Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juni 2018, 18:55   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard "Wat met migratie in Europa gebeurt, willen we hier niet"

"Wat met migratie in Europa gebeurt, willen we hier niet"

Citaat:
Sinds de start van de vluchtelingencrisis in 2015 vroegen goed 3,3 miljoen mensen asiel aan in een van de 28 EU-lidstaten, op een bevolking van in totaal meer dan 500 miljoen mensen. De "miljoenen mensen" die volgens Trump Europa zijn binnengekomen "hebben de cultuur zo hard en gewelddadig veranderd!".
En weer kan ik de 'brave' man geen ongelijk geven bij zijn denken over de schrijnende situatie in Europa namelijk het vluchtelingenprobleem (lees: de invasie)

Ik blijf President Trump nog steeds het voordeel van de twijfel geven.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2018, 19:03   #2
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Trump
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2018, 20:10   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard

Trump heeft kritiek op migratiebeleid van Merkel

Citaat:
Het migratiebeleid van de Amerikaanse president Donald Trump verschilt erg van de visie van Angela Merkel. Volgens Trump maakte ‘heel Europa een grote fout door miljoenen mensen binnen te laten’.
Citaat:
‘Het was een grote fout van Europa om miljoenen mensen binnen te laten, die op een gewelddadige manier hun cultuur hebben veranderd!’, aldus Trump.
Vergewis u er wel van President Trump dat er in de EU nog steeds veel mensen zijn die er het gevaar nog steeds niet van inzien of er van willen inzien om de één of andere duistere reden.

Neemt u er wel notie van President Trump dat haar beleidsvoering aan een zijden draadje hangt in tegenwoordige dagen.

Duitse regeringscrisis over migratie ontmijnd: Merkel krijgt 2 weken tijd

Maar ze ziet het weer maar eens volledig fout in de zin van dat ze van mening is dat Duitsland er genoeg ontvangen heeft en dat het nu NOG MEER de taak is van de andere landen in de EU die er zich maar moeten over ontfermen, over de vluchtelingen invasie/crisis.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2018 om 20:13.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2018, 20:12   #4
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
"Wat met migratie in Europa gebeurt, willen we hier niet"



En weer kan ik de 'brave' man geen ongelijk geven bij zijn denken over de schrijnende situatie in Europa namelijk het vluchtelingenprobleem (lees: de invasie)

Ik blijf President Trump nog steeds het voordeel van de twijfel geven.
De vrouw van Trump doet dat niet en die kent hem beter.

citaat VK:
Zelfs Melania mengt zich in debat over scheiden van migranten en hun kinderen
First Lady Melania Trump, die zich zelden of nooit met de politiek van haar man bemoeit, heeft zich uitgesproken over het beleid om kinderen van migranten apart onder te brengen terwijl hun ouders worden vastgezet. Ze vindt dat ‘vreselijk om te zien’.

‘Amerika moet een land zijn dat zich aan het wet houdt, maar ook een land dat met het hart regeert’, zo gaf haar woordvoerster Stephanie Grisham de mening van de First Lady weer, toen er door CNN-journalist Kate Bennett een vraag over werd gesteld.

De opmerkingen kwamen na berichten over kinderen van immigranten die in een loods in Texas in kooien werden vastgehouden. Zij waren van hun ouders gescheiden, nadat die samen met hen de grens illegaal hadden overgestoken en door Amerikaanse grenswachters waren opgepakt. Zondag werden verslaggevers kort in deze loods toegelaten, maar ze mochten met niemand praten en geen foto’s maken. In één van de kooien zaten 20 kinderen.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...ien-~bd896b24/

Laatst gewijzigd door cato : 18 juni 2018 om 20:14.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2018, 20:15   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De vrouw van Trump doet dat niet en die kent hem beter.

citaat VK
Zelfs Melania mengt zich in debat over scheiden van migranten en hun kinderen
First Lady Melania Trump, die zich zelden of nooit met de politiek van haar man bemoeit, heeft zich uitgesproken over het beleid om kinderen van migranten apart onder te brengen terwijl hun ouders worden vastgezet. Ze vindt dat ‘vreselijk om te zien’.

‘Amerika moet een land zijn dat zich aan het wet houdt, maar ook een land dat met het hart regeert’, zo gaf haar woordvoerster Stephanie Grisham de mening van de First Lady weer, toen er door CNN-journalist Kate Bennett een vraag over werd gesteld.

