten. Tracht je helder uit te drukken: een transparante tekst is goud waard! [/size]Daarom dit stappenmodel:

(1) Zorg voor de juiste benodigdheden.Volgende twee zaken zou je eigenlijk steeds bij de hand moeten hebben: schrijfstift, papier. Handboeken, cursussen en andere zaken waarin feitelijke gegevens staan verwerkt zijn uit den boze: probeer zoveel mogelijk een authentieke gedachte te formuleren. Je kan je natuurlijk baseren op feitelijke gegevens maar hou hierbij steeds de volgende stelregel in gedachten: "wat ik niet uit het hoofd onthouden heb, zoek ik niet meer op". Doe je dit niet, dan loop je het risico te vervallen in na-apen en daar is niemand mee tevreden!

(2) Overweeg lang genoeg welk schrijfsel je wil neertikken. Neem een kladje ter hand en plaats daarop een aantal kernwoorden uit je opinie.

(3) Merk je dat je eigenlijk niks zinnigs mee te delen hebt, laat dan best het volledige plan om iets in te tikken varen.

(4) Eens je jouw kernwoorden op het spoor bent gekomen, tracht ze dan beknopt te omschrijven. Probeer niet al te veel uit te wijden: beperk je tot de essentie! Probeer ook de logische verbanden tussen je kernwoorden te respecteren en geef ze duidelijk weer; bijvoorbeeld: A impliceert B, B impliceert C, dus A impliceert C.

(5) Zorg voor een juiste structuur! Paragraferen en interpungeren is zeker en vast aan te raden.

(6) Nu is de tijd aangebroken om je kladje in een net om te zetten! Tik in wat je op jouw kladje staan hebt!

(7) Lees je schrijfsel nog eens over. Ben je tevreden over het resultaat, druk dan op de toets "antwoord verwerken". Indien dit niet het geval is, breng dan de nodige wijzigingen aan (handige tip: als je op de toets "voorbeeld van post" drukt krijg je warempel een voorproefje van hoe anderen op het forum jouw bericht te zien zullen krijgen)

Maak er iets moois van!
__________________
"Iedereen heeft zijn geschiedenis, maar het is zelden een belangrijke"
Dorbeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 10:51   #23
Dorbeck
Vreemdeling
 
Dorbeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juli 2004
Berichten: 87
Standaard

[size=3]Tussentijdse tip:[/size][size=2] Vanaf vandaag krijg je ook enkele handige tips mee, die weliswaar niks met de strijd tegen de algehele zedelijke verloedering te maken hebben, maar die je forumbezoek toch iets aangenamer kunnen maken. Hier volgt de eerste tip:[/size]

Voor je plaatsneemt achter je computer, zorg dan steeds dat het ondergoed op de juiste plaats zit. Zo niet loop je het risico dat het kledingstuk vast komt te zitten tussen de twee kaken van het achterwerk, met het nodige over en weer geschuif tot gevolg.
__________________
"Iedereen heeft zijn geschiedenis, maar het is zelden een belangrijke"
Dorbeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2004, 23:58   #24
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

De tips typeren de tiep.
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 15:30   #25
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

waar haalt hij het vandaan ? Uit die achterste kaken misschien ?

Das schitterende humor dus he. Dorbeck uwen echten naam is toch ni John cleese of zo ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 23:00   #26
Fodor
Vreemdeling
 
Fodor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2004
Berichten: 6
Standaard

Jammer mensen maar Dorbeck zal noodgedwongen even van het forum verwijderd blijven. Ik ben zijn broer enneuhm.... nu ja, om het zo maar even te zeggen.... hij heeft wederom geen gehoor willen geven aan mijn raad. Fodors natuurwet; met name: "als de hond de tanden ontbloot, zorg ervoor dat je vuist uit zijn aars verdwijnt!". Gevolg: de twee handen in het verband. Maar maak je geen zorgen: ik neem voorlopig even zijn heilige taak over en zal neertikken wat hij dicteert. Laten we dus beginnen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Das schitterende humor dus he. Dorbeck uwen echten naam is toch ni John cleese of zo ?
Aha STOP UITROEPTEKEN M'n eerste fan STOP UITROEPTEKEN Wat een eer STOP (Uitroepteken? Nee verdomme, geen uitroepteken Fodor! Je kan niet altijd uitroeptekens gebruiken Fodor.... Weet je dat dan niet? Hé? .... En? .... Nou? .... Ja, ik wacht!)
Fodor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 23:02   #27
Spetsnaz
Europees Commissaris
 
Spetsnaz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Merksem
Berichten: 6.016
Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Zijn broer is al even subliem
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2004, 23:04   #28
Fodor
Vreemdeling
 
Fodor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2004
Berichten: 6
Standaard

[size=3]Dorbecks Les6:[/size][size=2] Doe elke dag erg hard je best! Zorg ervoor dat je forumgenoten even gefascineerd door je geraken als jij van jezelf! [/size]
Fodor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 21:07   #29
Dorbeck
Vreemdeling
 
Dorbeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juli 2004
Berichten: 87
Standaard

U hoeft er uw slaap niet langer voor te laten mensen! Dorbeck is terug en volledig hersteld na zijn nogal pijnlijke ontmoeting met de hond van de buren. Vanaf vandaag krijgt u opnieuw een pakket handige forumregels voorgeschoteld.

