Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 april 2005, 12:09   #281
Asgard
Burger
 
Asgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Locatie: Bezet Vlaanderen
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Als superieure Vloaming sla je hier wel de bal mis hoor. Een huidskleur is geen ras ...
Als domme allochtoon ben je blijkbaar niet in staat te begrijpen dat 'blank' een verzamelnaam is voor de verschillende Europese rassen. Huidskleur is inderdaad geen ras maar één van de kenmerken waaruit men rassen van elkaar kan onderscheiden.
__________________
[size=5]Gezocht: een toekomst voor blanke kinderen[/size]
Those who want to live, let them fight, and those who do not want to fight in this world of eternal struggle do not deserve to live
Asgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2005, 12:48   #282
Big_daddy
Gouverneur
 
Big_daddy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Locatie: Don't Look behind you ......
Berichten: 1.302
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Als domme allochtoon ben je blijkbaar niet in staat te begrijpen dat 'blank' een verzamelnaam is voor de verschillende Europese rassen. Huidskleur is inderdaad geen ras maar één van de kenmerken waaruit men rassen van elkaar kan onderscheiden.
Je geeft me gelijk en noemt me dom ...
__________________
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2005, 13:28   #283
argoo
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 november 2004
Locatie: Mechelen
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Als domme allochtoon ben je blijkbaar niet in staat te begrijpen dat 'blank' een verzamelnaam is voor de verschillende Europese rassen. Huidskleur is inderdaad geen ras maar één van de kenmerken waaruit men rassen van elkaar kan onderscheiden.
Biologisch is het gebruik van de term "ras" verkeerd. Er zitten tussen mensen een veel kleiner verschil dan pakweg tussen een Duitse herder en een tekkel om een vergelijking te maken met de rest van het dierenrijk.
__________________
We will live together as rational human beings or die together as fools.
Martin Luther King

Laatst gewijzigd door argoo : 17 april 2005 om 13:30.
argoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2005, 13:42   #284
argoo
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 november 2004
Locatie: Mechelen
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brutus
U woont niet in mechelen dus u kent de problemen niet !!!!
Dus u kan niet mee discussieren over BHV omdat u daar niet woont? Of u kan niets zeggen over wat u denkt over problemen in Irak?

Lijkt me een vreemde redenering...

Denkt u trouwens echt dat de problemen met vreemdelingen in Mechelen echt zo anders zijn dan de problemen in andere delen van het land?
__________________
We will live together as rational human beings or die together as fools.
Martin Luther King
argoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2005, 14:54   #285
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door argoo
Denkt u trouwens echt dat de problemen met vreemdelingen in Mechelen echt zo anders zijn dan de problemen in andere delen van het land?
ja..
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.

Laatst gewijzigd door Duvelke : 18 april 2005 om 14:55.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2005, 14:59   #286
argoo
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 november 2004
Locatie: Mechelen
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke
ja..
Wat is er zo anders in Mechelen dan bijvoorbeeld in Antwerpen?
__________________
We will live together as rational human beings or die together as fools.
Martin Luther King
argoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2005, 22:29   #287
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door argoo
Wat is er zo anders in Mechelen dan bijvoorbeeld in Antwerpen?
de mentaliteit
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 22:52   #288
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Ik pleit voor een harde aanpak van de criminaliteit.Maar om dit te kunnen doen moeten we er ook voor zorgen dat er terug zware straffen staan op misdadige feiten en dus niemand kan ongestraft een misdaad plegen (dus geen vrijheid geven als er niet genoeg plaats is in de gevangenissen.)

ook moeten we de leeftijd waarin jongeren zelf verantwoordelijk zijn voor hun daden en berecht kunnen worden als volwassenen zetten op 14 jaar.ook het kwijtschelden van bepaalde feiten op 18 jaar moet worden ongedaan worden.
(heb je ooit eens iets klein gepikt of iets kapot gedaan mag verwijderd worden maar allochtone of autochtone jongeren met een ellenlang strafblad moet dit meenemen hun hele leven vind ik)

ook de herinvoering van de doodstraf is noodzakelijk.
ook zou een deel van ons belgisch leger kunnen worden gebruikt om de politie te helpen en de veiligheid in bepaalde steden en of wijken drastisch te verhogen.
een harde aanpak van jongeren bendes(autochtone en allochtone)
het opruimen van de zogenaamde hangjongeren in stations en dergelijke.
een avondklok van 22h voor alle -18 jarige in de week.
kortom er zijn dingen genoeg die men kan doen om de criminaliteit aan te pakken.

