Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 maart 2017, 19:40   #41
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Overal waar sossen aan de macht zijn verkwanselen ze alles: Leuven, Gent, Brugge,...
Of het aan de sossen ligt weet ik niet.

Ik zie het ook in Mechelen met een liberale burgemeester, en dan nog wel "de beste burgemeester ter wereld".
Mijn moeder woont in Mechelen, in de stad. Voorlopig gaat het nog maar de stad heeft plannen om de straat waar ze woont om te vormen tot een "autoluwe" straat waar je overdag tussen 11 en 18 met de wagen niet in mag.

Mijn moeder is slecht ter been. Zich over een langere afstand verplaatsen te voet of met de fiets, dat gaat echt niet. Voor mij en mijn zussen en broers zou ons moeder dan overdag onbereikbaar worden. Dat zou de leefbaarheid van mijn moeder in de stad compleet liquideren.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2017, 19:56   #42
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Of het aan de sossen ligt weet ik niet.

Ik zie het ook in Mechelen met een liberale burgemeester, en dan nog wel "de beste burgemeester ter wereld".
Mijn moeder woont in Mechelen, in de stad. Voorlopig gaat het nog maar de stad heeft plannen om de straat waar ze woont om te vormen tot een "autoluwe" straat waar je overdag tussen 11 en 18 met de wagen niet in mag.

Mijn moeder is slecht ter been. Zich over een langere afstand verplaatsen te voet of met de fiets, dat gaat echt niet. Voor mij en mijn zussen en broers zou ons moeder dan overdag onbereikbaar worden. Dat zou de leefbaarheid van mijn moeder in de stad compleet liquideren.
Ben jij en je zus ook slecht ter been?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 04:23   #43
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat gaat zomaar niet.

Handel doen in de stad is interessant omdat het allemaal bij elkander is.
Of beter gezegd ...was tenminste.
Nu met die nieuwe omleidingen is een straatje verder een echte verre trip.

Waarom doen ze dat toch?
Ik weet ook dat dit niet zomaar gaat, maar uiteindelijk verplicht de stad Gent je er toe.
De reden dat dit allemaal gebeurd in steden, want ook in Antwerpen hebben ondernemers dankzij de LEZ grote problemen, is eenvoudig, ze denken niet verder na, en zoeken enkele oplossingen voor de klachten die ze binnen krijgen vanuit drukkingsgroepen.
Zo zijn er nu steeds meer bedrijven die alles verkopen, gewoon omdat ze bijna heel hun wagenpark moeten vernieuwen om nog in de LEZ gebieden te kunnen leveren. Een vrachtwaegen gaat immers gemiddeld 500.000km mee in Europa, wat in sommige gevallen meer dan 20 jaar betekend en krijgt daarna een nieuw leven voor nog eens 500.000km in Afrika.
Voor bedrijven die in Gent leveren, betekenen de nieuwe zones en regels, dat hun mensen nog voor 4u30 op de baan moeten om in die zones te kunnen gaan leveren, want met een vrachtwagen tussen 7u30 en 9u00 door Gent rijden is niet te doen.

En dan hebben we het nog niet over de bedrijven die werkmachines verhuren, zoals betonpompen, veegwagens, hoogwerkers, enz...
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2017, 20:08   #44
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

In Gent staat blijkbaar alles in de uitverkoop nu.
Handelszaken, diensten....benoem het maar en het zit er wel bij.
Alle bedrijven die werken in Gent doen geven er de brui aan. Personeel danken ze af en de openstaande planning proberen ze te verkopen aan dumpingprijs.
Het gaat ook niet meer om met personeel zoveel rond te moeten rijden, al die ambras met toelatingen steeds aanvragen en wel of niet tijdig goedkeuring krijgen.

Dit is niet meer werkbaar en dus kiest men eieren voor zijn geld. Dumpen met de Gentse handel en wandel.
Game over en out.

Zo de groene commies mogen tevreden terugblikken, alweer een stad naar de kloten.
Brussel is ook al gevallen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be