Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 maart 2019, 10:16   #6381
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als jij de acties van de Russen herleid tot "iemand financieren die Clinton afbeelde in een gevangenenuniform", dan doen we dat bij de Amerikanen ook
Welke acties van "de Russen" blijven er eigenlijk nog als een paal boven water staan? We weten ondertussen dat we de "berichtgeving" daarover in de reguliere media van de voorbije 2 a 3 jaar niet meer mogen geloven.

Dus wat blijft er over volgens jou?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 11:17   #6382
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Welke acties van "de Russen" blijven er eigenlijk nog als een paal boven water staan? We weten ondertussen dat we de "berichtgeving" daarover in de reguliere media van de voorbije 2 a 3 jaar niet meer mogen geloven.

Dus wat blijft er over volgens jou?
Waarom blijf je dat nu weer naar voor brengen ?
Gisteren is dat al duidelijk uitgelegd geweest.

Via deze link: https://datanews.knack.be/ict/nieuws...l-1408321.html

en dan dit ook nog, als antwoordje op uw antwoord.
Duidelijk toch ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Wel, ik ben daar helemaal niet zo zeker van.
Het past trouwens perfect in het plaatje.

Wat jij beweert kan ook kloppen 'Secret Experiment in Alabama Senate Race Imitated Russian Tactics'

Maw, het staat er zelf, de DEM's zouden net hetzelfde gedaan wat de Russen gedaan hebben.
Het is niet omdat de DEM's zich ook schuldig hebben gemaakt aan deze tactiek dat de Russen daarom vrijuit gaan hé.

En verder hebben ze het in uw linken nergens over Instagram dat in mijn link wel vermeld werd als zijnde een stuk belangrijker dan Facebook & Twitter.

Ik heb het al gepost dacht ik.... 'Een grote pot nattigheid'.
Het deeltje in het rood komt zelfs uit uw bron. Nota bene, ook uit de 'berichtgeving'. Maw, je statement over de 'berichtgeving' haal je der zo ook mee onderuit.

Maw, je heb eigenlijk zonder het mss te weten, zelf het antwoord al gegeven op je vraag.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 28 maart 2019 om 11:24.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 11:46   #6383
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
... In economische voorspoed...
Dat zou nog eens een staartje kunnen krijgen.

Eén grote zeepbel ?

Komt van een belegingsadviseur.

Als je eerst de lasten van de bedrijven zo verlaagd, dan wordt er idd een economische voorspoed gecreëerd.
Mooi op het eerste gezicht.
Maar dat betekend wel een pak minder belastingsinkomsten. Waar gaat hij die halen als hij nog niet eens zijn 'muurtje' betaald krijgt ?

Invoertaxen op goedkopere buitenlands producten...
Wie gaat deze indirect betalen ?
Wat doen de andere landen als tegenzet ?
Het volk. Lagere en middenklassse gaan hun koopkracht zien dalen.
Minder kopen, resulteert in .... minder inkomsten voor de staat.

China heeft ook een economische voorspoed gehad maar in 2018 hebben ze dik het deksel op hun neus gekregen.
China staat nu wel een pak sterker dan de VS, en die hebben zich kunnen herpakken begin dit jaar.

Voor de VS liggen de kaarten wel wat anders....

Ik heb nu ook geen glazen bol, maar ik heb er geen goed oog op.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 28 maart 2019 om 11:47.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 12:11   #6384
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als jij de acties van de Russen herleid tot "iemand financieren die Clinton afbeelde in een gevangenenuniform", dan doen we dat bij de Amerikanen ook :

Zij belden een paar buitenlandse politici, vlogen wat met Drones en iemand kreeg een buil bij een amerikaans 'Bombardement'.

Als jij absoluut ridicuul en negationistisch doet, dan ik ook. Same Same.
Als je ziet wat de VS allemaal met Venezuela uithalen bv. Dat gaat toch wel veel verder dan wat men Rusland kan aanwrijven in de VS verkiezingen.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 14:33   #6385
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Waarom blijf je dat nu weer naar voor brengen ?
Gisteren is dat al duidelijk uitgelegd geweest.

