Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2022, 18:27   #601
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja de verzwarting vd reclames is toch alarmerend nu en ik vind het zorgwekkend, ben zelf gekleurde Hindoe aapje.

Mag een hete meid dan wel in sexy bikini of super sexy lingerie, en doorzichtige topjes naar het werk, achter de kassa in drukke supermarkt?? Of een hete, vieskleurige Hindoemeid die in een Lingerieachtige Sari lekker achter de kassa op zoek gaat naar de langste en grootst geschapen blanke mannen en hen dan gaat versieren he of stijf LULLEN??
Er was een tijdje geleden in één van de vele Politieseries een donkerhuidige medewerkster die wreed racistisch overkwam.

In de laatste uitzending was die neergeschoten bij de één of andere interventie.

Zoals ik al eerder schreef gaat het niet meer om iemands kleur/uiterlijk maar er zit in de meeste gevallen, wat men doet BLM bijvoorbeeld, een wreed kwalijke opgang van bepaalde groepen ... De manier waar die groepen hun 'gelijk' met proberen te halen is gewoon afgang.

Als het dan over hoofddoeken gaat ...

Ik haal dan met enige graagte wijlen Professor E. Vermeersch aan die zich de vraag stelde ...

Ik zou graag eens vernemen waar ik die 'essentie van de islam' kan vinden

Dat zal in alle geval meer dan stof tot nadenken zijn.

De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat het niet alleen over moslims gaat.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 februari 2022 om 18:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be