De opmerkingen kwamen na berichten over kinderen van immigranten die in een loods in Texas in kooien werden vastgehouden. Zij waren van hun ouders gescheiden, nadat die samen met hen de grens illegaal hadden overgestoken en door Amerikaanse grenswachters waren opgepakt. Zondag werden verslaggevers kort in deze loods toegelaten, maar ze mochten met niemand praten en geen foto’s maken. In één van de kooien zaten 20 kinderen.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...eren~bd896b24/
Dat las ik ook en ik dacht direct dat er wel eens een breukje zou kunnen komen in het huwelijk van de President als de first lady niet dezelfde lijn vaart als de president zelf.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2018, 08:41   #6
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Toch wel straf eigenlijk, zoveel vluchtelingen in Duitsland en tóch daalt misdaad...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2018, 09:04   #7
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.034
Standaard

Geen probleem met migratie, maar wel een groot probleem met islamieten.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2018, 21:00   #8
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
"Wat met migratie in Europa gebeurt, willen we hier niet"



En weer kan ik de 'brave' man geen ongelijk geven bij zijn denken over de schrijnende situatie in Europa namelijk het vluchtelingenprobleem (lees: de invasie)

Ik blijf President Trump nog steeds het voordeel van de twijfel geven.
Een invasie is zoiets als de Amerikanen zelf deden in 2003 met Irak.
De kennis van trump over Europa is next to zero.
En de vluchtelingen waarover u spreekt zijn voor een groot deel te danken aan de VS.
Het starten van een oorlog betekent altijd dat er mensen gaan vluchten
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2018, 21:53   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De vrouw van Trump doet dat niet en die kent hem beter.

citaat VK:
Zelfs Melania mengt zich in debat over scheiden van migranten en hun kinderen
First Lady Melania Trump, die zich zelden of nooit met de politiek van haar man bemoeit, heeft zich uitgesproken over het beleid om kinderen van migranten apart onder te brengen terwijl hun ouders worden vastgezet. Ze vindt dat ‘vreselijk om te zien’.


‘Amerika moet een land zijn dat zich aan het wet houdt, maar ook een land dat met het hart regeert’, zo gaf haar woordvoerster Stephanie Grisham de mening van de First Lady weer, toen er door CNN-journalist Kate Bennett een vraag over werd gesteld.

De opmerkingen kwamen na berichten over kinderen van immigranten die in een loods in Texas in kooien werden vastgehouden. Zij waren van hun ouders gescheiden, nadat die samen met hen de grens illegaal hadden overgestoken en door Amerikaanse grenswachters waren opgepakt. Zondag werden verslaggevers kort in deze loods toegelaten, maar ze mochten met niemand praten en geen foto’s maken. In één van de kooien zaten 20 kinderen.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...ien-~bd896b24/
Dat is natuurlijk haar vrouw, zelf moeder zijnde dat opspeelt bij de schrijnende toestanden waar men nu beeldmateriaal en geluid de hele wereld over rondstuurt, een poging om het President Trump moeilijk te maken.

Dat het schrijnende beelden zijn daar zal iedereen die ze gezien heeft wel getuige van zijn maar het belet niet dat er velen zijn die een steen werpen naar de President en dat dit totaal fout is om reden van dat die mensen ILLEGAAL in het land zijn: mensen die dus ongeoorloofd in een land verblijven.

Ook waren er meldingen van het feit dat er mensen waren die met de kinderen totaal geen verwantschap hebben maar op die manier proberen in een land te geraken en dan krijg je van dat soort toestanden.

Aan 'creativiteit' ontbreekt het de illegalen zeker niet.

* onder bussen/vrachtwagens hangen (vrij recent nog een dode bij gevallen)

* zich met gammele bootjes aan levensgevaarlijke overtochten wagen (kindje dood)

* landen doorkruisen met busjes tegen snelheden om u tegen te zeggen (kindje dood)

Een probleem waar men een menswaardige oplossing moet voor zoeken, laat dat een verschrikkelijk moeilijke oefening zijn.

p.s.

Op drugsoorlogen na zijn er geen andere dacht ik in Mexico.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2018 om 22:01.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2018, 23:29   #10
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Een invasie is zoiets als de Amerikanen zelf deden in 2003 met Irak.
De kennis van trump over Europa is next to zero.
En de vluchtelingen waarover u spreekt zijn voor een groot deel te danken aan de VS.
Het starten van een oorlog betekent altijd dat er mensen gaan vluchten
Het is triest ,maar waar.
Onder aanvoering van Trump, is Amerika afgegleden tot een federatie van moraalbarbaren.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 03:42   #11
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Geen probleem met migratie, maar wel een groot probleem met islamieten.
Migratie is inderdaad van alle tijden.

Maar de onenigheid tussen joden, moslims en christenen is al sinds het ontstaan ervan bezig.

Op de vluchtelingenbootjes op de Middellandse Zee zijn gevallen bekend van christenen die terwijl ze een kruisteken aan het maken waren overboord geduwd werden door moslims. Met een zekere verdrinkingsdood tot gevolg.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 20 juni 2018 om 03:42.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 05:56   #12
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Nu overal in Europa grote discussie ontstaat over het sluiten van de grenzen komen de voorstanders van open grenzen weer met een bewering die al honderden keren ontkracht werd: we hebben die illegalen nodig om de krapte op de arbeidsmarkt op te vangen...

Gisteren kwam er zelfs één of andere pipo van een NGO uitleg geven: bijvoorbeeld in de zorgsector zouden die illegale migranten tewerkgesteld worden...
Nu moet men eens twee seconden nadenken over dergelijke bewering: moslims en zwarte mensen uit Afrika tewerkstellen in de zorgsector...