En als 1000 autochtone en 1 allochtoon word opgepakt of 1000 allochtone en 1 autochtoon mag niets te maken hebben met een beleid.
de harde aanpak geld voor iedereen en wie zich daar niet kan naar schikken moet maar voelen op de harde manier vind ik.

ook wil ik nog zeggen dat ik ik vind dat de allochtoonse bevolking openlijk afstand moet doen van deze probleem jongeren en criminelen indien ze worden opgepakt en dus niet achter een crimineel gaan staan en dan durven zeggen dat we racistisch zijn.zij vergelijken zich dan met criminelen en keuren dit gedrag openlijk goed en op die manier willen ze respect van ons krijgen door auto's in brand te steken en alles kapot te slaan en rellen te veroorzaken als er ene marokkaanse drugdealer word opgepakt of dergelijke.

voor mij mogen ze het gerust doen zoals in de film the siege die onlangs op tv is geweest en eens schone kuis houden in al die steden maar dan wel bij alle volkerenen en dus niet specifiek 1 volk viseren tenzij enkel dit volk het probleem veroorzaakt hé!
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 14:45   #289
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Zalig zou ik het niet noemen. 't is triestig dat da gebeurt is.
Wat niet wilt zeggen dat je de eerste beste tassjesdief maar meteen moet doodrijden.
nee niet de eerste de beste doodrijden, gewoon allemaal doodrijden.
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 14:47   #290
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

[quote=sinan123]Ja dat heb je met alle grote steden (kijk maar naar Brazilië) na bepaalde tijdstippen.
Je doet echt alsof Rotterdam en hel is, verder dan de lijnbaan kom je niet.
Rotterdam is een gezellige stad, vooral overdag.
Gisteren was er de marathon in Rotterdam , helemaal geen incidenten. Het was heel gezellig met allemaal verschillende mensen. Een waar volksfeest.
QUOTE]

Rotterdam is een gore vervuilde anti natuur anti dier stad geworden, en zins de marokkanen erbij zijn gekomen is de criminaliteit met 80% gestegen.

Rotterdam word steeds meer kapot gemaakt door criminelen, moslims, en de amerikanisering.
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 14:49   #291
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ze vallen je aan als je geld hebt, zo simpel is het.
Als jij na elven in een gevaarlijke buurt van een grote stad gaat lopen, moet je niet versteld staan als je lastiggevallen wordt.
Zoiets heet niet ''allochtonenprobleem'' maar ''grotesteden-probleem''.

Volgens mij kom jij niet zo vaak in Rotterdam.
Ze vallen alleen blanke Nederlanders aan, zoiets heet racisme

zoiets heet racisme tegen blanke Nederlanders.
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 14:51   #292
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Dat is een vaststaand feit. Ik denk dat dit komt, omdat vreemdelingen meestal in een lager sociaal milleu zijn dan autochtonen. Ik ben ook voor oplossen van de problemen. Maar niet met allerlei rare manieren.

p.s. ALs je 1 keer in Rotterdam bent geweest zul je merken dat het hier heel erg meevalt.
Dat zou ik ook zeggen als ik zelf zoals jij een turk en een moesliempje ben, natuurlijk is het voor de buitenlanders en moesliempjes niet erg in Rotterdam, jullie vallen de mensen aan, en omgekeerd gebeurt het niet
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 14:59   #293
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
Ik pleit voor een harde aanpak van de criminaliteit.Maar om dit te kunnen doen moeten we er ook voor zorgen dat er terug zware straffen staan op misdadige feiten en dus niemand kan ongestraft een misdaad plegen (dus geen vrijheid geven als er niet genoeg plaats is in de gevangenissen.)