Via deze link: https://datanews.knack.be/ict/nieuws...l-1408321.html

en dan dit ook nog, als antwoordje op uw antwoord.
Duidelijk toch ?
Het enige waar we het allebei over eens zijn is de letterlijke inhoud van dat artikel, niet het waarheidsgehalte.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Het deeltje in het rood komt zelfs uit uw bron. Nota bene, ook uit de 'berichtgeving'. Maw, je statement over de 'berichtgeving' haal je der zo ook mee onderuit.
Ik neem aan dat je het over deze post hebt.

Ik citeerde die NYT en WP artikels niet als bron van kennis, maar als afschrikwekkend voorbeeld van hoe misleid(end) de media tegenwoordig zijn.

Wat in Alabama gebeurde was een rechtstreekse beïnvloeding van de verkiezingen en geen "experiment". En al helemaal geen bewijs van eventuele gelijkaardige praktijken door "de Russen" in 2016.

De Bilderberg miljardair Reid Hoffman tast niet in zijn geldbuidel voor experimentjes, maar wel om Trump en de Republiekeinen met alle mogelijke middelen te verslaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Maw, je heb eigenlijk zonder het mss te weten, zelf het antwoord al gegeven op je vraag.
De reden dat je mijn posts niet begrijpt is dat je - bijna één week na het Mueller rapport - nog steeds niet het volgende onder ogen kunt zien:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Dit is het einde van de journalistiek zoals wij die kennen. New York Times, Washington Post, CNN, Rachel Maddows hebben afgedaan.
Je zit nog steeds in dezelfde paranoïde "Russiagate" fase als "journalist" Keith Olbermann eind 2016:

https://www.youtube.com/watch?v=IAFxPXGDH4E
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 14:41   #6386
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Als je ziet wat de VS allemaal met Venezuela uithalen bv. Dat gaat toch wel veel verder dan wat men Rusland kan aanwrijven in de VS verkiezingen.
Mooi voorbeeld Venezuela.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20190325_04279655

Citaat:
Twee Russische militaire vliegtuigen zijn gespot op de luchthaven van Caracas. Moskou versterkt zo zijn banden met het regime van Nicolas Maduro.

Volgens lokale media stuurde Rusland afgelopen weekend twee militaire vliegtuigen: een passagierstoestel en een vrachttoestel. Aan boord zaten naar verluidt een honderdtal militairen, onder wie ook generaal Vasily Tonkoshkurov. Volgens de krant El Nacional brachten de Russen ook 35 ton materieel mee.
Die "honderdtal" Russische militairen zijn daar natuurlijk toevallig allemaal samen als toerist, net als in Donbas en in Crimea de eerste maanden?

Jij zal wel weer ontkennen dat daar Russen zijn, de Amerikanen daarentegen, die hebben politieke steun gegeven aan Guaido, uiteraard duizend keer erger, omdat het van de VS komt.

Zoiets?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 14:51   #6387
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Welke acties van "de Russen" blijven er eigenlijk nog als een paal boven water staan? We weten ondertussen dat we de "berichtgeving" daarover in de reguliere media van de voorbije 2 a 3 jaar niet meer mogen geloven.
Dat weten 'We' helemaal niet, dat is de SPIN die Team Trump nu al meer dan 2 jaar probeert te geven in zijn "War on the Media".
Straf dat ook jij daar al in meestapt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Dus wat blijft er over volgens jou?
ER blijft een aanklacht tegen 12 Russische officieren voor de DNC Hack en een aanklacht tegen het IRA voor Social Media activiteiten, identiteitsfraude etc.

https://www.justice.gov/file/1080281/download

Citaat:
1. In or around 2016, the Russian Federation (“Russia”) operated a military intelligence agency called the Main Intelligence Directorate of the General Staff (“GRU”). The GRU had multiple units, including Units 26165 and 74455, engaged in cyber operations that involved the staged releases of documents stolen through computer intrusions. These units conducted largescale cyber operations to interfere with the 2016 U.S. presidential election.
Citaat:
20. The object of the conspiracy was to hack into the computers of U.S. persons and entities involved in the 2016 U.S. presidential election, steal documents from those computers, and stage releases of the stolen documents to interfere with the 2016 U.S. presidential election.
Citaat:
70. The object of the conspiracy was to hack into protected computers of persons and entities charged with the administration of the 2016 U.S. elections in order to access those computers and steal voter data and other information stored on those computers.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 16:40   #6388
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.716
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat weten 'We' helemaal niet, dat is de SPIN die Team Trump nu al meer dan 2 jaar probeert te geven in zijn "War on the Media".
Straf dat ook jij daar al in meestapt.