[size=3]Les7:[size=2] Soms lees je wel eens iets op dit forum waarvan je denkt: "... en dat is ook stemgerechtigd?" Tracht je echter op een andere wijze uit te drukken!Probeer bijvoorbeeld volgende ludieke verwoording eens: "Als God een serieuze mensch is moest hij er nu op slag er een doen doodvallen". Algehele hilariteit tot gevolg: Jochei.... Hoeraaaa.... en de discussie kan zich op een ordentelijke manier verderzetten.[/size][/size]
__________________
"Iedereen heeft zijn geschiedenis, maar het is zelden een belangrijke"
Dorbeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 21:12   #30
Fodor
Vreemdeling
 
Fodor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2004
Berichten: 6
Standaard

Niemand geeft een zier om je afwezigheid Dorbeck! Eigengereide hufter!
__________________
"De eene zegt dit en de andere dat. En... ach, enzoovoort, enzoovoort."
Fodor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 21:19   #31
doggy
Parlementsvoorzitter
 
doggy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2004
Berichten: 2.267
Standaard

ik zit anders wel met een probleem!

maar Dorbeck weet raad, niet?
__________________
goddamn my navel itches
doggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 22:42   #32
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Dorbeck, soms heb ik last van pijnlijke voeten.

Kun jij me een massage geven?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 22:46   #33
doggy
Parlementsvoorzitter
 
doggy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2004
Berichten: 2.267
Standaard

hij kan je alvast raad geven, vermoed ik...
__________________
goddamn my navel itches
doggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 23:02   #34
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Ah...raad. Massage voor de hersens!
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 18:07   #35
Dorbeck
Vreemdeling
 
Dorbeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juli 2004
Berichten: 87
Standaard

Dorbeck was jullie nog niet vergeten mensen. Dorbeck blijft de mensen die hij liefheeft steeds trouw. Laten we dus samen ons hoofd buigen over een volgende korte doch boeiende les uit ons lessenpakket:

[size=3]Les8 (het onderschrift):[/size][size=2] Een onderschrift spreekt boekdelen, want je maakt er je levensvisie mee duidelijk. Spring er dan ook niet slordig mee om! Tracht niet dezelfde fout als zovelen te maken en ga al te hoogdravende citaten uit de weg! [/size]Volgende redenering is dus fout: "ik leid zelf een onbenullig leven en heb eigenlijk niks wezenlijk aan de wereld mee te delen. Dus: ik plaats in mijn onderschrift een citaat van iemand met een groot intellectueel aanzien, in de hoop dat er iets van zijn/haar status op mij afgeeft".

Aangezien de verleiding soms groot kan zijn hanteer je best de volgende twee vuistregels: (A) ik hanteer slechts een citaat wanneer ik het werk van de auteur daadwerkelijk gelezen heb en slechts indien ik ook volledig begrijp wat hij/zij ermee bedoelde, en (B) ik hanteer nooit een citaat met de uitdrukkelijke bedoeling om forumgenoten te imponeren met mijn vermeende kennis.
__________________
"Iedereen heeft zijn geschiedenis, maar het is zelden een belangrijke"
Dorbeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 08:04   #36
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Ben ik goed bezig, Dorbeck?
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 21:00   #37
Jan V.
Schepen
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 491
Standaard

Hilarisch
Jan V. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 13:18   #38
Dorbeck
Vreemdeling
 
Dorbeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juli 2004
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Ben ik goed bezig, Dorbeck?
Dorbeck behandelt nooit geval per geval. Dorbeck stelt enkel onhebbelijk forumgebruik vast. Eens het is gezien, is het niet onopgemerkt gebleven en moet het verteld!
__________________
"Iedereen heeft zijn geschiedenis, maar het is zelden een belangrijke"
Dorbeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 13:21   #39
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorbeck
Dorbeck behandelt nooit geval per geval. Dorbeck stelt enkel onhebbelijk forumgebruik vast. Eens het is gezien, is het niet onopgemerkt gebleven en moet het verteld!
kan dorbeck eens richtlijnen geven over het starten van een nieuwe thread? want er is hier een wildgroei bezig.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 13:30   #40
Dorbeck
Vreemdeling
 
Dorbeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juli 2004
Berichten: 87
Standaard

[size=3]Les9 (de verrijzenis):[/size][size=2] Sommige forumgebruikers willen stellig beter doen dan Christus. Daar waar hij 3 dagen nodig had om te verrijzen verschijnen de meesten daags na de aankondiging van hun vertrek op dit forum reeds opnieuw. Echter, ook dit schept enkel verwarring en ongenoegen! Hou dit in gedachten mensen, want iedereen wil kordate mensen die standvastig hun beslissingen opvolgen![/size]
__________________
"Iedereen heeft zijn geschiedenis, maar het is zelden een belangrijke"
Dorbeck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be