ook moeten we de leeftijd waarin jongeren zelf verantwoordelijk zijn voor hun daden en berecht kunnen worden als volwassenen zetten op 14 jaar.ook het kwijtschelden van bepaalde feiten op 18 jaar moet worden ongedaan worden.
(heb je ooit eens iets klein gepikt of iets kapot gedaan mag verwijderd worden maar allochtone of autochtone jongeren met een ellenlang strafblad moet dit meenemen hun hele leven vind ik)

ook de herinvoering van de doodstraf is noodzakelijk.
ook zou een deel van ons belgisch leger kunnen worden gebruikt om de politie te helpen en de veiligheid in bepaalde steden en of wijken drastisch te verhogen.
een harde aanpak van jongeren bendes(autochtone en allochtone)
het opruimen van de zogenaamde hangjongeren in stations en dergelijke.
een avondklok van 22h voor alle -18 jarige in de week.
kortom er zijn dingen genoeg die men kan doen om de criminaliteit aan te pakken.

En als 1000 autochtone en 1 allochtoon word opgepakt of 1000 allochtone en 1 autochtoon mag niets te maken hebben met een beleid.
de harde aanpak geld voor iedereen en wie zich daar niet kan naar schikken moet maar voelen op de harde manier vind ik.

ook wil ik nog zeggen dat ik ik vind dat de allochtoonse bevolking openlijk afstand moet doen van deze probleem jongeren en criminelen indien ze worden opgepakt en dus niet achter een crimineel gaan staan en dan durven zeggen dat we racistisch zijn.zij vergelijken zich dan met criminelen en keuren dit gedrag openlijk goed en op die manier willen ze respect van ons krijgen door auto's in brand te steken en alles kapot te slaan en rellen te veroorzaken als er ene marokkaanse drugdealer word opgepakt of dergelijke.

voor mij mogen ze het gerust doen zoals in de film the siege die onlangs op tv is geweest en eens schone kuis houden in al die steden maar dan wel bij alle volkerenen en dus niet specifiek 1 volk viseren tenzij enkel dit volk het probleem veroorzaakt hé!


En je bent ook voor dierenrechten!

Ik mag je
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 16:23   #294
argoo
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 november 2004
Locatie: Mechelen
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke
de mentaliteit
Niet gemerkt, heb nogthans zowel in Antwerpen als in Mechelen lesgegeven in scholen met een aardig percentage migranten.
__________________
We will live together as rational human beings or die together as fools.
Martin Luther King
argoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 16:39   #295
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

[quote=Morghodius]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ja dat heb je met alle grote steden (kijk maar naar Brazilië) na bepaalde tijdstippen.
Je doet echt alsof Rotterdam en hel is, verder dan de lijnbaan kom je niet.
Rotterdam is een gezellige stad, vooral overdag.
Gisteren was er de marathon in Rotterdam , helemaal geen incidenten. Het was heel gezellig met allemaal verschillende mensen. Een waar volksfeest.
QUOTE]

Rotterdam is een gore vervuilde anti natuur anti dier stad geworden, en zins de marokkanen erbij zijn gekomen is de criminaliteit met 80% gestegen.

Rotterdam word steeds meer kapot gemaakt door criminelen, moslims, en de amerikanisering.
Rotterdam is waarschijnlijk veel mooier dan het gehuct waar jij woont.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 16:40   #296
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius
Ze vallen alleen blanke Nederlanders aan, zoiets heet racisme

zoiets heet racisme tegen blanke Nederlanders.
Nee hoor, ze vallen iedereen aan.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 18:19   #297
brutus
Burger
 
brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door argoo
Niet gemerkt, heb nogthans zowel in Antwerpen als in Mechelen lesgegeven in scholen met een aardig percentage migranten.
Ofwel zat er een vuiltje in uw oog of uw brilleke vergeten .
brutus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be