De asielindustrie is echt wel ten einde raad want hun verdienmodel zal zeer binnenkort als een kaartenhuisje in elkaar stuiken.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 06:47   #13
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.616
Standaard

Als er niet elke dag duizenden sterven in de poging en honderdduizenden Europa binnen komen is er volgens de criminele fascist (afkoopwet) Tsjeef Geens geen probleem en is er geen sprake van een vluchtelingenprobleem. Zeg dat eens tegen de mensen die hun wijken zien veranderen in Afrika.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 06:49   #14
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.038
Standaard

Men kan die illegalen ook verkopen aan rijke kannibalen in het Westen die NGO's zouden dat ook zonder verpinken doen.

Over 100 jaar krijg je dan ipv varkensslachthuizen van die mensenslachthuizen omdat er toch teveel arm volk rondloopt waar niemand wat mee is. "De Nigger Mac" nu in McDonalds...

/sarcasm off...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 07:11   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard

Het licht aan het einde van de tunnel?

Europa werkt aan asielcentra in Noord-Afrika

Citaat:
EU-leiders onderhandelen met landen uit Noord-Afrika over de uitbouw van centra om daar economische migranten te scheiden van vluchtelingen.
Naar alle waarschijnlijkheid zijn de EU-'leiders' geschrokken van het groeiende aantal kritieken op het blijven binnenstromen van enorm grote aantallen vluchtelingen in de de EU.

De meeste Europeanen zijn dat ook grondig beu.

Men plaatst de vluchtelingen in het artikel onder 'economische migranten/vluchtelingen' zij die niet gevlucht zijn om bepaalde politieke redenen maar op de vlucht geslagen zijn om ergens ten velde (de EU) een betere levensstandaard te vinden. (Hoorn des overvloeds)

De opvangcentra in hun eigen landen opbouwen met zoals ik al eerder wist te schrijven: a little help from some friends.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 juni 2018 om 07:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 08:43   #16
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Het is triest ,maar waar.
Onder aanvoering van Trump, is Amerika afgegleden tot een federatie van moraalbarbaren.
Dat was dan ook zijn verkiezingsbelofte, om Amerika weer groot te maken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 08:46   #17
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat was dan ook zijn verkiezingsbelofte, om Amerika weer groot te maken.
Ah, was het een verkiezingsbelofte om Amerika weer groot te maken door Amerika om te vormen tot een federatie van moraalbarbaren?

Dat heb ik precies gemist
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 09:04   #18
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ah, was het een verkiezingsbelofte om Amerika weer groot te maken door Amerika om te vormen tot een federatie van moraalbarbaren?

Dat heb ik precies gemist
De VS zijn gewoon hun eigen moraal aan het schrijven. In het kort komt die erop neer:

'De USA en Israel zijn goed en kunnen niets slecht doen. Alle anderen zijn slecht'

https://www.demorgen.be/buitenland/v...raad-bb1c1c5c/

Citaat:
De Amerikaanse regering trekt de VS terug uit de Mensenrechtenraad van de Verenigde Naties. Dat heeft de Amerikaanse VN-ambassadeur Nikki Haley vandaag meegedeeld. Volgens de Trump-administratie is de raad hypocriet en bevooroordeeld tegen Israël.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 09:23   #19
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard

De creativiteit van de ILLEGALEN kent geen grenzen.

Keer op keer zetten ze hun 'eigen' kinderen in om de missie waar ze zelf met hun hoofden zitten te laten slagen door op de welwillendheid en het gemoed van andere mensen te werken.

Citaat:
Kinderen als ik horen niet thuis in een kooi." De 8-jarige Akemi Vargas breekt in tranen uit als ze op een protestactie tegen het beleid van ...
De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat het best wel héél dramatische toestanden zijn voor de kinderen van de illegale reizigers.

Daar dient men dan ook een menswaardige oplossing voor te zoeken.

Misschien kunnen ze aan hun 'ouders' ook eens wat meer tekst en uitleg vragen in de zin van, waarom juist ze het op een vluchten geslagen zijn en zich ergens op een illegale manier te gaan mengen met anderen die daar volgens bepaalde teksten totaal geen boodschap aan hebben?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 juni 2018 om 09:24.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 10:00   #20
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De creativiteit van de ILLEGALEN kent geen grenzen.

Keer op keer zetten ze hun 'eigen' kinderen in om de missie waar ze zelf met hun hoofden zitten te laten slagen door op de welwillendheid en het gemoed van andere mensen te werken.



De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat het best wel héél dramatische toestanden zijn voor de kinderen van de illegale reizigers.

Daar dient men dan ook een menswaardige oplossing voor te zoeken.

Misschien kunnen ze aan hun 'ouders' ook eens wat meer tekst en uitleg vragen in de zin van, waarom juist ze het op een vluchten geslagen zijn en zich ergens op een illegale manier te gaan mengen met anderen die daar volgens bepaalde teksten totaal geen boodschap aan hebben?
Misschien moet men de 'leiders' van de landen die veel mensen willen ontvluchten eens wakker schudden?

Misschien moet men bepaalde handelscontracten schrappen en ze aanmanen orde op zaken te stellen in eigen land zodat het voor de autochtone bevolking aldaar terug leefbaar zal worden en ze het niet op een vluchten moeten zetten?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 juni 2018 om 10:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be