ER blijft een aanklacht tegen 12 Russische officieren voor de DNC Hack en een aanklacht tegen het IRA voor Social Media activiteiten, identiteitsfraude etc.

https://www.justice.gov/file/1080281/download
vooral handig dat die nooit de binnenkant van een courtroom gaan zien. En dat Muellers "bewijsmateriaal" ook nooit gaat gechallenged worden door de verdediging
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 17:33   #6389
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Je zit nog steeds in dezelfde paranoïde "Russiagate" fase als "journalist" Keith Olbermann eind 2016:

https://www.youtube.com/watch?v=IAFxPXGDH4E
Helemaal niet.

Straks ga je ook nog ontkennen dat er geen contacten geweest zijn tussen Russen en het entourage van Trump zeker ?
En wat de media betreft, valt onze media daar ook onder ? (Belgische & Engelse)
De Amerikaanse media, daar zou ik je nog een heel klein beetje gelijk kunnen in geven, maar onze media ?

En verder, gelieve geen Youtube linken te gebruiken als bron. Die zijn nog 10 keer minder te betrouwen dan de media in het algemeen.
Dat zal iedereen wel al weten denk ik. Het heeft trouwens onlangs in de media gestaan. Youtube één van de bronnen van 'fake news'...
Met Youtube, kan ik alles maar bewijzen wat ik maar wens te bewijzen.
Ik doe zo'n linken zelfs niet meer open.

Btw, de aarde is plat ! 100% betrouwbare bron. Ze zeggen het zelf. PROVEN By Independent Research !

https://www.youtube.com/watch?v=RywkkwO78m8
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 28 maart 2019 om 17:35.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 18:09   #6390
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Helemaal niet.

Straks ga je ook nog ontkennen dat er geen contacten geweest zijn tussen Russen en het entourage van Trump zeker ?
En wat de media betreft, valt onze media daar ook onder ? (Belgische & Engelse)
De Amerikaanse media, daar zou ik je nog een heel klein beetje gelijk kunnen in geven, maar onze media ?

En verder, gelieve geen Youtube linken te gebruiken als bron. Die zijn nog 10 keer minder te betrouwen dan de media in het algemeen.
Dat zal iedereen wel al weten denk ik. Het heeft trouwens onlangs in de media gestaan. Youtube één van de bronnen van 'fake news'...
Met Youtube, kan ik alles maar bewijzen wat ik maar wens te bewijzen.
Ik doe zo'n linken zelfs niet meer open.

Btw, de aarde is plat ! 100% betrouwbare bron. Ze zeggen het zelf. PROVEN By Independent Research !

https://www.youtube.com/watch?v=RywkkwO78m8
Jonge toch, zet u ff neer, haal diep aden en zeg:"Ok wij linkse rakkers waren weeral zo fout als fout maar kan zijn". Je zal zien het werkt bevrijdend.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 19:53   #6391
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Mooi voorbeeld Venezuela.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20190325_04279655



Die "honderdtal" Russische militairen zijn daar natuurlijk toevallig allemaal samen als toerist, net als in Donbas en in Crimea de eerste maanden?

Jij zal wel weer ontkennen dat daar Russen zijn, de Amerikanen daarentegen, die hebben politieke steun gegeven aan Guaido, uiteraard duizend keer erger, omdat het van de VS komt.

Zoiets?
Foute analyse. Ik zie niet in waarom dat er zou moeten ontkend worden dat er twee vliegtuigen met Russische militairen in Venezuela geland zijn. Ik ga ook niet ontkennen dat er Amerikaanse militairen in België zijn.

Trump eiste dat de Russen zouden weggaan uit hun "hemisfeer". Verdedig jij ook de Monroe doctrine zoals in VS standaard is tot op de dag van vandaag?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2019, 21:40   #6392
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jonge toch, zet u ff neer, haal diep aden en zeg:"Ok wij linkse rakkers waren weeral zo fout als fout maar kan zijn". Je zal zien het werkt bevrijdend.
Mij uitmaken voor een linkse rakker is een grove belediging.
't is niet omdat jij het niet begrijpt dat daarvoor de andere in fout is.
Mss gewoon eens leren toegeven dat je alles door een gekleurd brilletje ziet, zonder rekening te houden met de werkelijke feiten.
Dat zou al een kleine stap in de goede richtig zijn.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2019, 05:54   #6393
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Mij uitmaken voor een linkse rakker is een grove belediging.
't is niet omdat jij het niet begrijpt dat daarvoor de andere in fout is.
Mss gewoon eens leren toegeven dat je alles door een gekleurd brilletje ziet, zonder rekening te houden met de werkelijke feiten.
Dat zou al een kleine stap in de goede richtig zijn.
Anderen verwijten waar je u zelf aan bezondigd, zo kennen we de linkse rukkers weer.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2019, 21:57   #6394
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
En verder, gelieve geen Youtube linken te gebruiken als bron. Die zijn nog 10 keer minder te betrouwen dan de media in het algemeen.
Dat zal iedereen wel al weten denk ik. Het heeft trouwens onlangs in de media gestaan. Youtube één van de bronnen van 'fake news'...
Welke media? De "Russiagate" media?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Met Youtube, kan ik alles maar bewijzen wat ik maar wens te bewijzen.
Ik doe zo'n linken zelfs niet meer open.
Die discussie hebben we al eens gehad. Ook toen bleek dat de waarheid over de leugens van CNN op Youtube en Reddit te vinden waren.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2019, 22:43   #6395
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
...
Die discussie hebben we al eens gehad. Ook toen bleek dat de waarheid over de leugens van CNN op Youtube en Reddit te vinden waren.
Klopt. Op Youtube vind je idd alles. Je kan er alles wat je maar wil mee bewijzen.
Bepaalde mensen maken daar maar al te graag (mis)(ge)bruik van.

Of is de aarde soms niet plat ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2019, 22:46   #6396
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Anderen verwijten waar je u zelf aan bezondigd, zo kennen we de linkse rukkers weer.


Zegt de kenner die niet eens het verschil weet tussen links, rechts & centrum.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2019, 22:48   #6397
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Klopt. Op Youtube In de MSM vind je idd alles. Je kan er alles wat je maar wil mee bewijzen.
Bepaalde mensen maken daar maar al te graag (mis)(ge)bruik van.

Of is de aarde Trump soms niet plat geen Russische spion?
FIFY

Jouw argument over Flat Earthers op Youtube wordt pas relevant van zodra ik een draad daarover start. Als believer.

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 29 maart 2019 om 22:52.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2019, 23:02   #6398
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
FIFY

Jouw argument over Flat Earthers op Youtube wordt pas relevant van zodra ik een draad daarover start. Als believer.
Niks van. Als bewijs dat je op Youtube alles kan vinden was het meer dan relevant genoeg.
Alleen spijtig dat je het niet wenst in te zien.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 06:26   #6399
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht


Zegt de kenner die niet eens het verschil weet tussen links, rechts & centrum.
Mag ik er u op wijzen dat uw steuntroepen zijn vertrokken, naar betere oorden. De arrogantie mag achterwege blijven, je staat alleen en zoekt een nieuwe medestanders, ook al probeer je bij de vrolijke bende te geraken door zachtjes en voorzichtig lullo18 mee te bashen het gaat niet lukken je mist nu eenmaal de savoir vivre daarvoor.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 14:11   #6400
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Mag ik er u op wijzen dat uw steuntroepen zijn vertrokken, naar betere oorden. De arrogantie mag achterwege blijven, je staat alleen en zoekt een nieuwe medestanders, ook al probeer je bij de vrolijke bende te geraken door zachtjes en voorzichtig lullo18 mee te bashen het gaat niet lukken je mist nu eenmaal de savoir vivre daarvoor.
Lol, dat nu juist jij dat komt te zeggen.
ps: de rest van je posting zegt meer over u dan dat je zelf beseft vrees ik.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be